Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 6 [ 133 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Alle kleintjes verzamelen!

 
Profiel   

Hi iedereen,

Ik denk dat ik niet de enige ben waarvan mensen vinden dat diegene klein is. Ik met maar een lengte van 1,53 word gezien als klein. Heel gek.. Of zijn mensen hier in Nederland/België nou zo groot?

Ik ben tevreden met mezelf, ik ben gezond. Al lieg ik niet dat ik mezelf geruime tijd onzeker heb gevoeld. En dan heb je ook nog een vriend van 1.90 Wat helemaal uit het verband is. Sinds (pas) drie jaar voel ik me steeds meer zelfverzekerder. Ik ben nu 27 jaar jong.

En nog steeds kom ik dagelijks mensen tegen die zo brutaal zijn om opmerkingen te maken over mijn lengte. Overigens compenseer ik dat weer met mijn *grote mond* volgens velen.

Lekker naar de film en dan word er gevraagd of ik mijn legitimatiebewijs wil laten zien voor een film van 16+. {:)-:(
Ja ik weet heel erg lastig voor die mensen om dit in te schatten.

En zo nog wel veel meer dingen die ik mee maak in het leven. Jup ik mag in mijn handjes klappen dat ik gezond ben maar soms voel ik me zo alleen en klein op deze wereldbol als ik er weer mee geconfronteerd word.

Dus ik bedacht me, ik ben vast niet de enige 'kleine' hier op bokt. Dus laten we de kleintjes goed vertegenwoordigen en ons even groot voelen! }>
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 10:36 



 
Profiel   

De gemiddelde lengte van Nederlanders ligt inderdaad hoger dan in andere landen :+

Ik ben ook klein maar fijn met m'n 1m60 haha. Maar in andere landen ben ik weer ineens een stukje groter :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 10:46 



 
Profiel   

Hier ook een kleintje, 1,58
Ik heb er lange tijd heel veel moeite mee gehad. Nu gaat dat veel beter.
Mijn mams is nog kleiner en mijn allerbeste vriendin ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 10:52 



 
Profiel   

Ik meld me !
Ben 1.54 en heeeeel herkenbaar.

Nu 32 en was laatst met een vriendin die 26? Is. En ik was degene die me moest legitimeren in de drankenzaak :')

Toppunt was vorig jaar.
Ik heb een kleine pony en heb iets oudere vriendinnen tegen de 40 waarmee ik regelmatig ga rijden.
Vorig jaar extreme clinic kregen mijn vriendinnen commentaar dat ze het onverantwoord vonden dat ze zo'n jong iemand mee namen :')
Ze dachten serieus dat ik nog geen 15 was -O-

Kom maar eens wat dichterbij dan kun je de kraaienpootjes tellen :P

Er zitten ook voordelen aan hoor !
Zo heb ik nog 2 kleine c pony's. Heb ze nooit hoeven verkopen omdat ik te groot werd :D

En wat dacht je van kindermaatjes?
Scheelt zo een paar 10tjes op een broek of een trui. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 10:52 



 
Profiel   

Ik word met mijn 1.66 ook als klein gezien. Dat in combinatie met een jong uiterlijk, maakt dat ik mij bijna altijd moet legitimeren voor een 18 jarige.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:07 



 
Profiel   

@whale ik merk in Spanje en Italië al dat mensen kleiner zijn en ik was in Thailand dit jaar. Daar voelde ik me al helemaal op mijn gemak.

@wirobelgje mijn moeder is 1.48 (als ze niet gekrompen is) echt een lief klein mensje.

@saul ja heel erg herkenbaar. Op de manege ook meegemaakt. Kwam ik met mijn eigen pony. Kreeg ik de opmerking dat ik een verwend nest was omdat ik de pony van mijn ouders had gekregen. Nou sorry ik werk voor me eigen geld en betaal mijn paarden zelf.

@marleen_88 serieus als 1.66 al haha. Jup legitimeren is een standaard verhaal. Al kennen ze me bij de supermarkt inmiddels en vragen ze het niet meer. Ze kijken vaak ook naar de boodschappen die ik haal. Ik haal dan voor een hele week..

