Paarden hebben & partner

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BigOne
Berichten: 38375
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Paarden hebben & partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 22:53

Kimmsel dat lijkt me zo vervelend, kun je dan nog wel van de paarden genieten of gaat het snelsnel zodat je weer naar huis kunt?

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 22:54

Achterom schreef:
Deoro schreef:

Dat herken ik wel. Mijn man werkt 7 dagen per week en baalt als ik weg ben. Het probleem is dat ik die 7 dagen van open tot sluit als 'oproep' werk in onze zaak en dus niet weg kan, wat maakt dat zijn vrije uren over blijven om naar stal te gaan. Geld zeurt hij (nog?) niet over, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik alles een beetje naar beneden afrond zeg maar :=

Dat slappe koord beschrijft het perfect.

Dat klinkt als een paar behoorlijk egoistische kerels als ik eerlijk ben.
Zij doen wat ze leuk vinden, en als het hen uit komt mogen jullie opzitten en pootjes geven :oo



Dan heb ik hem denk ik een beetje verkeerd omschreven. Het probleem is dat hij niets doet wat hij leuk vindt. Hij werkt al 7 jaar 360 dagen per jaar om zijn gezin aan niets te doen ontbreken, waardoor hij geen tijd en energie heeft om iets voor zichzelf te doen. En hij doet zijn werk niet graag, sterker nog hij haat zijn werk en hij kan het zowel lichamelijk (hij heeft 5 jaar geleden een hersenbloeding gehad) en geestelijk niet aan. Het probleem is dat zijn vrije momenten (woensdagmiddag, zaterdag- en zondag middag) ook de enige momenten zijn dat ik weg kan buiten de schooluren en dus de enige momenten zijn dat de kinderen naar het paard kunnen/les kunnen nemen, terwijl hij liever met zijn allen bruncht, een filmpje kijkt, spelletje speelt enz. En ik begrijp hem best (Hij werkt elke dag vanaf 15 uur, en de kinderen komen uit school om 15.30 uur... ), maar volgens mij begrijpt hij ons niet.

Darley
Berichten: 569
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 22:55

Toen ik mijn vriend leerde kennen had hij helemaal niets met paarden. Toch ging hij bijna iedere dag mee vanaf het begin en na een jaar wilde hij er eigenlijk wel nog eentje bij (voor mij om te rijden, voor hem om te verzorgen, ik heb namelijk D- pony’s :D ). Nu 2,5 jaar later werkt hij fulltime, maar probeert minstens 3 x per week mee te gaan en als ik niet kan gaan door ziekte / vermoeidheid, zet hij ze beide in de stapmolen en verzorgt hij ze. Ik vind het heerlijk om alleen te gaan, maar ook heerlijk om samen te gaan! Hij respecteert dat het mijn passie is, en hij vindt het zelf steeds interessanter en wil nu zelfs gaan leren om te longeren. Daarnaast heeft hij natuurlijk ook zijn eigen hobby’s en daar steek ik ook moeite en plezier in. :)

BigOne
Berichten: 38375
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 22:59

Deoro, in jullie omstandigheden kan ik het me nog goed voorstellen ook. Dat is dus wat ik schreef , kom niet aan mijn dieren tot er iets met mijn partner gebeurd. Als er zoiets zou gebeuren in ons gezin dan gingen de grootste kostenposten de deur/stal uit zodat mijn man geen 360 dagen per jaar werk hoefde te doen wat hij haat om het gezin draaiende te houden.

Kimmsel

Berichten: 829
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Wieringerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 22:59

bigone schreef:
Kimmsel dat lijkt me zo vervelend, kun je dan nog wel van de paarden genieten of gaat het snelsnel zodat je weer naar huis kunt?


Als ik bij de paarden ben kan ik genieten, maar ik voel me wel bezwaard als ik weg ben en bij iedere ruzie komt het wel weer naar voren.

Toevallig was ik vorige week ziek maar heb ik wel mijn paard gevoerd en toen ik wat aan de beterende hand was ben ik weer gaan rijden. En toen ik daarna niet mee uit wilde was het ruzie want ik kon wel naar de paarden toe. Overigens was ik ook alweer 2 dagen aan het werk, dus ging het allemaal net aan, lichamelijk. ;(

Tips?

BigOne
Berichten: 38375
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Paarden hebben & partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:03

Heb je pb gestuurd.

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:04

bigone schreef:
Deoro, in jullie omstandigheden kan ik het me nog goed voorstellen ook. Dat is dus wat ik schreef , kom niet aan mijn dieren tot er iets met mijn partner gebeurd. Als er zoiets zou gebeuren in ons gezin dan gingen de grootste kostenposten de deur/stal uit zodat mijn man geen 360 dagen per jaar werk hoefde te doen wat hij haat om het gezin draaiende te houden.



Ik snap wat je zegt, maar voor die kostenpost hoeft hij geen 360 dagen per jaar te werken. Hij ziet niet dat genoeg ook genoeg is. Hij wil huizen kopen voor onze (5!) kinderen, zodat ze later geen zorgen hebben. Hij is heel erg bang voor de toekomst en wil alles (te...) goed voor elkaar hebben enz. Ik probeer heel vaak om een dag (of meerdere) over te nemen, of hem 1 dag in de week te laten sluiten, maar hij vindt dat het zijn verantwoordelijkheid is en hij sterk moet zijn.

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:07

Kimmsel schreef:
bigone schreef:
Kimmsel dat lijkt me zo vervelend, kun je dan nog wel van de paarden genieten of gaat het snelsnel zodat je weer naar huis kunt?


Als ik bij de paarden ben kan ik genieten, maar ik voel me wel bezwaard als ik weg ben en bij iedere ruzie komt het wel weer naar voren.

Toevallig was ik vorige week ziek maar heb ik wel mijn paard gevoerd en toen ik wat aan de beterende hand was ben ik weer gaan rijden. En toen ik daarna niet mee uit wilde was het ruzie want ik kon wel naar de paarden toe. Overigens was ik ook alweer 2 dagen aan het werk, dus ging het allemaal net aan, lichamelijk. ;(

Tips?



Dit herken ik ook. Als ik te moe ben om iets te doen of te ziek dan is het ook 'maar je kunt/kon wel naar de paarden?' Hij snapt niet dat dat paard niet zelf zijn slaapkamer uit kan en ook niet dat het tijd en energie kost, maar ook energie en ontspanning geeft. En ik doe net als jij zelf ook moeite om het goed op te delen. Vroeg gaan als hij nog slaapt is inderdaad een goed voorbeeld. Dan haast ik wel en voel me inderdaad ook bezwaard. En het komt hier ook steeds boven.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:16

Het is niet eens ooit in me op gekomen dat het een punt zou worden. Dan waren we nooit samen geweest.

Ik had al pony's en weet gewoon niet beter. Ik moet eten, drinken, naar de wc, douchen, slapen en naar de paarden. Het hoort er net zo standaard bij als de rest.

Mijn vriendinnetjes verkochten wel stuk voor stuk hun pony vanwege een vriendje, uitgaan etc. Ik deed gewoon en-en. Ik ging ook net zoveel stappen, maar kwam gewoon wat later :)

Ik wass 19 toen ik mijn man leerde kennen en hij had al paarden meisjes als vriendin gehad en veel op de manege door gebracht.
Mijn man is ontzettend nuchter, laat echt iedereen in zijn waarde en is nooit jaloers.

Toch heb ik even geen paarden gehad toen we elkaar een tijdje kende. Toen heeft hij voor mij een nieuwe pony gekocht. We deden hem samen en later toen ik zwanger was, deed onze verzorgster iets en is hij het zelf gaan doen. Hij is westernles gaan nemen, heeft het paard omgeschoold en het werd echt zijn paard.

Daarna kwam er nog een en nog een en zij was drachtig en zo zaten we vol paarden. Toen ik ziek was, wel een tijd geen paarden gehad, omdat het in de gehele situatie echt niet meer kon.

Maar na een tijdje kwam er een shet voor zoonlief, toen mn ruin, de volgende en de volgende. Hebben er nu 6 en eigenlijk heeft hij niet eens veel inspraak gehad bij sommigen of ze erbij mochten :) Of beter gezegd, ik breng het gewoon heel goed dat die of die bij ons ( terug ) moest komen.

We huurden een eigen plek en deden alles samen. Hij rijdt ook en we rijden ook veel in het bos samen.

Nu hebbenw e zelfs een huis gekocht met paarden aan huis. Daarvoor moest mijn man van werk veranderen. De laatste paar jaar heb ik niet meer gewerkt door gezondheid en hij doet dus best erg veel m de paarden te onderhouden en te verzorgen.

Ik hou sowieso van dieren en probeer me echt in te houden, maar we hebben 2 katten nu en die had ik opeens bij me. Niet tegelijk.......
Daarvoor ook 1 kat en daarna zouden we geen katten meer nemen.
Vroeger hadden we ook katten en beiden thuis ook, dus geen probleem, maar ik neem dus zomaar iets mee en denk er niet eens over of hij boos zou kunnen worden.

Honden bijna hetzelfde, maar met huidige hondjes is hij wel mee gegaan ophalen. Mijn BC heb ik zelf gehaald en onze zoon heeft ooit een hondje gehad en dat heb ik eigenlijk ook niet echt overlegd.

O, ja, heb ook een parkietje gered en konijntjes.......Heb hem wel gebeld op zijn werk; Dichtbij jouw werk staat een konijnen hok te koop, wil je die ophalen? Tja........

Ik denk wel dat hij zonder mij een heel ander leven had gehad en liever wat meer zou stappen, shoppen en reizen bijv. Maar hij is wel echt gek met de dieren en het loopt zo.

mooney

Berichten: 7787
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:18

Ik ben vanaf het begin heel open geweest in de ernst van mijn paardenobsessie :+ . Ik heb ook alle begrip voor mensen die daarop afknappen, die zullen inderdaad niet gelukkig worden van een relatie met een type zoals ik.

Mijn vriend was geen paardenman, maar is ondertussen wel in de mildere vorm aangestoken. Eerlijk gezegd werkt dat ook fijn, want je hebt niet de discussies die je als 2 fanaten met andere ideeën kan hebben, maar ik kan wel op een ontspannen manier mijn hobby delen. Doordeweeks doe ik de pony's alleen, dan is het gelijk fijne tijd voor mezelf en in het weekend zijn we er samen. Voor ons is dat een fijne balans. Als hij er is probeer ik hem wel zo veel mogelijk te laten kiezen wat we gaan doen en welke pony hij mee wilt, de 'stomme' dingen doe ik zo veel mogelijk zelf.
Dat nummer 1 is inderdaad even een dingetje, maar het is meer plagend want in het echt slaat het natuurlijk nergens op. Mijn pony's zijn van mij afhankelijk qua zorg, ik verwacht van mijn vriend dat hij zelf eten kan maken en zijn troep kan opruimen. Dus wat dat betreft staan de paarden op 1. Maar in een levensbedreigende situatie zou ik toch eerst mijn vriend redden en dan de paarden, dus dan staat hij weer op 1.
En verder heel open blijven praten erover, dat er geen irritaties gaan etteren. Het ene puntje aan mijn hobby wat hij niet leuk vindt, daar ben ik me van bewust en daar probeer ik wanneer mogelijk wat aan te passen. En andersom is hij zich ervan bewust hoeveel baat ik mentaal gezien heb bij even dagelijks tot rust komen tussen de pony's en gunt hij me dat ook.

Ik ben me er wel van bewust dat ik super veel geluk heb met hoe mijn vriend ermee omgaat, dus ik denk dat het eerder knap is hoe hij het heeft opgepakt dan dat ik iets goed doe :=

Nyaleti

Berichten: 6281
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:23

Met mijn ex was het echt perfect (dat was dan ook het enige perfecte :)) ). Hij had zelf een hobby waar veel tijd in ging zitten en was daar 2 a 3 dagen in de week te vinden en dan had ik alle tijd voor m'n paarden. Ze staan aan huis dus hij vond het soms wel vervelend dat ik, op een rustig bankhang avondje, toch even de stal moest doen, dekentje wisselen etc.
Hij kende er niks van maar uiteindelijk stelde hij het zelf wel eens voor om een rondje te rijden :)

Dat laatste hoeft voor mij niet maar ik zou wel selecteren op iemand die mijn hobby respecteert en inziet dat het meer is dan een hobby maar echt een deel van m'n leven.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:25

Misschien mis ik er ook een paar hoor, maar wat moet je dan de hele dag en avond samen? Als je er vanuit gaat dat je samen oud wil worden, hoef je toch niet elke dag/avond samen te zijn of altijd maar op de bank te zitten?

Wij hebben wel vrijwel elke avond nog een uurtje op de bank samen met thee en een koekje bijv of in het weekend nog even tv en chips onderuit.

Nu we verhuisd zijn, denk ik wel dat mijn man weer kb gaat trainen. Dat deed ik vroeger ook, maar ik kan niet meer. Mijn man is vanwege blessure en mijn gezondheid en dus de paarden verzorgen gestopt, maar nu aan huis alles beter in te delen en is het wel leuk als hij weer kan gaan.

En wij maken wel tijd vrij om samen met de hondjes te lopen of bepaalde muziek programma's te kijken bijv.

Gizeppie

Berichten: 2781
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-19 23:26

NatasjavE schreef:
Mijn man is gaan paardrijden.

Hij dacht als ik dan blijkbaar toch een paard heb kan ik er maar beter gebruik van maken.

En inderdaad vanaf het begin aangegeven dat het een package deal is. Meisje + paard.


O leuk!! :) Lucky youuu

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:30

Eigenlijk gingen al mijn vriendjes er goed mee om.
Op 1tje na dan... hij was jaloers op mijn paard. Vooral als ik eens zei daar staat men schatje dan. :+

Gizeppie

Berichten: 2781
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-19 23:31

bigone schreef:
Kimmsel dat lijkt me zo vervelend, kun je dan nog wel van de paarden genieten of gaat het snelsnel zodat je weer naar huis kunt?


Ja ik snap dat ook.. Is wel lastig hoor soms.. Voel je je niet schuldig dan?

Gizeppie

Berichten: 2781
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-19 23:34

Kimmsel schreef:
bigone schreef:
Kimmsel dat lijkt me zo vervelend, kun je dan nog wel van de paarden genieten of gaat het snelsnel zodat je weer naar huis kunt?


Als ik bij de paarden ben kan ik genieten, maar ik voel me wel bezwaard als ik weg ben en bij iedere ruzie komt het wel weer naar voren.

Toevallig was ik vorige week ziek maar heb ik wel mijn paard gevoerd en toen ik wat aan de beterende hand was ben ik weer gaan rijden. En toen ik daarna niet mee uit wilde was het ruzie want ik kon wel naar de paarden toe. Overigens was ik ook alweer 2 dagen aan het werk, dus ging het allemaal net aan, lichamelijk. ;(

Tips?


Ik snap jou situatie wel.. Dat is zo lastig.. Die discussies heb ik ook zo vaak gehad. Je kan wel dit.. Maar kan niet dat..

corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:42

Paarden en de katten etc staan zeker hier op plek 1
Zij overleven zonder mijn zorgen niet, mijn vriend wel..
Nu is hij gelukkig ook gek op de katten en de paarden vind hij prima zolang hij er niet voor hoeft te zorgen :') oke keer voeren als ik bij vrienden na een avondje bierdrinken blijf slapen..
Maar de beesten (alles buiten) is echt mijn ding. We hebben wel het huis er op uitgekozen dat ik ze lekker aan huis kan hebben :)
Mn ex hielp daarintegen wel met uitmesten, ging elke wedstrijd mee, maakte altijd foto's en heeft er zelfs wel eens opgezeten. Dat mis ik wel eens. Het lijkt me fijn om eens samen de boel te doen.. hij hoeft niet elke minuut erbij te zijn, maar af en toe even samen de avondvoerronde doen of samen op wedstrijd.. maar ach ja je kunt niet alles hebben :')
Laatst bijgewerkt door corientjuhh op 10-10-19 23:48, in het totaal 2 keer bewerkt

limilou

Berichten: 802
Geregistreerd: 09-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:43

mijn vriend vond paarden helemaal niks maar inmiddels is hij gek op mijn merrie, rijd hij af en toe, heeft hij laatst zijn eerste sprongetje gemaakt en kan hij enorm met haar tutten. Ook helpt hij gerust met uitmesten en voeren, soms zegt hij: ga maar rijden, ik mest wel vast uit.
Dat hoeft niet maar het is soms wel fijn.
Binnenkort moet ik 2 weken voor studie intern bij een bedrijf en mijn vriend bood meteen aan om mijn paard die 2 weken te rijden en te verzorgen <3

En de droom is om ooit een boerderijtje te nemen met 2 of meer paarden

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 23:48

Ik ben gekoppeld door mijn beste vriendin die gelijk tegen mijn vriend zei (ze ontmoette hem op een festival, kenden elkaar van de toneelvereniging) "ik heb een leuke vriendin die wel bij je past, maar het is een paardenmeisje" :') . Letterlijk was dat de eerste zin... := Hij is inmiddels een paar keer meegeweest naar stal. Hij vindt het tot nu toe prima (we hebben 2 maanden verkering) en geeft me alle ruimte. Gelukkig is het financieel niet zo dat ik echt dingen moet laten ofzo.

Maar ik voel me soms wel bezwaard als ik iets niet kan doen omdat ik naar stal ga. Ondanks het feit dat hij het dus geen ptobleem vindt. Nog niet. :)

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 00:11

Gimme_Joy schreef:
Ik ben gekoppeld door mijn beste vriendin die gelijk tegen mijn vriend zei (ze ontmoette hem op een festival, kenden elkaar van de toneelvereniging) "ik heb een leuke vriendin die wel bij je past, maar het is een paardenmeisje" :') . Letterlijk was dat de eerste zin... := Hij is inmiddels een paar keer meegeweest naar stal. Hij vindt het tot nu toe prima (we hebben 2 maanden verkering) en geeft me alle ruimte. Gelukkig is het financieel niet zo dat ik echt dingen moet laten ofzo.

Maar ik voel me soms wel bezwaard als ik iets niet kan doen omdat ik naar stal ga. Ondanks het feit dat hij het dus geen ptobleem vindt. Nog niet. :)


Ik denk zelf wel echt dat als je vanaf het begin duidelijk bent en je ritme aanhoudt qua je paarden, het vanzelf wel in de relatie verweven wordt. Als je echt gek op elkaar bent en bij elkaar past, moet het gewoon kunnen.

Heb wel heel veel meiden en dames gezien die zelf steeds hun paard even snel snel deden of een ander vroegen, omdat ze in hun ergste eerste verliefdheid iets met hun nieuwe vriend wilden doen. Daarna opeens komen met, ik moet er wel elke dag uren heen, is dan niet wat ze hebben leren kennen.

Lynn2014

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-02-18
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 00:15

Hier wist mijn man dat ik wel echt een paardenmeid was, had toen nog geen eigen paard. Eerste jaren een verzorg paard. Hij heeft hier nooit moeite mee gehad. Mijn man is overigens totaal geen paarden mens en komt misschien 2 keer per jaar mee. Hij vind het mooi om mij te zien genieten.
Maar ik moet zeggen, wij zitten haast nooit samen op de bank.

Ik werk in de nacht, dus de dagen dat ik vrij ben ga ik overdag naar het paard en gaat hij in de avonden weg, en de dagen dat ik moet werken delen we het.
Ik vind het niet jammer dat hij niet van paarden houdt, we mountainbike samen en ik vind het heerlijk dat dit ( paardrijden ) mijn ding is. Even mijn eigen momentje.

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 00:22

Mijn ex had niks tegen een paardenmeisje, hij was een paardenjongen :D
En mijn vlam van nu, vind het ook alleen maar prima.
Maar ik wil wel iemand met een eigen leven, die niet compleet op mij is gericht, daar zou ik knettergek van worden.
Gelukkig zijn de mannen die ik ken, uit het juiste hout gesneden.

Niobe

Berichten: 7992
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 00:26

superpony schreef:
Misschien mis ik er ook een paar hoor, maar wat moet je dan de hele dag en avond samen? Als je er vanuit gaat dat je samen oud wil worden, hoef je toch niet elke dag/avond samen te zijn of altijd maar op de bank te zitten?

Wij hebben wel vrijwel elke avond nog een uurtje op de bank samen met thee en een koekje bijv of in het weekend nog even tv en chips onderuit.

Nu we verhuisd zijn, denk ik wel dat mijn man weer kb gaat trainen. Dat deed ik vroeger ook, maar ik kan niet meer. Mijn man is vanwege blessure en mijn gezondheid en dus de paarden verzorgen gestopt, maar nu aan huis alles beter in te delen en is het wel leuk als hij weer kan gaan.

En wij maken wel tijd vrij om samen met de hondjes te lopen of bepaalde muziek programma's te kijken bijv.



Dit vind ik precies ook.
Mijn vriend en ik hebben allebei onze eigen dingen en ik ga regelmatig alleen op pad om dingen te doen, waaronder dus ook naar mijn paard.
Soms gaat hij mee, meestal niet. Hij is wel gek met haar, hij is sowieso gek met dieren, maar toch gaat hij meestal liever iets anders doen.
De dingen die we samen doen zijn super gezellig. En naar mijn idee komt dat voornamelijk omdat het compleet ongedwongen is. Hij doet niets waar hij geen zin in heeft en ik ook niet. Heerlijk is dat. En we kunnen allebei onszelf alleen vermaken. Of met anderen.

Anastasia24

Berichten: 2723
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 01:28

Mijn paarden staan zeker op nummer 1. Ik moet gewoon elke dag voeren, mesten, het hooi doen, rijden en alle andere dingen die erbij komen kijken.
Dus als ''simpel'' ervaar ik het (nog) niet. Misschien komt dat nog, O:)
Laatst bijgewerkt door Anastasia24 op 20-02-22 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 07:00

Mijn vriend weet ook vanaf het eerste moment dat hij met mij een paard erbij kreeg. Inmiddels ruim een jaar verder en 2 paarden aan huis nu, met vooral zijn inspanning hiervoor. Hij wou het misschien nog wel meer dan ik. Ontzettende dierengek is hij en zet zich er dan ook volledig voor in. Toen we elkaar net kenden ging hij al regelmatig mee hardlopen of met de MTB wanneer ik ging rijden. Misschien dat hij binnenkort zelfs wel eens op 1 van de paarden klimt!

Een ex heeft ooit de opmerking gemaakt dat ie hoopte dat mijn paard haar nek brak.