Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Muizen weren uit schuur. Spoed

 
Profiel   

Dovahkiin schreef
Denise_Storm schreef
Ik vind dit pure dierenmishandeling.

Mijn tip: groentesoep voor dit lieve diertje. Ik meng me liever niet in de discussie wel of geen deken, maar ik zou hem meenemen onder een dekentje op bank :+



Groentesoep! Dat ik daar niet opgekomen ben. Dat schijnt wonderen te doen!




Groentesoep is het antwoord op bijna alles. En anders is 42 dat wel.

Voor groentesoep:

[VT] Groentesoep. Pennyversies.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 07:43 



 
Profiel   

Ik zou zeggen levend dat gekleurde velletje er afhalen en dan de kop er af bijten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 07:56 



 
Profiel   

Pas wel op dat de choco kat niet van het strooigoed eet.Dat kan fataal zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 10:48 



 
Profiel   

Trekken en tegelijk draaien aan de kop! Maar misschien moet je hem op voorhand dan wél eerst even van zijn vel ontdoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 11:00 



 

Yikes, wat hoor ik bloederige tafarelen... Het vel er af halen? Terwijl het beestje nog leeft? Dat gaat mijn dierenhart te ver hoor :=

Groentesoep ga ik proberen! Mocht het niet werken, kan ik het altijd nog aan de paarden geven ;)


Pluttersput schreef
Dus.. net wakker, bril niet op.
Kijk naar die foto en denk: nounou, wat een stampij om een schoen die duidelijk al kapot gelopen is van binnen..

Choco stalkat? Muis vullen? Wat zijn die voor belachelijke antwoorden..

Tot ik mijn bril er nog maar eens bij pakte want ik snapte het echt gewoon niet :')

_O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 12:11 



 
Profiel   

Oooooh, wat een schatje <3 !

Ik zou gelijk al mijn schoenen, laarzen en sloffen naar de schuur verhuizen! Zodat al die lekkere :9 , eeeh, excuus, lieve familie-muisjes ook een lekker warm holletje hebben! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 13:17 



 
Profiel   

Ja hoor, ik stonk er vol in Bubbel.

Had over het hoofd gezien dat jij het topic had aangemaakt (anders was ik wel wantrouwig geworden :+ ). Had de spoiler nog niet aangeklikt toen ik al dacht; hoe bestaat het toch dat iemand zo'n drama kan schoppen over een muis. Ik klikte de spoiler aan om te zien of al die drama over "vieze schoen" nu echt terrecht was (kon het me niet voorstellen, maar goed). En toen besefte ik me dat ik er vol ingestonken was en voelde ik me eigenlijk ook wel een beetje "kortzichtig" dat ik blijkbaar in die korte tijd al zo snel mn oordeel klaar had. :')

Thanks voor de wake-up. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 13:46 



 

Ik ben bang dat ik weet hoe ze hier zijn gekomen... In mijn schooltas zit een gat geknaagd, en maandag ben ik de stad even ingeweest. Op straat hoorde ik al dat er bij de supermarkten en actions een muizenplaag is. Zou het dan toch?!

Serenity, mhuahaha! Tis leuk om bokkers op het verkeerde spoor te zetten... En het is nog leuker als het bij bokkers zoals jou lukt :P
Maaruhm, mijn heisa om deze muis is terecht toch? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 16:38 



 
Profiel   

Bubblewrap schreef
Serenity, mhuahaha! Tis leuk om bokkers op het verkeerde spoor te zetten... En het is nog leuker als het bij bokkers zoals jou lukt :P
Maaruhm, mijn heisa om deze muis is terecht toch? _O-

Foei. ~~}>

Dit is overigens inderdaad wel een duidelijk voorbeeld van het soort muis waar men ten aller tijden waakzaam voor dient te zijn. Levensgevaarlijk en een bedreiging voor de volksgezondheid. Gelukkig heb je oplettend en constructief gehandeld. Het had veel erger kunnen aflopen. -:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 17:55 



 

dioni schreef
Omg dat is een hardnekkig soort!
Snel opeten voor het zich voortplant!

Volgensmij heb ik een probleem...

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 14:04 



 
Profiel   

OMG jonkies! Help! Bel de verdelger (lees Zwarte Piet) want dit loopt de spuigaten uit! :D{

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 14:07 



 
Profiel   

Deze kan ik warm aanbevelen[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 15:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen