Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat doen jullie zoal op zondag?

 
Profiel   

Mijn vriend werkt en ik ga naar mijn paarden..daarna gaan we samen uit eten en wandelen met de hond.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:53 



 
Profiel   

Vandaag: Uitslapen, ontbijt op bed :9 Daarna wat in het huishouden gedaan, nieuw draad rond ons weiland gespannen, de paarden gereden en nu lekker lui op de bank.
Ik verzin altijd wel wat om te doen. Word anders ook gewoon beroerd als ik een zondag op de bank door breng :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:58 



 
Profiel   

Ik ga meestal in de ochtend uitgebreid met de hond lopen en dan in de middag bankhangen, iets lekker koken, ff rondje door de stad of naar mijn ouders

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:58 



 
Profiel   

Vandaag lekker bank gehangen, gegamed en rondje op de plaatselijke markt gelopen.

Soms gaan we wandelen, lunchen, fietsen of werken. Ook wel huishouden maar dat hadden we al gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:59 



 

Sportschool, wandelen, fietsen, paardrijden, met iemand afspreken, naar een bos, naar een museum, naar het strand, naar een andere stad, winkelen, naar de bieb, naar een park, boodschappen doen, huis schoonmaken, relaxen, internetten enz enz. Genoeg te doen, niet genoeg tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:04 



 
Profiel   

Op de wei keutelen, rondje mennen, thuis alles stoffen, afdoen, stofzuigen, dweilen en de bedden verschonen. Dus, zondag is mijn schoonmaakdag. Door de week zuig ik elke dag even snel het huis en verder niks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:05 



 
Profiel   

Vaak spreek ik op zondag met (een of meer) vriendinnen af, wat we doen verschilt; het kan alleen een koffietje en bijpraten zijn, maar ook lunchen, een museum bezoeken of een lange (NS)wandeling maken.

Soms coachen, zelf roeien of naar een wedstrijd.

Ik vind het ook heerlijk om gewoon wat te lezen op zondagen, een goed boek of de zaterdagkrant. 's Avonds eventueel netflix.

Maar vaak moeten er ook nog dingen, zoals opruimen en schoonmaken.


Laatst bijgewerkt door Tiggs op 11-08-19 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:07 



 
Profiel   

In de ochtend 6u werken en dan: dutje, paard, lopen, fietsen, wandelen, stad in en iets eten , familie, luieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:08 



 
Profiel   

Hond meerdere keren uitlaten.
Boek lezen, opruimen, de was.
Legpuzzel maken, cake of eierkoeken bakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:25 



 
Profiel   

(high end) bordspellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:33 



 
Profiel   

Vandaag vooral de livestream uit Berlijn kijken (finaledag), en tussendoor wat schoonmaken en boodschappen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:40 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
mala26 schreef
Werken.
Vast niet het idee waar je naar op zoek bent :')


:')

Ik werkte eerst ook vaak op zondag maar ik ga dalijk weer fulltime naar college dus dan ga ik niet mijn enige vrije dagen 'opmaken' aan werken.


Ah nee dat snap ik.
Als ik eens vrij ben kan ik het heerlijk vinden om gewoon helemaal niks te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:41 



 
Profiel   

Werken.. zoals elke dag van de week :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:45 



 
Profiel   

Met de hond(en) op wedstrijd. En de zeldzame andere vrije zondagen spreken we vaak af met vrienden of gaan ergens heen. Weinig weekenddagen dat ik niks gepland heb eigenlijk :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:46 



 
Profiel   

Ik kan ook echt geen enkele dag niks doen :') . Soms heb ik het echt even druk gehad en denk ik bij mijzelf, lekker even thuis blijven en onder een dekentje in de zetel kruipen, maar dat hou ik nooit langer dan 2 uur uit :P . Soms doe ik dan wat klusjes in huis die nog moeten gebeuren, of ik leen de hond van de buren voor een ommetje. Een terrasje doen valt ook wel in de smaak, of gezelschapsspelletjes spelen met het gezin :) . Af en toe ook eens met vrienden een escape room, karten, naar de cinema..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:47 



 
Profiel   

Een (bos)wandeling, netflixen, verse broodjes en lekkers halen voor een goeie brunch, zwemmen (ja, ook op deze herfstige kille zondag toen de zon nog even doorbrak rond 17 uur)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:55 



 
Profiel   

Werken. Normaal 10.00 - 17.00. Puf verzamelen voor het koken en eten (ja soms zelfs te moe om te eten) Daarna laptop aan en draaiboek voorbereiden voor de nieuwe week. Dan gaat de tv aan en doe ik helemaal niks meer.

Oke, niet helemaal waar. Wasmachine is aan geweest en ga ik dadelijk ophangen. Maar daarna ik mijn nest in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:02 



 
Profiel   

Uitslapen, fitnessen, wat boodschapjes, koken en Netflix :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:03 



 
Profiel   

Gemend met bokker Jets, daarna een verjaardag + uit eten daarna... ben net thuis en ga zo de was doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:07 



 
Profiel   

'S ochtends naar mijn paard, tussen de middag lunchen op het stadsstrand met mijn hubbie, 's middags nog een keer naar stal, even gewinkeld, filmpje kijken op de bank ... en om is die zondag al weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:31 



 

Uitslapen en lui in bed tot 12 uur ,dan eruit croissantjes in de oven . Die opeten en dan hangt het ervan af , lui bankhangen met een reep chocolade (alleen op zondag eet ik die ) . Vorige week met mam naar het bos, vandaag naar ouders ivm bezoek . En dan eten maken en blokje om met de fiets en weer voor de TV tot bedtijd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:36 



 
Profiel   

Als ik naar school ga is de zondag er om helemaal in mijn eentje door te brengen, huis schoonmaken, boodschappen doen voor de hele week en leren. De zondag is dan echt de enige dag dat ik niets hoef en die is me ook enorm heilig haha. (Als in; niet naar school of werk lol).
Vanmorgen werd ik wakker met het plan een uur later een power yoga les te volgen maar had net te kort geslapen en bleef dus liggen. In de middag 30 minuten spinnen, rondje sportschool. Thuis opgefrist en geluncht, daarna al fietsend een bepaalde route uitpluizen en boodschappen doen. Gekookt, afwas gedaan en laptoppen. (:

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:39 



 
Profiel   

Wij doen beide aan wielrennen dus wij fietsen op zondag mits andere verplichtingen. Heerlijk! Tussenstop voor wat drinken of lunch. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:43 



 
Profiel   

Ik heb ook gewerkt tot 2 uur. Daarna zijn we nog een stukje gaan rijden met de motor en ik heb ook nog een paar uurtje moeten studeren. Dat werken en studeren vullen de zondagen wel voor mij hoor. Eerder had ik ook veel luie weekenden, of soms gingen we even naar de stad omdat we toch nog iets moesten hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:45 



 
Profiel   

Stofzuigen, badkamer poetsen, toiletten schoonmaken, hond uitlaten, was vouwen, dweilen, boodschappen, koekjes bakken, nieuwe recepten zoeken die ik door de weeks eens kan maken als we weer niet weten wat we moeten etc, stal mesten, paardrijden, facturen betalen, agenda overzichtelijk maken. To do lijst bijwerken.
Met de hond nog naar het strandje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen