Vriendin komt niet op deel bruiloft

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:51

Ik vind het raar hoe TS een boodschap leest uit het niet komen bij het diner maar haar eigen boodschap van het niet uitnodigen als daggast totaal over het hoofd lijkt te zien. Het is al meerdere keren genoemd maar TS heeft er nog geen een keer op gereageerd, blinde vlek?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:53

GDG schreef:
Ik vind het raar hoe TS een boodschap leest uit het niet komen bij het diner maar haar eigen boodschap van het niet uitnodigen als daggast totaal over het hoofd lijkt te zien. Het is al meerdere keren genoemd maar TS heeft er nog geen een keer op gereageerd, blinde vlek?


Dit viel mij inderdaad ook al op.

Sclimpre
Berichten: 4101
Geregistreerd: 01-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:55

Ik begrijp wel dat je teleurgesteld bent omdat je heel veel moeite steekt om de bruiloft zo goed mogelijk te organiseren. Maar zoals al gezegd is het een uitnodiging, geen marsbevel. Misschien zien die mensen er wel tegenop om tijdens het diner gedurende een paar uur beleefd te moeten converseren met mensen die ze helemaal niet kennen? En hebben ze het wat anders verwoord om jou niet te kwetsen? Aandringen zou ik echt niet doen, geniet van hun gezelschap tijdens het feest.
Tenslotte is het jouw bruiloft, maar hun vrije tijd en is het voor de sfeer alleen maar goed dat er enkel mensen zitten die er helemaal zin in hebben.

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:59

Je bent gewoon vrij om uit te nodigen wie je wil, ik zou zelf ook niet iemand op het diner uitnodigen, die niet tot de intimitie behoort.
Wel staat het je vriendin A vrij om te komen of niet.
Hoe ver woont ze weg, dat dat meerijden zo´n issue is, kan ze niet met OV komen en met vrienden terugrijden?

Ik zou zeggen, bespreek het eens met haar, benoem dat je het erg jammer vind als zij niet komt omdat ze er voor jou bij hoort.
En eventueel kun je zeggen dat je het stel op laat halen door een taxi, mochten ze het teveel gedoe vinden, bruiloften zijn toch al duur, dan maakt 50 of 100 euro meer of minder niet meer uit.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:06

Hoe is het nu geregeld
A+1 = uitgenodigd voor diner en feest, Niet voor de ceremonie?
Vriendin/ kennis= uitgenodigd voor het feest, niet voor de ceremonie en het diner

A+1 komt nu alleen op het feest.
Ik snap dat je het jammer vindt. Een uitnodiging voor een diner is meestal alleen voor mensen die dichtbij staan, een select groepje dus.
Maar als je een goede vriendin is dan kan je haar gewoon vertellen dat je het heel jammer vindt dat ze er niet bij is en alleen in de avond komt. Misschien heeft ze niet eens in de gaten hoe belangrijk het is.

Ik verbaas me over hoe mensen hier reageren, uitnodiging voor een bruiloft vind ik altijd nog iets speciaal waarvoor je net iets meer je best doet dan een gemiddelde verjaardag.
Als ik dan reacties lees dat ts blij mag zijn dat A überhaupt de moeite wil nemen om naar haar bruiloft dan verbaas ik mij daar echt over. Een echte vriendin komt met liefde naar je bruiloft

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:09

Gillbo schreef:
Hoe is het nu geregeld
A+1 = uitgenodigd voor diner en feest, Niet voor de ceremonie?
Vriendin/ kennis= uitgenodigd voor het feest, niet voor de ceremonie en het diner

A+1 komt nu alleen op het feest.
Ik snap dat je het jammer vindt. Een uitnodiging voor een diner is meestal alleen voor mensen die dichtbij staan, een select groepje dus.
Maar als je een goede vriendin is dan kan je haar gewoon vertellen dat je het heel jammer vindt dat ze er niet bij is en alleen in de avond komt. Misschien heeft ze niet eens in de gaten hoe belangrijk het is.

Ik verbaas me over hoe mensen hier reageren, uitnodiging voor een bruiloft vind ik altijd nog iets speciaal waarvoor je net iets meer je best doet dan een gemiddelde verjaardag.
Als ik dan reacties lees dat ts blij mag zijn dat A überhaupt de moeite wil nemen om naar haar bruiloft dan verbaas ik mij daar echt over. Een echte vriendin komt met liefde naar je bruiloft


En dit dus!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:11

Gillbo schreef:
Hoe is het nu geregeld
A+1 = uitgenodigd voor diner en feest, Niet voor de ceremonie?
Vriendin/ kennis= uitgenodigd voor het feest, niet voor de ceremonie en het diner

A+1 komt nu alleen op het feest.
Ik snap dat je het jammer vindt. Een uitnodiging voor een diner is meestal alleen voor mensen die dichtbij staan, een select groepje dus.
Maar als je een goede vriendin is dan kan je haar gewoon vertellen dat je het heel jammer vindt dat ze er niet bij is en alleen in de avond komt. Misschien heeft ze niet eens in de gaten hoe belangrijk het is.

Ik verbaas me over hoe mensen hier reageren, uitnodiging voor een bruiloft vind ik altijd nog iets speciaal waarvoor je net iets meer je best doet dan een gemiddelde verjaardag.
Als ik dan reacties lees dat ts blij mag zijn dat A überhaupt de moeite wil nemen om naar haar bruiloft dan verbaas ik mij daar echt over. Een echte vriendin komt met liefde naar je bruiloft

Sja, niet iedereen hecht dezelfde waarde aan een bruiloft.

Daarnaast, een echt goede vriendin nodig je voor de ceremonie toch al uit als zij echt zo belangrijk voor je is?

Sizzle

Berichten: 35704
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:12

Hoe is de uitnodiging dan eigenlijk gegaan? Mijn beste vriendin zou ik namelijk allang voordat de kaarten uitgaan allang persoonlijk verteld hebben van de plannen en dan weet je gelijk hoe het ervoor staat.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:13

Is de ceremonie niet vrij toegangkelijk voor iedereen?
Dat is ool redelijk normaal.

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:16

Iinge_ schreef:
Ik schrik een beetje van de reacties hier. Het is TS haar bruiloft en als dit is hoe ze deze wil inrichten moet ze dat zelf weten. Het is logisch dat er wegens budget (of andere) keuzes niet iedereen bij het diner of bij de dag kan zijn.

Dat is de keuze van degenen die trouwen. Als ze dan samen willen komen prima, maar daar hoeft ts zich niet op aan te passen. En dat afgeven van die signalen, vind ik helemaal onzin.

Als iemand mij zou vertellen dat ik slechte signalen afgeef door hoe ik mijn gasten zou uitnodigen, zou ik uitleggen hoe en waarom en als iemand dat niet snapt, hoef je er van mij ook niet bij te zijn.

Ts. Praat gewoon even met haar over wat haar redenen zijn, want wellicht is het ook wel een logische (budget of andere) reden. Zo niet, leg haar uit dat je haar er graag eerder al bij zou willen hebben. Communicatie is the key.

Veel plezier alvast bij je bruiloft!


TS hoeft zich zeker niet aan te passen want het is idd haar bruiloft.

Maar ik snap wel dat deze vriendin zich ook op het recht beroept om dan te zeggen ik kom alleen in de avond. Je weet uiteindelijk niet hoe haar gevoel is in deze situatie en we lezen het verhaal maar van 1 kant.

Ik krijg een beetje het gevoel alsof TS de vriendschap veel belangrijker vind als andersom, jammer genoeg. Ik denk dat een gesprek echt op z’n plek is TS. Misschien dat ze niet in de gaten heeft hoe graag je haar erbij wilt hebben? Ik zou dit wel bespreekbaar maken.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 12-08-19 10:28, in het totaal 3 keer bewerkt

Sizzle

Berichten: 35704
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:18

Gillbo schreef:
Is de ceremonie niet vrij toegangkelijk voor iedereen?
Dat is ool redelijk normaal.


Dat moet iedereen toch lekker zelf weten?
Vrienden van ons zijn zonder anderen ergens achteraf op een heuvel getrouwd. Het bezoek (dus ook ouders en andere familie) kwam pas erna.
We zijn ook bij een bruiloft op een boot geweest, daar past nou eenmaal ook niet de hele wereld in.

Het enige wat ik hier niet snap is dat het als verrassing komt, dan heb je dus waarschijnlijk je vriendin sowieso niet betrokken bij de spanning van het plannen.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:21

Sizzle schreef:
Gillbo schreef:
Is de ceremonie niet vrij toegangkelijk voor iedereen?
Dat is ool redelijk normaal.


Dat moet iedereen toch lekker zelf weten?
Vrienden van ons zijn zonder anderen ergens achteraf op een heuvel getrouwd. Het bezoek (dus ook ouders en andere familie) kwam pas erna.
We zijn ook bij een bruiloft op een boot geweest, daar past nou eenmaal ook niet de hele wereld in.

Het enige wat ik hier niet snap is dat het als verrassing komt, dan heb je dus waarschijnlijk je vriendin sowieso niet betrokken bij de spanning van het plannen.

Het is een vraag aan TS.
Ik lees nl nergens of die besloten of open is.
Als die open is kan A+1 ook naar te als ze wil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:42

Wat wordt er weer veel ingevuld voor een ander... Bv: Vriendin kan gerust toch eens een verjaardag verzetten. Voor hetzelfde geld is die persoon ongeneeslijk ziek en is het zijn/haar laatste verjaardag. Of vertrekt die naar het buitenland. Of wordt die een rond getal. 30/40/50/... Of hebben zij wat grootst gepland dat redelijk wat per persoon kost. Kan toch ook allemaal?

Ts mag haar trouwdag gerust invullen zoals zij wil. Haar gasten mogen hun dag ook invullen zoals zij willen. Misschien hikt de vriendin tegen een burn out aan en is de receptie al zwaar genoeg. Misschien wel, misschien niet. Wij weten het niet. De vriendin zal er haar redenen wel voor hebben. Daar moet in mijn ogen niets achter gezocht worden.

Belangrijkste dag van ts haar leven en eigen belangen voor opzij zetten. Gho ja... Ik denk daar anders over. Het is een uitnodiging. Geen verplichting. Ik trouw binnen anderhalf jaar ook. Wie niet wil komen of maar een deel komt, even goede vrienden hoor. Niets om mij druk over te maken.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:51

DeMolenhoek schreef:
Wat wordt er weer veel ingevuld voor een ander... Bv: Vriendin kan gerust toch eens een verjaardag verzetten. Voor hetzelfde geld is die persoon ongeneeslijk ziek en is het zijn/haar laatste verjaardag. Of vertrekt die naar het buitenland. Of wordt die een rond getal. 30/40/50/... Of hebben zij wat grootst gepland dat redelijk wat per persoon kost. Kan toch ook allemaal?

Ts mag haar trouwdag gerust invullen zoals zij wil. Haar gasten mogen hun dag ook invullen zoals zij willen. Misschien hikt de vriendin tegen een burn out aan en is de receptie al zwaar genoeg. Misschien wel, misschien niet. Wij weten het niet. De vriendin zal er haar redenen wel voor hebben. Daar moet in mijn ogen niets achter gezocht worden.

Belangrijkste dag van ts haar leven en eigen belangen voor opzij zetten. Gho ja... Ik denk daar anders over. Het is een uitnodiging. Geen verplichting. Ik trouw binnen anderhalf jaar ook. Wie niet wil komen of maar een deel komt, even goede vrienden hoor. Niets om mij druk over te maken.

Dat klinkt allemaal heel stoer maar ik kan me niet voorstellen dat je het niet jammer vindt als bijv 2 goede vriendinnen niet komen of 10 mensen liever alleen savonds komen ondat ze overdag liever naar het strand gaan
Geen verplichtingen maar als gast vind ik wel dat je wat meer je best mag doen dan voor de verjaardag van tante Marie.

Het siert ts dat ze haar teleurstelling hier over uitspreekt, zegt vooral iets overhoe belangrijk ze deze vriendin vindt

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:52

Het is voor die vriendin minder belangrijk dan voor de ts, je kan iemand niet dwingen en je hoort inderdaad maar 1 kant van het verhaal.

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:53

DeMolenhoek schreef:
Wat wordt er weer veel ingevuld voor een ander... Bv: Vriendin kan gerust toch eens een verjaardag verzetten. Voor hetzelfde geld is die persoon ongeneeslijk ziek en is het zijn/haar laatste verjaardag. Of vertrekt die naar het buitenland. Of wordt die een rond getal. 30/40/50/... Of hebben zij wat grootst gepland dat redelijk wat per persoon kost. Kan toch ook allemaal?

Ts mag haar trouwdag gerust invullen zoals zij wil. Haar gasten mogen hun dag ook invullen zoals zij willen. Misschien hikt de vriendin tegen een burn out aan en is de receptie al zwaar genoeg. Misschien wel, misschien niet. Wij weten het niet. De vriendin zal er haar redenen wel voor hebben. Daar moet in mijn ogen niets achter gezocht worden.

Belangrijkste dag van ts haar leven en eigen belangen voor opzij zetten. Gho ja... Ik denk daar anders over. Het is een uitnodiging. Geen verplichting. Ik trouw binnen anderhalf jaar ook. Wie niet wil komen of maar een deel komt, even goede vrienden hoor. Niets om mij druk over te maken.


Wel mee eens ja.

Ik denk dat het overigens wel ook geen kwaad kan om het bespreekbaar te maken, want nu voelt TS zich wel rot eronder (wat ik ook goed kan begrijpen als je iemand graag erbij wilt hebben) en da's ook niet leuk. Met elkaar erover in gesprek gaan kan van beiden kanten misschien wel een opluchting zijn. Als goede vrienden onder elkaar moet je toch met elkaar kunnen spreken over zulke dingen denk ik, zeker als het belangrijk voor je is. Dit zal een vriendschap niet ten goede doen, als je dit laat gaan zoals het is en al weet dat in ieder geval al 1 van de 2, TS dan, zich er rot onder voelt. Verder weten we idd niet hoe de vriendin zich eronder voelt en zal er ook zeker hier 2 kanten aan een verhaal zitten en die zien wij niet nee. Maar afgaand op wat TS schrijft, zou ik gewoon zeggen; communiceer/praat met elkaar.

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Vriendin komt niet op deel bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:03

Een aantal jaren geleden was er een tsunami aan bruiloften in mijn familie en vriendenkring. En dat verspreid over het hele land.
Ik was een flink aantal weekeinden zoet ermee, dat was gewoon een verplichting. Zo leuk zijn feesten met heel veel onbekenden niet voor mij. En het bruidspaar dat je wel kent, kun je hooguit een paar minuten spreken. Ik probeerde dan altijd af te spreken met die mensen die ik wel kende, dan hadden we het onderling gezellig.

Misschien speelt er zoiets bij A.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:06

Gillbo schreef:
DeMolenhoek schreef:
Wat wordt er weer veel ingevuld voor een ander... Bv: Vriendin kan gerust toch eens een verjaardag verzetten. Voor hetzelfde geld is die persoon ongeneeslijk ziek en is het zijn/haar laatste verjaardag. Of vertrekt die naar het buitenland. Of wordt die een rond getal. 30/40/50/... Of hebben zij wat grootst gepland dat redelijk wat per persoon kost. Kan toch ook allemaal?

Ts mag haar trouwdag gerust invullen zoals zij wil. Haar gasten mogen hun dag ook invullen zoals zij willen. Misschien hikt de vriendin tegen een burn out aan en is de receptie al zwaar genoeg. Misschien wel, misschien niet. Wij weten het niet. De vriendin zal er haar redenen wel voor hebben. Daar moet in mijn ogen niets achter gezocht worden.

Belangrijkste dag van ts haar leven en eigen belangen voor opzij zetten. Gho ja... Ik denk daar anders over. Het is een uitnodiging. Geen verplichting. Ik trouw binnen anderhalf jaar ook. Wie niet wil komen of maar een deel komt, even goede vrienden hoor. Niets om mij druk over te maken.

Dat klinkt allemaal heel stoer maar ik kan me niet voorstellen dat je het niet jammer vindt als bijv 2 goede vriendinnen niet komen of 10 mensen liever alleen savonds komen ondat ze overdag liever naar het strand gaan
Geen verplichtingen maar als gast vind ik wel dat je wat meer je best mag doen dan voor de verjaardag van tante Marie.

Het siert ts dat ze haar teleurstelling hier over uitspreekt, zegt vooral iets overhoe belangrijk ze deze vriendin vindt


Nou het is zeker niet mijn bedoeling om stoer te klinken hoor. Maar nee, ik maak daar totaal geen probleem. Echt niet. Ik wil het gewoon tijdig weten. Kwestie van genoeg eten/drank/hapjes etc te hebben. Maar gaan zij die dag liever naar het strand dat zij dan lekker doen. Ik heb die sociale verplichtingen nooit echt gesnapt en verwacht het dan ook niet van een ander.

Het leven is veel makkelijker als ik mij daar allemaal niet druk in maak. Jij blijft er overigens vanuit gaan dat het een gewone standaard verjaardag is. Wie zegt dat dat zo is? Ik zou er meer problemen mee hebben moest een vriendschap getoetst worden aan de hand van 1 trouwfeest dan aan de voorgaande jaren.

Sizzle

Berichten: 35704
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:14

Citaat:
Ik zou er meer problemen mee hebben moest een vriendschap getoetst worden aan de hand van 1 trouwfeest dan aan de voorgaande jaren.


_/-\o_

Moet ik er wel bij zeggen dat ik sowieso geen waarde hecht aan een huwelijk. Je samenzijn is daardoor niet ineens meer waard dan ervoor. Wij zijn enkel voor het praktische papiertje getrouwd toen ik zwanger was. We hebben niet eens de ouders uitgenodigd (wat niet in dank afgenomen werd).
Er zijn natuurlijk ook mensen waarvoor het de belangrijkste dag van hun leven is. Maar juist omdat dit niet voor iedereen zo is, is communiceren met elkaar het belangrijkste.

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:23

Om al die redenen, TS, ga het gesprek aan met je vriendin, vertel hoe je je er onder voelt en maak ruimte voor haar verhaal.
En zoals ik al eerder schreef, bied desnoods aan de taxi voor de heenweg te batlen, zodat ze met andere vrienden samen terug kunnen ( wellicht speelt er ook een BOB verhaal mee? )

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:29

Gillbo schreef:
DeMolenhoek schreef:
Wat wordt er weer veel ingevuld voor een ander... Bv: Vriendin kan gerust toch eens een verjaardag verzetten. Voor hetzelfde geld is die persoon ongeneeslijk ziek en is het zijn/haar laatste verjaardag. Of vertrekt die naar het buitenland. Of wordt die een rond getal. 30/40/50/... Of hebben zij wat grootst gepland dat redelijk wat per persoon kost. Kan toch ook allemaal?

Ts mag haar trouwdag gerust invullen zoals zij wil. Haar gasten mogen hun dag ook invullen zoals zij willen. Misschien hikt de vriendin tegen een burn out aan en is de receptie al zwaar genoeg. Misschien wel, misschien niet. Wij weten het niet. De vriendin zal er haar redenen wel voor hebben. Daar moet in mijn ogen niets achter gezocht worden.

