Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
xSagan schreef:Mag ik even jullie ervaring bij het volgende?
Ik ben met post nl wel gewend dat ze met concretere tijdsblokken werken, gebeurd dit vaker dat ze dan niet naar een afhaalpunt brengen, maar dan op deze manier nog een keer proberen?
Nog nooit mee gemaakt, vandaar mijn vraag.
Suzanne F. schreef:Hier ook een leuke.
Zit te wachten op mijn pakketje en ineens krijg ik een melding: uw pakket is bezorgd. Dus ik kijken bij de deur enzo, maar niks te zien. Bel niet gegaan, niks. Uur later zie ik de PostNL bus door de straat sjezen zonder te stoppen. 2 minuten later een berichtje: We hebben u gemist, uw pakket gaat naar een PostNL punt. En dan niet eens degene hier in de buurt, maar een stuk verder!
Ik was zo pissig. Er is niet eens aangebeld, niet eens moeite gedaan. En dan gaat het pakket nog naar een PostNL punt een eind weg ook. Waarschijnlijk wat die bezorger beter uitkwam ofzo. Hij zal wel geen zin gehad hebben om te stoppen en dit zal goed uitgekomen zijn. Pffffff, heb klacht ingediend bij PostNL. Dit kan echt niet, we moeten allemaal werken voor ons geld toch? Dit slaat nergens op.
Smee__ schreef:op de voordeur en stond het pakket daar weer gewoon voor de deur, bezorger stond alweer in de lift
Biebz schreef:Ik betaal extra voor een avond bezorging. Want ik ben overdag niet thuis en de buren willen toch niks aannemen (flat dus vind het zelf ook niet prettig).
Wordt het toch overdag al aangeboden en dan krijg ik een niet thuis bericht
Waar betaal ik nou extra voor. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Marjo schreef:Is de inhoud nog wel te redden Veulen84?