Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat vind jij leuk om in je kerstpakket te vinden?

 
Profiel   

Ik krijg altijd een bol.com bon. Ben daar blij mee, wij zijn juist alle meuk in huis aan het uitzoeken omdat we komend jaar gaan verhuizen, jammer als je dan het halve kerstpakket ook meteen op de weggeefhoek kan zetten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 11:45 



 
Profiel   

Mij lijkt de scheurkalender van Omdenken wel echt top :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 11:47 



 
Profiel   

Bij mijn vorige werkgever kregen wij een luxe (bio)vleespakket van de plaatselijke slager en een envelopje met €50,= en een handgeschreven bedankje.
Onder mijn collega's waren geen vegetariërs, maar wel een moslim, die kreeg een aangepast pakket.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 11:48 



 
Profiel   

Bonna schreef
Het is trouwens niet zo dat ik ondankbaar ben, of de giften niet waardeer. Ik vind het met kerstpakketten altijd alleen zo zonde dat ze meestal bij het vuil/kringloop/kleedjesmarkt eindigen. Dan kost het een bedrijf veel geld en heeft eigenlijk niemand er plezier van.


Volgens mij betaal je je kerstpakket als puntje bij paaltje komt gewoon zelf...
Tenzij er iets heel erg verandert is in de afgelopen 10 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 18:46 



 
Profiel   

Bij mijn werk ieder jaar een cadeau carrousel, heel leuk, kun je zelf iets naar wens uitzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 18:58 



 

Wij hebben ons kerstpakket wel eens in een rugzak gekregen, dat vond ik wel leuk gedaan. Een leuke mok ofzo voor bij de chocolademelk (als dat er bij zit) zou ik op zich wel leuk vinden maar meestal zijn het toch mokken met een logo van het bedrijf en tenzij er verder een leuke print op staat zou ik daar niet zoveel mee doen.
Het spel dat we er ooit bijgekregen hebben zit ook nog in de verpakking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 19:34 



 
Profiel   

Alles met het logo van het bedrijf erop vind ik niet echt een cadeau. Dat is meer gratis reclame voor het bedrijf als jij er vervolgens mee rond gaat lopen. Bovendien krijgt het bedrijf een belastingvoordeel bij de productie daarvan, omdat het om een promotiemiddel gaat. Voorwaarde daarvoor is wel dat het logo er groot op staat.
Dus alles met het bedrijfslogo erop zie ik meer als een heel goedkope manier om mensen zogenaamd iets te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 21:33 



 
Profiel   

Wij konden afgelopen jaar kiezen uit een paar dingen.
Bol.com bon
Geitenwollensokken (ja, echt waar. Maar past wel bij het imago van bedrijf)
Een italiaans pakket met etenswaren (net als de jaren ervoor)
Of een donatie aan een bepaald goed doel.

De etenswaren pakketten sla ok liever over. Die gaan, als ik het krijg, voor 90 % naar mn moeder/zussen/buren. Ivm voedsel allergie heb ik er vaak niks aan.
2 jaar terug heb ik alleen het vulsel van de doos zelf gehouden (althans... zelf... het was stro, dat ging naar de kippen).

Ik heb ook ooit een badjas gekregen. Op dat moment vroeg ik mij af wat ik ermee moest, maar mijn man heeft hem inmiddels in beslag genomen.

Het belangrijkste aan een kerst pakket vind ik de gedachte, dat er aan je gedacht is.
Het 1 na belangrijkste is dat het met aandacht is samengesteld.
Een standaard pakket van de makro van 100 euro komt heel anders binnen dan een met zorg zelf samengesteld iets waar over nagedacht is

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 22:06 



 
Profiel   

Graag de optie om mijn pakket (of de waarde die het vertegenwoordigt) te doneren aan het goede doel. Ik heb al genoeg spullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 22:17 



 
Profiel   

Annet_Dottie schreef
Ik schrik best van sommige reacties hier. Zelf vind ik dat het gaat om het gebaar en niet om wat er in zit..


Prima dat jij er zo over denkt, maar ik kijk er anders tegenaan. Ik zit niet te wachten op goedbedoelde rommel dat is imo onnodig verspilde energie, grondstoffen en geld. Onze bol.com bon zat in een cadeaudoos, snap wel dat dat feestelijk is, maar de kaart en de doos gooi je weg. Vind ik ook zonde. Met zo’n bon kan ik iets kiezen wat ik echt gebruik. Kocht er wasbare gezichtreinigingspads voor: gebruik ik dagelijks en verminder ik de afvalberg mee.
Een kerstpakket is meestal een zakelijke transactie, waardering voor mijn werk wil ik graag het hele jaar door en hoeft niet afgekocht te worden door een pakket.
TS je hebt een lastige klus, want je maakt het nooit iedereen naar de zin :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 22:20 



 
Profiel   

Ceetje_bokt schreef
Prima dat jij er zo over denkt, maar ik kijk er anders tegenaan. Ik zit niet te wachten op goedbedoelde rommel dat is imo onnodig verspilde energie, grondstoffen en geld. Onze bol.com bon zat in een cadeaudoos, snap wel dat dat feestelijk is, maar de kaart en de doos gooi je weg. Vind ik ook zonde



ceetje_bokt, komt bij ons werken, wij krijgen de code gewoon via de mail toegestuurd, met mailtje van de hoogste baas; veel plezier met je eindejaarsgeschenk! (Want het mag geen kerstpakket meer heten op een of andere manier).
Dat ontvangt toch wat minder fijn dan voorheen toen je leidinggevende het persoonlijk overhandigde.

Maar goed, ik zit aan de andere kant echt niet meer te wachten op de goedbedoelde doos vol rommel waarvan ik inderdaad 90% niet lekker vind of gebruik.
Alhoewel het fleece dekentje (met logo :o ) hier al jaren in gebruik is. En nee, geen reclame voor de baas, ik werk voor de overheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 12:33 



 
Profiel   

_O- bij ons ligt de cadeaubon in je postvak

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 13:39 



 
Profiel   

Ik heb al eens een leren rolkoffer gekregen die ik nog steeds gebruik en de warme deken die we een paar jaar geleden kregen wordt nog steeds door heel veel collega’s gebruikt :j
Ook heb ik een heel fijn strandlaken en een stormparaplu mét logo van het ziekenhuis, maar niet heel opvallend en anders kon het me eigenlijk ook niet zoveel schelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 13:46 



 
Profiel   

LindyH schreef
Alles met het logo van het bedrijf erop vind ik niet echt een cadeau. Dat is meer gratis reclame voor het bedrijf als jij er vervolgens mee rond gaat lopen. Bovendien krijgt het bedrijf een belastingvoordeel bij de productie daarvan, omdat het om een promotiemiddel gaat. Voorwaarde daarvoor is wel dat het logo er groot op staat.
Dus alles met het bedrijfslogo erop zie ik meer als een heel goedkope manier om mensen zogenaamd iets te geven.
i


Is wel een beetje kort door de bocht, wij geven onze kerstpakketten in een verpakking met ons logo, ik vind dat je best je bedrijf daarmee mag promoten. Ons logo is overigens geen overheersend logo.

In ons bedrijf is iedereen erg betrokken bij het bedrijf, en schaamt zich niemand om uit te dragen dat ze met iets van het bedrijf rondlopen.
Een kwalitatief goede sporttas kan iedereen gebruiken, of koeltas of reistrolley ( wat we nu hebben), overigens staat daar het logo alleen op de adreslabel die aan de koffer hangt.


Als jij bang brengt dat mensen " erachter" komen waar jij toevallig werkt, dan is er denk ik toch iets mis met je werkverhouding of standpunt richting je werkgever toe

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 10:35 



 
Profiel   

Ik krijg elk jaar een code voor tintelingen, waar vervolgens de meest nutteloze dingen op staan. Vorig jaar vergeten in te leveren. Toen kreeg ik een bon van de Douglas waarmee ik wel iets nuttigs kon kopen. _O-
Ik hoef namelijk geen shampoo dingen en ook geen babyspullen en dat zijn de enige twee dingen die ze ons aanbieden.

Ik vond zelf altijd het kerstpakket van mijn vader leuk. Daar zat een keer zo'n fairtrade mand in en verder allemaal fairtrade producten. Mand wordt nog steeds door de katten gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 10:58 



 
Profiel   

Jillz1 schreef
Als jij bang brengt dat mensen " erachter" komen waar jij toevallig werkt, dan is er denk ik toch iets mis met je werkverhouding of standpunt richting je werkgever toe


Het is vaak meer gewoon dat het als lelijk wordt gezien, en daar ben ik het persoonlijk mee eens. Ik vind het best zonde als je een dure reistas cadeau krijgt maar daar vervolgens het logo van het bedrijf op staat op een manier dat het nogal aanzienlijk is. Want om die reden gebruiken best veel mensen hem niet denk ik zo.

Nu heb je verschil tussen logo's, en ze zijn vast niet allemaal lelijk. Maar het gros wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 08:45 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
Jillz1 schreef
Als jij bang brengt dat mensen " erachter" komen waar jij toevallig werkt, dan is er denk ik toch iets mis met je werkverhouding of standpunt richting je werkgever toe


Het is vaak meer gewoon dat het als lelijk wordt gezien, en daar ben ik het persoonlijk mee eens. Ik vind het best zonde als je een dure reistas cadeau krijgt maar daar vervolgens het logo van het bedrijf op staat op een manier dat het nogal aanzienlijk is. Want om die reden gebruiken best veel mensen hem niet denk ik zo.

Nu heb je verschil tussen logo's, en ze zijn vast niet allemaal lelijk. Maar het gros wel.


Nou ik ben het hier niet mee eens, hoeveel mensen lopen met een Postcodeloterij koffertje of Postcodeloterij fiets. Is toch ook gewoon reclame. Zou jij dat niet gebruiken dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:04 



 
Profiel   

Gewoon een goed product met nette reclame erop is mijn inziens een heel goed middel om als kerstpakket te geven. Maar zo zie ik het dus.

Onze mensen ( 60 pakketten per jaar) zijn altijd erg blij ermee en gebruiken ook de producten ( zie met enige regelmaat de tassen enz. voorbij komen).

Wij hebben wel een heel mooi en net logo dus daar zit zeker wel verschil in.


Laatst bijgewerkt door Jillz1 op 02-12-19 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:06 



 
Profiel   

Jillz1 schreef
Gewoon een goed product met nette reclame erop is mijn inziens een heel goed middel om als kerstpakket te geven. Maar zo zie ik het dus.

Maar ja, wat is nette reclame... Meestal is het zo opzichtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:06 



 
Profiel   

Ik ben al 10 jaar ondernemer en krijg dus geen kerstpakket. Ik heb er wel hele goede herinneringen aan van vroeger van thuis; gewoon knus, zo'n doos met leuke en onverwachte dingen en glitter. Ik houd ervan.

Vorig jaar heb ik met een aantal medeondernemers persoonlijke kerstpakketten voor elkaar gemaakt en dat was geweldig leuk! Zo'n verrassing en zo met zorg uitgezocht! Echt een succes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:08 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Jillz1 schreef
Gewoon een goed product met nette reclame erop is mijn inziens een heel goed middel om als kerstpakket te geven. Maar zo zie ik het dus.

Maar ja, wat is nette reclame... Meestal is het zo opzichtig.

Tja daar is het reclame voor, als je het niet ziet heb je er niks aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:10 



 
Profiel   

Jillz1 schreef
_San87_ schreef

Maar ja, wat is nette reclame... Meestal is het zo opzichtig.

Tja daar is het reclame voor, als je het niet ziet heb je er niks aan

Subtiele reclame is ook reclame. Het hoeft niet levensgroot in alle kleuren van de regenboog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:12 



 
Profiel   

Jillz1 schreef
Shaggy09 schreef
Het is vaak meer gewoon dat het als lelijk wordt gezien, en daar ben ik het persoonlijk mee eens. Ik vind het best zonde als je een dure reistas cadeau krijgt maar daar vervolgens het logo van het bedrijf op staat op een manier dat het nogal aanzienlijk is. Want om die reden gebruiken best veel mensen hem niet denk ik zo.

Nu heb je verschil tussen logo's, en ze zijn vast niet allemaal lelijk. Maar het gros wel.


Nou ik ben het hier niet mee eens, hoeveel mensen lopen met een Postcodeloterij koffertje of Postcodeloterij fiets. Is toch ook gewoon reclame. Zou jij dat niet gebruiken dan?


Nee. Ik doe niet mee met de postcode loterij en zou dat ook nooit doen. Maar ik vind die fietsen echt verschrikkelijk, laat staan dat ik met een tas met een logo erop ga lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:15 



 
Profiel   

Maar goed dat iedereen daar zijn eigen visie op heeft dan, want ik gebruik juist wel de leuke dingen die je " gratis" krijgt. Ga geen geld betalen als ik iets gratis ( en kwalitatief goed is) kan krijgen.
Dus kom maar op met die fiets dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:18 



 
Profiel   

Wij krijgen al een jaar of twee een bon waarmee je op een site zelf een kado kan kiezen, staan soms handige dingen tussen, vorig jaar een theepot gekozen, het jaar ervoor een haardroger. Kan niet meteen op de naam komen maar dat vind ik dan wel leuk om te krijgen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen