Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 133 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Hulp nodig bij het zoeken naar kleding voor op het werk

 

Wat leuk om te lezen! Fijn dat het ook nog steeds als jezelf voelt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 19:17 



 
Profiel   

Ben wrl heel benieuwd naar een van je nieuwe werklooks

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 19:18 



 
Profiel   

Je hebt al enorm veel tips gekregen. La dress, summum woman, Gstar, Uniqlo en studio Anneloes zijn allemaal merken waar je leuke dingen kan kopen voor naar je werk. En dan niet de meer casual lijnen maar de wat nettere spullen. Zelf draag ik graag een wit overhemd of een jurk tijden mijn werk. Die overhemden heb ik ik werkelijk alle vormen en lengtes. Dat is het voordeel van vrouw zijn. Het witte overhemd is er in zoveel variaties. En schoenen zijn bij mij instappers of sneakers. Sneakers wel in leer. En altijd alles schoon, gestreken en gepoetst. Mijn haar draag ik bijna altijd in een rol, want ik ga ook niet zo vaak naar de kapper :D . Wenkbrauwen zijn altijd op orde, waardoor ik in het dagelijks leven slechts mascara en glos gebruik. En dus zo klaar ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 19:51 



 
Profiel   

Attitude schreef
Probeer het merk Comma eens en denk dan inderdaad aan een casual pantalon broek met een casual dichte blouse / truitje erboven .
Comma verkopen ze online ( handig als je eenmaal je maar weet) bij Zalando / Bijenkorf maar hebben ze ook bij Peek & Cloppenburg en Bijenkorf


[ [url=m/0VmH95.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/rFQrPB.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UssLCw.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1FrA1r.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/44IruR.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NlBZMf.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O71ehT.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FhRQH5.png]Afbeelding[/url] ]




Of een spijkerbroek / lage pumps maar wel een colbert.

De merken Evans of Anna Field hebben vaak ook wel mooie en betaalbare kleding ( via Zalando )

Ze hebben mooie pumps bij Dune London
Moet je wel een smalle voet hebben maar zij hebben dus ook mooie pumps met een klein hakje .
( ik liep altijd op andere schoenen / reed auto op blote voeten en deed op kantoor mn pumps pas aan )

En spijkerbroeken van het merk Zizzi of Junarose zijn heel fijn .

[ [url=m/DlMGqb.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pdG143.png]Afbeelding[/url] ]


Dank, ik zocht niks maar heb de ruitjesbroek van de tweede foto gekocht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 19:57 



 
Profiel   

Tiggs schreef
Dank, ik zocht niks maar heb de ruitjesbroek van de tweede foto gekocht :D


Haha! Graag gedaan !

@ts, fijn dat je geslaagd bent !

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 22:48 



 
Profiel   

Weet er iemand waar je blazers kunt kopen die ook speciaal iets heeft voor de bredere schouders?

Vorigr week 5 blazers besteld en allemaal te klein ;( in de taille en qua lengte perfect maar in de schouders te klein

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 07:17 



 
Profiel   

Om nog terug te komen op Zalan. De werkwijze is als volgt:
- je geeft je voorkeuren op
- er wordt een eerste opzet gemaakt die je kunt goed- of afkeuren
- de styliste gaat nog een keer aan de gang
- de kleren worden opgestuurd
- mocht je niets willen, dan betaal je wel 15 euro en de tweede keer kun je niets meer aanpassen. Je weet dus niet wat je gaat krijgen en het kost je stiekem dus sowieso 15 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 14:02 



 
Profiel   

Ik heb nu een eerste ervaring opgedaan met Zalon en ik moet zeggen: dat is goed bevallen.

Wat roosje78 schrijft klopt in grote lijnen. Dat is het proces, ware het niet dat je dus wel - gedeeltelijk weet wat je gaat krijgen. Dat zijn namelijk de items die je in eerste instantie hebt goedgekeurd.
Daarbij is het belangrijk, dat is het concept, dat de klant zodanig open minded is dat er vast wel iets in de doos zit wat de klant wil houden. Dan betaal je dat product en de 15 Euro voor de doos vervalt.

Ik heb blijkbaar een goed meedenkende stylist want die had echt wel een paar goede items in de doos gedaan. Zo heb ik nu een spijkerbroek gekocht die ik zelf niet zou uitkiezen. Daarbij een blouse die ik zelf ook niet gauw zou uitkiezen en een vest dat ik wel zelf zou uitkiezen. Maar nu kon ik rustig thuis passen en items combineren en dan zie je dat iets beter staat dan je in eerste instantie zou denken.

Ik ben blij met deze ervaring en vind het een mooie manier van winkelen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 14:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 133 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen