Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 11 [ 268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Relatie met oudere man

 
Profiel   

Rakkie123 schreef
Wel vraag ik me af wat zo´n man bezield, jij wil straks ws nog een keer kinderen, daar wordt je als 60 jarige niet vrolijk van.


Dat vind ik ook wel weer een dooddoener, "waarschijnlijk" kinderen willen. Er zijn genoeg vrouwen van eind 20, begin 30 die geen kinderwens hebben en die er ook niet komt. :)

Als die wens er wel komt, dan zul je daar ook samen in een relatie uit moeten komen, maar dat doe je ook sámen. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:15 



 
Profiel   

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heeft deze man vaker relaties gehad met jongere meisjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:17 



 
Profiel   

Tja, het is niet hoe jullie er mee om gaan maar de buitenwereld. Persoonlijk zou ik liever de kans op een aantal fijne jaren hebben dan een partner op basis van leeftijd laten lopen. In de toekomst kijken kan niet dus geniet er van zou ik zeggen. Liever nog 10, 15 fantastische jaren samen dan tot je dood denken van had ik maar. Ik zou het als ouder misschien niet prettig vinden wanneer een van de kinderen met een partner aankwam die net zo oud zou zijn dan ik maar dat is meer de angst voor hun toekomst want normaal gesproken heb je dan niet zolang meer samen. Maar die garantie heb je ook niet wanneer je beide twintig bent, belangrijkste is dat je gelukkig bent. Dus ga ervoor !!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:19 



 
Profiel   

Voor nu zal het geen problemen geven over hoe jullie in het leven staan, omdat je allebei nog dat kunt doen wat je wilt, maar later op zal je gaan merken dat jij nog wel van alles kan en dat het voor hem een stuk minder zal zijn. Ik zie dat bij de relaties om me heen waar ook een aardig verschil in leeftijd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:20 



 
Profiel   

Haha, grappig dat kinderen zo veel wordt aangehaald hier. Dat is dus 1 van de weinige dingen waar ik me totaal geen zorgen over maak! Want ik hoef ze echt niet. :P hij zou ze nog eerder willen dan ik, denk ik :')

Hij heeft nog nooit met een (zo veel) jongere vrouw gehad. Hij heeft 1x met een vrouw van 10 jaar jonger gehad. Dat gaf heel veel gezeik in z'n omgeving. Dat wilde hij nooit meer, zei hij toen. Haha, tsja. En zij wilde toen kids, hij niet. Daardoor ging 't mis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:23 



 
Profiel   

Dat iemand verliefd wordt op een jonger of ouder iemand, betekend niet dat iemand dat altijd doet.... sommige dingen overkomt je en als je er beide achterstaat en gelukkig bent samen, dan moet je er voor gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:24 



 
Profiel   

Bedankt allemaal voor ook de lieve en aanmoedigende reacties! Leuk om te horen dat er toch ook zo veel positiviteit is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:27 



 
Profiel   

Iedereen bemoeit zich toch altijd met je,wat je ook doet. Ikzelf val alleen op mannen die extreem veel ouder zijn dan ik. Ja, je hebt dan wel kans dat ze eerder dood gaan.Maar als het ware liefde is trek je je daar gewoon niets van aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:29 



 
Profiel   

Jullie zijn nu zo gek op elkaar dat dat leeftijdsverschil jullie echt niet gaat tegenhouden;)
Stel je zou nu horen van iemand hier 'Dat leeftijdsverschil werkt niet, je kan er beter mee stoppen..'
Zou je dat stoppen met deze relatie? Nope, dus denk dat je er mee moet dealen :) En dan met name met je omgeving. Als je het zelf kan accepteren zal je omgeving dat ook eerder doen. En anders maar niet, het is aan jou hoe je je leven wil inrichten.
Veel geluk samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:30 



 
Profiel   

Watergirl schreef
Fitzroy schreef
Ben je al bij hem thuis geweest ? Dat is wat mij opvalt in dit verhaal. Mannen kunnen van alles zeggen ...

Ja en nee. We zijn langs z'n huis gegaan tijdens dat evenement toen, maar ik ben niet binnen geweest. Hij moest ff z'n jas halen.
Maar ik ga over een week naar hem toe. Dus we gaan het zien..!
Ik ken zijn beste vriend trouwens ook (via hem hebben we elkaar ontmoet), die vriend en z'n vrouw weten inmiddels van ons. Heb die vrouw ook gesproken, die is hartstikke happy voor ons. Dus wat zou er in jouw ogen dan achter gehouden kunnen worden? (heb hier zelf namelijk ook over nagedacht maar ik zou 't niet weten..)


Een vrouw zou achter gehouden kunnen worden :+ Ik vond het wat vreemd dat hij alleen naar jou kwam.
En nu precies gepland over een week? Rijd je daar wel eens onverwacht langs?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:34 



 
Profiel   

Fitzroy, zou TS ook zo achterdochtig moeten zijn als het een man van haar eigen leeftijd was geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:41 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Een vrouw zou achter gehouden kunnen worden :+ Ik vond het wat vreemd dat hij alleen naar jou kwam.
En nu precies gepland over een week? Rijd je daar wel eens onverwacht langs?

Ja ik begrijp dat je dat bedoelde, maar z'n beste vrienden houden dat dan ook achter, denk je dat? :+
Ja, het kan. Alles is mogelijk. Zelfs als je bij iemand thuis mag komen. Ik heb 't al eens meegemaakt. Was ff thuis bij een man die mij leuk vond terwijl z'n vrouw op dat moment in hetzelfde huis ziek op bed lag, ja echt. Ik wist van niks. Hoorde ik later pas. Ik ben inmiddels ook ouder en wijzer dat ik daar niet meer in trap :P
Ik ga niet zomaar bij hem langs want we wonen niet bij elkaar in de buurt. En we maken afspraken omdat we oa dingen voor onze paardjes moeten regelen als we elkaar willen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:41 



 
Profiel   

Ik zou zeggen: als je je er nu goed bij voelt, ga er gewoon voor, kies voor jouw/jullie eigen geluk. Een bezwaar voor mijzelf zou zijn dat hij idd straks 70 is en bejaard, en jij staat nog midden in het leven. Maar dat is een zorg voor over 20 jaar, in die tijd kan nog zoveel gebeuren....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:47 



 
Profiel   

‘De omgeving lekker laten praten en genieten’; het klinkt zo makkelijk, maar dat zal het soms echt niet zijn. Als je hoort dat je beste vriendin zich er negatief over uit heeft gelaten bijvoorbeeld, of als je ouders er op aangesproken worden.
Maar als de liefde groot genoeg is, zal het in de omgeving ook wennen uiteindelijk. Ik denk dat je reëel genoeg bent, als ik lees wat je schrijft, om voor jezelf de juiste keuzes te maken. :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:56 



 
Profiel   

Ach gewoon genieten van het nu en leeftijd is maar een nummer.

Wat de buitenwereld er van vindt dat vind ik altijd niet zo belangrijk, het gaat om jullie 2.

Ik heb er wel ervaring mee.. ik word deze maand 45 en mijn vriend is 30,
nou een oudere vrouw wordt nog minder geaccepteerd dan andersom :o
Samen voelt het gewoon goed, daar gaat het om!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 08:58 



 
Profiel   

WinSel schreef
Mijn vriend en ik schelen 20 jaar en zijn onwijs gelukkig met elkaar.

Kies voor je eigen geluk, buitenstaanders hebben áltijd wat te zeuren. Het is jouw leven en jij moet gelukkig zijn!

Veel geluk samen <3

Rakkie123, je moet er niet standaard vanuit dat vrouwen kinderen willen.... ik ben bijna 28 en wil absoluut geen kinderen, nu niet en in de toekomst niet. Het is niet vanzelfsprekend dat jonge meiden/vrouwen kinderen willen....


Daarom staat er ook ws

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:07 



 
Profiel   

Go for it, heb ik ook gedaan! Laat je niet tegenhouden door wat anderen zeggen. Het is zoals het is. En over 20 jaar? Tja wie zegt dat je dan met iemand van je eigen leeftijd wel nog gelukkig zou zijn.. Er zijn zoveel onzekerheden in het leven en je hebt 0,0% garantie bij iemand van je eigen leeftijd dat je daar langer mee samen bent dus waarom zou je dit opgeven als je je hier goed bij voelt? Voel je er in elk geval niet onzeker over maar straal het uit naar buiten dat je gelukkig bent samen en je zult zien dat mensen dan toch minder snel oordelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:16 



 
Profiel   

WinSel schreef
Dat iemand verliefd wordt op een jonger of ouder iemand, betekend niet dat iemand dat altijd doet.... sommige dingen overkomt je en als je er beide achterstaat en gelukkig bent samen, dan moet je er voor gaan!

Er zijn mensen met een bepaalde voorkeur en dat geeft soms wel iets aan over de manier waarop iemand in het leven staat, het zelfbeeld en de motivatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:18 



 
Profiel   

Rakkie123 schreef
WinSel schreef
Mijn vriend en ik schelen 20 jaar en zijn onwijs gelukkig met elkaar.

Kies voor je eigen geluk, buitenstaanders hebben áltijd wat te zeuren. Het is jouw leven en jij moet gelukkig zijn!

Veel geluk samen <3

Rakkie123, je moet er niet standaard vanuit dat vrouwen kinderen willen.... ik ben bijna 28 en wil absoluut geen kinderen, nu niet en in de toekomst niet. Het is niet vanzelfsprekend dat jonge meiden/vrouwen kinderen willen....


Daarom staat er ook ws


En als je even iets beter de openingspost had doorgelezen, had je al geweten dat kinderen voor de ts helemaal niet van toepassing zijn. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:23 



 
Profiel   

Pipodipo schreef
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heeft deze man vaker relaties gehad met jongere meisjes?


Sjonge wat een reactie.. "Met jongere meisjes"... Lekker kleinerend. Ten eerste iemand van 20 is een vrouw en geen meisje en daarnaast is de ene meid van 20 de andere niet.. Er zijn meiden van 20 die verstandiger en volwassener zijn dan andere meiden van 25 of 30 dus inhoudsloze opmerking. Daarbij schrijft ze zelf dat hij ooit één keer een relatie heeft gehad met iemand van 10 jaar jonger en verder nooit met jongere dames dus als je even gelezen had dan had je het ook geweten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:26 



 
Profiel   

SaraViavia schreef
Pipodipo schreef
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heeft deze man vaker relaties gehad met jongere meisjes?


Sjonge wat een reactie.. "Met jongere meisjes"... Lekker kleinerend. Ten eerste iemand van 20 is een vrouw en geen meisje en daarnaast is de ene meid van 20 de andere niet.. Er zijn meiden van 20 die verstandiger en volwassener zijn dan andere meiden van 25 of 30 dus inhoudsloze opmerking. Daarbij schrijft ze zelf dat hij ooit één keer een relatie heeft gehad met iemand van 10 jaar jonger en verder nooit met jongere dames dus als je even gelezen had dan had je het ook geweten.


TS is eind 20, niet 20.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:27 



 
Profiel   

Eind 20 vind ik geen jong meisje meer :') Gewoon een volwassen vrouw inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:30 



 

Je bent allebei volwassen en bij je volle verstand, jullie zitten lekker in je vel, jullie hebben het leuk samen.... Ik zou zeggen: ga maar bekijken wat de toekomst voor jullie in petto heeft en vergeet vooral niet te genieten.

Wat anderen vinden moeten ze maar bij de politie brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:32 



 
Profiel   

Kijk, opmerkingen ga je sowieso krijgen, de ene al wat subtieler dan de andere :roll: . Mensen denken nu eenmaal dat ze overal hun mening over moeten zeggen. Kwestie is hoe kwetsend jij dat vindt, hoe jullie daar mee omgaan.

Veel belangrijker dan leeftijd vind ik hoe je beiden in het leven staat, dat “de neuzen in dezelfde richting wijzen”. Ik schil in leeftijd 10 jaar met mijn man (een peulschil met jouw leeftijdsverschil), maar door mijn gezondheidsproblemen ben ik het “oudje” in onze relatie. Feit is natuurlijk wel dat jij straks als 50jarige helemaal niet oud bent, en hij echt wel opa-opa. Maar ik denk zelf niet op zulk een lange termijn. Er kan nog zó veel gebeuren tussen nu en dan.

Ik zou zeggen: geniet van wat je nu beleeft en laat de wereld maar roddelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:36 



 
Profiel   

Gewoon voor gaan TS, en niet bang zijn voor de reacties.

Mijn broer en zijn vriendin schelen 22 jaar, en niemand in de familie heeft daar een opmerking over gemaakt. Als zij gelukkig zijn is het immers prima, ze zijn allebei volwassen dus hun keuze.
Hoop dat jouw familie er net zo over denkt. ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 11 [ 268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen