De eeuwige single.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 11:42

Een recent topic hier op bokt bevestigd ook weer dat ik geen relatie wil :')

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 11:42

Die standaard vraag inderdaad waarom je geen vriend hebt want je bent zo een leuke meid. Nou tot ze me beter leren kennen dan snappen ze het ~~}> _O- .

Op die vraag antwoord ik dan ook altijd; Mijn vriend? Die staat in de wei! Sommige mensen gaan daadwerkelijk naar het raam om te kijken waar die man dan loopt := . Hij loopt er echt hoor! :+

Ik heb nu een hoefsmid achter mijn gat lopen. Heb er eens een leuke nacht mee gehad maar denk niet dat die verder te vertrouwen is. Toch geeft hij niet op en blijft het proberen. Dan zit ik in dubio met mezelf. Ik wil een man die wat moeite doet, doen ze moeite vind ik ze niet te vertrouwen. En nu denk ik fiets it.. Vind dit allemaal veel te moeilijk 8)7 .

En dan wat ik hier ook iemand zag schrijven, ik lig nog lekker in mijn bed te chillen. Niemand die zeurt waarom ik er nog in lig. Hondjes lekker bij me, heeerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 11:43

Whale schreef:
Een recent topic hier op bokt bevestigd ook weer dat ik geen relatie wil :')


Nu ben ik nieuwsgierig welke :')

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16245
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 11:46

Mag ik mij hier ook melden? Al bijna 2 jaar single na uit een heftige relatie gekomen te zijn waar ik eigenlijk nog steeds last van heb. Heb grote vertrouwensproblemen opgelopen en merk dat ik mij nu heel moeilijk met mannen kan bonden.
Had een leuke vriend maar dat is sinds deze week uit dus dat kan ik na een maand eigenlijk geen relatie noemen.

Heb me voorgenomen om voor altijd een kattenvrouwtje te blijven :')

Mannen zijn veels te ingewikkeld.

Niniane

Berichten: 6442
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 11:59

Forever single meldt zich. :') Vind het heerlijk om alleen te zijn maar zou ook wel is tot over mijn oren verliefd willen zijn. Jammer dat de meeste mannen een grote flop zijn. :P

Als ik nog is de vraag krijg waarom ik nog steeds vrijgezel ben ga ik vragen waarom die persoon überhaupt een relatie heeft. Echt schijt irritant die vraag.. Alsof er zonder wederhelft iets mist in je leven.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:01

Relaxed schreef:
Whale schreef:
Een recent topic hier op bokt bevestigd ook weer dat ik geen relatie wil :')


Nu ben ik nieuwsgierig welke :')


Ik pb je wel even, volgensmij mag je op bokt geen topics bespreken toch? :')

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:03

alleen binnen een relatie is erger dan alleen zijn.

Ik heb een leuke vriendenkring om mij heen, en nodig mensen uit met de feestdagen.

Op vakantie gaan was wel een dingetje maar sinds ik op vakantie ga en paard meeneem zijn er altijd wel mensen die mee willen. Hierdoor heb ik leuke en belangrijke vriendschappen en kontakten aan overgehouden.

Bagheera_206

Berichten: 25897
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:24

Maureen95 schreef:
Mag ik mij hier ook melden? Al bijna 2 jaar single na uit een heftige relatie gekomen te zijn waar ik eigenlijk nog steeds last van heb. Heb grote vertrouwensproblemen opgelopen en merk dat ik mij nu heel moeilijk met mannen kan bonden.
Had een leuke vriend maar dat is sinds deze week uit dus dat kan ik na een maand eigenlijk geen relatie noemen.

Heb me voorgenomen om voor altijd een kattenvrouwtje te blijven :')

Mannen zijn veels te ingewikkeld.

Dat wist ik helemaal niet. Wat jammer en vervelend zeg. -O-

Nee, vrouwen zijn lekker ingewikkeld. :') In mijn geval zijn ze of bezet of vallen ook op vrouwen. _O-

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:36

Jeetje wat zijn er inmiddels een hoop pagina's bijgekomen zeg! Ik lees zo verschrikkelijk veel dingen die me bekend voorkomen.

Moet wel zeggen dat na mijn laatste vriendin ik wel ook zo iets heb van ik wil me niet (te veel) aan moeten passen. Op één of andere manier heb ik het gevoel dat ik dat in mijn laatste relatie ook gedaan heb, dat ik teveel van mijn prive dingen heb laten schieten. Maar goed, die laatste was achteraf een bizarre wat betreft alles zo ongeveer....

Het reizen....tsjaa dat is ook wel een dingetje. Ik heb zoveel dingen die ik wil zien die me gaaf lijken. Heb zoveel waar ik komende tijd naar toe zou willen. Maar op één of andere manier trekt het alleen reizen me ook echt totaal niet. Heb mezelf wel voorgenomen om als het lukt toch eens een kort reisje alleen te gaan maken, weekendje ofzo. Al is het in eigen land, puur om eens te ervaren hoe het is om alleen weg te zijn en alleen op vakantie te zijn. Als het lukt wilde ik dat in het najaar eens gaan proberen....

En dat vrienden laten vallen tijdens een relatie....komt me bekend voor, ik ken er ook veel die iets hebben en nu amper tot geen tijd meer hebben of maken voor vrienden....zonde vind ik dat altijd!

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:39

Topic dat ik ga volgen! Zelf van mijn 18 tot 37 samen geweest, drie kinderen, veel dromen gehad en deels verwezenlijkt (huis met de pony's/paardjes aan huis, gezin, gewoon een leuk leven), alleen de relatie heeft het niet overleefd. Dus nu sinds een jaar of 5 single, na 3 jaar wel een relatie gehad van anderhalf jaar en eentje van een maand of 3, maar dat is ondertussen ook al een half jaar geleden.
Ik mis zeker wel een maatje, een lief aan mijn zijde, maar geniet ook van de vrijheid om leuke dingen te doen met vrienden. Al ben ik helemaal overtuigd dat beide samen perfect kan, alleen moet je dat als koppel ook willen en er voor gaan. Geven en nemen dus. Het ene lukt al beter dan het andere.

Soms wel heimwee naar die lange, stabiele relatie, maar door hoe het gelopen is wil ik er echt niet meer naar terug. We hadden wel een goed evenwicht, veel overeenstemmende waarden en normen. Alleen waren er ook dingen die niet werkten, op verschillende vlakken. Ik zal haar altijd dankbaar blijven voor de steun, zeker in de beginjaren en mijn best doen om een gezonde band te behouden voor de opvoeding van de kinderen. Verder hoop ik om nog iemand leuk te ontmoeten, het mag best moeite kosten, liefde en verliefd zijn is het mooiste wat er is als je het mij vraagt. Het voegt iets toe, maakt je blij, verlangen naar samen zijn, ... Alleen wordt het misschien wel bij elke ontgoocheling moeilijker er te durven inspringen zonder voorbehoud. Maar met de juiste persoon lukt dat wel. Momenteel niet echt op zoek, die 2 relaties hebben er wel wat ingehakt, maar dat kan uiteraard snel veranderen, ook zonder actief te zoeken (zoals dating apps, uitgaan waar de kans groter is om al dan niet single vrouwen te ontmoeten, ...) komen er mensen op mijn pad. Verder is alles stabiel, veel plezier met vrienden, sporten, ... Het is dus zeker geen noodzaak, maar ik weet hoe mooi het kan zijn.
Laatst bijgewerkt door Callisto04 op 30-07-19 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:40

Ricie schreef:
Het reizen....tsjaa dat is ook wel een dingetje. Ik heb zoveel dingen die ik wil zien die me gaaf lijken. Heb zoveel waar ik komende tijd naar toe zou willen. Maar op één of andere manier trekt het alleen reizen me ook echt totaal niet. Heb mezelf wel voorgenomen om als het lukt toch eens een kort reisje alleen te gaan maken, weekendje ofzo. Al is het in eigen land, puur om eens te ervaren hoe het is om alleen weg te zijn en alleen op vakantie te zijn. Als het lukt wilde ik dat in het najaar eens gaan proberen...


Misschien dat er bokkers zijn die het leuk vinden om met elkaar op vakantie te gaan? :D

Bagheera_206

Berichten: 25897
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:41

Whale schreef:
Ricie schreef:
Het reizen....tsjaa dat is ook wel een dingetje. Ik heb zoveel dingen die ik wil zien die me gaaf lijken. Heb zoveel waar ik komende tijd naar toe zou willen. Maar op één of andere manier trekt het alleen reizen me ook echt totaal niet. Heb mezelf wel voorgenomen om als het lukt toch eens een kort reisje alleen te gaan maken, weekendje ofzo. Al is het in eigen land, puur om eens te ervaren hoe het is om alleen weg te zijn en alleen op vakantie te zijn. Als het lukt wilde ik dat in het najaar eens gaan proberen...


Misschien dat er bokkers zijn die het leuk vinden om met elkaar op vakantie te gaan? :D


Zo ben ik met Bokt op fotoreis naar IJsland gegaan, weekendjes Horse Event/Equitana gedaan en zo ook niet alleen op ponykamp naar Kroatië en Zweden geweest. Lang leve Bokt. :D

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:46

Whale schreef:
Misschien dat er bokkers zijn die het leuk vinden om met elkaar op vakantie te gaan? :D


Bagheera_206 schreef:
Zo ben ik met Bokt op fotoreis naar IJsland gegaan, weekendjes Horse Event/Equitana gedaan en zo ook niet alleen op ponykamp naar Kroatië en Zweden geweest. Lang leve Bokt. :D


Ooh zo een gek idee was dat dus niet _O- _O- _O- Schoot me te binnen toen ik dat bericht zat te tikken net. Ik dacht echt bij mezelf zo van "Hmmm, zullen er geen gelijkgestemde bokkers zijn die in zijn voor een gezamenlijke vakantie" hahaha.

Nou wie weet leuk voor in de toekomst idd! Leuk om in gedachten te houden.....mocht er iemand iets plannen of gezamenlijk willen plannen let me know! Ik kan op zn vroegst (als baas me genoeg werk geeft) wel pas vanaf najaar reizen.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:51

Ik vind het juist zo fijn van alleen reizen dat je geen rekening met een ander hoeft te houden. Sowieso neem ik altijd een eenpersoonskamer, ook als ik samen met iemand reis, maar bij helemaal alleen kun je zelf op pad gaan zodra je wakker bent en hoef je geen uren op je reisgenoot te wachten. Je kunt ergens urenlang blijven rondlopen wat jijzelf interesseert en bij iets wat tegenvalt kun je gelijk weer door, i.t.t. wanneer een reisgenoot dáár nu juist langer wil blijven.
Mijn favoriete bestemming is Noord Amerika, de mensen daar zijn ook supervriendelijk en behulpzaam. Je hebt altijd wel een praatje in de Walmart of als je gaat eten of ergens een activiteit gaat doen.

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:59

Komen echt herkenbare dingen voorbij.

Ik kom bij mensen en die leefden heel erg met me mee toen mijn relatie over was.
En ze zeggen altijd "je bent zo'n lief meisje je verdient een lieve vriend..."
Om dan een half uur later het er over te hebben dat hun zoon een lief meisje verdient :')

Hier wel wat contact met zus vlakbij, sinds kort weer opbouwend.
In de periode van de relatie mijn beide ouders verloren en de kleine vriendengroep die ik heb hebben zelf hun drukte met gezin en baan.
Een vriendin vond laatst ook dat ik de boel verromantiseerd maar ik wil of "alles" of ik blijf liever dan maar alleen.
Wil een man hebben die voor mij kiest en knokt, zo vreemd is dat toch niet...
En als ik er ooit 1 tegen kom die de moeite van samenwonen waard is dan komt hij maar bij mij in, zijn we het dan zat heb ik iig nog mijn eigen ruimte ipv op straat te staan.

Bagheera_206

Berichten: 25897
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:02

Ricie schreef:
Whale schreef:
Misschien dat er bokkers zijn die het leuk vinden om met elkaar op vakantie te gaan? :D


Bagheera_206 schreef:
Zo ben ik met Bokt op fotoreis naar IJsland gegaan, weekendjes Horse Event/Equitana gedaan en zo ook niet alleen op ponykamp naar Kroatië en Zweden geweest. Lang leve Bokt. :D


Ooh zo een gek idee was dat dus niet _O- _O- _O- Schoot me te binnen toen ik dat bericht zat te tikken net. Ik dacht echt bij mezelf zo van "Hmmm, zullen er geen gelijkgestemde bokkers zijn die in zijn voor een gezamenlijke vakantie" hahaha.

Nou wie weet leuk voor in de toekomst idd! Leuk om in gedachten te houden.....mocht er iemand iets plannen of gezamenlijk willen plannen let me know! Ik kan op zn vroegst (als baas me genoeg werk geeft) wel pas vanaf najaar reizen.


Gewoon een topic maken en je Bokt netwerk open houden. +:)+ Er zijn altijd wel Bokkers die mee op ruitervakantie willen. :j

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16245
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:11

Ik ben ook nog opzoek naar iemand die mee wilt op vakantie :D Of ruitervakantie :P

Leuk dat er zoveel mensen zich melden!

anjali
Berichten: 15140
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:29

Woestein schreef:
Vind deze wel goed :') :')
[ [url=m/yp9AWF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qws1T8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mensen verwachten altijd dat het normaal is dat je een relatie heb, je moet toch samen zijn met iemand.
Het op elk potje past een dekseltje verhaal.
Net zoals als je een paar jaar samen bent en er de vraag komt " en wanneer verwachten jullie een kleine??".
Je bent ook echt maar vreemd als je geen kinderwens heb.

Ik mis echt wel bepaalde zaken, maar vind het ook heerlijk om alles zo in mijn leven in te richten zoals ik het zelf wil.

En er is echt wel van binnen nog dat romantische meisje wat een man wilt die voor haar kiest om wie ze is, die moeite doet om haar te leren kennen, welke er voor je is...
En ook nog eens goed is in bepaalde zaken 8-)

Deze prentjes vind ik echt enorm leuk! :D

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:37

Alleen op vakantie ga ik eigenlijk nooit, vind ik niet leuk, maar in dat opzicht heb ik een heel reislustige vriendin (ook in dit topic, he Faringo :D)
En nog een vriendin die elk jaar er even zonder man en kids erop uit wil.

Kinderen wil ik toch niet (nu ook te oud voor)
En ik hoef ook niet perse samen te wonen, mijn huisje bevalt mij uitstekend.
Sex mis ik ook niet (daar kom ik niet tekort aan :o )
Het is meer de diepgang, het houden van en van gehouden worden, dingen samen doen, vooral ook de leuke dingen.
Helaas geen familie meer en vrienden hebben het vaak druk met hun eigen gezin en leven.
Soms voel ik mij gewoon eenzaam en som ook juist weer geen zin in mensen om mij heen.
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 30-07-19 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Faringo
Berichten: 8248
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:46

Ja nog 8 weken Silly1972 *\o/* *\o/* . Kunnen we er weer 1 bijschrijven op het lijstje.

WeCo

Berichten: 480
Geregistreerd: 31-01-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:51

Jessix schreef:
Ailill schreef:
Wel apart, ik krijg echt bijna nooit advies van mensen. Vraag er geloof ik ook niet naar, besprek soms iets met vrienden/familie maar verder eigenlijk niet.

Misschien scheelt het omdat je een man bent. Bij vrouwen denkt men toch wel dat je einddoel married with children is. :+


Of toch wat je uitstraalt misschien?
Ik ben nu 9 jaar single en een mannelijke collega van mij scheidde rond dezelfde tijd van zijn vrouw. De hele wereld regelde continu blind dates voor hem, stelde vriendinnen van vriendinnen aan hem voor etc. etc. Hij is ondertussen 5 relaties verder en zodra het schip strandt gaat iedereen weer driftig op zoek. Hebben ze bij mij nog nooit gedaan denk dat ze weten dat het een kansloos verhaal is :D

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:15

elnienjo schreef:
Hoe vaak ik niet mensen zie die telkens weer hun huis moeten verkopen omdat de relatie weer uit is. Ben blij dat mijn huis ook echt mijn huis is en dat ik niet afhankelijk ben van een partner die me er uit kan schoppen.


Dit! Ik wou eerst op mezelf en settelen in mijn eentje met mijn beesten voor ik verder keek.
Omdat ik het met mezelf niet makkelijk heb wou ik dat voor mekaar hebben.
Nou al anderhalf jaar verder en vind het wel prima zo, ik heb er zelfs moeite mee om een soort van vreemde (date, oude bekende whatever) mijn huis in te laten.
Ik heb best wel wat huisdieren en ondanks ik alles netjes bijhoud krijg ik regelmatig van: beter een vent dan die beesten.
Uh nee daar is t gat van de deur doei.
Het idee dat ik een partner zou hebben en moet toelaten in mijn leven..... :')
Neeeee al mijn beesten en alles is van MIJ en niemand komt eraan _O-

Overigens wat voor mij ook makkelijker is, is dat ik echt nog nooit een kinderwens heb gehad.
Dochtertje van vriendin komt weleens logeren eb vind ik gezellig en prima maar van mezelf moet ik er niet aan denken.
Terwijl ik wel heel goed met kinderen overweg kan.
Ik kan wel begrijpen dat als je wel een kinderwens heb het veel moeilijker is om single te zijn :(:)

Volgend jaar een bokt vakantie? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:29

WeCo schreef:
Of toch wat je uitstraalt misschien?
Ik ben nu 9 jaar single en een mannelijke collega van mij scheidde rond dezelfde tijd van zijn vrouw. De hele wereld regelde continu blind dates voor hem, stelde vriendinnen van vriendinnen aan hem voor etc. etc. Hij is ondertussen 5 relaties verder en zodra het schip strandt gaat iedereen weer driftig op zoek. Hebben ze bij mij nog nooit gedaan denk dat ze weten dat het een kansloos verhaal is :D


Bij mij doen ze dat ook echt niet idd, gelukkig niet! Als ik iets irritant vind..

Vriendin dit weekend nog wel, zag ze een jongen die wel wat voor mij was.. Kerel (jongetje) was zo zat als een tor en volgens mij 10 jaar jonger.. Mijn vriendin had ook wat borrels op, denk dat het daardoor kwam :')

WeCo

Berichten: 480
Geregistreerd: 31-01-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:31

Ik ben al 9 jaar happy single na een relatie van 17 jaar. Heerlijk. *\o/* wel 2 zoons waarvan 1 ondertussen heel gelukkig samenwoont.

En ik heb totaal geen behoefte aan een relatie. Ik heb er ook geen tijd voor maar vooral geen zin in.
Denk dat ik ook geen goed relatiemateriaal ben, veel te onafhankelijk en ik hang veel te veel aan mijn vrijheid. Het lied van Ramses Shaffy "laat me/vivre" is me op het lijf geschreven. :list:

Ik heb heerlijk werk, heerlijke zonen, heerlijke honden .
Heb mijn eigen huis, mijn eigen camper gebouwd met daarachter mijn motortrailer met mijn eigen BMW <3
Als ik vrij ben en het weer is mooi hang ik de motor achter de camper, gooi de honden erin en gaan. Hoef met niemand te overleggen en aan niemand verantwoording af te leggen.

Eenzaam ben ik eigenlijk nooit, ik ben graag alleen, maar heb ook een bijzonder fijne kleine vriendenkring bestaande uit 3 vriendinnen waarvan 2 getrouwd en 1 single. De mannen van mijn vriendinnen zijn ook echte vrienden, daarnaast heb ik 2 mannelijke collega's die ik tot mijn beste vrienden reken en met hun vrouwen kan ik ook prima door 1 deur.

Mocht ik ooit onverhoopt nog weer tegen een vent aanlopen dan moet ie wel heel heel heel leuk zijn om nog wat toe te kunnen voegen en dan is het maximale wat er in zit latten. Geen haar op mij hoofd die ook maar overweegt om weer te gaan samenwonen.

In mijn omgeving werd in het begin nog wel eens gereageerd met wacht maar tot je de ware tegenkomt, het komt wel goed ooit en jij vindt heus wel iemand. Nu is dat al jaren verstomd en hoor ik alleen nog maar dat ze zeggen, nee zij wil echt geen relatie hoor. En zie ik trouwens ook wel af en toe jaloezie op het gemak waarmee ik mijn leven kan leiden zonder gezeik en gezeur. :D

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:37

Na 19 jaar single zijn hoor ik ze ook niet meer, ook niet meer over kinderen gelukkig haha