Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kleding op bepaalde webwinkels ook "gewoon" te koop

 
Profiel   

Wie heeft er ervaring met kledingwebwinkels die ik momenteel veel via facebook tegenkom, hoe meer ik kijk hoe meer ik ze natuurlijk te zien krijg :). Ik vind de aparte kleding en tassen superleuk maar als ik dan google of ze betrouwbaar zijn, kom ik er eigenlijk niet helemaal uit... vind het risico dan vaak te groot om wat te bestellen, terwijl ik de kleding wel vaak heel leuk en apart vind.
Dus eigenlijk mijn vraag: wie weet waar je deze kleding ook "gewoon" kunt kopen, of kennen jullie zo'n site en weten jullie of ze betrouwbaar zijn, ik denk dan aan bv newchic, banggood etc. De referenties zijn niet super vaak, maar dit soort kleding is zo leuk en ik weet anders niet waar het te krijgen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 20:43 



 

Omdat kledingtopics beter op LZP passen dan op LN, verplaats ik je topic daarheen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 19:36 



 
Profiel   

Ik ken het probleem, vind soms die kleding in de reclames echt super en dan linkt het door naar een of andere vage chinese doorstuursite -O-

Kan het echt nooit bij een fatsoenlijke site terug vinden, gat in de markt _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 19:38 



 
Profiel   

Ik lees ook even mee! Ik vind de kleding van Newchic op de foto zo leuk, maar ik durf het echt niet aan om daar te bestellen (en bovendien bestel ik uit principe niet bij megagoedkope Chinese webshops :+ ) Dus als iemand een betrouwbaar alternatief heeft hoor ik het graag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 20:19 



 
Profiel   

Ook ik lees mee! Ik kom zo vaak advertenties tegen van DressLily met zulke gave kleding.. maar dat is dus ook zo'n chinese site, en dat vertrouw ik gewoon niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 22:12 



 
Profiel   

Vaak zijn het dropshippers, bestellen jouw artikel gewoon bij aliexpress alleen wordt het dan naar jou ipv hen gestuurd
Lange levertijd en zoals van aliexpress te verachten vaak niet wat je verwacht
Oh ja en het is veeeeeel duurder als zelf bestellen


Laatst bijgewerkt door Joanne1987 op 30-11-19 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 22:14 



 
Profiel   

Aliexpress daar is de kleding goed van, ik bestel alleen wel een maat groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 22:22 



 
Profiel   

marleen_usar schreef
Aliexpress daar is de kleding goed van, ik bestel alleen wel een maat groter.


Het is giftige namaak. Ik begrijp niet dat iemand het koopt.

Ts, soms heb je in de stad van die kleine boetiekjes, vaak met een Turkse eigenaar, die verkopen die stijl kleding.

Winkels heten vaak 'Djelisa's fashion' of 'ByEsmeralda'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 07:40 



 
Profiel   

Het is dan misschien namaak maar wel erg leuk, als ik zou weten waar de originele kleding te koop zou zijn zou ik daar gaan kijken, maar ik vind deze kleding alleen maar onder deze vage webshops..... Overigens heb ik bij Alieexpress regelmatig leuke kleding besteld ( een maat groter, wel drie :) :) 0, ik hoef ook geen merkkleding, wil gewoon iets leuks en ga er dan ook niet van uit dat ik super kwaliteit krijg... nu zou het leuk zijn om te weten waar je deze kleding ook "gewoon" kunt krijgen.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 08:18 



 
Profiel   

In Arnhem zit zo'n winkel, weet de naam even niet (straat in tussen de Mcdonalds en Hema), tegenover de Derbins. Daar verkopen ze veel kleding die op dit soort sites wordt ingekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 08:27 



 
Profiel   

Ik zou graag de naam van die winkel in Arnhem willen weten.
Leins Bazaar heeft ook vaak deze kleding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 08:58 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels een paar x bij shein besteld. Dat ging prima! Leuke dingen die je in NL winkels niet zo snel tegen komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 09:06 



 
Profiel   

vordur schreef
Ik zou graag de naam van die winkel in Arnhem willen weten.
Leins Bazaar heeft ook vaak deze kleding.


Eighty Eight als ik het zo op streetview bekijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 09:15 



 
Profiel   

Nessie schreef
vordur schreef
Ik zou graag de naam van die winkel in Arnhem willen weten.
Leins Bazaar heeft ook vaak deze kleding.


Eighty Eight als ik het zo op streetview bekijk.



Dank je wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 14:48 



 
Profiel   

Er zijn regelmatig mensen die historische kleding maken en foto's maken van zichzelf. Veel van die Aziatische websites als aliexpress gebruiken dan (zonder toestemming) die foto's en maken daar een goedkope variatie op, totaal niet zoals op de foto. Is vaak verschrikkelijke kwaliteit. Ik denk dat dat bij moderne kleding ook het geval is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 14:52 



 
Profiel   

heidy_wilco schreef
Er zijn regelmatig mensen die historische kleding maken en foto's maken van zichzelf. Veel van die Aziatische websites als aliexpress gebruiken dan (zonder toestemming) die foto's en maken daar een goedkope variatie op, totaal niet zoals op de foto. Is vaak verschrikkelijke kwaliteit. Ik denk dat dat bij moderne kleding ook het geval is.

Heb wel eens zon mantel besteld ja, hoopte op een beetje een wol-look. Bleek dus echt van die elastische rommel. Ken iemand die zon zelfde besteld had en dat was meer een soort dikke fleece :')

Betaal ook liever wat extra eigenlijk, maar echt de custom/op maat prijs kan ik me niet permitteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 14:54 



 
Profiel   

Ik zou ook best wat willen betalen voor wat ik tegen kom, en dat het dan goede kwaliteit is en geen namaak. Maar ik vind dat soort mode niet hier in de winkels... vind dat toch wel gek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 14:56 



 
Profiel   

Azmay schreef
heidy_wilco schreef
Er zijn regelmatig mensen die historische kleding maken en foto's maken van zichzelf. Veel van die Aziatische websites als aliexpress gebruiken dan (zonder toestemming) die foto's en maken daar een goedkope variatie op, totaal niet zoals op de foto. Is vaak verschrikkelijke kwaliteit. Ik denk dat dat bij moderne kleding ook het geval is.

Heb wel eens zon mantel besteld ja, hoopte op een beetje een wol-look. Bleek dus echt van die elastische rommel. Ken iemand die zon zelfde besteld had en dat was meer een soort dikke fleece :')

Betaal ook liever wat extra eigenlijk, maar echt de custom/op maat prijs kan ik me niet permitteren.


Mensen willen ook graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ik betaal voor een historische jurk ruim 1000 euro, en dat kosten de jurken op de foto's ook. Maar daar zit goede kwaliteit stof, handwerk en tijd in en dat is het ook absoluut waard. Als je het dan voor een paar tientjes kunt krijgen, weet je dat er al wat mis is.

Het is nu zo normaal om kleding te kopen dat je een paar keer draagt en het dan al weer vervangt. Op lange termijn is het duurder dan goede kwaliteit kleding kopen die heel lang meegaat. Ik heb het hierbij niet over dure merkkleding trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 15:48 



 
Profiel   

In Zwolle zitten wel een paar leuke zaakjes! Kun je bijvoorbeeld kleding van Mostwanted.com of loavies.com vinden. Erg leuke winkeltjes!
- Spotted
- Sassy
- Kootuur voor haar
- NOUN Collectables
- Viva La moda
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 16:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen