Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar
kiki1976 schreef:Pfff wat een gezeik met post.nl
Ik moest voor iemand een aangetekende brief verzenden ( degene woont zelf in het buitenland en de post was in NL en moest ook binnen NL verzonden worden).
Netjes een label aan laten maken op een post.nl punt.
Waar de brief heen moet was op dat moment niet aanwezig.
Nu is het met aangetekende post niet altijd handig dat de ontvanger weet dat deze eraan komt ( denk aan ingebrekenstelling, advocaat zaken, want de ervaring is, dan nemen ze het zeker niet aan).
De brief is naar een post.nl punt gegaan.
De ontvanger heeft geen briefje in de bus gehad, met als gevolg brief niet opgehaald dus gaat retour afzender.
Contact met post.nl gehad maar wat een onbeschofte manier van benaderen.
Ja eigen schuld kijk naar de voorwaardes.
Maar ze lezen hun eigen voorwaardes blijkbaar niet.
Want daarin staat dat als er bij een aangetekende brief GEEN email adres bekend is er een briefje in de bus gedaan word. Wat dus niet is gebeurt.
Echt na een dag heen en weer met berichten waarbij degene achter de chat enkel kon zeggen kijk op de website nam een andere het over.
Die zei gelijk ik zie het probleem, mag ik de T&T code nogmaals.
Ik zie het al er is idd geen melding in het systeem dat er een briefje is achter gelaten en het de brief niet is opgehaald daardoor.
Krijg je als antwoord: we nemen contact op met de bezorger u ontvangt hier geen verder bericht van.
Als u de brief terug heeft (wat ook al dagen duurt) dan kunt u deze opnieuw laten verzenden.
Dus ik mag gewoon wederom € 9,05 neerleggen
sterregoud schreef:Melding pakketje bezorgd, mooi. Helaas niet bij mij, dus moet ik nu de hele buurt afgaan ? Of kan het ook een dag later komen ?
Courses schreef:sterregoud schreef:Melding pakketje bezorgd, mooi. Helaas niet bij mij, dus moet ik nu de hele buurt afgaan ? Of kan het ook een dag later komen ?
Via waar heb je die melding gehad? Je kunt de status van een zending altijd in de app terug zien met de T&T code, bij bezorging bij de buren staat er dan (als het goed is) ook een huisnummer bij. Is al een aantal maanden zo.
MyWishMax schreef:Had ik ook, stond half verstopt bij de voordeur. Ik heb helemaal geen neerzet toestemming gegeven Daar ben ik dus echr niet blij mee ook. Al helemaal niet omdat hun eigen tijdvak niet klopt. Om half 11 bericht krijgen dat ze tussen 9 en 11 komen. Meteen naar huis gegaan en daar stond het voor de voordeur. Ja, ze hadden er een plank hout voor gezet, is echt niet opvallend...
Maar vervelender vind ik dat ik vandaag melding kreeg in de app dat er 2 brieven zouden komen
Nu komt de post tegenwoordig maar 1 keer per week waardoor ik al 2 keer problemen heb gehad met belangrijke brieven. 1 kwam na de afspraak pas binnen en de ander dag van te voren toen ik dus geen contact meer kon opnemen om te verzetten. Kostte me dus nog geld ook. Bedrijf verstuurt ze minimaal week van te voren en dan alsnog niet binnen week bezorgd worden...
Nu kwam de post ook echr vandaag, maar ik kreeg maar 1 brief en de belangrijke andere zat er niet bij, terwijl ze beide in app stonden voor vandaag...
MyWishMax schreef:Dat heb ik serieus nog nooit gehad dat maar een gedeelte van de post kwam die aangemeld staat. Toen ze nog alle dagen bezorgden kwam alles wat er in stond ook gewoon die dag binnen en nu, als ze een keer komen, komt normaal ook alles binnen wat er in staat. Of dat er nu al langer in staat of voor die dag. Of niks van die dag komt of alles
Is dus al niet handig van postnl zelf.
Het is gewoon mega frustrerend als je belangrijke dingen daardoor mist, met beetje pech komt het pas weer volgende week dinsdag dus.