Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 11 [ 268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Relatie met oudere man

 
Profiel   

Wat fijn! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 15:45 



 

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:08 



 
Profiel   

Fijn dat het zo goed gaat!
Als jij er blij van wordt, dan zijn je ouders ook zo mee hoor. Van je vrienden is het wel vervelend, maar uiteindelijk weet je zo ook beter wie je echte vrienden zijn. Al hoop ik voor je dat ze nog bijdraaien!

Oh en geen idee of het helpt hoor, maar ik zou Kirk Hammett van Metallica ook echt niet afwijzen als ik single zou zijn :')

En ik vroeg eerder waarom dit uberhaupt via een schaduwaccount gaat, tegenwoordig is dit toch niet echt een heel erg taboe meer toch? Jullie zijn beide van een goede leeftijd, al is er wat verschil in. Of kom je dat toch wel echt tegen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:18 



 
Profiel   

Niobe schreef
Fijn dat het zo goed gaat!
Als jij er blij van wordt, dan zijn je ouders ook zo mee hoor. Van je vrienden is het wel vervelend, maar uiteindelijk weet je zo ook beter wie je echte vrienden zijn. Al hoop ik voor je dat ze nog bijdraaien!

Oh en geen idee of het helpt hoor, maar ik zou Kirk Hammett van Metallica ook echt niet afwijzen als ik single zou zijn :')

En ik vroeg eerder waarom dit uberhaupt via een schaduwaccount gaat, tegenwoordig is dit toch niet echt een heel erg taboe meer toch? Jullie zijn beide van een goede leeftijd, al is er wat verschil in. Of kom je dat toch wel echt tegen?


Dat kan af en toe echt nog een taboe zijn.. Al vind ik dat hier wel heel positief gereageerd wordt.. Ik heb ooit een soort gelijk topic en onder dezelfde omstandigheden op een ander forum geplaatst en daar werd het echt heel hard afgekeurd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:24 



 
Profiel   

Mooie update!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:28 



 
Profiel   

Fijn dat het goed gaat TS :D

Dat sommige mensen het niet goed accepteren kan natuurlijk heel vervelend zijn.
Ik merk dat ook wel met mijn vriend en ik (wij schelen 21 jaar).
Uiteindelijk gaat het erom dat jullie gelukkig zijn met elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:37 



 
Profiel   

Oef TS dat leeftijdsverschil is wel héél groot....lijkt me best pittig tegen de tijd dat hij echt een oude man wordt en jij wellicht nog volop in het leven staat. Maar je weet toch nooit wat de toekomst brengt....je weet alleen dat je nu iets heel speciaals hebt samen en daar kan je denk ik maar het beste gewoon van genieten :+:

Snap ook best dat je ouders niet staan te juichen in eerste instantie...
Maarja beter een geweldige ouwe knar dan een jong pikkie dat niet bij je past toch ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:39 



 
Profiel   

Ik had dit topic niet eerder gezien. Maar fijn dat het goed gaat!
Zoveel mensen, zoveel meningen. Je leeft niet om aan de verwachtingen en ideeën van anderen te voldoen.
Mijn man en ik hebben 18 jaar een relatie, we schelen 19 jaar. Ooit kan dat leeftijdsverschil vast wel een ding worden, maar dat zien we dan wel weer :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:44 



 
Profiel   

Niobe schreef
Fijn dat het zo goed gaat!
Als jij er blij van wordt, dan zijn je ouders ook zo mee hoor. Van je vrienden is het wel vervelend, maar uiteindelijk weet je zo ook beter wie je echte vrienden zijn. Al hoop ik voor je dat ze nog bijdraaien!

Oh en geen idee of het helpt hoor, maar ik zou Kirk Hammett van Metallica ook echt niet afwijzen als ik single zou zijn :')

En ik vroeg eerder waarom dit uberhaupt via een schaduwaccount gaat, tegenwoordig is dit toch niet echt een heel erg taboe meer toch? Jullie zijn beide van een goede leeftijd, al is er wat verschil in. Of kom je dat toch wel echt tegen?


Oh reken maar dat het nog taboe is. Mijn vriend werd laatst een predator genoemd op twitter en die is maar 6 jaar ouder dan ik (Ik was bijna 19 toen we een relatie kregen, hij net 25).

Fijn dat het goed gaat TS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:50 



 
Profiel   

Om 6 jaar leeftijdsverschil een predator genoemd te worden, dat is erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:54 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Om 6 jaar leeftijdsverschil een predator genoemd te worden, dat is erg.


Erg hè. Ik schrok er zelf ook heel erg van. Ik was zogenaamd niet volwassen genoeg en hij zou zijn leeftijd hebben misbruikt om me om zijn vinger te winden.

Ik ben degene die de boel begonnen is, maar dat boeit blijkbaar niet. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:59 



 
Profiel   

listiglistje schreef
Blussem schreef
Ik zie vaak om mij heen. Jongere meiden die een relatie aan gaan met een ouder man vanwege het geld of de mogelijkheden die ze bieden.

:j maar dat is de categorie golddigger :$ :$ :$ die mannen hebben meestal geld, macht of bekend.

Dat geld voor de meeste mensen die 20 a 30 jaar verder zijn en het ene ander hebben opgebouwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 18:14 



 
Profiel   

Verschil daarin is dan dus wel of diegene een relatie met die persoon aangaat omdat hij/zij het een en ander heeft opgebouwd of omdat diegene hem/haar gewoon oprecht heel erg leuk vind natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 18:38 



 
Profiel   

Volg je hart want dat klopt.

Om even terug te komen op die kinderwens. Ik heb mijn hele leven geroepen geen kinderen te willen, maar toch sinds begin dit jaar ineens wel het gevoel om graag moeder te willen worden. Ik ben 29. Had het absoluut niet verwacht, maar het kan dus wel zo maar veranderen.

Succes met het vertellen aan je ouders en ga niet af op hun 1e reactie. Kan best zijn dat ze er eerst van schrikken en daardoor niet gelijk leuk reageren. Geef ze tijd om aan het idee te wennen.

* net je update gelezen en fijn dat het zo opgepakt wordt! En dat het goed gaat tussen jullie natuurlijk!


Laatst bijgewerkt door SumSum op 21-11-19 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 18:53 



 
Profiel   

Ik ben 36, mijn man wordt volgende maand 54 jaar. We zijn bijna 17 jaar samen.
Natuurlijk moesten mijn ouders even slikken... Ik was 19!
Maar ze hebben me nooit veroordeeld of moeilijk gedaan. We woonden zelfs al binnen 3 maanden samen!

Heeeeeeel soms is er een buitenstaander die eens een opmerking maakt om lollig te zijn. Mijn man kapt dat altijd af met;

"Tja zo'n jonge vrouw kan maar om twee redenen bij me zijn. Of om het geld of ik heb een grote l.. Ik kan je vertellen geld heb ik niet..."

Dan binden ze altijd in en lachen ze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 18:54 



 
Profiel   

Ervaringsdeskundige spreekt hier.

Heb tot vorig jaar een relatie gehad met iemand van dubbel zo oud als mij.
In begin was alles prima, liefde was vurig en stuurden elkaar leuke sms'jes en mailtjes.
Echter ben ik een vriendin verloren omdat ze mijn relatie niet kon accepteren. Ook verloor ik contact met mijn ouders en familie.

Helaas toen ik begon te werken wou ik mijn droom waarmaken. Een eigen paard. En daardoor begonnen er ruzies te komen. Ik mocht het niet, ookal was het van mijn eigen geld. Ik mocht toen wel een hond. Maar de droom bleef bestaan.
We kregen vaker ruzie, discussies, hij heeft me zelfs geslagen en tegen de grond gegooid. Ben 2x bij hem weg geweest en toch steeds terug gekeerd, waarschijnlijk uit onbewuste angst dat hij me iets zou aandoen of me ergens zou opwachten.
Hij stuurde ook steeds beloftes maar die werden nooit waargemaakt.

Uiteindelijk vorig jaar na een aantal weken dat hij steeds zat op café zat en mijn passie voor paarden niet begrijpen kon, heb ik de knoop doorgehakt. Heb de relatie (of wat ervan over was) zelf beëindigd, had toen alweer een jaar terug contact met mijn ouders, maar in het geheim want hij zou boos worden moest hij dat geweten hebben.

Ik zweer erbij nooit nog een relatie met een oudere man te beginnen.

Tevens was ik toen net zo oud als jij nu bent. Je bent dan zo manipulatief en zit sneller door een roze bril te kijken. Ik besef nu dat ik eigenlijk 5 jaar van mijn leven weggegooid heb.

Echter, het kan goed gaan, als de man ook oprecht en écht respect heeft voor jouw keuzes en interesses. Je ook in je vrijheid laat en je familie en vrienden accepteert.
(Die dingen ontbraken in mijn relatie namelijk)


Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 21-11-19 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:12 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Ervaringsdeskundige spreekt hier.

Heb tot vorig jaar een relatie gehad met iemand van dubbel zo oud als mij.
In begin was alles prima, liefde was vurig en stuurden elkaar leuke sms'jes en mailtjes.
Echter ben ik een vriendin verloren omdat ze mijn relatie niet kon accepteren. Ook verloor ik contact met mijn ouders en familie.

Helaas toen ik begon te werken wou ik mijn droom waarmaken. Een eigen paard. En daardoor begonnen er ruzies te komen. Ik mocht het niet, ookal was het van mijn eigen geld. Ik mocht toen wel een hond. Maar de droom bleef bestaan.
We kregen vaker ruzie, discussies, hij heeft me zelfs geslagen en tegen de grond gegooid. Ben 2x bij hem weg geweest en toch steeds terug gekeerd, waarschijnlijk uit onbewuste angst dat hij me iets zou aandoen of me ergens zou opwachten.
Hij stuurde ook steeds beloftes maar die werden nooit waargemaakt.

Uiteindelijk vorig jaar na een aantal weken dat hij steeds zat op café zat en mijn passie voor paarden niet begrijpen kon, heb ik de knoop doorgehakt. Heb de relatie (of wat ervan over was) zelf beëindigd, had toen alweer een jaar terug contact met mijn ouders, maar in het geheim want hij zou boos worden moest hij dat geweten hebben.

Ik zweer erbij nooit nog een relatie met een oudere man te beginnen.

Tevens was ik toen net zo oud als jij nu bent. Je bent dan zo manipulatief en zit sneller door een roze bril te kijken. Ik besef nu dat ik eigenlijk 5 jaar van mijn leven weggegooid heb.


Want elke oudere man mept z’n vrouw en zit elke week bezopen in het café. Ik denk dat die wat andere problemen had. Dat kan een man van 25 ook.

On-topic; mijn partner en ik schelen zeventien jaar. Stuur me gerust een privé-berichtje. Ik wil de boel niet open en bloot hebben staan. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:16 



 
Profiel   

@Art_lficious
Ik denk niet dat, dat zozeer met leeftijd heeft te maken maar met hoe iemand zelf is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:16 



 
Profiel   

Had mijn post net aangepast met een kleine kanttekening eronder:

Echter, het kan goed gaan, als de man ook oprecht en écht respect heeft voor jouw keuzes en interesses. Je ook in je vrijheid laat en je familie en vrienden accepteert.
(Die dingen ontbraken in mijn relatie namelijk)

Hij is echter het laatste anderhalf jaar pas agressie beginnen te vertonen. Eerste 3 jaar dus niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:17 



 
Profiel   

Bij zo leeftijd heb gauw een scheve verstandhouding.
Zelf vind ik het niks wanneer een man een relatie met een vrouw heeft wat zijn dochter had kunnen zijn. Voor mij is dat echt de grens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:36 



 
Profiel   

Blussem schreef
Bij zo leeftijd heb gauw een scheve verstandhouding.
Zelf vind ik het niks wanneer een man een relatie met een vrouw heeft wat zijn dochter had kunnen zijn. Voor mij is dat echt de grens.


En dat baseer je op... ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 20:16 



 
Profiel   

Blussem schreef
Bij zo leeftijd heb gauw een scheve verstandhouding.
Zelf vind ik het niks wanneer een man een relatie met een vrouw heeft wat zijn dochter had kunnen zijn. Voor mij is dat echt de grens.



Ook als hij zelf niet al kinderen heeft van ongeveer die leeftijd?

Als hij dat wel heeft, lijkt het me wel een lastige situatie. Maar dan voornamelijk voor die kinderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 20:20 



 
Profiel   

@Bontesok: ik vind jouw man op basis van zijn opmerking nu al leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 20:21 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
@Bontesok: ik vind jouw man op basis van zijn opmerking nu al leuk.


Dank je! Is ie ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 20:26 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Maflinger_S schreef
Om 6 jaar leeftijdsverschil een predator genoemd te worden, dat is erg.


Erg hè. Ik schrok er zelf ook heel erg van. Ik was zogenaamd niet volwassen genoeg en hij zou zijn leeftijd hebben misbruikt om me om zijn vinger te winden.

Ik ben degene die de boel begonnen is, maar dat boeit blijkbaar niet. :Y)



Dan zou mijn kerel dat ook zijn :oo wij schelen 5,5 jaar :=
Mijn ouders schelen 9 jaar, vind ik helemaal geen groot verschil eigenlijk.


TS ik ken natuurlijk jouw ouders niet maar wellicht is het juist fijn als ze hem ontmoeten, nu wordt het voor hun ook een groot ding.
Ik denk dat ouders het altijd fijn vinden om te weten met wie hun kind zijn/haar leven deelt maar met zo'n leeftijdsverschil wellicht extra.
Zij zullen dan ook zien hoe gelukkig hij jou maakt en dan zullen zij zich minder zorgen maken.
Want terecht of niet je ouders zullen zich nu zorgen maken.


Qua overige mensen, niets van aantrekken, het gaat ze niets aan en zoals al eerder gezegd is zullen mensen die willen zeiken altijd wat vinden (je haar zit niet goed, je kleding is niet leuk, je stem is raar, je kerel/vrouw te jong/oud etc etc etc)

Geniet van elkaar, hoe lang dat ook mag zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 19:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 11 [ 268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen