Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 377 van de 500 [ 12497 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rare mensen op marktplaats deel 8

 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Jolliegirl schreef
Wat kost het maken van een rits?
Die korting vragen?


Je kan toch terugsturen bij Vinted of niet? Ik zou niet akkoord gaan met een kapotte rits.
Dit is echt kostbaar om te vervangen.


Ja je kan terugsturen bij Vinted.
Moeten alleen wel beide partijen het er mee eens zijn en de verkoopster houdt vol dat ze een jas met werkdende rits heeft verstuurd.
En dat wil ik graag geloven en als het vervolgens kapot aankomt bij mij, snap ik ook echt dat ze denkt what the heck…

Maar hij is gewoon stuk. En ik kan zo niks met de jas :(

Ik heb het gemeld bij Vinted, maar daarop nog geen reactie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:35 



 
Profiel   

Ik zou zeker proberen om met vinted te regelen dat je het terug mag sturen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:38 



 
Profiel   

Ik heb ook een jas die gaat prima dicht, maar voor je 5 minuten verder bent begint ie van onderaf open te gaan en 'ritst' vervolgens tot bovenaan los.

Ik kan me haast niet indenken dat de verkoper dat niet wist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:51 



 
Profiel   

Hmm, een rits die tijdens verzending stuk is gegaan lijkt mij sterk. Of ze wist het echt niet, maar dan moet ze wel meewerken. Of ze licht de boel op.

Hier eens een shirtje verkocht. Toen de verkoopster het had uitgepakt bleek er een gaatje in de mouw. Ik wist dat ook echt niet. Had nog foto’s opgezocht toen dochtertje het aan had. Toen was het niet te zien. De koopster gaf wel aan dat de verpakking ook stuk was. Wellicht ergens blijven haken? Vinted wees naar de verzendmaatschappij en de maatschappij naar Vinted. Uiteindelijk heb ik mijn verlies genomen. Koopster al het geld terug en vanwege het gedoe voor 1 shirtje, hoefde ze niet terug te sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 09:04 



 
Profiel   

Een tip voor het ritsenprobleem, nieuwe rits inzetten is inderdaad duur, ook ontzettend veel werk. Maar de meeste ritsen kun je laten repareren, ook als ze van onderaf open gaan.
Ik breng ze altijd naar een stoffenkraam op de markt om ze te repareren, kost maar een paar euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 09:20 



 
Profiel   

Matheno schreef
We hebben nu die van Omlet staan. Is toch wat steviger en betere kwaliteit. Wel wat duurder, maar is het zeker waard als je een kippenren wilt.

https://www.omlet.nl/shop/kippen_houden ... or_kippen/

En hier die van ons. Nu nog met een tijdelijk zeil erover.

[ [url=m/32GEI8.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit is dus de ren die weg mag:

[ [url=m/HlFw6z.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi ding! Is ie er nog of inmiddels opgehaald? Anders heb ik misschien wel interesse!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 09:28 



 
Profiel   

Je kunt ook losse ritstrekkers kopen, die klik je er op, maar dat is niet altijd dé oplossing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 09:45 



 
Profiel   

Over overlijden en uitvaarten etc.

Ja het is ontzettend sneu en verdrietig maar maak mijn bericht niet persoonlijk, Y;( het wordt vaak als een excuus gebruikt en ook in mijn verhaal is het toch iets rammeligs geworden want nu was de verkoper tijdens de uitvaart wel thuis....


Conclusie,raar verhaal maar heb wel mijn spullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 12:48 



 
Profiel   

En daar gaat het tenslotte om :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 13:42 



 
Profiel   

Sjonge zeg wat zijn sommige mensen toch weer idioten!

Ik heb een nest kittens te koop, daar krijg ik redelijk normale reacties op. Daarnaast ook nog hun vader als herplaatser. Hij is volledig “klaar”, 3 jaar oud, inmiddels gecastreerd en hormoon vrij, gechipt, onlangs weer volledig gevaccineerd, uitvoerig getest op alle mogelijke aangeboren, erfelijke en virale aandoeningen en super gezond. Alle benodigde papieren, stamboom, showresultaten, paspoort enz. zit er natuurlijk bij.

Hij mag voor de helft van de kittenprijs naar een goed thuis (staat ook duidelijk bij dat over de prijs niet onderhandelt wordt).
Herplaatsen heeft geen haast, hij loopt niet in de weg.

Alles duidelijk in advertentie gezeten met verhaal over zijn heerlijke karakter en in wat voor een huishouden hij zou passen, met de vraag of men, bij interesse, wat over zichzelf en hun huishouden wil vertellen.

Hoeveel onzin berichten ik toch voor hem krijg zeg…

Je zou zeggen dat het een wasmachine is in plaats van een kat. Als iemand al opend met “wat wilt u minimaal voor hem hebben” ben ik al klaar met die persoon.

Als ik dan aangeef dat de prijs er duidelijk bij staat, krijg ik weer de zoveelste preek over “een goed thuis moet belangrijker zijn dan geld”

Hoezo sluit het ene het andere uit? Denkt men echt dat als je gelijk over de prijs begint, zonder jezelf überhaupt fatsoenlijk voor te stellen, dat ik dan meer geneigd zou zijn hun als een goed thuis te zien?

Ik heb nu al 6 van zulke gehad, hij staat er net een week op. Gaat weer lekker. Zucht.
Zo, rant uit… ik moest even mijn frustratie kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 07:14 



 
Profiel   

Beste ...,

Ik zou snappen als u op mijn bericht niet reageert, maar zou u er 100 voor willen geven.


Met vriendelijke groet,

...
-----
Goede dag ...,
Dat vind ik echt te weinig.
Groetjes,
...

--------

Nou ik zal u heel eerlijk zeggen, heb net een nieuwe ebike en hond gekocht hahaha het is even over met het geld haha. De set camera's is ook wel meer waard als die 100 maar ik heb het simpel weg gewoon niet
11:10
Alleen is het wel heeeel fijn om de hond in de gaten te kunnen houden als hij even buiten is ofzo, dus vandaar mijn speurtocht. Alleen snap u wel

------

Ja alleen daar kan ik geen rekening mee houden dat je net een nieuwe ebike en hond heb gekocht. Daarvoor hoef ik niet in prijs vermindering te gaan. Dan laat ik het bij deze zitten en wacht ik wel op iemand anders .

-----

Ja geef je ook groot gelijk!

Ik kan er 125 van maken....

Wat is uw bodem prijs dan?

------

Mijn bodemprijs staat in de advertentie 150. Heb deze set toen eigenlijk nieuw gekocht, maar uit eindelijk niet nodig. Alleen door de corona periode en een eigen zaak heb ik geld nodig, omdat ik het anders prive even niet rond krijg.

------

Ja dat is ook een zeer banketstaaf situatie... Nee sorry ik kan we 125 van maken maar dan is het gewoon op hier...

-------

Dan laat ik het erbij. Hoop dat je nog veel nieuwe spullen kan kopen. Hier kan ik het momenteel alleen verkopen..

------

Ik vind het oprecht poedersuiker voor u! Al heb je er niks aan.... sorry

------

Nee, klopt. Maar ik hoop dat je dan ook snapt dat ik ook niks aan uw uitleg heb. :)

-----

:+

Ik heb wel een onderneming en zo slecht gaat het ook niet, maar ik was benieuwd als ik zo iets zou zeggen of er echt een tegemoetkoming zou zijn, alleen dat dus ook niet. Ik zou wel rekening met zijn situatie moeten houden, maar met mijn situatie niet. :+ Dus ik wacht wel langer. Of heb ik nou heel raar gereageerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:11 



 
Profiel   

Nee je hebt niet raar gereageerd maar wel erg lang. Ik had er na antwoord 1 al mee gestopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:27 



 
Profiel   

Century schreef
Matheno schreef
We hebben nu die van Omlet staan. Is toch wat steviger en betere kwaliteit. Wel wat duurder, maar is het zeker waard als je een kippenren wilt.

https://www.omlet.nl/shop/kippen_houden ... or_kippen/

En hier die van ons. Nu nog met een tijdelijk zeil erover.

[ [url=m/32GEI8.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit is dus de ren die weg mag:

[ [url=m/HlFw6z.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi ding! Is ie er nog of inmiddels opgehaald? Anders heb ik misschien wel interesse!


Hij stond ineens plotseling voor de deur in de middag, dus hij was mooi weg voor de storm gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:37 



 
Profiel   

Ik heb er nou ook weer een. :')

Ik heb bij opruimen in mijn kelder bordspellen gevonden ( Risk en Monopoly Disney ) Kreeg vorige week donderdag al een bericht. Of hij Risk kan komen halen vandaag.

Ik vraag 12,50, hij biedt 10,00. Dikke prima, weg is weg.

Maar, er zaten 5 dagen tussen, dus niks gereserveerd. Ik ken die fratsen, hoor je meestal niks meer van. :')

Gisteravond een berichtje, hij wil vandaag komen. Of het spel compleet is? Ja, is compleet, kaartjes geteld etc.

Of ik ook nog even een foto van het bord kan maken.

Mijn hemel, ik werd helemaal simpel van al de vragen! :)) Maar goed, hij komt vanmiddag het spel halen uiteindelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:49 



 
Profiel   

roxiie schreef
Kledingmaker gaf aan €30. (Dubbel deelbare rits en tis een jas op kuitlengte, dus lange rits)
Schrok zelf nogal van de prijs moet ik eerlijk zeggen.


Is de rits geheel stuk ( dus de tandjes)of alleen de "rijder"
( open gebogen, lam)?

Had ik laatst met een dure jas van geen jaar oud... was ook al bang voor een nieuwe rits - vooral omdat ik toen ook nog de rijder verloren ben.

Kennis heeft mij toen het advies gegeven naar een turkse reparatie service dorp verderop.
Die is verschillende dozen gedoken en heeft een passende rijder gevonden... 8euri ,past als een bus en ik happy

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:52 



 
Profiel   

3 x om een adres vragen en dan nogmaals vragen welke naam moet erop staan?!

Denken ze soms dat de postbodes een glazen bol hebben ofzo? 8)7

En dan nog zo'n mooie vraag ;
wanneer wordt het bezorgt?

Zie ik er soms uit als Jomanda? ^)

Sommige mensen hebben echt geen bal verstand van de post..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:34 



 
Profiel   

Ik had ook iets verkocht via MP. Aangegeven het de volgende dag NA mijn werk te verzenden. Om 09:00 bericht: heb je het al verzonden? Ik netjes beantwoord dat ik de dag ervoor al aangegeven had het na mijn werk (rond 18u) te verzenden. Kreeg me toch een bak kritiek over me heen dat ik het geld fijn terug heb geboekt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:39 



 
Profiel   

tijger22 schreef
Ik had ook iets verkocht via MP. Aangegeven het de volgende dag NA mijn werk te verzenden. Om 09:00 bericht: heb je het al verzonden? Ik netjes beantwoord dat ik de dag ervoor al aangegeven had het na mijn werk (rond 18u) te verzenden. Kreeg me toch een bak kritiek over me heen dat ik het geld fijn terug heb geboekt :+

Haha, dat vind ik dan wel weer een strakke actie :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:41 



 
Profiel   

Ik had laatst ook iemand. Had de brief vrijdag avond op de post gedaan en kreeg zondag ochtend een bericht dat het niet binnen was...

Ehh nee dat klopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:43 



 
Profiel   

sasja0705 schreef
roxiie schreef
Kledingmaker gaf aan €30. (Dubbel deelbare rits en tis een jas op kuitlengte, dus lange rits)
Schrok zelf nogal van de prijs moet ik eerlijk zeggen.


Is de rits geheel stuk ( dus de tandjes)of alleen de "rijder"
( open gebogen, lam)?

Had ik laatst met een dure jas van geen jaar oud... was ook al bang voor een nieuwe rits - vooral omdat ik toen ook nog de rijder verloren ben.

Kennis heeft mij toen het advies gegeven naar een turkse reparatie service dorp verderop.
Die is verschillende dozen gedoken en heeft een passende rijder gevonden... 8euri ,past als een bus en ik happy


Ik vermoed dat laatste.
Ik heb de jas terug kunnen sturen, dus voor mij is het op de extra gemaakte verzendkosten na, goed afgelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:46 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Nee je hebt niet raar gereageerd maar wel erg lang. Ik had er na antwoord 1 al mee gestopt.

Heb toch nog bericht gehad dat hij het voor 150 wilde hebben, dus is het net op komen halen. :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:22 



 
Profiel   

Dat is wel een onverwachte wending... die je zonder die conversatie waarschijnlijk was misgelopen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:22 



 
Profiel   

Brievenbus pakket net op de bus gedaan en de eerste vraag is ; wanneer komt het aan?



Ik zal straks ff in m'n glazen bol kijken :roll:

Edit,ik heb een ander antwoord terug gegeven :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:27 



 
Profiel   

Vier weken geleden bod gehad, tegenbod gedaan. Radiostilte.

Drie dagen dezelfe koper: is het nog beschikbaar. Ja is er nog. Weer radiostilte.

Ik weet dat ditbij Marktplaats hoort, maar zo irritant :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:34 



 
Profiel   

[ img ]
Bij deze foto de vraag krijgen als hij buiten kan staan...
Hoe serieus moet je daar dan nog antwoord op geven....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 10:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 377 van de 500 [ 12497 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen