Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 47 van de 59 [ 1458 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 59  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De eeuwige single.

 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Relaxed schreef
Ach massages, zijn weinig die het kunnen en die het serieus proberen.. Drie keer aaien en zijn ze wel klaar :')


Precies, ze denken er heel goed in te zijn maar bakken er niks van en binnen 1 minuut zit die hand tussen je benen i.p.v. op je rug.


Exact ja!!!

Jaaaren geleden een scharrel gehad...
Man man man wat was die goed!!!
Nadeel is de rest valt sindsdien zo in het niet....

En het hoeft echt niet alleen hij bij mij hoor..
Wil best ook wel terug doen, maar dan wel op mijn manier O:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 16:26 



 
Profiel   

Ja want alle mannen zijn hetzelfde! :Y) _O- Die vrouwen toch altijd, ze denken maar alles te kunnen generaliseren! :+ :P

Joliieeenn schreef
Sorry het kinder verhaal heb ik op gang gebracht. Maar degene die op mij reageerde; Mijn zus is ook zo ene. Jaren geroepen neee ik haat kinderen wil er geen. Nu is ze 36 en ineens heel bewust zwanger. Ieder persoon voor zich natuurlijk. Ik daarin tegen ben iemand die heel goed weet wat ik wel en niet wil op bepaalde dingen en kinderen is er een van. Ik vind het ook niet schattig om baby's de fles te geven.. Zet mij echter een veulen ofzo voor mijn neus die ik de fles moet geven en dan zal ik de eerste zijn die het wilt doen :+ Heb er gewoon niks mee die kinderen allemaal en om dan steeds over kinderen te moeten praten pfff .. Dan zou ik het wel leuk vinden als ik een partner had die opdezelfde lijn ligt als mij zodat ik dan met hem over andere dingen kan spreken hahaha.


En ohhh massages! 8-) Ik hou ervan maar mijn exen tot nu toe wilde nooit masseren dus daar had ik ook niks aan :')


Ik heb wel het idee dat jij iets meer overtuigend bent. No sorry voor het kinder verhaal, ik heb het maar gepakt om weer ontopic te gaan. :+

Ianthe schreef
Oh ja een massage, alleen dat mis ik eigenlijk. Daarvoor was die wel handig. Mijn rug is echt verrot, dan is een massage elke avond wel heerlijk. Maar goed, dan liever daarna ook weer naar je eigen huis toe. :+


Ik heb ook niets met kinderen. Alle vrienden die ik had die uiteindelijk kinderen kregen, zie ik ook nooit meer. Heb ze ingeruild voor vrienden met honden, dat werkt beter. :+


Wat ik me afvraag is hoeveel die vriendschappen dan voor je waard waren voor je "ex-vrienden" kinderen kregen. :\

Sommige vrienden van me hebben echt extréém weinig tijd door de combinatie werk + kinderen. En wanneer ze dan een keer met je kunnen afspreken ziet dan gaat het nátuurlijk ook over hun kinderen - dat is immers een belangrijk deel van hun leven - maar ook over andere onderwerpen. Voor mij is het dan extra speciaal dat ik ze weer zie / spreek. :)

Voor échte vrienden maakt het mij niet uit dat ik ze tijden lang (soms zelfs jaren) niet spreek. Als je weer met ze omgaat is het als vanouds. Dat ze in een fase van hun leven zitten waarin het nu eenmaal wat drukker is dat zou voor mij nóóit uit moeten maken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 16:28 



 
Profiel   

Steephh schreef
Ianthe schreef
Oh ja een massage, alleen dat mis ik eigenlijk. Daarvoor was die wel handig. Mijn rug is echt verrot, dan is een massage elke avond wel heerlijk. Maar goed, dan liever daarna ook weer naar je eigen huis toe. :+


Ik heb ook niets met kinderen. Alle vrienden die ik had die uiteindelijk kinderen kregen, zie ik ook nooit meer. Heb ze ingeruild voor vrienden met honden, dat werkt beter. :+


Wat ik me afvraag is hoeveel die vriendschappen dan voor je waard waren voor je "ex-vrienden" kinderen kregen. :

Sommige vrienden van me hebben echt extréém weinig tijd door de combinatie werk + kinderen. En wanneer ze dan een keer met je kunnen afspreken ziet dan gaat het nátuurlijk ook over hun kinderen - dat is immers een belangrijk deel van hun leven - maar ook over andere onderwerpen. Voor mij is het dan extra speciaal dat ik ze weer zie / spreek. :)

Voor échte vrienden maakt het mij niet uit dat ik ze tijden lang (soms zelfs jaren) niet spreek. Als je weer met ze omgaat is het als vanouds. Dat ze in een fase van hun leven zitten waarin het nu eenmaal wat drukker is dat zou voor mij nóóit uit moeten maken. :)


Prima voor jou toch als dat jou zo bevalt;) Ik heb daar geen behoefte aan om hele verhalen over kinderen aan te horen en mijn leven is zo anders als dat huiselijke gedoe. Dat werkt dan gewoon niet meer voor mij. Heb ik liever mensen om mij heen met wie ik meer overeenkomsten heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 16:38 



 
Profiel   

Ianthe schreef
Prima voor jou toch als dat jou zo bevalt;) Ik heb daar geen behoefte aan om hele verhalen over kinderen aan te horen en mijn leven is zo anders als dat huiselijke gedoe. Dat werkt dan gewoon niet meer voor mij. Heb ik liever mensen om mij heen met wie ik meer overeenkomsten heb.


Wat mij bevalt is een wederzijdse interesse in elkaars leven en als vrienden heb je nu eenmaal soms onderwerpen die je minder interesseren dan andere. Daar hoef je het ook niet persé heel lang over te hebben. Je praat nu over "hele verhalen over kinderen" en "huiselijk gedoe", ik ken eigenlijk niemand bij wie dat zo is. :+

Maar goed, ieder zijn ding en eigen waarheid... :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 16:50 



 
Profiel   

Moest ik even met jullie delen..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 16:59 



 
Profiel   

Steephh schreef
Wat mij bevalt is een wederzijdse interesse in elkaars leven en als vrienden heb je nu eenmaal soms onderwerpen die je minder interesseren dan andere. Daar hoef je het ook niet persé heel lang over te hebben. Je praat nu over "hele verhalen over kinderen" en "huiselijk gedoe", ik ken eigenlijk niemand bij wie dat zo is. :+

Maar goed, ieder zijn ding en eigen waarheid... :P


Tsja en soms heb je gewoon totaal niets meer gemeen en heeft het weinig nut om nog moeite te gaan doen, terwijl je weet dat het toch niet meer werkt.
Middelbare school, daarna HBO en nog wat jaren daarna hadden we nog een beetje hetzelfde leven en interesses, daarna niet meer. Zou ook wat zijn als je je hele leven maar dezelfde vrienden moet houden. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:00 



 
Profiel   

Ianthe schreef
Tsja en soms heb je gewoon totaal niets meer gemeen en heeft het weinig nut om nog moeite te gaan doen, terwijl je weet dat het toch niet meer werkt.
Middelbare school, daarna HBO en nog wat jaren daarna hadden we nog een beetje hetzelfde leven en interesses, daarna niet meer. Zou ook wat zijn als je je hele leven maar dezelfde vrienden moet houden. :+


Ja maar zo klinkt je verhaal al gelijk heel anders. :P Dat je uit elkaar groeit is niet heel gek, dat heb ik ook met sommige mensen. Of dat je elkaar simpelweg niet meer ziet wanneer je bepaalde dingen niet meer samen doet. Maar nu leek het alsof je alle vrienden die kinderen kregen om die reden had ingeruild. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:05 



 
Profiel   

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:06 



 
Profiel   

Door de kinderen hadden we niets meer gemeen, dus zo ongeveer wel ja;p Daarom, geen vrienden meer met kinderen. Doe maar met honden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:13 



 
Profiel   

Ik heb zelf nooit een kinderwens gehad, maar heb geen hekel aan kinderen. (mits ze ook wel een beetje leuk doen, anders ben ik er altijd snel klaar mee! 8-) ) Gelukkig heb ik geen vriendinnen die alleen nog maar over hun kinderen kunnen praten. Natuurlijk worden verhalen gedeeld, maar ze zijn zeker niet de rode draad in elk gesprek. Ook ga ik niet naar kinderverjaardagen etc. Maar dat is allemaal prima. We hebben nog genoeg met elkaar gemeen, wat vast ook de reden is dat we nog vrienden zijn.

Als je geen gemeenschappelijke interesse meer hebt dan houdt het inderdaad gewoon op en dat vind ik ook niet erg. Prima om op een gegeven moment een ander pad op te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:20 



 
Profiel   

Ik overweeg momenteel om vanavond iemand aan te haken, om alle foute redenen :') ik ben aan het verhuizen met de paarden en het is zo fiets zwaar dat hekwerk en palen eruit halen etc := Dit zijn wel echt de momenten dat ik een partner extra kan waarderen _/-\o_ dus stiekem denk ik, een leuke knul voor een tijdje plezier en tegelijk een beetje hulp want vakantietijd etc. <<)

Maar iets met normen en waarden :+ mijn laatste scharrel wist dat het tijdelijk was, die ging ook een aantal provincies verderop verhuizen dus dat kwam voor beide gewoon prima uit. Zoiets zou af en toe wel ideaal zijn tot ik een soort van ware gevonden heb :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:22 



 
Profiel   

Wat houdt je tegen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:27 



 
Profiel   

Woestein schreef
Moest ik even met jullie delen..

[ [url=m/4EbYgh.jpg]Afbeelding[/url] ]


_O- :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:34 



 
Profiel   

Had vandaag in een winkel weer iemand die bovengemiddelde interesse toonde. Eerst polsen of ik een kind had, toen of ik er alleen voor stond. Op een gegeven moment vroeg hij: is je man overleden? Dus ik zeg: Nee, was het maar zo’n feest. :')
Beetje spelen en dollen blijft leuk maar tot een bepaalde afstand, zodra ze willen afspreken is het klaar. Nee, blije single hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:35 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Had vandaag in een winkel weer iemand die bovengemiddelde interesse toonde. Eerst polsen of ik een kind had, toen of ik er alleen voor stond. Op een gegeven moment vroeg hij: is je man overleden? Dus ik zeg: Nee, was het maar zo’n feest. :')
Beetje spelen en dollen blijft leuk maar tot een bepaalde afstand, zodra ze willen afspreken is het klaar. Nee, blije single hier.



:') _O- _O-

Kinderen vind ik best leuk... van een ander. Zelf nooit een kinderwens gehad.
Vriendin van me haar dochter komt weleens logeren en ik vind dat wel weer leuk.
Kinderen vinden mij ook vaak leuk _O- ik ben er nog niet achter waarom _O-
Maar baby’s.... o nee echt niet. Mocht een goede naaste bevallen etc zou ik best op kraamvisite gaan maat vast houden etc hoeft nou niet echt :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:42 



 
Profiel   

LukieBradley schreef
Kinderen vinden mij ook vaak leuk _O- ik ben er nog niet achter waarom _O-


Zal wel dezelfde aantrekkingskracht zijn die mensen die niet van katten houden hebben....

Maar heb dat ook, ben je lekker de auto aan het wassen of in de voortuin bezig komen al die buurtkids bij je staan...
Leuk hoor vakantie periode >;)

@Peach2001; In tijden van nood is veel toegestaan _O-
Vorig jaar had ik wat mankracht nodig om te verhuizen en 1 van het AC wilde me wel helpen.
Beste en aardige man, daar niet van, maar toonde steefs meer op een andere manier interesse in mij dan ik in hem.
Dus maar als beloning flink wat voer er in gestopt _O-
Krijg je ook geen praatjes achteraf.

En een poosje "ontweken" om verder maar echt geen verkeerde signalen te (kunnen) geven :')

Vind dat zelf altijd zo lastig, wil wel vriendelijk en aardig doen naar vrijgezelle mannen maar ze moeten dus geen interesse gaan tonen als ze mijn type niet zijn, dan ben ik pleite hoe goed ze het allemaal ook bedoelen.
Terwijl er van mijn kant best wel een vriendschap mag komen.
Maar dus wel 1 zonder de benefits O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 18:11 



 
Profiel   

:') ik zal eens kijken wat er rondloopt vanavond. Ander publiek dan normaal ivm zomerfeestweek. Dus wellicht wel interessant <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 18:15 



 
Profiel   

peach2001 schreef
:') ik zal eens kijken wat er rondloopt vanavond. Ander publiek dan normaal ivm zomerfeestweek. Dus wellicht wel interessant <<)


Zou leuk zijn als degene op meer vlakken interessant is <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 18:21 



 
Profiel   

Kijken kan geen kwaad, even uitproberen ook niet :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 18:37 



 
Profiel   

Kijken kijken (en uitproberen dan) maar niet kopen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 18:57 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
Kinderloze en niet kindlievende singles, kom gezellig in het Bewust Kinderloos topic kletsen zou ik zeggen. :))

Ik zelf moet zeggen dat ik kinderen van een jaar of 2/3 wel weer leuk kan vinden, maar baby's daar heb ik echt helemaal niks mee. Ik vind het ook niet schattig.


Daar mag ik niet komen, ik heb 2 ontzettend leuke zoons, maar vind kinderen nog steeds niet heel erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 19:27 



 
Profiel   

Steephh schreef
Ianthe schreef
Prima voor jou toch als dat jou zo bevalt;) Ik heb daar geen behoefte aan om hele verhalen over kinderen aan te horen en mijn leven is zo anders als dat huiselijke gedoe. Dat werkt dan gewoon niet meer voor mij. Heb ik liever mensen om mij heen met wie ik meer overeenkomsten heb.


Wat mij bevalt is een wederzijdse interesse in elkaars leven en als vrienden heb je nu eenmaal soms onderwerpen die je minder interesseren dan andere. Daar hoef je het ook niet persé heel lang over te hebben. Je praat nu over "hele verhalen over kinderen" en "huiselijk gedoe", ik ken eigenlijk niemand bij wie dat zo is. :+

Maar goed, ieder zijn ding en eigen waarheid... :P


Ben het met je eens hoor. Vrienden heb ik meestal gedurende decennia, dus die krijgen kinderen, nieuwe liefdes, andere banen. En zijn dus druk, ik ook met honden, zoons en werk. Dus als we elkaar spreken dan gaan we in vogelvlucht elkaars leven even door, schenken een borrel en pullen verder over van alles en nog wat.
Prima toch +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 19:33 



 
Profiel   

WeCo schreef
Shaggy09 schreef
Kinderloze en niet kindlievende singles, kom gezellig in het Bewust Kinderloos topic kletsen zou ik zeggen. :))

Ik zelf moet zeggen dat ik kinderen van een jaar of 2/3 wel weer leuk kan vinden, maar baby's daar heb ik echt helemaal niks mee. Ik vind het ook niet schattig.


Daar mag ik niet komen, ik heb 2 ontzettend leuke zoons, maar vind kinderen nog steeds niet heel erg leuk.


Jawel hoor je bent gewoon welkom zolang je niet kinderen gaat verheerlijken en iedere keer te serieus op onze posts ingaat. :D

Mag ik vragen hoe het komt dat je kinderen niet zo leuk vind maar wel zelf kinderen hebt? Is dat dan niet een groot offer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 20:00 



 
Profiel   

Oh dat kan hoor. Ik vind mijn eigen kind lief en leuk, meestal dan. Maar andere kinderen, vooral kleine kinderen....brrrrrr nee echt niet. Ik vind ze verschrikkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 20:52 



 
Profiel   

Silly1972 schreef
Kijken kan geen kwaad, even uitproberen ook niet :P


_/-\o_

Alleen als vastgeroeste single ben ik wel heel kieskeurig _O- dus of ik iets geschikts vind is de vraag :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 20:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 47 van de 59 [ 1458 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 59  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen