Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 11 [ 257 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Plaats een nieuw onderwerp

Heb jij wel eens 112 moeten bellen?

 
Profiel   

Ik vond het trouwens opvallend hoe lang het duurde voor de telefoon over ging en er opgenomen werd. Ik begon zelfs te twijfelen of ik wel op 'bellen' had gedrukt. Wat wel zeker lang duurde is het doorgeschakeld worden, maargoed, dan zijn ze al onderweg dus dan heeft het ook niet zo heel veel haast meer.

Het kan ook zijn dat ik het lang vond duren omdat ik zelf natuurlijk in de overdrive zat. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 00:52 



 
Profiel   

Lindy tijd zal in realiteit veel korter zijn geweest :j maar door de stress lijkt elke seconde een uur te duren.
(Toen mijn merrie ging veulenen vond mijn man het ook lang duren en begon dus te helpen, achteraf op de video is te zien dat hij na 2 minuten al begon met helpen.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 11:51 



 
Profiel   

girlyggirl schreef
Ja ook nog -O- had allemaal heel anders kunnen aflopen maar gelukkig was ik WOEST en hing er een dekbed hoes te wachten om op t bed te gaan dus heb ik die om me heen geslagen voordat ik al scheldend achter m aan ging :Y) besef kwam daarna pas..



Oké jij bent echt mijn held _/-\o_ :')
Ik zie dit al helemaal voor me, heb je hem zelf ook weg gejaagd uiteindelijk?
Ik moet er nu om lachen trouwens, maar kan me ook voorstellen dat je je achteraf misschien onveilig gaat voelen in je eigen huis en dat is niet grappig natuurlijk..

Ontopic: ik heb gelukkig nog nooit 112 hoeven bellen. Dat ga ik nu even afkloppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 12:28 



 
Profiel   

Aranel schreef
girlyggirl schreef
Ja ook nog -O- had allemaal heel anders kunnen aflopen maar gelukkig was ik WOEST en hing er een dekbed hoes te wachten om op t bed te gaan dus heb ik die om me heen geslagen voordat ik al scheldend achter m aan ging :Y) besef kwam daarna pas..



Oké jij bent echt mijn held _/-\o_ :')
Ik zie dit al helemaal voor me, heb je hem zelf ook weg gejaagd uiteindelijk?
Ik moet er nu om lachen trouwens, maar kan me ook voorstellen dat je je achteraf misschien onveilig gaat voelen in je eigen huis en dat is niet grappig natuurlijk..

Ontopic: ik heb gelukkig nog nooit 112 hoeven bellen. Dat ga ik nu even afkloppen.


Haha nou bedankt :o maar zoals mijn hier op volgende opmerking al verteld was het achteraf idd niet grappig :') . Heb hem idd weggejaagd, hij was terug door de keuken over de schutting en ik door de voordeur... stond daar weer oog in oog met hem terwijl ik schreeuwde waar hij het lef vandaan haalde om in mijn huis te komen! MIJN huis!! :o toen haalde hij zn schouders op en rende weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 23:09 



 
Profiel   

Ja toen mijn been in een positie lag wat zeker niet zou moeten kunnen.. En ik geen idee had hoelang ik al met mijzelf in het weiland lag. Echter kan ik me er maar weinig van herinneren. Gelukkig is alles uiteindelijk weer goed gekomen :j
Was onderkoeld, had een dubbele beenbreuk en een beste hersenschudding. Zo'n leuke hobby dat paardrijden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 20:37 



 
Profiel   

kevinsky schreef
Ja toen mijn been in een positie lag wat zeker niet zou moeten kunnen.. En ik geen idee had hoelang ik al met mijzelf in het weiland lag. Echter kan ik me er maar weinig van herinneren. Gelukkig is alles uiteindelijk weer goed gekomen :j
Was onderkoeld, had een dubbele beenbreuk en een beste hersenschudding. Zo'n leuke hobby dat paardrijden :+


Maar echt, als ik optel wat ik allemaal bij mezelf heb gesloopt met paardrijden ben ik wel even bezig oeps. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 20:46 



 
Profiel   

Heb zelf 1 keer gebeld toen een dronken vrouw neerviel aan de bushalte en haar hoofd stootte. Best een grote wond en ze kon niet meer rechtstaan. Was wel verbaasd over het feit dat mijn omstaanders niets deden. Was toen een jaar of 15 en de hele bushalte was vol mensen...

Ongeveer een jaar geleden is er een ernstig ongeval gebeurt aan het einde van mijn straat (erg buitenaf, tussen de wijngaarden). Een botsing tussen een personenwagen en een camionette. Toen ik toekwam stond er al volk, en zij hadden ook al de ambulance gebeld. Ik had toen net een cursus Eerste Hulp gedaan, maar stond toch even perplex. Aangezien er al mensen rond de auto (die meer op een sardienenblikje leek) stonden ben ik bij de camionette gaan kijken. De bestuurder zat dubbelgevouwen achter zijn stuur. Toen hij zei geen pijn te hebben (bleek van de adrenaline, was zwaargewond) maar enkel kou, herinnerde ik mij het regeltje 'het slachtoffer toedekken en warm houden'. Was gelukkig net dekens voor mijn honden gaan kopen, die kwamen meteen van pas. De ambulance was er gelukkig snel, en ik prijs me gelukkig dat ik eigenlijk niet bij de auto ben gaan kijken. De bestuurster was op slag dood en de 2 passagiers zwaargewond. Ik was ook helemaal van de kaart toen ik dat te weten kwam.
Ik hoop dat ik bij een volgend voorval (liefst geen natuurlijk) wel wat adequater kan handelen, vond dit nogal 'knullig'.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 17:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 11 [ 257 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen