Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:24

Ik zal mij zelf dan ook maar even kort voorstellen en een top/flop lijstje plaatsen. De tops zijn vooral tips omdat ik nog geen hele actieve bokker ben, voel je echt absoluut vrij om iets anders te bedenken. Dat iemand de moeite doet is al leuk <3

Ben 25 jaar, studeer voor ingenieur, heb 1 paard wat met pensioen is en twee katten (met een grote voorliefde voor veertjes en Vitakraft Yums). Mijn hobby's zijn sporten, lezen, gamen, mijn 3D printer :') en tuinieren. Ik heb een vrij uitgebreide stadsmoestuin. Wat ik (helaas) niet heb is een bad. Ik ben zelf ook niet heel creatief aangelegd, maar vind het wel superleuk als iemand dat wel is en zelf iets maakt.

Tops
Thee
Nagellak (donkere kleurtjes)

Flops
Producten met dierlijke grondstoffen
Dingen met "live laugh love" en dergelijke teksten

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:30

Oeh voorstelrondje, goed plan

Ik ben Anoek, 25 jaar en letterlijk woonachtig aan de grenspaal BE/NL, maar dan wel aan de juiste kant :D
2 paardj.. nee, paarden. En een lieve hond :)
Drukke baan, weinig vrije tijd maar wanneer ik niet aan het werken ben zit ik wel bij de paarden.
Ben niet op dieet en heb wel een bad haha.

Paardenspul is voor mij niet zo handig, moet zelf al mijn best doen om extra-groot materiaal te vinden en dat wil ik een ander niet aan doen, maar als jij hier een speurtalent voor hebt vind ik het wel erg leuk :') Ik noem het mijn 'topflop'.

Ben niet moeilijk, heb absoluut geen probleem met clichés (lees: kerstsokken en rendierhoedjes) en vind alles wel gezellig.

Oh! Ik heb wel 1 grote flop: lippenstift/lippenbalsem/lippenzooi. Daar ben ik zwaar allergisch voor, loop een week als pipo de clown :+

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:30

Biebz schreef:
Ook maar gelijk een stukje over mij :)

Ik ben 26 jaar (volgende maand 27) en woon samen met mijn vriend en onze poezenkind (Sok de jeweetwel kater) in Lunteren.
Momenteel niet meer actief in de paarden omdat het voor mij teveel werd en ik rust nodig had/heb.

Wat eten betreft ben ik wel wat lastig, echt speciale dingen ben ik niet echt gek op. Ben ook een moeilijke eten. Maar chocolade (melk, zeezout) ben ik zeker gek op!

Daarnaast vind ik het heerlijk op te hobbyen en dingen uit te proberen. Ben graag met mijn handen bezig. (al kan ik op dit moment even niks en ligt alles stil door een hand blessure).

Bad spullen hoef ik niet, want ik heb geen bad :Y)

Oeh ik ben over 2 weken in Lunteren, die woonplaats lezen maakt me al helemaal zenuwachtig :D

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:33

Ik zie hier dus vanalles langskomen over bad en douche producten, dat hoeft voor mij ook niet,bad en doucheproducten verdwijnen hier altijd ergens.

Ik ben Marilot, 18 jaartjes oud en ik heb een teckel, twee katten (waarvan 1tje nog echt een kitten), 1 paard, een heeeeeeleboel planten (specifiek 28 cactussen haha) en een biologisch theebedrijf in wording. Ik werk graag buiten, ga ook heel graag naar de sportschool. Ik ben net vandaag weer begonnen met school (vavo, na een ongeluk havo niet af kunnen maken) en het is echt meeega veel werk dus ik hoop een beetje frequent mee te kunnen praten maar dit zal vooral savonds zijn. Ook ben ik zoals Judith niet heel erg actief op bokt, voornamelijk in het waar heb jij je aan geërgerd topic, dus ik hoop dat ik het mijn ss niet te moeilijk maak. Ik ga iig meer proberen mee te praten in andere topics en sowieso in deze dus hopelijk komt het goed! :)
Laatst bijgewerkt door lotthje op 02-09-19 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:37

Ook hier even een wat uitgebreider lijstje:

Hey lieve Santa!

Ik ben Charlotte, 18 jaar oud. Ik woon in een soort van pleeggezin waar ik bezig ben naar de overstap naar zelfstandig wonen. Hier heb ik ook twee Friese merries, een Welsh merrie en een Shetlander merrie. Hier ben ik momenteel mee aan het grondwerken. Rijden ga ik weer doen als ik heel wat kilo's kwijt ben, hier ben ik ook superhard mee bezig. Hierom dus ontvang ik liever geen voedsel of dranken. Biologische thee vind ik wel lekker, en mag er dan ook wél in! :9

Ik houd ontzettend veel van creatief bezig zijn. Ik ben momenteel ook heel veel aan het diamond painten. Ook vind ik auto's helemaal geweldig! (helaas nog niet in bezit..)

Verder ben ik ook absoluut geen meisje-meisje. Lippenbalsems, nagellakjes etc gebruik ik niet. Ik heb geen bad, en qua douchespullen gebruik ik het liefst zo natuurlijk mogelijke producten.

Bij mijn ouders ben ik ook regelmatig, hier heb ik 2 lieve poezenkindjes. Snoepjes krijgen ze heel weinig omdat Sam een gevoelig buikje heeft. Hij kan ook absoluut niet tegen kip. Speeltjes met veren eraan vinden ze geweldig, en mocht je er een hebben of kunnen vinden: Een nieuwe pauwenveer! Die hadden we een, maar die is helaas pas gesneuveld... Ze missen hem beide heel erg! -O-

Spulletjes van AliExpress vind ik superleuk!

Verder heb ik eigenlijk geen idee wat ik hier nog meer bij kan zetten. Maar ik weet zeker dat als je mijn berichten doorleest dat je genoeg kunt vinden over mij! :)

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:48

Mak-up is hier ook een no-go.
Stuur alle zooi met het woord Happy hier maar heen.

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:50

Make up gebruik ik ook niet :+ , parfum ook niet .

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:56

PB gestuurd *\o/*

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:03

Make up.....nee dat vind ik ook niks _O- _O- _O- _O-

goldenarrow

Berichten: 8662
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:07

Castilja schreef:
Mijn grootste flop zijn producten met de welbekende XENOS teksten erop; "Live, laugh, love", "home is where the heart is", "stay true to who you are" etc. Dat mieter ik direct het raam uit :')

Dit _O-

Biebz

Berichten: 5531
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:11

Make-up gebruik ik ook echt zelden :+

Granouk, Wat leuk dat je naar lunteren komt! Wat kom je doen in Lunteren?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:17

Ik zal zo even voorstellen ook! Ben trouwens al vanaf ‘16 paardloos. Geen idee wat ik nog op bokt doe.

_AB_
Berichten: 3959
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:18

Dan zal ik me ook maar even voorstellen! Ik ben Anne, 32 jaar oud en woon samen met mijn vriend en onze twee katten Freya (2) en Jessie (4). Ik hou van koken, bakken, cactussen, pannenkoekenplantjes, katten, speciaalbiertjes, kerst en nog veel meer! Heb iets minder met Harry Potter etc.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:19

Ben nog aan het twijfelen, veel bekenden hier :D Ga ook met een andere SSS meedoen en sowieso hiervoor nooit eerder met een SSS meegedaan :') Weet niet of dat handig is?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:20

_AB_ schreef:
Dan zal ik me ook maar even voorstellen! Ik ben Anne, 32 jaar oud en woon samen met mijn vriend en onze twee katten Freya (2) en Jessie (4). Ik hou van koken, bakken, cactussen, pannenkoekenplantjes, katten, speciaalbiertjes, kerst en nog veel meer! Heb iets minder met Harry Potter etc.

Pannekoekenplantjes :?

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:20

Biebz schreef:
Make-up gebruik ik ook echt zelden :+

Granouk, Wat leuk dat je naar lunteren komt! Wat kom je doen in Lunteren?

Shire Show :Y)

Mandyy

Berichten: 30512
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:22

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Mandy, 31 jaar oud en woon sinds kort in Barneveld (woonde eerder in Amersfoort maar ben nu net gaan samenwonen).
Heb 2 Britse Korthaar poezen en 1 mini Shetlander.
Werk op een notariskantoor.
Heb veel hobby’s: lezen, tv kijken, Nintendo Wii U, wandelen, spelletjes spelen en nog veel meer.

Een bad hebben we niet in huis.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:23

Ik pas dit jaar, met een pasgeboren baby'tje tegen die tijd zal 't lastig gaan worden om te gaan shoppen. Wie weet volgend jaar weer. Ik lees wel graag mee. :#

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14491
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:23

Ook pb gestuurd! :D zal binnenkort even uitgebreider hier reageren ook.

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:24

Lieve Secret Santa mag ik een spaans paard hebben? Een witte? :D :D :D
(Ik verheug me er nu al op dat ik weet wie ik heb en alle berichtjes door mag spitten om de tops- en flops te vinden)

_AB_
Berichten: 3959
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:31

LadyMadonna schreef:
_AB_ schreef:
Dan zal ik me ook maar even voorstellen! Ik ben Anne, 32 jaar oud en woon samen met mijn vriend en onze twee katten Freya (2) en Jessie (4). Ik hou van koken, bakken, cactussen, pannenkoekenplantjes, katten, speciaalbiertjes, kerst en nog veel meer! Heb iets minder met Harry Potter etc.

Pannekoekenplantjes :?
Jazeker!
https://onlinebabyplants.com/shop/pilea ... QoQAvD_BwE

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:44

Ik zie zoveel leuke berichtjes waarbij ik denk 'daar zou ik graag een keer voor gaan shoppen' of juist matches tussen twee blokkers die volgens mij qua SSS perfect bij elkaar kunnen passen. :D

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:47

Na even twijfelen doe ik toch ook graag mee :D :D

Dit jaar graag iedereen lief zijn en braaf alles versturen. Vind ik een goede deal.

Mijn naam is Roos :D ik nader de 30 op dit moment. Ik ben vreselijk slecht in inpakken maar hoop dit jaar wederom een hulplijn in te schakelen. Ik ben een professionele crazy cat lady die totaal niet kan knutselen maar hand-/zelfgemaakte dingen heel leuk vindt. Absoluut geen bezwaar tegen tweedehands dingen, leuk juist.

En verder ga ik het gewoon allemaal niet te lastig maken. Daar is het leven te kort voor. :+

Jorex

Berichten: 9997
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:49

Ik ben Fenna, 23 jaar, woon nog bij mijn ouders. Ga volgend jaar voor de studie waarschijnlijk een halfjaar naar Texel. Ik heb 2 mini-shetlanders en een hamster. Hamster heeft een natuurlijke inrichting qua kooi. Verder lopen hier 3 katten rond.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:52

Hamster *\o/* *\o/* *\o/*

Ik heb ook een hammie