De eeuwige single.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mala26

Berichten: 4997
Geregistreerd: 05-02-13

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 08:16

Ik zou willen dat ze maar een klein beetje melk terug gaven... helaas al meerdere keren volledig onder gespuugd.

Laatste keer voelde ik het aan komen en was ik mooi op tijd met hem net op tijd weg draaien.

WeCo

Berichten: 480
Geregistreerd: 31-01-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 08:58

DideH schreef:
Whale schreef:


Nou ik niet :') Baby's en kinderen hou ik ver van me vandaan.


Hier nog een. Ik vind echt niets schattig aan een kind/baby :n
Ik heb dan ook geen kinderwens.


Dat je bij vrienden met een baby op bezoek bent en dat ze dan vragen ;
"Wil je hem even vasthouden? "
En ik ; "Eh nee, waarom?" >;)

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:46

Kinderloze en niet kindlievende singles, kom gezellig in het Bewust Kinderloos topic kletsen zou ik zeggen. :))

Ik zelf moet zeggen dat ik kinderen van een jaar of 2/3 wel weer leuk kan vinden, maar baby's daar heb ik echt helemaal niks mee. Ik vind het ook niet schattig.

Steephh

Berichten: 121
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:52

Voor de duidelijkheid: niet uitgesproken wel/geen kinderwens hebben staat voor mij los van het schattig vinden van. :+ Ik merk uit de reacties wel dat dat voor veel mensen dat veel meer uitgesproken is en in sommige gevallen zelfs resulteert in "hou ze maar uit de buurt". :P

sabine1979 schreef:
Heel herkenbaar :j
Relatie gehad met iemand die geen auto had, dus ik moest zijn taxi zijn, vond hij niet leuk dat ik dat niet meer deed en zei dat hij maar met de bus of trein moest komen. Was ook enkele reis 45 minuten.
Laatste relatie had ook geen cent te makken, had nooit wat drinken in huis, buiten water om. Gaf ik hem een paar flessen wijn mee, om te bewaren voor als ik weer bij hem was, kom ik daar wijn op -:(-


Pff dat zou ik echt niet trekken. Basis behoort gelijkwaardigheid te zijn, als dat er niet is dan gaat het niet werken. ;(

--

Voor mij is die basis ook écht super super belangrijk. Ik zou liever levenslangs vrijgezel blijven en mezelf in de spiegel kunnen blijven aankijken dan hierop in te leveren.

En dat betekent zéker geen gelijkwaardigheid in materialistische zaken, maar wel: werkt, sociaal-emotioneel op hetzelfde niveau, respect voor de ander, onafhankelijk, open, eerlijk. :)

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:54

Precies de punten die ik belangrijk vind, maar zonder dat heb je toch geen goede basis lijkt mij.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:10

Shaggy09 schreef:
Kinderloze en niet kindlievende singles, kom gezellig in het Bewust Kinderloos topic kletsen zou ik zeggen. :))


Het jammere aan het topic is dat er een stel ouders meekletsen :')

mala26

Berichten: 4997
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:11

Ik heb geen kinderen hoor, ik heb oppas kids. Daar heb ik mijn handen genoeg vol aan.

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:50

Whale schreef:
Shaggy09 schreef:
Kinderloze en niet kindlievende singles, kom gezellig in het Bewust Kinderloos topic kletsen zou ik zeggen. :))


Het jammere aan het topic is dat er een stel ouders meekletsen :')


Is dat niet een beetje contradictorisch? :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33788
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:51

Jup... maarja

Ik lees hier ook mee, hopelijk niet eeuwig single. Maar heb wel vaak jeuk op mijn rug waar ik niet bij kan verdorie.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:55

Whale schreef:
Shaggy09 schreef:
Kinderloze en niet kindlievende singles, kom gezellig in het Bewust Kinderloos topic kletsen zou ik zeggen. :))


Het jammere aan het topic is dat er een stel ouders meekletsen :')


Ik heb daar echt geen last van.
Ik klets hier ook sporadisch mee en ben niet eens single.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:00

Die van mij is 4, bijna 5, basisschool dus dat scheelt. En zelfstandig, scheelt ook := alleen net even zo'n brutale fase.

Gelijkwaardig vind ik altijd lastig. Je hoeft imo niet gelijkwaardig te zijn op welk gebied dan ook, zolang je met elkaar in balans bent, elkaars yin of yang kunt zijn, elkaar kunt aanvullen waar dat nodig is. Je moet elkaar in waarde laten en waarderen. Elkaars sterke punten zien, versterken, aanmoedigen en ook benutten. Elke dag opnieuw bewust de keuze voor elkaar maken en niet elkaar voor lief nemen.

Ik wil iemand die weet waar ik toe in staat ben, die het beste in me naar boven haalt, me vleugels en kracht geeft, me steunt wanneer ik dat nodig hebt, me helpt als dat nodig is en me ook terugfluiten kan wanneer ik over de top ga. En andersom. Ik wil me vrouw voelen bij een man en andersom. Ik ben geëmancipeerd uit noodzaak, niet uit keuze := dus voor mij zijn andere dingen belangrijker dan werk of status.


Ik heb eds dus ik kan bij elk plekje op mijn rug :+

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:03

Maar goed kunnen masseren is wel een pluspunt :x

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:24

peach2001 schreef:
Maar goed kunnen masseren is wel een pluspunt :x


Heel groot pluspunt _/-\o_

Zodra kids wat meer kunnen, vanaf een jaar of 1,5, ga ik ze wat leuker vinden.
Baby's heb ik echt niets mee...
Ja de kleertjes vind ik leuk en snoezig <3
Heb even een fase gehad (rammelende eierstokken) na het overlijden van mijn moeder, was bijna 35, dat ik dacht als ik kinderen wil moet het nu gaan gebeuren...
Maar ex wilde niet en ging moeilijke vragen stellen zoals waar zie je jezelf en ons over 5 of 10 jaar???
Euh duh ik ben net wees geworden, hou even op...
Dus dat gevoel maar aan de kant geschoven.
Achteraf blij om.

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:32

Sorry het kinder verhaal heb ik op gang gebracht. Maar degene die op mij reageerde; Mijn zus is ook zo ene. Jaren geroepen neee ik haat kinderen wil er geen. Nu is ze 36 en ineens heel bewust zwanger. Ieder persoon voor zich natuurlijk. Ik daarin tegen ben iemand die heel goed weet wat ik wel en niet wil op bepaalde dingen en kinderen is er een van. Ik vind het ook niet schattig om baby's de fles te geven.. Zet mij echter een veulen ofzo voor mijn neus die ik de fles moet geven en dan zal ik de eerste zijn die het wilt doen :+ Heb er gewoon niks mee die kinderen allemaal en om dan steeds over kinderen te moeten praten pfff .. Dan zou ik het wel leuk vinden als ik een partner had die opdezelfde lijn ligt als mij zodat ik dan met hem over andere dingen kan spreken hahaha.


En ohhh massages! 8-) Ik hou ervan maar mijn exen tot nu toe wilde nooit masseren dus daar had ik ook niks aan :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33788
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:35

Mijn ex kriebelde me altijd de hele dag en kon super goed masseren. En ik zit echt altijd enorm vast dus dat mis ik echt enorm. _O-

Maar hoef hem niet terug haha.

Ils_K

Berichten: 7532
Geregistreerd: 09-01-05
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 12:40

Ik heb dan een zoontje maar dat wil niet zeggen dat ik alle kinderen leuk vindt. Eigenlijk vindt ik andermans kinderen vaak niet leuk :o

O 1 die kan masseren, ja graag! Die wil ik ook wel :j

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 12:55

Ohhh Massages! Geweldig vriend van mij heeft cursussen Sport en ook Tantra massages gedaan, helaas zie ik hem te weinig hahaha

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:14

Ik kom hier ook binnenvallen...

blijkbaar moet ik 'kunnen masseren' toevoegen aan mn date-cv :')

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:20

Oh ja een massage, alleen dat mis ik eigenlijk. Daarvoor was die wel handig. Mijn rug is echt verrot, dan is een massage elke avond wel heerlijk. Maar goed, dan liever daarna ook weer naar je eigen huis toe. :+


Ik heb ook niets met kinderen. Alle vrienden die ik had die uiteindelijk kinderen kregen, zie ik ook nooit meer. Heb ze ingeruild voor vrienden met honden, dat werkt beter. :+

Anoniem

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:21

Ach massages, zijn weinig die het kunnen en die het serieus proberen.. Drie keer aaien en zijn ze wel klaar :')

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:23

Ja en dan denken dat ze geweldig zijn in massages hahaha

Sintara

Berichten: 7393
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:28

Mijn ex probeerde er altijd al binnen 1 minuut iets heel anders van te maken :+ .
Nee, dan kan je beter gewoon een fysio daarvoor inhuren. Mijne is er echt ziek goed in, hele lijf binnen een half uur los en het doet geen eens zeer :D (en ik zit goed vast, iets met zenuwpijn enzo).

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:36

Oeh die moet ik ook hebben :D

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:51

Silly1972 schreef:
Ja en dan denken dat ze geweldig zijn in massages hahaha


Precies dat.



Sintara schreef:
Mijn ex probeerde er altijd al binnen 1 minuut iets heel anders van te maken :+ .
Nee, dan kan je beter gewoon een fysio daarvoor inhuren. Mijne is er echt ziek goed in, hele lijf binnen een half uur los en het doet geen eens zeer :D (en ik zit goed vast, iets met zenuwpijn enzo).


Er iets anders van maken vind ik prima, maar eerst gewoon een goede massage :Y) dat het daarna uitloopt op iets anders is alleen maar leuk.

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 16:03

Relaxed schreef:
Ach massages, zijn weinig die het kunnen en die het serieus proberen.. Drie keer aaien en zijn ze wel klaar :')


Precies, ze denken er heel goed in te zijn maar bakken er niks van en binnen 1 minuut zit die hand tussen je benen i.p.v. op je rug.