Belangrijkste dag van ts haar leven en eigen belangen voor opzij zetten. Gho ja... Ik denk daar anders over. Het is een uitnodiging. Geen verplichting. Ik trouw binnen anderhalf jaar ook. Wie niet wil komen of maar een deel komt, even goede vrienden hoor. Niets om mij druk over te maken.

Dat klinkt allemaal heel stoer maar ik kan me niet voorstellen dat je het niet jammer vindt als bijv 2 goede vriendinnen niet komen of 10 mensen liever alleen savonds komen ondat ze overdag liever naar het strand gaan
Geen verplichtingen maar als gast vind ik wel dat je wat meer je best mag doen dan voor de verjaardag van tante Marie.

Het siert ts dat ze haar teleurstelling hier over uitspreekt, zegt vooral iets overhoe belangrijk ze deze vriendin vindt

Ik heb wel het idee dat jij het moeilijk vindt te accepteren dat niet iedereen een huwelijk even belangrijk vindt, of belangrijker dan andere dingen in het leven. Iedereen heeft eigen prioriteiten. Wanneer de huwelijksdag van mijn vriendin samen zou vallen met de verjaardag van mijn familielid, dan zou ik ook kijken hoe ik het zo in kan richten, dat ik beide kan bezoeken. Familie is belangrijk voor mij, vrienden ook, dus ik ga niet kiezen tussen beide.

Nu weten wij niks over de verjaardag van vriendin A, dus waarom zij het verjaardagsdiner verkiest boven het diner tijdens TS haar huwelijk, weten wij niet. Wie weet is dat wel om iets wat DeMolenhoek al opmerkte, een familielid dat ongeneeslijk ziek is, een 50-jarig verjaardagsfeest. Daarnaast, nu heeft de vriendin de mogelijkheid zowel de verjaardag van familie bij te wonen, als het huwelijksfeest van TS. Ze is dan niet op het diner, maar wel op het feest daarna, en er is daarmee ook geregeld dat de vriendengroep samen kan reizen. Mooie oplossing, toch.

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:35

Ik lees vooral dat jij je afvraagt of jij voor haar net zo belangrijk bent als zij voor jou, maar ik denk dat zij deze vraag beter zou kunnen stellen. Je nodigt haar niet uit als daggast omdat je haar vriend niet kent. Blijkbaar is dat al een reden genoeg om haar er op zo'n moment niet bij te hebben, zegt dat dan niet genoeg over hoe jij de vriendschap ziet?

Als een vriendin zou gaan trouwen en ik mag er overdag niet bij zijn omdat ze mijn vriend niet kent, dan zou ik haar niet als mijn beste vriendin bestempelen. Sowieso, als mijn beste vriendin al een jaar een relatie zou hebben zou ik haar vriend echt al wel een keer ontmoet hebben. Nee, ik denk echt dat je haar teveel in de schoenen probeert te schuiven zonder kritisch naar je eigen handelen te kijken.

Wees blij dat ze op het feest komt en maak er iets moois van.

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:38

Wow wat een drama om niets. Zou in mijn entourage nooit gebeuren. Hier mag iedereen een +1 meenemen. Jij geeft duidelijk een signaal af en krijgt een heel duidelijk signaal terug. Wat een gemiep om een volwassene reactie om een rommelige organisatie van de uitnodigingen. Ik was dus helemaal niet gekomen uit solidariteit naar mijn partner toe.

Danielleeee_
Berichten: 3176
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Vriendin komt niet op deel bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:10

Praat erover met die vriendin. Dat lijkt me de meest logische, eerste stap.

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:11

Lara_Silver schreef:
Wow wat een drama om niets. Zou in mijn entourage nooit gebeuren. Hier mag iedereen een +1 meenemen. Jij geeft duidelijk een signaal af en krijgt een heel duidelijk signaal terug. Wat een gemiep om een volwassene reactie om een rommelige organisatie van de uitnodigingen. Ik was dus helemaal niet gekomen uit solidariteit naar mijn partner toe.


IN de OP staat toch dat +1 ook uitgenodigd is, of is dat later aangepast ofzo waarom iedereen dit blijft herhalen?