Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 118 [ 2930 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 118  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Adventskalenders

 
Profiel   

Ik mag niets meer kopen van mezelf :') . Na de pickwick, een honden snack kalender van de Action en le comptoir de Mathilde van de Bijenkorf staat de teller op 13. Er is geen plek meer :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 13:48 



 
Profiel   

Justme_Lisaa schreef
Ik mag niets meer kopen van mezelf :') . Na de pickwick, een honden snack kalender van de Action en le comptoir de Mathilde van de Bijenkorf staat de teller op 13. Er is geen plek meer :')


13 :wow:
Welke heb je nu allemaal dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 13:51 



 
Profiel   

Ik heb er nu 11 waarvan 1 samen met mijn moeder.
En ik moet mij serieus nogsteeds inhouden om niet meer te kopen :+ :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 14:04 



 
Profiel   

Marjo schreef
Justme_Lisaa schreef
Ik mag niets meer kopen van mezelf :') . Na de pickwick, een honden snack kalender van de Action en le comptoir de Mathilde van de Bijenkorf staat de teller op 13. Er is geen plek meer :')


13 :wow:
Welke heb je nu allemaal dan?


Ik zal volgende week eens kijken, weer ze niet allemaal uit m’n hoofd :') . Ik heb wel moeite om niets meer te mogen kopen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 14:14 



 
Profiel   

Ik heb net een bierkalender voor mn vriend besteld. Dan staat onze teller op 2.

11 of 13 is wel megaveel. En duur. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 14:55 



 
Profiel   

Ik had er vorig jaar ook echt heel erg veel, nu staat de teller pas op 2. Zijn er toch best veel waarvan ik zo weinig met de inhoud doe dat ik het zonde van het geld vind. Als ik alles kon eten echter dan stonden er hier denk ik 30 kalenders, want ohhh after eight, kitkat, tony, kinder....

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 16:40 



 
Profiel   

Ik wil eigenlijk voor mijn cavia’s ook nog een kalender. Hebben jullie aanraders? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 16:07 



 
Profiel   

Lous schreef
Ik wil eigenlijk voor mijn cavia’s ook nog een kalender. Hebben jullie aanraders? :D


Die van mij krijgen elk jaar de kruiden-adventskalender van Caviaplein/Beestenplein :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 16:29 



 
Profiel   

Ik heb deze week nog een adventskalender besteld: https://www.mooivanver.nl/a-61877979/gi ... escription. Ik heb werkelijk geen idee wat ik er precies van kan verwachten maar ik vind de spullen op de website er zo leuk uitzien dat er ongetwijfeld leuke dingen in zitten.
En zo niet dan ben ik €65,- armer en heb ik in ieder geval 28 dagen lol gehad met uitpakken. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 20:51 



 
Profiel   

Ik heb vandaag een aftelkalender voor Sint gehaald bij de AH. Het is dan wel geen adventskalender, maar toch leuk voor de kinderen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 20:55 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Ik had er vorig jaar ook echt heel erg veel, nu staat de teller pas op 2. Zijn er toch best veel waarvan ik zo weinig met de inhoud doe dat ik het zonde van het geld vind. Als ik alles kon eten echter dan stonden er hier denk ik 30 kalenders, want ohhh after eight, kitkat, tony, kinder....


Jaaa!!! Ik koop de meeste ook niet door mn allergie, zonde om dan weg te gooien oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 23:51 



 
Profiel   

Joyce_R schreef
Lous schreef
Ik wil eigenlijk voor mijn cavia’s ook nog een kalender. Hebben jullie aanraders? :D


Die van mij krijgen elk jaar de kruiden-adventskalender van Caviaplein/Beestenplein :D


Even gekeken, maar (nog) niet gevonden. Wel lekker in de buurt, dus gratis verzenden.
Weet jij rond welke tijd die in hun webshop komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 11:05 



 
Profiel   

Lous schreef
Joyce_R schreef

Die van mij krijgen elk jaar de kruiden-adventskalender van Caviaplein/Beestenplein :D


Even gekeken, maar (nog) niet gevonden. Wel lekker in de buurt, dus gratis verzenden.
Weet jij rond welke tijd die in hun webshop komt?


Oh dat durf ik niet precies meer te zeggen eigenlijk! Volgens mij wel altijd best wel laat. Misschien kan je ze een mailtje sturen? Zou zomaar kunnen dat ze er ook nog niet bij stil heeft gestaan haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 16:57 



 
Profiel   

Waren hier meer mensen die de Horsebrands adventskalender hadden besteld? Ik vind het eigenlijk best spannend of het wel goed komt nu die uit Duitsland moet komen :') Ik heb nu 3.5 week geleden besteld

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 07:09 



 
Profiel   

xRoossie95 schreef
Waren hier meer mensen die de Horsebrands adventskalender hadden besteld? Ik vind het eigenlijk best spannend of het wel goed komt nu die uit Duitsland moet komen :') Ik heb nu 3.5 week geleden besteld


ik zit heel erg in twijfel, vind hem nog aardig prijzig als er niks inzit wat ik echt wil/nodig heb :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:17 



 
Profiel   

Het zijn paardenspullen, die heb je altijd nodig :') Vertel ik mezelf in elke paardenwinkel die ik kom :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:02 



 
Profiel   

xRoossie95 schreef
Waren hier meer mensen die de Horsebrands adventskalender hadden besteld? Ik vind het eigenlijk best spannend of het wel goed komt nu die uit Duitsland moet komen :') Ik heb nu 3.5 week geleden besteld




Ze versturen ze pas in november dus het klopt dat je nog even moet wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 11:32 



 
Profiel   

2 kalenders verzameld vandaag, de kinder en de ikea, wil er minimaal nog 1 vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:53 



 
Profiel   

Kennelijk had ik er nog niet genoeg (kuch), want er zijn er vandaag nog drie bij gekomen… eigenlijk vier:

Lindt chocolade kalenders (zonder alcohol)

[ img ]

[ img ]
(dit zijn er twee die je aan elkaar kunt laten of delen met je liefje)

Beide bestaan al jaren, ik heb er altijd wel minimaal één van elk jaar. Guilty pleasure.

En deze teckel

[ img ]

attendeerde een vriendin me op. Bleek vorig jaar al te bestaan, pfft. De make-up erin kan me gestolen worden, het gaat me om de teckels (op de achterkant staat er ook eentje, die is iets anders!).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:41 



 
Profiel   

Heél stiekem wil ik toch een advent kalender erbij, maar weet niet zo goed wat.
Rituals gaat niet, omdat de helft weg moet geven, of weggooien, en dat vind ik zonde!

Heb er nu eentje van Balea, en eentje van LookX die nog in bestelling is, deze zijn ook nog niet uit.

Qua gezichtsverzorging, gebruik ik álleen nog maar LookX, daar reageer ik supér op!
Qua lichaamsverzorging gebruik ik Rituals, waar ik dus ook supér op reageer!
En qua shampoo heb ik shampoo van de kapper....

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 12:16 



 
Profiel   

Wist niet dat er ook eentje voor paarden uberhaupt bestaat;

https://www.facebook.com/commerce/produ ... _news_feed

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 12:19 



 
Profiel   

Palmboom95 schreef
pradadaan schreef
Pfff ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch ook voor de beerwulf bier kalender gekozen.
Ik had hem over willen slaan vanwege het feit dat hij vorig jaar vrij veel bekende bieren had en ik dat jammer vond. Maar ik heb stiekem de inhoud snel gecheckt en er zat voor mij maar 1 bekend biertje tussen, dus voor die prijs toch gedaan :))


Kun je mij even laten weten hoe je die uit de doos moet halen als je hem ontvangt :')

Ik heb hem gekocht als cadeautje en wilde hem uit de verzenddoos halen om in te pakken maar ik krijg hem er niet uit? Dan komt alleen een zijkant met dagnummers eraf en liggen de biertjes bloot..


Dit heb ik ook. Ik laat hem dus maar in die verzenddoos zitten. Best onbezellig om tegenaan te kijken, dat wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 12:48 



 
Profiel   

Als ik de foto's zo zie, moet je hem ook niet uit de doos halen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 13:14 



 
Profiel   

Marjo schreef
Als ik de foto's zo zie, moet je hem ook niet uit de doos halen :P


Ja, dacht ik al. Alleen is mijn verpakking niet ongeschonden de verzending doorgekomen. Zit vol beschadigingen helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 14:09 



 
Profiel   

Banyu schreef
Wist niet dat er ook eentje voor paarden uberhaupt bestaat;

https://www.facebook.com/commerce/produ ... _news_feed



Ik krijg je link niet geopend -O-

Eerder in het topic staat een paarden adventskalender.
Horsebrands
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 14:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 118 [ 2930 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 118  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen