Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 59 van de 59 [ 1458 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59
Plaats een nieuw onderwerp

De eeuwige single.

 
Profiel   

Silly1972 schreef
He?? Waarom doen die jumbo's niet aan spaarpunten?
Dacht dat dat landelijk was


Dat dacht ik ook. Tot ik in alle 3 de jumbo's hier te horen kreeg dat ze er niet aan mee deden en dat elke jumbo dat zelf mag bepalen of ze meedoen of niet... -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 22:05 



 
Profiel   

Tja blijkbaar :(
Statiegeld werkt ook, maar neemt zoveel ruimte in beslag

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 22:06 



 
Profiel   

Ach de eettafel is verbannen in de hoek en daaronder staan de dozen waarin de flessen zitten. Te grote tafelkleed erover en een bank ervoor en je ziet niks van de dozen en flessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 22:08 



 

Ik kwam er idd ook ooit achter dat niet iedere jumbo koopzegels heeft :+ heb je geen AH in de buurt? Het rendement bij ah is ook nog eens hoger :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 22:12 



 
Profiel   

Ja, een ah in de buurt, alleen woon ik in een toeristische gebied en is de ah de eerst en makkelijkste te vinden super. aka dat ding is echt duur....

Dus meestal Coop, Lidl en soms Aldi.
Alleen zomer AH, wegens thuis bezorgd aangezien ik dan wekenland +45 uur werk, en echt geen boodschappen meer wil doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 22:14 



 

Ik merk eigenlijk niet dat ik bij ah duurder uit ben.. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 22:16 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Ik merk eigenlijk niet dat ik bij ah duurder uit ben.. :n


Kom bij de ah niet rond voor 20/25 euro per week. Inclusief verzorgingsproducten enz. (auto verkocht) Bij de andere winkels red ik dat wel.Maar ik doe dan met mijn fiets wel aan winkel hoppen. Pluis de krantjes helemaal uit en doe maar 2x per week boodschappen.

Maar goed, dat is vooral mijn eigen ervaring en uit mijn omgeving. Ik weet dat sommige mensen de AH goedkoop vinden. Maar de verleiding om duurdere dingen mee te nemen is te makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 23:34 



 

Verzorgingsproducten haal ik daar idd niet, maar ik ga meerdere winkels bij langs, als ik bij Aldi ben neem ik daar vaak wat voorraad van dingen mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 09:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 59 van de 59 [ 1458 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen