Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
kiki1976 schreef:Dit hebben wij met een bezorger van DPD. Maar die is nu zo stiekem dat hij het beneden in de hal gooit en snel weer weg is. Alleen vergeet hij dat altijd aan te bellen.
Al zo vaak een klacht ingediend, ook de verzender, dan gaat het even goed en dan vervallen ze er weer in.
Kana schreef:kiki1976 schreef:Dit hebben wij met een bezorger van DPD. Maar die is nu zo stiekem dat hij het beneden in de hal gooit en snel weer weg is. Alleen vergeet hij dat altijd aan te bellen.
Al zo vaak een klacht ingediend, ook de verzender, dan gaat het even goed en dan vervallen ze er weer in.
Oeff daar zou ik link van worden. Je zult op deze manier maar iets waardevols verliezen.
Toen ik belde voor informatie vroegen ze mij of ik een klacht wilde indienen en heb het toen afgeslagen met het idee hier komen we als volwassenen wel uit. Maar als het vaker zo gaat denk ik dat ik dat wel alsnog ga doen.
kiki1976 schreef:Echt slechte service van Hornbach.
Laatst van die houten terrastegels besteld bij Ikea. Waren 15 dozen. Wonen in een appartement zonder lift. Maar werden echt super netjes tot boven gebracht zonder enig gemopper.
Oke je betaald ook best wel wat voor het thuis bezorgen nl € 49. Maar voor mij is het heen en terug totaal 174 km. Plus ik hoefde de winkel niet in, en niet met de dozen te sjouwen.
nynke55 schreef:kiki1976 schreef:Echt slechte service van Hornbach.
Laatst van die houten terrastegels besteld bij Ikea. Waren 15 dozen. Wonen in een appartement zonder lift. Maar werden echt super netjes tot boven gebracht zonder enig gemopper.
Oke je betaald ook best wel wat voor het thuis bezorgen nl € 49. Maar voor mij is het heen en terug totaal 174 km. Plus ik hoefde de winkel niet in, en niet met de dozen te sjouwen.
En nu moet je ze allemaal weer naar beneden sjouwen, naar het terras?
mvdende schreef:Yeey! Op de foto in de PostNL app staat EINDELIJK mijn pakje van AliExpress van 13-4.
Beetje maf dat een ander Ali pakje, Wat ik pas vorige week heb besteld op de 22-5 óók al in de PostNL app staat. Als pakketje, die zal dus ergens deze week óók binnen zijn.
Maar vooral met het eerste pakje ben ik erg blij mee dat het er nu is.
Had ik dus al in april besteld, zodat het ruim optijd voor mijn vakantie binnen zou zijn in juni. Verwachte leverdatum zou nl 27 april zijn.
Nu letterlijk op het randje van "optijd" of in een Nederlandse winkel een ander exemplaar moeten kopen....
mvdende schreef:Yeey! Op de foto in de PostNL app staat EINDELIJK mijn pakje van AliExpress van 13-4.
Beetje maf dat een ander Ali pakje, Wat ik pas vorige week heb besteld op de 22-5 óók al in de PostNL app staat. Als pakketje, die zal dus ergens deze week óók binnen zijn.
Maar vooral met het eerste pakje ben ik erg blij mee dat het er nu is.
Had ik dus al in april besteld, zodat het ruim optijd voor mijn vakantie binnen zou zijn in juni. Verwachte leverdatum zou nl 27 april zijn.
Nu letterlijk op het randje van "optijd" of in een Nederlandse winkel een ander exemplaar moeten kopen....
speurneusc schreef:mvdende schreef:Yeey! Op de foto in de PostNL app staat EINDELIJK mijn pakje van AliExpress van 13-4.
Beetje maf dat een ander Ali pakje, Wat ik pas vorige week heb besteld op de 22-5 óók al in de PostNL app staat. Als pakketje, die zal dus ergens deze week óók binnen zijn.
Maar vooral met het eerste pakje ben ik erg blij mee dat het er nu is.
Had ik dus al in april besteld, zodat het ruim optijd voor mijn vakantie binnen zou zijn in juni. Verwachte leverdatum zou nl 27 april zijn.
Nu letterlijk op het randje van "optijd" of in een Nederlandse winkel een ander exemplaar moeten kopen....
reken je niet rijk!!! Het is pas binnen als het in je brievenbus ligt, ik ben afgelopen al 3 van dat soort pakketjes kwijt wel in de app maar niet bezorgd, post.nl zegt doodleuk contact opnemen met verzender.... jaja
Cer schreef:Hmpff bestelling bij de Decathlon bij een pick up point laten bezorgen.. Gisteren vond ik het al vreemd dat mn bestelling ineens een 'retourzending' was, omdat een adres niet bestond.. Maar goed, pickup point blijkt idd niet meer te bestaan..
maarrrr nu is mijn pakketje vanochtend om 11 uur ergens bezorgd, mijn adres staat daar, met iemands handtekening (niet de mijne).. dus, is het nu retour naar Decathlon of is iemand anders nu heel blij met een paardrijbroek met telefoonzakje...
Ik ga toch ernstig denken om voortaan maar gewoon weer achteraf te betalen..
robert45 schreef:Of je nu wel of niet betaald hebt doet niets af aan het feit dat je pakket niet aankomt. Net alsof het bedrijf het nu niet moet oplossen met je.
Gewoon een bericht naar decathlon en aangeven dat je het niet ontvangen hebt en graag wilt weten waar het is.