Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
robert45 schreef:lor1_1984 schreef:Ja dat kan, maar het verder van geen kant meewerken (pakket terugsturen op verzoek van zowel mij als de verzender) is gewoon bewust tegenwerken.
Nee daar zijn gewoon procedures voor, een telefoontje is naar het PostNLpunt is daar niet genoeg voor. Dan kan ik namelijk ook bellen om een pakket van iemand anders terug te sturen.
Je kan hem wel sneller laten terugsturen als je het pakket zelf weigert aan de balie.
Zo werkt het nu eenmaal, wij zijn GLS afhaalpunt en dan bellen er ook weleens mensen die op vakantie zijn of je het pakket even een weekje langer wilt laten liggen in het magazijn hier werken we ook niet aan mee.
xSagan schreef:Hier dus ook in de wacht omdat mijn pakket als brievenbus pakket werd aangegeven als bezorgd. Drie maal raden; geen pakket. Maar chatbox is ook behoorlijk druk net als de telefoonlijn…..
Lol, schoonmaakster moeder liep zojuist naar de voordeur en daar kwam het pakketje.
Dan moeten ze de status nog niet op bezorgd zetten op de dag dat ze nog niet geweest zijn. XD
robert45 schreef:xSagan schreef:Hier dus ook in de wacht omdat mijn pakket als brievenbus pakket werd aangegeven als bezorgd. Drie maal raden; geen pakket. Maar chatbox is ook behoorlijk druk net als de telefoonlijn…..
Lol, schoonmaakster moeder liep zojuist naar de voordeur en daar kwam het pakketje.
Dan moeten ze de status nog niet op bezorgd zetten op de dag dat ze nog niet geweest zijn. XD
Brievenbuspakketten zetten ze tegenwoordig automatisch op bezorgd.
Ze moesten ze eerst scannen en dan afleveren maar dat kost teveel tijd. Nu worden ze dus gewoon afgemeld op de verwachte bezorgdatum.
Dat hele versturen als brievenbuspakje heeft dus geen zin voor een goede bezorging. Er is geen enkele zekerheid dat het aankomt.
capopjekop schreef:Het is in de sorteercentra's drama. Dus soms krijgen ze niet alles op tijd klaar en blijven pakketjes op de container staan omdat anders gehele ritten vertraging op lopen. Die pakketjes worden niet gescant. Als je postbode de wijk stopt dan komt er idd bezorgd te staan terwijl je pakket dan nog op het sorteercentrum staat.
En het is ook vakantietijd. Aankomende week is m'n collega die in hetzelfde dorp loopt weg. Ik loop dan de piekdagen van beide wijken. De daldagen verschuiven dan naar de volgende dag. Dus dat kan ook nog een reden zijn dat je pakket een dag later komt.
mvdende schreef:Grrrr hier kan ik zó boos om worden!
Dinsdag wat besteld bij Zooplus. Met de verwachting dat het woensdag of donderdag geleverd zou worden. Inderdaad heel vlug de melding "pakket verzonden" maar de track and trace bleef op "pakket nog niet ontvangen" staan.
Nou uiteindelijk zou het vrijdag geleverd worden, alleen één "probleempje" vrijdag middag ga ik ergens logeren 100km verderop. Dus had de verwachting dat ik de 12kg hondenbrokken waarschijnlijk bij het postnl punt kon gaan ophalen maandag. Jammer, maar gelukkig een auto dus geen probleem.
Krijg ik gisteren de melding "pakket bezorgd op uw adres"
Waarschijnlijk hebben ze het pakket in de tuin geflikkerd, waar het lekker tot zondag avond vol in de regen mag staan.....by by zak hondenbrokken van €55 want ookal is het een plastic zak, één gaatje in het plastic en er zit zo schimmel in! En ik doe normaal gesproken maanden met 12kg voer.
Ik ben hier zo ontzettend kwaad over! Breng gvd dat pakket dan netjes baar het postnl punt zoals ik in de app heb aangegeven waar het heen moet bij niet thuis.