Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fem

Berichten: 12525
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:37

Ja, ik wil graag weer mee doen...
Zal zo een berichtje sturen naar Ynskek.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:40

Ik heb mij ook net aangemeld bij de organisatie.

Ik heb maar een flop, bij voorkeur geen eten. Ga na de verhuizing beginnen met Personal Training in de strijd tegen mijn prednisonkilo's. :x

Leo

Berichten: 50213
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:50

Hoi Secret Santa van de toekomst :wave:

Ik heb bewust geen uitgebreide top/flop lijst geschreven maar laat heel graag wat over aan je eigen zoekmogelijkheden op Bokt en je eigen invulling en creativiteit!
Wel zal ik hier in het topic meekletsen en ook vast af en toe een top of een flop cadeau geven ;)

Even een headstart:
Ik ben 31 jaar oud, samenwonend met 3 katten (die zeer kieskeurig zijn, snel dik worden maar een enorm zwak hebben voor Temptations) en eigenaar van een (meestal) heel leuk paard. Er is vast een hoop over mij te vinden op Bokt, want ik besteed al veel te veel jaar veel te veel tijd hier. :))

Ik heb qua cosmetica heel merkvast en dierproefvrij dus dat is wel een belangrijke om te vermelden, maar vergeten in de PB.
Ook probeer ik bewust om te gaan met aankopen, en koop niet bij ketens als Ali, Wish en Primark.. tenzij iets echt heel bruikbaar is, maar geen prullaria.

:)
Laatst bijgewerkt door Leo op 02-09-19 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

xSwanHeart

Berichten: 4428
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:56

Castilja schreef:
Mijn grootste flop zijn producten met de welbekende XENOS teksten erop; "Live, laugh, love", "home is where the heart is", "stay true to who you are" etc. Dat mieter ik direct het raam uit :')

Same! _/-\o_

AfricanLady

Berichten: 8011
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:02

Zal hier ook even wat over mijzelf plaatsen.

Andrea, 26 dan 27 jaar, woonachtig in Harlingen.
Slaaf van 1 hond, 2 katten, 1 papegaai en 5 kippen.
Dol op HP voornamelijk slytherin.
Got En Disney.
Ik ben een Lange afstand wandelaar en ik rijd recreatief paard.
Verder dol op karamel zeezout chocola. En vooral die muisjes met sinterklaas met dat fondant ohhhhh kwijl.
Flop kleding en dingen voor in bad want ik heb geen bad xD

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:20

xSwanHeart schreef:
Castilja schreef:
Mijn grootste flop zijn producten met de welbekende XENOS teksten erop; "Live, laugh, love", "home is where the heart is", "stay true to who you are" etc. Dat mieter ik direct het raam uit :')

Same! _/-\o_


Jaa hier kan ik mij wel bij aansluiten :+
Daarnaast ben ik koos paardloos ;)

plutolover

Berichten: 11710
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:24

ik ben gek op edelstenen, een boek over edelstenen ofzo lijkt mij erg intressant. Edelstenen krijgen vind ik wat minder wat ze moeten bij je passen/aanspreken. En dat lijkt me lastig voor iemand die mij niet kent.

badspul hoeft voor mij niet, heb geen bad, wel een douche. Dus lekkere douchegel is wel welkom.

Ik ben gek op unicorn mogen schriften zijn of pennen, of totaal wat anders. haha kleding ben ik niet zo van.

heb zelf 2 paarden en 1 een hond. ben gek op chocolade, maar geen puur of andere smaken. Gewoon basic halzenoot, of wit, van milka had je ook lekkere chocolade. behalve de pure.

voor de rest vind ik ook niet erg als ik verrast wordt :D

dieseltje09

Berichten: 1867
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:26

xSwanHeart schreef:
Castilja schreef:
Mijn grootste flop zijn producten met de welbekende XENOS teksten erop; "Live, laugh, love", "home is where the heart is", "stay true to who you are" etc. Dat mieter ik direct het raam uit :')

Same! _/-\o_



Oow bah inderdaad dat komt er bij mij ook niet in :x

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:30

Ik heb gezocht in het topic en de openingspost. Maar mijn antwoord nog niet gevonden. Mogen Belgen mee doen? :)

dieseltje09

Berichten: 1867
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:34

Judith_ schreef:
Ik heb gezocht in het topic en de openingspost. Maar mijn antwoord nog niet gevonden. Mogen Belgen mee doen? :)


Vorig jaar deden er een paar belgen mee maar ik zou even iemand van de organisatie vragen of dat nu weer is :j

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:34

Oeeehhh wat gaan jullie hard zeg! Nou, heerlijk ochtendje op stal gehad, de rest van de middag lekker achter de pc aan het werk zoals het er nu naar uit ziet. Dus tijd om hier mee te lezen.

Ik las op de vorige pagina iets over caramel zeezout, dat heb ik heel lang geleden eens op en was zo lekker! Heb zelf geen paard of pony meer, groom alleen bij iemand op de wagen momenteel. En eten is altijd lekker! Moet tenslotte aankomen dus kan geen kwaad hahahaha _O- Is nog verdomde lastig.

Verder kan ik me wel vinden in wat Leo zegt mbt top/flop lijst, wellicht dat ik wat dingen op gooi. Maar vind het vooral leuk om niet te veel te weten en prijs gegeven te hebben en gewoon lekker verrast te worden!

Ohjaaa ik lees iets over baden, heb ik ook niet hier bij pa thuis! Haha, ik woon nog samen met mijn vader. Moeders is een aantal jaar geleden overleden.

Voor de rest.....Ik ben dus Ricie, ofwel Ricardo in het echt haha. Ben 24 jaar oud, vind paarden leuk maar heb er dus geen. Ben eigenlijk helemaal gek van shetjes. Veel bezig met fotografie, tv maken en vind het heerlijk om op de scooter wat rond te touren en wil in de toekomst graag mijn motorrijbewijs halen. Tsjaaa, wat moet ik verder vertellen?

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10486
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-19 15:36

Judith_ schreef:
Ik heb gezocht in het topic en de openingspost. Maar mijn antwoord nog niet gevonden. Mogen Belgen mee doen? :)


Waarom zou dat niet mogen? Er doet minimaal 1 andere Belg mee :)

Wel is het voor het indelen handig als je ook naar Nederland zou willen versturen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:37

ynskek schreef:
Judith_ schreef:
Ik heb gezocht in het topic en de openingspost. Maar mijn antwoord nog niet gevonden. Mogen Belgen mee doen? :)


Waarom zou dat niet mogen? Er doet minimaal 1 andere Belg mee :)

Wel is het voor het indelen handig als je ook naar Nederland zou willen versturen


Ah bedankt! Voor de praktische dingen leek me het handig om even na te vragen. Maar heb zeker opties om naar Nederland te sturen.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:42

Ik krijg een bad in m'n nieuwe badkamer :Y)

Leo

Berichten: 50213
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:43

Ik ga te weinig in bad, moet ik vaker doen :j

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:48

Hier geen bad, wel een douche en lekkere douchespulletjes ben ik altijd voor in :j
Hou het meeste van melk chocola met nootjes of karamel zeezout :9
Heb 2 katten, geen eigen paard. Hou ook niet van spulletjes waar home, live, laugh etc. op staat. Kaarsen heb echt genoeg dus die hoeven van mij ook niet :n

Verderrrr ben ik niet zo heel moeilijk denk ik :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:49

Ik heb geen bad -O- ,wil er 1 wel 1 hint hint _O-

Verder alleen grote dingen in mijn hoofd , een nieuwe plastic zandbak(voor hun de poepbak) voor mijn 5 kilo grote konijnen maar die passen niet in een doos _O- (groot speelgoed om mee te smijten ofzo id ook leuk) . Dus bekijk de afgelopen 5 jaar wat er gestuurd is naar mij en de respons , goede indicatie :j . Heb 3 katten maar die spelen niet meer zo

Granoek
Blogger

Berichten: 10490
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:50

Ik zou in mijn bad wonen als dat sociaal aanvaard was :Y)

Sjolvir

Berichten: 25315
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:52

Aangemeld, na alle jaren hopeloos te laat er achter te komen dat het allang weer was begonnen en de inschrijving gesloten.

Hmm, zie hier nu flops langskomen waarvan ik denk, had ik er allicht ook in moeten zetten, maar ach... nu toch te laat.
Qua tops denk ik zal de bokker vast wel creatief genoeg mee zijn.

Ben oud, heel oud.... en heb hond kat en 2 paarden, voor de kat niets kopen, dat sloopt de hond namelijk :+ }> (en erger nog, vreet het op..) voor de hond iets kopen is ook lastig, die sloopt dat namelijk }:0 (ik zie een patroon).
Voor de paarden heb ik volgens mij alles al minstens dubbel.
Etenswaar, ach.. als het melkchocola met noten is is het prima welkom :+ 8-)
Badspullen zonder bad ook niet heel nuttig en kaarsen met huisdieren is voor mij een no go... :')
En die letter dingen vind ik ook niets als decoratie :+
Getsie zit ik hele flop lijst te maken.

Ik zou zeggen wees creatief, gaat erom dat er wat leuks mee gedaan is niet gewoon presentje door je bus gepropt, dat is nou net de fun, als het cadeautje tegenvalt of echt niet bruikbaar is, is het altijd wel weer door te geven, doe ik met het kerstpakket ook elk jaar :') -O- .

@Rebecca, een bath bucket is boven het budget :D :+ of je moet een 2e hands oke vinden :') :Y)

rockwitch

Berichten: 11757
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:59

Hier ivm kitten en hele lompe hond het liefst geen breekbare decoraties of dingen wat evt giftig kan zijn of voor problemen kan zorgen bij de diertjes.

Miesemuisje

Berichten: 3096
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:01

Ik sla over dit jaar -O-

Wij verwachten eind november ons eerste kindje, dus geen tijd om te shoppen..

Maar ik vind het wel heel leuk om (niet zo stiekem :+ ) mee te lezen :D

Veel plezier weer allemaal *\o/*

Biebz

Berichten: 5536
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:15

Ook maar gelijk een stukje over mij :)

Ik ben 26 jaar (volgende maand 27) en woon samen met mijn vriend en onze poezenkind (Sok de jeweetwel kater) in Lunteren.
Momenteel niet meer actief in de paarden omdat het voor mij teveel werd en ik rust nodig had/heb.

Wat eten betreft ben ik wel wat lastig, echt speciale dingen ben ik niet echt gek op. Ben ook een moeilijke eten. Maar chocolade (melk, zeezout) ben ik zeker gek op!

Daarnaast vind ik het heerlijk op te hobbyen en dingen uit te proberen. Ben graag met mijn handen bezig. (al kan ik op dit moment even niks en ligt alles stil door een hand blessure).

Bad spullen hoef ik niet, want ik heb geen bad :Y)

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:18

Castilja schreef:
Mijn grootste flop zijn producten met de welbekende XENOS teksten erop; "Live, laugh, love", "home is where the heart is", "stay true to who you are" etc. Dat mieter ik direct het raam uit :')


Hier sluit ik mij bij aan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:20

Bij deze dan mijzelf voorstellen.

Ik ben Judith, 30 jaar en woon in Gent. Een aantal jaar geleden de weloverwogen keuze gemaakt om mijn paard in Nederland te laten. Op het allerbeste plekje wat er bestaat, lekker de senior uit hangen. :) Paardrijden heb ik proberen op te pakken, maar toch niet door gezet.

Verder zou mijn ideale zondag bestaan uit een kop koffie of thee op de zetel. Lekker onder een dekentje met aan elke kant een kat. Vriend die de platenspeler aan zet. Smiddags lezen of een goede film kijken. Ik ben een groot fan van retro en vintage en dol op plantjes.

Mijn grootste allergie zijn chemische geurtjes en xenosmateriaal. 'in dit huis...' borden e.d. mogen van mij op de brandstapel.
Oh en iets wat ik vergeten ben in mijn top en flop lijstje: ik heb geen bad.
Ik ben zelf absoluut niet creatief maar kan dat enorm waarderen in een ander. En rond de feestdagen ben ik fanatiek in inpakken. Heerlijk al die cadeautjes nog een beetje extras geven!

Ik ben geen fanatieke bokker, maar zal voor mijn SS mijn best doen. :)

capopjekop

Berichten: 30701
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:22

Ik wil me ook graag aanmelden! Ga een pb doen