alleenstaande ouders en nachtdiensten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

alleenstaande ouders en nachtdiensten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-19 12:00

Sinds dat ik mijn zoontje heb werk ik op kantoor 9 tot 5 tijden (32-36 uur) en ik ben er hartstikke goed in maar mijn hart ligt er gewoon echt niet. Ik heb inmiddels een mega breed CV en daardoor ook wederom aan een nieuwe baan gekomen waar ik 2 december start. Super leuke organisatie maar het blijft maar draaien in mijn hoofd om naar buiten te gaan.

Nu heb ik een sollicitatie gehad voor een buitenfunctie waar ik erg enthousiast van werd maar ze zouden pas starten met de opleiding in april, dit was voor mij te ver weg ivm het stoppen van mijn contract per 1 januari. Nu heb ik een mail gekregen dat ze toch al gaan starten in januari/februari en ik blijf nu maar draaien en malen met wat ik wil.

Mijn zoontje is nu bijna 7 en ik heb het hem gevraagd of hij het erg vindt als mama hem soms niet naar school kan brengen maar wel ophaalt of dat mama hem kan ophalen en naar school brengen maar niet naar bed leggen, hij vindt het prima, als mama maar blij is :)

Ik vraag me echter af hoe andere dit doen/regelen mbt oppas of gastouder, ik wil namelijk wel dat dit aan huis is. Wat van belang is, is dat ik alleenstaand ben, zijn vader woont een uur rijden op afstand dus weekenden is geen probleem maar doordeweeks is dit niet op te vangen.

Zijn er mensen die in een soortgelijke situatie zitten? Hoe lossen jullie dit op?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: alleenstaande ouders en nachtdiensten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 12:04