Jaloezie? Help.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pompidou2602
Berichten: 294
Geregistreerd: 22-03-15

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-19 23:01

Het is zo moeilijk. Men hart trekt hem nog zo hard naar hem maar dat gaat gewoonweg niet. Ik probeer afleiding te zoeken, vriendinnen etc. Maar zelfs dan doet alles mij aan hem denken

Kimbers

Berichten: 5115
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 23:07

Is tijdelijk ts, even door de zure appel heen maar deze laml*l lach je later om.

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 00:07

Ach TS, wat klote zeg! Als eerste wil ik je een virtuele knuffel geven :(:)

Verder toen ik dit verhaal las kwam mij dit erg bekend voor. Ik heb een vriend gehad die ook continu met andere vrouwen zat te appen (en geloof mij, dit was er echt over voornamelijk seks gericht) en hij veranderde elke dag zijn code op zijn telefoon etc.. Ik was zo verliefd (waarom? 8)7 ) dat ik dacht dat met jaloezie en hem controleren het wel zou oplossen. Nu achteraf besef ik dat hij mij compleet in zijn macht had. Hij wist het elke keer zo te draaien dat ik uiteindelijk echt geloofde dat ik het schuld was allemaal..

Uiteindelijk is dan toch de emmer overgelopen en ben ik met mijn hele hebben en houwen terug naar Nederland vertrokken (woonde bij hem in Belgie) en ik heb daar letterlijk 6 mnden doodziek in mijn bed gelegen... Ik hoop dat misschien door een klein stukje van mijn verhaal te delen dat dit jou gespaard blijft!

En nu bijna 5 jaar later heb ik nog contact met deze jongen.. En niet zo zeer omdat ik dat zo graag wil maar omdat hij me niet met rust laat. Ik heb geleerd dat ik niet degene was waardoor hij die dingen deed. Ook heb ik geleerd dat ik een van de zoveel was en hij nu nog altijd hetzelfde doet terwijl hij bewust probeert een kind te krijgen met zijn huidige vriendin. Hij smeeeekt me om asjeblieft nog met hem in bed te duiken want zo iemand als mij ja dat vond hij niet meer, terwijl ik 5 jaar geleden een plant werd genoemd en hij me niet wilde aanraken...

Sommige mannen of vrouwen zijn gewoon eikels en daar kun je niks aan doen! Je kan er alleen uit leren. En het aller belangrijkste wat ik eruit heb geleerd is;

- Ik verdien beter en ik weiger om mij nog zo te laten behandelen door iemand!

- Als ze het willen doen doen ze het toch. Hoe hard je ook probeert om het tegen te houden, ze doen het toch. Laat het los je maakt alleen jezelf ziek!

- En deze vind ik heeeeul moeilijk! Ik mag niet alle mannen afschrijven omdat mijn ex mij dit heeft aangedaan. Ik hoef niet iemand anders te straffen voor iets wat zij niet gedaan hebben.

- Liefdesverdiet gaat over.. Ik zal nooit vergeten hoe ik jankend aan mijn ma heb gevraagd of die pijn ooit over ging :+ . Ik kreeg als antwoord dat dat wel zou slijten en inderdaad! :+

Uiteindelijk zal ik nooit de echte waarheid weten en dat is oke. Ik ben er sterk uitgekomen en heb een stuk meer zelfwaarde gekregen en er veel uit geleerd. Geen idee of je er iets aan hebt, misschien wel. Laat die kerel links liggen, leef lekker je leven! Komt goed :j

Elisa2

Berichten: 37774
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:01

Heel veel sterkte meis! heeft hij je het zelf verteld of ben je er achter gekomen?

pompidou2602
Berichten: 294
Geregistreerd: 22-03-15

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-19 09:26

Half achtergekomen. Toen was het nog zij kuste ik trok weg. Nu via een brief id brievenbus gezegd da hij gekust heeft

Anoniem

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:30

Wat een óngelofelijke flapdrol TS. Het is nu even moeilijk, maar over een tijdje ben je blij dat hij dit gedaan heeft; dat scheelt zoveel in het liefdesverdriet aangezien je nu weet wat voor naar persoon het is. En dan ben je dat knagende gevoel ook kwijt.

Hou vol, en kijk uit naar betere tijden. Want die komen echt! :)

verootjoo
Berichten: 35681
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:31

Nou die ben je dus liever kwijt dan rijk en je gevoel zat goed.
Wees blij dat je van hem af bent en je komt vast een leuker exemplaar tegen. Iedereen verdient namelijk iemand die volledig voor jou gaat en niet jou een beetje erbij heeft.

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:47

Wat een pannenkoek -O-
Heb vanaf het begin meegelezen en kan me jouw gevoel zo goed voorstellen. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. In het begin van mijn vorige relatie was ik wel wat jaloers maar niet te jaloers. Toen heeft hij mij ook bedrogen (met 1 van mijn beste vriendinnen naar bed geweest _-:( ). Ik heb hem vergeven en ben bij hem gebleven maar heb hem nooit meer vertrouwd. Uiteindelijk is hij degene geweest die bij mij is weggegaan omdat ie zo niet verder wilde gaan. Dat vond ik toen zo erg.

Nu ben ik blij dat ik er vanaf ben. Mijn huidige vriend (offe, man ondertussen :') ) heeft er in het begin ook nog wel last van gehad want ik vertrouwde niemand meer. Ondertussen zijn we al meer dan 11 jaar samen, waarvan 4 jaar getrouwd. Ik ben totaal niet meer jaloers, we gaan regelmatig apart van elkaar op stap en ik vertrouw hem voor de volle 100%. Zo fijn dit! En dat kun jij ook! Het heeft tijd nodig maar jij vindt ook echt wel iemand die je verdient ipv deze flapdrol.

Zo, dat is er uit :')

pompidou2602
Berichten: 294
Geregistreerd: 22-03-15

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-19 11:20

Bedankt. X

poetser

Berichten: 4323
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 11:21

Mijn ex is ook zo'n laml*l. Hij was de jaloers te van ons 2, zonderde mij af van mijn vrienden. Toch vond ik het raar dat hij soms een uur op de wc zat, soms nog langer in bad en dat met zijn telefoon. Uiteindelijk heeft hij een dickpick verstuurd, in gedachte naar 1 van zijn andere vrouwen, met de mededeling dat ze er binnenkort weer op mocht zitten zodra zijn naïeve vrouwtje was gaan werken. Berichtje is per ongeluk naar mij verstuurd. Nadat ik hem geconfronteerd had was zijn reactie helemaal over de top. Ik moest het maar accepteren dat hij een gezonde man was en dat alle mannen meerdere vrouwen tegelijkertijd nodig hebben. Hij bleek er nog een paar achter mijn rug te hebben en een flinke seksverslaving...


Ts heel veel sterkte :(:)

hagelslag
Berichten: 9225
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 11:51

@ts, opzich "fijn" dat je het nu echt weet. Jij bent dus niet gek!

@poetser, howly crap das ook hard!

Ik struggel zelf ook nog met mijn ex. Ongeveer hetzelfde buikgevoel steeds gehad dat iets niet klopte.
Heb nadat ik het uitgemaakt heb ook 0,0 reactie van hem helemaal niks

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 11:57

Sterkte TS... ik weet helaas hoe het voelt...

ik heb wel geleerd dat je altijd op je onderbuik gevoel moet vertrouwen.

ik was voorheen altijd ''gezond'' jaloers. in mijn laatste relatie merkte ik dat ik nogal doorsloeg. ik moest zijn zoek iphone, ik keek vaak in zijn telefoon, ik wilde het liefst overal mee heen (niet omdat ik dat evenement zo leuk vond, maar omdat ik hem niet alleen wilde laten). ik droomde er zelfs vort over dat hij vreemd ging. ik had het een paar keer aangekaart: maar nee, ik was paranoia. een paar weken later gaf hij toe dat er inderdaad het een en ander gebeurt was met iemand, niet 1x maar vaker..... dat was voor mij de bevestiging: geloof in je zelf, je bent niet achterlijk!

anjali
Berichten: 15243
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 11:59

hagelslag schreef:
@ts, opzich "fijn" dat je het nu echt weet. Jij bent dus niet gek!

@poetser, howly crap das ook hard!

Ik struggel zelf ook nog met mijn ex. Ongeveer hetzelfde buikgevoel steeds gehad dat iets niet klopte.
Heb nadat ik het uitgemaakt heb ook 0,0 reactie van hem helemaal niks

Wees blij dat je geen reactie krijgt. Dat is veel beter dan een ex die gaat zitten stalken.

hagelslag
Berichten: 9225
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 12:06

Jaa zeker opzich heb je gelijk.
Maar ik weet via een gemeenschappelijke vriendin dat hij zijn ex ook heel raar heeft gestalkt nadat het uitgegaan is.
En die heeft dat toen eerst niet doorgehad

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 12:18

hagelslag schreef:
Jaa zeker opzich heb je gelijk.
Maar ik weet via een gemeenschappelijke vriendin dat hij zijn ex ook heel raar heeft gestalkt nadat het uitgegaan is.
En die heeft dat toen eerst niet doorgehad


Dan moet je toch juist blij zijn met 0,0 reactie?

hagelslag
Berichten: 9225
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 14:37

Geloof dat ik het verkeerd formuleer.
Maar hij heeft haar dus onopvallend gestalkt. Niet via watsapp ofzo maar dus echt haar opgewacht bij haar werk en dan onopvallend opgewacht.
Ze had het eerst niet door

pompidou2602
Berichten: 294
Geregistreerd: 22-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 12:44

hagelslag schreef:
Geloof dat ik het verkeerd formuleer.
Maar hij heeft haar dus onopvallend gestalkt. Niet via watsapp ofzo maar dus echt haar opgewacht bij haar werk en dan onopvallend opgewacht.
Ze had het eerst niet door


Dat is inderdaad angstaanjagend. Ik hoop dat hij mij met rust gaat laten, maar hij zal wel al bij zijn nieuwe vlam zitten vrees ik _O-

hagelslag
Berichten: 9225
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:32

Het is inderdaad een raar gevoel. Al denk ik dat hij mij met rust gaat laten.

Hoe voel jij je vandaag? Al iets meer vrede met de situatie?

anjali
Berichten: 15243
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:42

pompidou2602 schreef:
hagelslag schreef:
Geloof dat ik het verkeerd formuleer.
Maar hij heeft haar dus onopvallend gestalkt. Niet via watsapp ofzo maar dus echt haar opgewacht bij haar werk en dan onopvallend opgewacht.
Ze had het eerst niet door


Dat is inderdaad angstaanjagend. Ik hoop dat hij mij met rust gaat laten, maar hij zal wel al bij zijn nieuwe vlam zitten vrees ik _O-

Lekker laten zitten!Weg is weg en voor jou een nieuwe toekomst.

Veraaaaah

Berichten: 2337
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:39

Zo eentje moet je niet willen hebben! Ik ben zelf extreem jaloers geweest en hierdoor ook een scharrel weggejaagd. Maar na lang zoeken heb ik eindelijk een jongen die ik vertrouw!

Kop op, je bent zoveel meer dan dat :D

pompidou2602
Berichten: 294
Geregistreerd: 22-03-15

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 22:28

Eerlijk twijfel ik over een tweede kans. Ik heb hem heel negatief omschreven hier en dat was allemaal juist. Maar buiten dat hij zich opgesloten voelde en dus vreemd is gegaan, was hij de perfecte schoonzoon.

Ik heb nu heel veel tijd nodig ol te helen en even te pakken vd vrijheid. En als ik zelfs dan nog de moed heb om hem een tweede kans te geven, dan zal ik nog altijd kunnen terug gaan. Hij zegt dat hij wil wachten op mij, ik ben benieuwd. En anders heb ik hem even aan het lijntje gehouden. Dat verdient hij ook wel :p

Tieneke

Berichten: 21702
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 22:33

"Buiten ...en het vreemdgaan de perfecte schoonzoon."

Dat vreemdgaan is natuurlijk geen klein dingetje he. Verre van perfect dus. Je verdient beter. Er zijn echt wel mannen die dat niet doen.

L_iek
Berichten: 9734
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 22:40

Op naar de volgende. Iemand die wel voor jou gaat.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 22:53

Behalve vreemdgaan de perfecte schoonzoon... Ik denk dat je ouders daar anders over denken als je dit ze verteld.

Anoniem

Re: Jaloezie? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 23:05

TS, niet doen. Het blijft knagen en daar word je echt niet gelukkig van.