Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

digitale quiz vanaf verschillende locaties

 
Profiel   

Omdat het alwetende bokt... nouja… alles weet :D

Ik ben op zoek naar een methode om vanaf meerdere locaties tegelijkertijd een quiz te kunnen spelen. Op dit moment kom ik niet verder als het principe van een dorpsquiz (iedereen krijgt een boek met vragen die je gezamenlijk invult en aan het einde lever je, eventueel digitaal, alle antwoorden in).

Liever zou ik iets doen door midden van een op afstand vergaderoptie ofzoiets, waardoor je vanaf een centrale plek contact hebt met alle quizgroepen, je een vraag stelt en de groepen op dat moment moeten reageren, bijvoorbeeld via mobiel oid.

Er is best wel budget, dus mag een bestaand product of dienst zijn, maar creatief met ICT sta ik ook wel voor open :+

Wie oh wie weet in welke hoek ik het moet zoeken?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 12:26 



 
Profiel   

Kahoot.it?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 12:28 



 
Profiel   

kahoot.it ic.m met een dienst waarbij je jouw eigen scherm kan delen, er zijn veel online vergaderprogramma's die dat kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 12:36 



 
Profiel   

oeh, kijk, dat ziet er inderdaad al top uit! Scherm delen kunnen we inderdaad, we hebben als bedrijf een digitale vergaderruimte dus dat is wel te overzien, maar om dan een quiz op te zetten zat ik nog mee te stoeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 12:38 



 
Profiel   

Kahoot idd. Moet elke locatie een scherm hebben, en wel handig om te groepsbellen oid om zeker te weten dat het bij iedereen werkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 12:38 



 
Profiel   

Of Socrative, werkt ongeveer hetzelfde als Kahoot. Je maakt een quiz en mensen kunnen inloggen in je 'room' en de vragen beantwoorden. Je kan meerkeuze of open vragen maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 13:55 



 
Profiel   

Of menti, wat weer praktisch hetzelfde is als kahoot :j

Ze zijn er bij ons op school dol op tijdens werkcolleges :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 14:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen