Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 15:22

marleen_88 schreef:
Marjo schreef:
Als ik de foto's zo zie, moet je hem ook niet uit de doos halen :P


Ja, dacht ik al. Alleen is mijn verpakking niet ongeschonden de verzending doorgekomen. Zit vol beschadigingen helaas.


Dit heb ik ook met hun kalender... En een dikke adres sticker er vol over heen.

Wel jammer, want geeft toch veel minder leuk!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 16:50

Daan13 schreef:
Banyu schreef:
Wist niet dat er ook eentje voor paarden uberhaupt bestaat;

https://www.facebook.com/commerce/produ ... _news_feed



Ik krijg je link niet geopend -O-

Eerder in het topic staat een paarden adventskalender.
Horsebrands


Dat is gek, was via facebook, maar opent nu inderdaad niet meer.

Hierbij een screenshotje;
Op bol staat ie ook, maar dan voor €25,95


Afbeelding

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 17:58

Mijn Shetlandervreetschuren vonden die Studmuffins verschrikkelijk smerig! :')

Ze lieten ze liggen.

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 18:07

Marjo schreef:
Als ik de foto's zo zie, moet je hem ook niet uit de doos halen :P


Ja daar twijfelde ik ook over, maar dan zit je dus idd met die grote adressticker, doet wel afbreuk aan de uitstraling vooral nu het een cadeau is ;(

colinneke

Berichten: 922
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 18:16

Palmboom95 schreef:
Marjo schreef:
Als ik de foto's zo zie, moet je hem ook niet uit de doos halen :P


Ja daar twijfelde ik ook over, maar dan zit je dus idd met die grote adressticker, doet wel afbreuk aan de uitstraling vooral nu het een cadeau is ;(


Kan je met kerstcadeaupapier er niet iets moois van maken?

tirzasarah10

Berichten: 1829
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 21:29

Lous schreef:
Mijn Shetlandervreetschuren vonden die Studmuffins verschrikkelijk smerig! :')

Ze lieten ze liggen.


Mijn mega kieskeurige merrie vond deze dingen het einde haha, heb zelfs toen ik haar die week zou laten inslapen een hele taart van gekocht. Mijn shet vind ze ook heel lekker, al vind hij mest met granen van de slobber ook een prima maaltijd :')
Mijn 2 jarige vind het maar niks haha en smeert er vooral heel erg mee. De reacties zijn dus heel erg verschillend hier haha. Ik ga hem dan toch maar kopen :+

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 22:02

Man en ik hebben dit jaar allebei een Nivea adventkalender. Voor dochter hebben we een adventkalender van Essence :D wij houden het gewoon bij 1 per persoon ;)

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 07:58

Banyu schreef:
Op bol staat ie ook, maar dan voor €25,95


[ [url=m/06a56H.png]Afbeelding[/url] ]



Ik vind hem hartstikke leuk maar krijg eerst nog een dikke vette dierenkliniek rekening dus ik laat hem liggen maar hier nog een linkje naar een goedkopere adres.

https://www.tperdewinkeltje.nl/product/ ... skalender/

TinkerTreas

Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:18

Voor mijn man heb ik de bierkalender van craftonly besteld.
Afbeelding

Vorig jaar had hij de kalender van Beerwulf, die kon inderdaad niet uit de doos waarin hij werd verzonden.

Mijn dochter krijgt de Sleich kalender

Afbeelding

Voor mijn jongste zoontje ga ik waarschijnlijk de playmobil piraten kalender bestellen.

Afbeelding


Voor mijn zoontje van 7 ben ik er nog niet uit. En voor mezelf ook nog niet.

Mijn zoontje vindt heel veel speelgoed gewoon niet leuk. En wat hij wel leuk vindt is geen kalender van. Hij heeft autisme en het meeste speelgoed waar kinderen van zijn leeftijd graag mee spelen, vindt hij helemaal niets.
Dus ik zit te denken om er voor hem zelf 1 samen te stellen.

Voor mijzelf had ik vorig jaar de Rituals, maar ik heb nog lang niet alles opgebruikt. Dus ik dank dat ik dit jaar de yankee candle ga bestellen.

Wij doen voor iedereen 1 kalender. Misschien dat de kinderen nog een chocolade kalender erbij krijgen.

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:26

Bij Conrad zijn hele toffe (technische) adventskalenders, is dit misschien wat voor hem? Ik twijfel nog steeds om adventskalenders voor de kinderen te kopen, afgelopen jaar werd alles in 1 keer open getrokken -O-

TinkerTreas

Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:49

noviceh schreef:
Bij Conrad zijn hele toffe (technische) adventskalenders, is dit misschien wat voor hem? Ik twijfel nog steeds om adventskalenders voor de kinderen te kopen, afgelopen jaar werd alles in 1 keer open getrokken -O-


Ik zal die eens bekijken. Bedankt voor de tip.

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 16:54

Ik heb er helaas nog niet een gevonden die ik echt graag zou willen.. vorig jaar had ik er 3, een met kaarsjes, een met make up en een met ander beauty/verzorgingsspul. Dit jaar spreekt dat me echter net ff niet genoeg aan omdat ik inmiddels meer dan genoeg make-up heb die ik helemaal niet vaak gebruik en een heel aantal dingen van de verzorgingskalender heb ik nog staan. Die zijn soms wel handig voor vakanties ofso als je kleine verpakkingen nodig hebt maar ik pak ze verder te weinig..

Ik ben al aan het rondkijken, zag een toffe van Harry potter alleen die was van vorig jaar en uitverkocht helaas.. chocola of snoep oid vind ik ook leuk maar ben echt net begonnen met FODMAP waardoor ik een heel aantal producten niet mag en ik nog geen idee heb wat ik tegen die tijd wel of niet kan eten.. nog even goed zoeken dus.

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 17:13

Heeft iemand van jullie nog tips voor een adventskalender voor een oudere dame? Mijn oma is altijd dol op de decemberkalender van krasloten. Ik wil haar eens een andere kalender cadeau doen. Ze houdt niet zo van chocolade en alleen van zoete witte wijn. Ook heeft ze geen bad, dus qua verzorgingsproducten vindt ik het dan een beetje jammer.

Zelf dacht ik aan de thee kalender, maar misschien heeft iemand nog een tip.

Hier staat de rituals kalender klaar. *D

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:08

Depende schreef:
Heeft iemand van jullie nog tips voor een adventskalender voor een oudere dame? Mijn oma is altijd dol op de decemberkalender van krasloten. Ik wil haar eens een andere kalender cadeau doen. Ze houdt niet zo van chocolade en alleen van zoete witte wijn. Ook heeft ze geen bad, dus qua verzorgingsproducten vindt ik het dan een beetje jammer.

Zelf dacht ik aan de thee kalender, maar misschien heeft iemand nog een tip.

Hier staat de rituals kalender klaar. *D



Alleen witte wijn is er volgens mij niet. Wel een combinatie met rood.
De AH heeft deze week 4 halen 3 betalen op alle kleine flesjes wijn. Misschien dat je daar zelf iets van kan maken?

Dammie

Berichten: 3317
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:15

Yankee candle kalender met kaarsen?

_Christina

Berichten: 1486
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 20:06

Bij DM in Duitsland verkopen ze een adventskalendertje van Clipper thee (dat heet daar Cupper) óf wat ik vorig jaar had gedaan, bij de lokale thee winkel (of misschien nootjes, kaas, worstjes, olijfjes van bijvoorbeeld de Zuivelhoeve of delicatessenwinkel) vragen of ze wat samen kunnen stellen. Iemand hier had toen ook een website gelinkt van een theewinkel die ze ook verstuurt.

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 20:10

Depende schreef:
Heeft iemand van jullie nog tips voor een adventskalender voor een oudere dame? Mijn oma is altijd dol op de decemberkalender van krasloten. Ik wil haar eens een andere kalender cadeau doen. Ze houdt niet zo van chocolade en alleen van zoete witte wijn. Ook heeft ze geen bad, dus qua verzorgingsproducten vindt ik het dan een beetje jammer.

Zelf dacht ik aan de thee kalender, maar misschien heeft iemand nog een tip.

Hier staat de rituals kalender klaar. *D

Zelf 1 maken? Met dingen die ze leuk vind!

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 10:30

Voor wie de kalender van kinder nog wil, bij Normaal in Amersfoort liggen er een heleboel.

Cemlys

Berichten: 14953
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:45

Bij Toychamp hebben ze ook verschillende van kinder

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:14

Ik heb (afgelopen juni al :') ) de BeerinaBox adventskalender voor mijn vriend besteld. Voor het eerst dat ik zoiets doe, dus ik ben benieuwd.

Voor mezelf en mijn schoonzusje wil ik die van Pukka bestellen.

Het lijkt me ook nog leuk om een mystery adventskalender te bestellen. Maar met zoeken kom ik er niet helemaal uit. Heeft iemand tips voor een echt leuke mystery / puzzel advent?

pradadaan

Berichten: 4659
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 22:01

Ik weet niet of iemand nog opzoek is naar een beauty / Make-up kalender maar bij de Douglas hebben ze 25% korting.
Ik heb daar net de NYX Make-Up mee besteld :j
Ze hebben ook een mannen kalender trouwens

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 05:07

Wat een leuke adventskalenders zeg! Ik heb mezelf dit jaar de Rituals cadeau gedaan, voor mijn dochter heb ik gisteren in ieder geval de kinder meegenomen bij de Normal. Ik denk dat ik er voor haar nog 1 bijdoe met iets van lego of playmobil. Bedankt voor de tip van de Conrad, daar zit wel iets leuks tussen voor mijn vriend (hij is niet van de speciaalbieren helaas).

Iemand nog een tip voor een baby? Hij krijgt er zelf natuurlijk nog niks van mee (nu 6 weken oud) maar denk dat mijn dochter het leuk vindt als hij ook wat krijgt.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 15:13

Oeps, de medium yankee is ook besteld :+

Kent iemand hier toevallig nog een theekalender met zakjes thee maar dan met vooral of alleen fruitsmaken? Kalenders zat maar ik ben niet zo van de groene thee en allerlei kruidentheesoorten enzo. Er is veel aanbod maar misschien dat iemand net gezien heeft wat ik zoek :D

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 21:10

Alwiene schreef:
Oeps, de medium yankee is ook besteld :+

Kent iemand hier toevallig nog een theekalender met zakjes thee maar dan met vooral of alleen fruitsmaken? Kalenders zat maar ik ben niet zo van de groene thee en allerlei kruidentheesoorten enzo. Er is veel aanbod maar misschien dat iemand net gezien heeft wat ik zoek :D


De yankee leek mij ook lekker maar naar mijn idee was hij niet veel voordeliger dan wanneer je de kaarsen los koopt. Dus ik denk dat ik gewoon nog maar een keer het tuincentrum in duik om zelf wat uit te kiezen wat ik lekker vind ruiken.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 21:21

Ik heb dit jaar de Lego City advent kalander :D Ben een grote Lego fan dus deze kon ik niet laten liggen.

Ook voor de cavia's is er een Advent Kalender en natuurlijk ook voor de hond.


Alles komt uit Duitsland dus voor linkjes moet je mij niet vragen :') Met name voor de cavia's en de hond.

En jaarlijks krijgen we nog een kraslot in advent kalender vorm. Dikke geldverspilling , maar doen we al jaren puur omdat het spannend en leuk is. Vaak winnen we het betaalde bedrag wel weer terug.