Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 148 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Medelijden met een levenloos voorwerp

 
Profiel   

Misschien kan ik zo stiekem een foto maken van het paard :))

Edit: heel snel kunnen maken toen ik erlangs liep. Paard helemaal in plastic gewikkeld. Arm dier, krijgt helemaal geen lucht meer ;(


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 15:32 



 
Profiel   

Benoite schreef
Ik heb dit wel heel erg met planten. Uiteraard zijn dat geen levenloze dingen. En mijn auto krijgt regelmatig een goed gedaan klopje. Op vakantie in de bergen is er zelfs voor haar geklapt! _/-\o_

Mijn auto's zijn eigenlijk altijd mannelijk :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 15:37 



 
Profiel   

Karma schreef
Benoite schreef
Ik heb dit wel heel erg met planten. Uiteraard zijn dat geen levenloze dingen. En mijn auto krijgt regelmatig een goed gedaan klopje. Op vakantie in de bergen is er zelfs voor haar geklapt! _/-\o_

Mijn auto's zijn eigenlijk altijd mannelijk :7

Die van mij is echt nooit kapot, kan onmogelijk mannelijk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 15:51 



 
Profiel   

Karma schreef
Benoite schreef
Ik heb dit wel heel erg met planten. Uiteraard zijn dat geen levenloze dingen. En mijn auto krijgt regelmatig een goed gedaan klopje. Op vakantie in de bergen is er zelfs voor haar geklapt! _/-\o_

Mijn auto's zijn eigenlijk altijd mannelijk :7


Oh nee die van mij is absoluut een meisje. Ze heet Roosje. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 15:58 



 
Profiel   

Mijn vriend en ik krijgen altijd plaatsvervangende pijn als we pers of toeristen zien lopen met hun camera apparatuur.. Dat camera's aan één schouder bungelen en dan de objectieven ergens tegenaan slaan. Of ze te hard op tafel worden gelegd.. Het ergste: het vervangen van objectieven met het gat van de sensor open en bloot op tafel.. Worden we helemaal gek van. := Niet alleen om de prijs, maar omdat onze camera's echt onze kindjes zijn en voor anderen dus écht gebruiksvoorwerpen. :')

Wij hebben 16 jaar gedaan met onze vorige Honda Accord. Door onze reizen van en naar Zwitserland hebben we 6 ton op de teller mogen verzamelen. :D Mijn pa is jarenlang trouwe klant bij dezelfde garage en daar waren ze toch wel gek op dat ding. Twee jaar terug was ie nog puntgaaf en prima, alleen hield de koppakking ermee op. Einde oefening.. Niet te maken in Nederland.. -O- Niet alleen het gezin maar ook de garage en monteurs viel het heel zwaar.. Ze hebben een zilveren beker laten graveren met de teller-stand en een foto van de auto als afscheid en aandenken. :D superlief van ze. Ik heb daarna huilend een afscheidshoot gedaan voor paps op de Veluwe. Die laatste rit over die velden deed zo'n pijn! Het voelde echt als een gezinslid.. Nu hebben we een nieuwere versie van dit type, maar je merkt dat alles anders is. Ander geluid, andere gevoel.. Zoals die ene auto vinden we nooit meer..

Ja, ik ken dit gevoel voor voorwerpen maar al te goed.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 15:59 



 
Profiel   

Ik pak in de supermarkt altijd beschadigde verpakkingen, want anders vind ik het zielig als ze niet gekocht en misschien wel weggegooid worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:17 



 
Profiel   

Ik als 8 jarig kind had medelijden met de gulden die werd afgeschaft en plaats moest maken voor de euro. Ik vond het erg zielig voor de gulden. Ik heb er een gedichtje over geschreven in mijn dagboek destijds :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 17:22 



 
Profiel   

Mijn autootje, hij heeft afgelopen jaar wat struggels gehad, vond ik zo zielig dan als ie weer op de oprit stond bij Dokter paps. Gelukkig leeft ie nog ! Hij heeft ook een naam Olpie, en ondanks dat ie mij van het zomer letterlijk heeft laten staan, langs de weg, ben ik hem heel dankbaar dat ie mij overal naar toe brengt.

Een de robijnbeer van de kat heb ik af en toe ook medelijden mee, hoe er mee omgegooid word. Arme beer wat een leed voor hem, om door zo'n kleine katten moord machine gemarteld te worden :')

En uitgebloeide bloemen, die er dan nog best wel aardig uitzien maar ook weer niet, dat ze heel zielig dan tussen het andere tuinafval liggen.

Waar ik ook moeite mee heb, zijn aanzichtkaarten van verjaardagen ofzo de meeste hou ik, maar vaak is moeders mij net voor en dan liggen ze tussen het vuilnis dat ze al helemaal nat zijn en alles. Maar daar kan ik echt heel sneu van worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 16:57 



 
Profiel   

Ooh ik herken dit zoo erg! Ben hier heel extreem in :o

Dat van de kapotte verpakkingen in de winkel pakken zoals hierboven staat doe ik ook.. ik vind het zo zielig dat waarschijnlijk niemand deze anders pakt.

Als ik bijvoorbeeld 4 kopjes wil kopen in de winkel en er staan er nog precies 5 in het schap.. dan blijft er dus 1 over.. alleen... daar kan ik me oprecht rot over voelen :')

Of als ik kleding heb gepast in de winkel en dit toch weer terug hang in het rek.. dan zeg ik altijd sorry tegen het kledingstuk..

Ik heb dit altijd al gehad. Toen ik nog heel jong was en mijn moeder gooide mijn sokken weg omdat er gaten in zaten dan wachtte ik tot ze weg was en dan viste ik de sokken weer uit de prullenbak en verstopte ze onder mijn bed.. anders was het zielig.

Ik begin maar niet eens over het wegdoen van mijn vorige auto :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 17:19 



 
Profiel   

Pepperrr schreef
Hahaha denk niet dat de klant daar zo blij mee zal zijn... T zijn designlampen van bijna €5000 :=


5000 euro? :wow:

Op mijn vorige werk hadden we er een staan.. Nu snap ik waarom ze er nooit zo blij mee waren als we dit deden _O- :+


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 17:27 



 
Profiel   

Canon schreef
Mijn vriend en ik krijgen altijd plaatsvervangende pijn als we pers of toeristen zien lopen met hun camera apparatuur.. Dat camera's aan één schouder bungelen en dan de objectieven ergens tegenaan slaan. Of ze te hard op tafel worden gelegd.. Het ergste: het vervangen van objectieven met het gat van de sensor open en bloot op tafel.. Worden we helemaal gek van. :=


Ik kan je even niet volgen.
a) hoe vervang jíj dan een objectief? Eens moet-ie er toch af en dan ligt de vatting van de body toch open?
b) met de spiegel niet opgeklapt ligt de sensor toch niet bloot?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 17:38 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Canon schreef
Mijn vriend en ik krijgen altijd plaatsvervangende pijn als we pers of toeristen zien lopen met hun camera apparatuur.. Dat camera's aan één schouder bungelen en dan de objectieven ergens tegenaan slaan. Of ze te hard op tafel worden gelegd.. Het ergste: het vervangen van objectieven met het gat van de sensor open en bloot op tafel.. Worden we helemaal gek van. :=


Ik kan je even niet volgen.
a) hoe vervang jíj dan een objectief? Eens moet-ie er toch af en dan ligt de vatting van de body toch open?
b) met de spiegel niet opgeklapt ligt de sensor toch niet bloot?


A) Ik wissel objectieven door de camera in de hand te houden en de vatting schuin naar beneden te houden. Zo kan er veel minder in terecht komen. Tussen vasthouden en binnen een halve seconde wisselen en body's zonder dop een minuut onbewaakt op tafel laten liggen omdat je nog naar een objectief moet graaien zit vaak een aardig verschil.. Vandaar ons gevoel daar tegenover. :=
B) Je hebt gelijk, de spiegel hangt er inderdaad voor en 'het gordijn' zit voor de sensor als de spiegel naar beneden staat. Maar door beweging in de camera (door bijvoorbeeld dat gordijn en de spiegel als een foto wordt gemaakt) verplaatst troep die er in komt en raakt op den duur alsnog je sensor.. Mijn vader is jaren professioneel reiniger geweest van camera's. Als je dan meemaakt wat er allemaal voorbij komt, wordt je echt voorzichtiger.. :o

Debbie schreef
Pepperrr schreef
Hahaha denk niet dat de klant daar zo blij mee zal zijn... T zijn designlampen van bijna €5000 :=


5000 euro? :wow:

Op mijn vorige werk hadden we er een staan.. Nu snap ik waarom ze er nooit zo blij mee waren als we dit deden _O- :+


[ [url=m/aMOITh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hilarisch deze foto _O- Klanten van mij hebben er ook eentje staan.
Daar komen ze niet verder dan selfies met het paard. Erop durven ze niet. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 00:13 



 
Profiel   

Debbie schreef
Pepperrr schreef
Hahaha denk niet dat de klant daar zo blij mee zal zijn... T zijn designlampen van bijna €5000 :=


5000 euro? :wow:

Op mijn vorige werk hadden we er een staan.. Nu snap ik waarom ze er nooit zo blij mee waren als we dit deden _O- :+


[ [url=m/aMOITh.jpg]Afbeelding[/url] ]


_O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 02:09 



 
Profiel   

Shadow0 schreef
Deze ;(

[ Afbeelding ]

Nee dit moet echt verboden worden om te delen want iedere keer komt het erop neer dat ik keihard moet janken

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 03:30 



 

Ik kan nog steeds mijn twee jeugdknuffels niet weggooien.ik zorg ook altijd dat ze rechtop zitten met uitzicht.

Overigens is dit niks vergeleken met de zieligheidsfactor van kraampjes waar niemand komt op markten. In het speciaal als het ouderen zijn met kneuterige spulletjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 08:29 



 
Profiel   

Heel herkenbaar. Heb medelijden met de onderste borden in de kast die nooit gebruikt zouden worden als ik ze niet af en toe bewust bovenop de stapel zou leggen.

Heb nu ook medelijden met mijn telefoon die gaar begint te worden, ik de aanschaf van een nieuwe uit omdat het zo zielig voor de huidige is. Uiteindelijk vertel ik mezelf dat ie met pensioen mag en het daarom oke is, maar zoiets heeft tijd nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 08:39 



 
Profiel   

Ik zei net sorry tegen een paddenstoel die ik per ongeluk met m'n hard heb onthoofd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:15 



 
Profiel   

Bij snoepjes in de vorm van dieren, eet ik eerst 't hoofd. Anders vind ik 't zielig

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 22:21 



 
Profiel   

Onze auto die na 13 jaar trouwe dienst eruit gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 22:24 



 
Profiel   

elnienjo schreef
Ik zei net sorry tegen een paddenstoel die ik per ongeluk heb onthoofd.

Dat deed ik als kind ook altijd! :D Hardop zelfs!
(Maar in mijn beleving leven die dingen ook echt.. Ze groeien..) :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 22:29 



 
Profiel   

Pepperrr schreef
Misschien kan ik zo stiekem een foto maken van het paard :))

Edit: heel snel kunnen maken toen ik erlangs liep. Paard helemaal in plastic gewikkeld. Arm dier, krijgt helemaal geen lucht meer ;(


[ [url=m/Z8gGyI.jpg]Afbeelding[/url] ]


aaahhh das ook sneu ja!

Waar ik aupair was stond er ook 1. Arme dier stond achter het raam naar buiten te staren. :'(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 23:54 



 
Profiel   

Ja vd week met een plant die ik weg deed. Was niet zo mooi meer, liep naar de groene bak en dacht a gos zoveel jaar zijn best gedaan en ik dump um gewoon :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 00:10 



 
Profiel   

Gypsy schreef
Pepperrr schreef
Misschien kan ik zo stiekem een foto maken van het paard :))

Edit: heel snel kunnen maken toen ik erlangs liep. Paard helemaal in plastic gewikkeld. Arm dier, krijgt helemaal geen lucht meer ;(


[ [url=m/Z8gGyI.jpg]Afbeelding[/url] ]


aaahhh das ook sneu ja!

Waar ik aupair was stond er ook 1. Arme dier stond achter het raam naar buiten te staren. :'(


Achhh sneu :(:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 00:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 148 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen