Recensies op facebook

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joy_Mennings

Berichten: 2286
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Recensies op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 11:27

Ik lees ze ook wel eens, zitten vaak erg grappige dingen in.

De recenties op marktplaats ben ik ook niet helemaal tevreden mee. Je kunt vaak al een recensie plaatsen wanneer je een aantal bericht hebt gestuurd, ookal is de deal niet doorgegaan.

Ik kreeg dus 1 ster van iemand die langs zou komen om een kast te bekijken met betere foto's als verbeter punt. Echter is diegene nooit op komen dagen -.- helaas kon ik hem zelf geen reactie meer geven omdat ik het te laat zag

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Recensies op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 11:35

Ik kan me vooral kostelijk vermaken met reacties op de nieuwspaal

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:15

purny schreef:
Ik kan me vooral kostelijk vermaken met reacties op de nieuwspaal

Mensen die niet door hebben dat het nepnieuws is _O_ !!

Anoniem

Re: Recensies op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:19

Haha jaa idd :')

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:20

Oh wat ben ik blij dat ik niet de enige ben :')

Als ik mij verveel en niets te doen heb, zoek ik de 'grotere' bedrijven..dan heb je vaak genoeg leesmateriaal aan recensies. :j

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:23

Sowieso zijn sommige berichten op Facebook echt hilarisch.

Zo las ik pas een bericht van een vrouw die een rode kat gekocht had. Want rode katten zouden knuffeliger zijn dan andere. Vrouw snapte er oprecht niks van waarom haar kat niet opgepakt wilde worden en niet op schoot wilde liggen. Rode katten horen toch te knuffelen?!?!

:roll: _O-

raket

Berichten: 4091
Geregistreerd: 07-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:25

Pepperrr schreef:
Sowieso zijn sommige berichten op Facebook echt hilarisch.

Zo las ik pas een bericht van een vrouw die een rode kat gekocht had. Want rode katten zouden knuffeliger zijn dan andere. Vrouw snapte er oprecht niks van waarom haar kat niet opgepakt wilde worden en niet op schoot wilde liggen. Rode katten horen toch te knuffelen?!?!

:roll: _O-


Briljant. Ik heb een paar maanden geleden een rode uit het asiel gehaald. Viel nieuwe baas aan... zou het....

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Recensies op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:32

Bij Burgers Zoo: We vinden het jammer dat de verblijven zo groot zijn en natuurlijk ingericht. Doordat de dieren zich kunnen verstoppen moesten we soms zoeken om ze te zien.

Echt erg :')

Of mensen die bij een sterrenrestaurant 1 gang gaan eten en dan zeggen dat het de moeite niet is, ja nee dat is het concept daar ook niet.

Zelf ben ik een fervent Google-reviewer (tripadvisor recensies vind ik niet goed bij me passen). Ik gebruik zelf veel de google reviews om keuzes te maken en laat dus altijd een recensie na, zo eerlijk mogelijk en vaak met foto's. Ook op hostelworld en booking laat ik altijd een recensie na.

Op booking lees je ook nog wel eens wat ... mensen die goedkoopste kamer boeken en verrast zijn dat het zwembad nu niet echt een gezellig plekje voor een dagje zonnen is of zo :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:32

poes schreef:
Bij Burgers Zoo: We vinden het jammer dat de verblijven zo groot zijn en natuurlijk ingericht. Doordat de dieren zich kunnen verstoppen moesten we soms zoeken om ze te zien.

Echt erg :')

Of mensen die bij een sterrenrestaurant 1 gang gaan eten en dan zeggen dat het de moeite niet is, ja nee dat is het concept daar ook niet.

Zelf ben ik een fervent Google-reviewer (tripadvisor recensies vind ik niet goed bij me passen). Ik gebruik zelf veel de google reviews om keuzes te maken en laat dus altijd een recensie na, zo eerlijk mogelijk en vaak met foto's. Ook op hostelworld en booking laat ik altijd een recensie na.
Zeker hotelkamers worden goed bekeken, dus die zet ik altijd eerlijk maar leuk op de foto, mij helpt dat echt met kiezen.

Op booking lees je ook nog wel eens wat ... mensen die goedkoopste kamer boeken en verrast zijn dat het zwembad nu niet echt een gezellig plekje voor een dagje zonnen is of zo :D

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Recensies op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:36

Of de avocado discussie

Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Recensies op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:43

Je leest ook vaak op Zoover dat de krekels op de camping in Zuid-Frankrijk teveel herrie maken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:44

Of hotels waar je zelf bent geweest met een buffet van heb ik jou daar.. Dat je dan op Zoover leest dat mensen het eten niet uitgebreid genoeg vinden :wow: Hoe dan!? -O-

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-19 14:45

Pepperrr schreef:
Sowieso zijn sommige berichten op Facebook echt hilarisch.

Zo las ik pas een bericht van een vrouw die een rode kat gekocht had. Want rode katten zouden knuffeliger zijn dan andere. Vrouw snapte er oprecht niks van waarom haar kat niet opgepakt wilde worden en niet op schoot wilde liggen. Rode katten horen toch te knuffelen?!?!

:roll: _O-


“Rooie en valen zijn donderstralen!”, zou mijn oma gezegd hebben :j