Zeker ook voordelen idd! Ik heb een d pony en idd zoals dr martens kan je goedkoper inslaan of uggs. Dat is dan weer het voordeel


Laatst bijgewerkt door DonDon op 16-11-19 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:09 



 
Profiel   

Hier 1.60 ongeveer. En ik ben standaard de kleinste. Was ook altijd de kleinste van de klas.

Ik vind het eigenlijk wel prima. Ik kreeg er eerder wel opmerkingen over maar ik zie ook wel veel voordelen.

Blijf mooi op de pony s, veel leuker dan de paarden. En je date is altijd langer.

Hebben jullie ook kleine maat schoenen? Ik 37 dus dat valt mee. Bowlingschoenen maat 35 dus die liggen er altijd nog. :+


Laatst bijgewerkt door Amado7 op 16-11-19 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:12 



 
Profiel   

Hier 1m62. Maar heb het in belgie nooit als superklein ervaren. Ponies zijn idd wel handig haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:16 



 
Profiel   

Ik heb schoenmaat 36. Da's ooit wel lastig.

Mijn vriend is 1.83 dus niet zo gek.
Mijn ex daarentegen die is 2.03m :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:18 



 
Profiel   

Ik heb me heel lang geïntimideerd gevoeld in gezelschap van lange mensen en dat terwijl een vroegere beste vriendin langer dan 1,80 is...

Het gekke is, ik kan er dan weer wel om lachen als ik nog maar eens in een winkel een langer iemand moet vragen om een product van een hoog schab te nemen voor mij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:19 



 
Profiel   

Mijn ouders en broer en eigenlijk de rest van de familie ook zijn helemaal niet klein, behalve de zus van mijn oma. Dus ergens is er iets mis gegaan _O-

Ik heb ook maat 37.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:21 



 
Profiel   

Ik word zelfs met 1.62 al gezien als “klein”. Nu boeit het mij niet meer, maar wat heb ik als puber veel op hakken gelopen... droeg niet anders. Hier ook een lange vriend! Moet toch ergens nog een beetje compenseren haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:25 



 
Profiel   

Ik ben gisteren 30 geworden en moet mezelf ook nog steeds legitimeren omdat ik een dwerg ben. Vaak vervelend.

1, 56m (en een halve centimeter zoals ik altijd zeg) en word er altijd mee geplaagd. :+ maar hey ze hadden gewoon minder nodig om mij goed te fabriceren of zo. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:36 



 
Profiel   

Hier 1.63 met ook weer een vriend van 1.90. klopt wel met het compenseren verhaal, alhoewel zijn hele familie ook niet erg groot is.
In ieder geval heb ik me nog nooit hoeven legitimeren toen ik drank kocht. Gaat nu misschien veranderen, want met lang haar zie ik er oprecht jonger uit. Wel een keer in een zwembad in Duitsland gehad dat ik 19 was en erin kon op de kinderprijs die tot en met 16 jaar was. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:40 



 
Profiel   

Hoi! 1m58 hier ongeveer.. Geen idew eigenlijk :+

Word regelmatig kind genoemd, krijg wekelijks te horen "dat ik er echt niet als 24 uitzie" en "jij bent wel klein he".

Ik negeer het meestal, maar irritant is het wel. Alsof ik zelf niet weet hoe groot ik ben _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:42 



 
Profiel   

Hier ook 1.60!
Klein maar fijn toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:55 



 
Profiel   

Yes, nog een ukkie meld zich! :D

Ik ben 1.56 en inmiddels alweer bijna 32. In combinatie met een jong uiterlijk zorgt dit wel vaak voor opmerkingen. Ik heb er nooit moeite mee gehad, al merk ik wel dat ik minder serieus genomen worden als mensen me nog niet kennen. Maar dat werkt ook in m'n voordeel want het valt daarna altijd mee als ze merken dat ik ouder/volwassener ben.

Krijg ook vaak te horen dat ik klein ben, ik reageer ook altijd: 'goh echt? Wist ik helemaal niet joh... Nu je 't zegt...'

1.66 vind ik niet klein trouwens :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:56 



 
Profiel   

Hier ook een kleintje, van liefst 1m58. Ik werd juist altijd als volwassene beschouwd, ook toen ik 14 jaar was. Het klein zijn heeft veel nadelen, maar net zoveel voordelen.Ik heb wel vals gespeeld want voor m'n (scoliose) operatie was ik zo'n 7cm kleiner, de operatie heeft dus ook een groot voordeel gehad in hoogte. :D

Op het werk is er nog iemand met dezelfde naam als mij, dus noemen ze mij kleine 'naam' ipv 'naam', dan is er tenminste geen verwarring. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:58 



 
Profiel   

Hier 1,63, de dwerg van de vriendinnen groep die allemaal 1,70 of groter zijn en word regelmatig als klein bestempelt. Best gek eigenlijk want als je naar de rest van de wereld kijkt ben ik echt nog niet zo gek klein. Maar ik mijn omgeving wbt werk, stage en sociaal leven ben ik toch wel een van de kleinsten die er tussen loopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 12:36 



 
Profiel   

jowww..1.53 meld zich
48 jaar en schoenmaat 36/37
inderdaad ,je moet " er gewoon staan".
dan is je lengte niet van belang haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:19 



 
Profiel   

Hier ook een mini, 1,59m.
Al voel ik mezelf nooit klein :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:24 



 

Hier iemand van 1.59m. Ik ben meestal de kleinste in gezelschap maar ik heb helemaal geen probleem met mijn lengte.
Grootste voordeel is dat ik nog steeds geniet van mijn ponytijd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:47 



 
Profiel   

Ik ben 1.60 net. Mijn paps is 1.65 mijn moeder was 1.61 en mijn zus 1.62. Geen groten dus. In Vietnam ook heerlijk. Daar was ik niet eens de kleinste. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 14:06 



 
Profiel   

Ik ben zelf niet klein, maar het lijkt mij heerlijk. Dan kun je eeuwig op pony’s rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 14:24 



 
Profiel   

Ik heb maat 35 en dat is soms wel heel erg irritant. Meestal gaat het vanaf maat 36.

Laatst kwam er een man aan de deur en die vroeg of me ouders thuis waren.. >;)

@Amado7 dat is wel zo ik kan altijd op mijn pony blijven rijden. Bowlingschoenen heb ik maat 34 nodig en dikke sokken haha.

@Poekkie zijn ze België dan al weer wat kleiner?

@Saul haha boven de 2 meter woow. Op de 1 of andere manier val ik gewoon op langere mannen.

@wirobelgie ja heb ik ook als ik tussen alleen maar grote mensen sta. Mensen helpen je altijd graag en soms krijg ik ook wel hulp voordat ik het vraag.

@whale haha dan heb je die genen meegekregen.

@snorlex jep ik heb wel leren lopen op hakken. Droeg het dagelijks tot ik rugpijn kreeg. Nu heb ik steeds vaker lagere schoenen aan.

@Roosch ja idd haha. Ik heb altijd wel geleerd om voor mezelf op te komen.

@jorex oh haha kijk aan dan zie je er gewoon wat ouder uit. Dat is wel handig scheelt toch weer geld :o

@Ghostattack ja is bij mij ook. Oh had jou echt geen 27 geschat. Ik zeg nee dat hoor ik vaker.

@es_ther zeker is ook zo!

@Kirstenn klopt ze onderschatten me heel vaak en dan zijn ze altijd verbaasd. Als ze je eenmaal kennen dan is het niet meer zo erg. En vaak zeggen ze ook ja ze is wel klein maar pas op.

@Jolynne haha dan kunnen ze je idd makkelijk onderscheiden en weten ze over wie ze het hebben.

@ikheetesmee idd helemaal niet zo klein. Bij mij op werk is er nog iemand die kleiner is. Komt niet vaak voor. Tegelijkertijd is ze ook een goede vriendin geworden.

@Aisa haha nee dat is ook zo haha.

@darah ik moet een voorbeeld aan jullie nemen haha.

@tarico zeker ik heb namelijk ook een pony.

@karuna nee dat heb ik ook in Thailand gehad super fijn. Daar waren ze allemaal mijn lengte en kleiner.

@diantam ik heb ook een pony! Haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 14:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 6 [ 133 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen