De eeuwige single.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sintara

Berichten: 7423
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:06

Ja apps om nummers te blokkeren van je telefoon, zodat ze je niet meer kunnen bellen en sms´en

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:15

Hoezo heb je daar een speciale app voor nodig? Dat kan je toch gewoon op je telefoon instellen.

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:16

ja dat dacht ik ook

Sintara

Berichten: 7423
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:18

Ehm, nee? Niet gevonden in elk geval. Het schijnt ook te kunnen via de provider, maar daar ben ik al helemaal nooit uitgekomen. Maar via de playstore zijn er gewoon gratis apps te vinden die werken :D

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:19

haha oke, weer wat geleerd

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:38

Ik kan gewoon bij instellingen oproepen blokkeren. Dan kan je het nummer invoeren en kan diegene je niet meer bellen en smsen.

Welke mobiel heb je dan?

lor1_1984

Berichten: 12052
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:39

Zou normaal gesproken wel moeten kunnen via je belgeschiedenis of het contact zelf.
In mijn telefoon kun je ervoor kiezen om iemand waar je nog geen telefonisch contact mee had direct naar de voicemail door te sturen als die belt en eenmaal telefonisch contact gehad kun je hem in de belgeschiedenis ook blokkeren.
Zo is het mij iig gelukt om van de zeer hardnekkige vorige eigenaren van mijn hond af te komen.

Ik heb overigens een General Mobile GM5+ met android, weet niet of het voor andere merken/besturingssystemen anders opgaat.

Sintara

Berichten: 7423
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:53

Ach, ze zijn geblokkeerd en het werkt. Al zijn er nog honderd manieren om dat voor elkaar te krijgen- Ik vind het prima zo :) . Maar bedankt voor het meedenken allemaal haha

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:55

Bij mij staan al die nr's van bv essent enzo geblokkeerd, werd er gek van
Prima inderdaad, maakt niet uit hoe, zolang het maar werkt :P

Steephh

Berichten: 121
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 17:43

Damn wat kunnen jullie off topic raken. Single zijn > sterrenbeelden > nummers blokkeren :+

anjali
Berichten: 15137
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 18:08

Steephh schreef:
Damn wat kunnen jullie off topic raken. Single zijn > sterrenbeelden > nummers blokkeren :+

Vertel jij dan eens iets wat wel on-topic is. Dat zou een nieuw licht op de zaak kunnen werpen aangezien jij het als man misschien vanuit een andere hoek bekijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 18:11

Steephh schreef:
Damn wat kunnen jullie off topic raken. Single zijn > sterrenbeelden > nummers blokkeren :+


Vrouwen... :roll: :')

*\o/*

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 18:15

Steephh schreef:
Damn wat kunnen jullie off topic raken. Single zijn > sterrenbeelden > nummers blokkeren :+


Dit.


En opvoeding is belangrijk.

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 18:34

Haha ja ach af en toe raken we wel eens op een dwaalspoor :+

Anoniem

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 23:17

Net weer gekomen van een gezellige vakantie met mn ouders en broertje/zusje. Kom je thuis in een doodstil huis (woon op mezelf).

Man, dat is best kloten van single zijn. ;(

Steephh

Berichten: 121
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 23:54

peach2001 schreef:
Steephh schreef:
Damn wat kunnen jullie off topic raken. Single zijn > sterrenbeelden > nummers blokkeren :+


Dit.


En opvoeding is belangrijk.


Zeker! Waarden en respect vind ik erg belangrijk!

anjali schreef:
Steephh schreef:
Damn wat kunnen jullie off topic raken. Single zijn > sterrenbeelden > nummers blokkeren :+

Vertel jij dan eens iets wat wel on-topic is. Dat zou een nieuw licht op de zaak kunnen werpen aangezien jij het als man misschien vanuit een andere hoek bekijkt.


Oke oke! :o Ik zou de waarheid in ieder geval niet in sterrenbeelden gaan zoeken. Ik vind het zelf enorm tof dat ik een Leeuw ben omdat dat stoer klinkt, maar daar houdt het bij mij ook op. :+ Een punt wat ik wel interessant vond om het over te hebben is hier onder:

Joliieeenn schreef:
Pffff ik ben er ff helemaal klaar mee. Moet je verplicht mee naar een familie feestje, allemaal koppeltjes met kinderen of zwanger. Dan gaan die gesprekken continu over die kinderen. Echt ik krijg er de kots van :+

Dat vind ik wel een nadeel van vrijgezel zijn en geen kinderen willen. Als je dan nog een partner hebt die op dezelfde lijn zit kun je daar nog mee praten maar helaas..


Ohja hier wilde ik nog het volgende over zeggen: je hóeft niet mee. Steeds meer vrienden om mij heen krijgen kinderen dus het is redelijk logisch dat het daar steeds meer over gaat. Ik vind het zelf niet erg, vind het wel leuk om over mee te praten hoewel ik eigenlijk zelf niet weet of ik wel ooit kinderen wil of niet. Voor mij ook (nog) niet zo van belang en over het algemeen zit er wel een gezonde balans in de gesprekken.

Denk zelf dat het in ieder geval belangrijk is dat je een partner hebt waar het goed mee klikt en dat je dan pas kan zeggen of je daadwerkelijk (samen) kinderen wil. Ook wel eens gelezen over mensen die zéér uitgesproken nóóit kinderen wilden, maar toen ze bij partner X uitkwamen is het uiteindelijk toch anders gelopen en nu zouden ze niet meer anders willen. :P En wie vind het nu niet cute als je een baby een flesje mag geven. <3

Relaxed schreef:
Steephh schreef:
Damn wat kunnen jullie off topic raken. Single zijn > sterrenbeelden > nummers blokkeren :+


Vrouwen... :roll: :')

*\o/*


:9k

Myrthe3 schreef:
Net weer gekomen van een gezellige vakantie met mn ouders en broertje/zusje. Kom je thuis in een doodstil huis (woon op mezelf).

Man, dat is best kloten van single zijn. ;(


Hmm ja dat heb ik dan weer niet. Na een drukke vakantie (afgelopen keren met vrienden, paar keer met collega's) vind ik het heerlijk om juist weer lekker alleen thuis te komen. Het alleen voelen ben ik eigenlijk ook helemaal overheen. Wellicht zoek ik ook - buiten werk - regelmatig contact met vrienden en familie op dus écht alleen voelen, dat valt wel mee. Maar ik snap denk ik toch wel wat je bedoeld.. :(:)

Oh en ik zat even je berichtgeschiedenis te gluren en vond dit ook wel een hele mooie:

Myrthe3 schreef:
Heel herkenbaar!

Overdag als ik aan het werk ben lees ik wel apps, maar beantwoord alleen belangrijke dingen (baas, collega's, man waar mn paarden staan). Rest laat ik wachten tot thuis.
Meeste mannen vinden dat ook niet leuk en als ik dan wel lees maar niet reageer, krijg ik er meteen 5 appjes achteraan, waar de '?????' wel het meest irritantst is.

Weet ik precies weer waarom ik single ben, dat geclaim...Bah!


Dát snap ik dus niet. Ik zou het zelf enorm veel meer waard vinden dat men niet direct snel-snel reageert maar juist de moeite neemt voor een moment om dan de tijd te nemen een leuk berichtje te typen. Iemand die er niet zo over denkt, laat maar. :o

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 23:57

Steephh schreef:
En wie vind het nu niet cute als je een baby een flesje mag geven. <3


Nou ik niet :') Baby's en kinderen hou ik ver van me vandaan.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 00:26

Whale schreef:
Steephh schreef:
En wie vind het nu niet cute als je een baby een flesje mag geven. <3


Nou ik niet :') Baby's en kinderen hou ik ver van me vandaan.


Ik heb een kind en ben blij dat die periode voorbij is. Dat fles geven wordt vaak gevolgd door natte boertjes of complete teruggave van de melk.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 00:27

De rillingen lopen al over m'n rug bij het lezen van je bericht :+

Steephh

Berichten: 121
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 01:06

Ah joh, dat beetje... :+ Doekje eronder, klaar. Hoewel ik als 8-jarige wel eens een fontein over me heen heb gekregen. :')

xPareltje

Berichten: 942
Geregistreerd: 14-02-18

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 01:10

Mijn kleine achterneefje lag ooit op het verzorgingskussen en zonder ook maar een moment van waarschuwing plaste hij recht in mijn gezicht. :+ Nu kan ik er om lachen maar toen niet..

sabine1979

Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 01:11

Jessix schreef:
Relaxed schreef:
Lang gedate met een jongen in de schulden, grotendeels buiten zijn schuld om. Maar toch, bepaalde keuzes die hij maakte, dat verklaarde voor mij wel veel.. Toch in de basis niet met geld om kunnen gaan.
Maar goed, ik ben zelf een financial en zou het echt niet trekken dat ik een man zou moeten 'onderhouden' of dat je dingen niet kunt doen door zijn situatie :n


Ik heb ook een relatie gehad met iemand die eigenlijk nooit geld had. De uitkering die hij kreeg was zo op aan de schulden etc. De rest van de maand leefde hij van mijn salaris, want ja, ik hield van hem en wilde ook dat hij kon eten, en dat hij met me mee uit ging.

Ik wil dit echt nooit meer. :n Daarna ontmoete ik een student en dat heb ik ook echt afgeblazen om de reden van financiële ongelijkheid, nog voor het iets kon worden. Ik wil gewoon niet altijd degene zijn die de portemonnee moet trekken. Dat alle uitjes en vakanties van mij uit moeten komen omdat hij daar geen geld voor heeft. Dat ik altijd degene moet zijn die naar hem toe komt en overal naar toe rijdt omdat ik degene ben met een auto en rijbewijs.

Klinkt misschien egoïstisch, maar voor mij moet een relatie echt een meerwaarde hebben. Je hoeft niet rijk te zijn, maar het is wel prettig als je gewoon een inkomen heb om voor jezelf te kunnen zorgen en er ook nog wat is waardoor we het samen leuk kunnen hebben.

Eenmaal samen en iemand komt in de financiële problemen buiten zijn fout dan is het heus niet meteen over hoor. Ik zou iemand dan zeker willen helpen, mits hij ook vooral zichzelf probeert te helpen.



Heel herkenbaar :j
Relatie gehad met iemand die geen auto had, dus ik moest zijn taxi zijn, vond hij niet leuk dat ik dat niet meer deed en zei dat hij maar met de bus of trein moest komen. Was ook enkele reis 45 minuten.
Laatste relatie had ook geen cent te makken, had nooit wat drinken in huis, buiten water om. Gaf ik hem een paar flessen wijn mee, om te bewaren voor als ik weer bij hem was, kom ik daar wijn op -:(-

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 02:28

Steephh schreef:
Ah joh, dat beetje... :+ Doekje eronder, klaar. Hoewel ik als 8-jarige wel eens een fontein over me heen heb gekregen. :')

Beetje? Meestal ben je er met een doekje niet.. ik hou er dus daarom ook niet van om baby’s de fles te geven, als ze dingen zelf kunnen vind ik ze iets leuker

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 07:02

Whale schreef:
Steephh schreef:
En wie vind het nu niet cute als je een baby een flesje mag geven. <3


Nou ik niet :') Baby's en kinderen hou ik ver van me vandaan.


Hier nog een. Ik vind echt niets schattig aan een kind/baby :n
Ik heb dan ook geen kinderwens.

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 07:30

Ik ben ook echt blij geen kinderen te hebben.
Heb vrienden met jonge kinderen en vrienden met pubers, beide kunnen echt verschrikkelijk zijn.
Heb er niks mee. Alleen de spontane knuffels zijn leuk