Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:13

Mensen die zich inderdaad niet voor kunnen stellen dat sommige mensen ook een heel fijn, gelukkig leven hebben zonder feestjes. := Ik vind borrelen leuk, en er is geen uur op de klok dat ik niet gezien heb als student, maar met harde muziek, veel gekleurde lichtjes en dronken mensen voor wie het concept ‘personal space’ ineens niet meer bestaat, heb ik echt helemaal niets. Ik word daar zo gestrest en overprikkeld van dat ik twee dagen later nog op en neer loop te stuiteren.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:16

Ik vind dit afkeurende gedrag naar mensen die alcohol drinken even erg en triest en ‘stoer doen’ als het pushen van iemand alcohol laten drinken.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:16

sureido schreef:
Ik vind dit afkeurende gedrag naar mensen die alcohol drinken even erg en triest en ‘stoer doen’ als het pushen van iemand alcohol laten drinken.


Prima toch als je dat vindt.

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:18

Ik denk dat het drinken van alcohol an sich niet het probleem is voor de meesten. Alleen bepaald gedrag wat daar nog wel eens uit voortvloeit.

Mijn ergernis: een afspraak die best wel nodig is precies op die dag weten te plannen dat ik een gesprek op het werk heb (een die iedereen heeft, dus niets ergs). Mijn manager maar gemaild of het wat vroeger op de ochtend kan zodat ik daarna er heen kan, of dat het verzet kan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:19

sureido schreef:
Ik vind dit afkeurende gedrag naar mensen die alcohol drinken even erg en triest en ‘stoer doen’ als het pushen van iemand alcohol laten drinken.


Zo is het niet bedoeld: het gaat meer om mensen die, als ze drinken, de grenzen niet meer weten en anderen gaan lastigvallen en daar nog trots op zijn ook. Ja, dat vind ik raar. Niet mensen die een wijntje of biertje drinken. Helemaal niet zelfs.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:20

sureido schreef:
Ik vind dit afkeurende gedrag naar mensen die alcohol drinken even erg en triest en ‘stoer doen’ als het pushen van iemand alcohol laten drinken.


Ik keur het alcohol drinken niet af, maar het comazuipen en stoerdoenerij wel. Ieder moet zelf weten wat ie drinkt, ik dus ook :)

En ik ben eerlijk dat ik me niet op mn gemak voel bij dronken mensen. Daar heb ik ook voldoende reden voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:24

sureido schreef:
Ik vind dit afkeurende gedrag naar mensen die alcohol drinken even erg en triest en ‘stoer doen’ als het pushen van iemand alcohol laten drinken.

Ik zie geen stoerdoenerij in deze reacties, maar oké. Snappen doe ik het niet, maar mensen moeten doen waar ze gelukkig van worden; als ze elk weekend uit willen gaan en zichzelf klem zuipen, moeten ze dat vooral doen, zolang ze maar niet verwachten dat ik meedoe of hun gedrag aanmoedig. :P En als ik ergens ben waar ik me niet meer op m’n gemak voel in het gezelschap op een zeker punt, ga ik naar huis zodat zij hun avond voort kunnen zetten en ik me er niet aan ga ergeren, even goede vrienden hoor. Het enige wat ik zeg is dat ik ze niet ga verzorgen als ze een kater hebben. :))
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-01-20 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:36

Ik denk dat een afkeurende houding tegenover overmatig drinken en bijbehorend grenzeloos gedrag niet meer dan logisch is
Ik heb jaren in de horeca gewerkt (uitgaansgelegenheid) en idd, in die settings word er veel gezopen om het zuipen en zie je heel veel fout gedrag
Omdat de rem van de stoerdoenerij is
Maar ook naar gedrag tov van andere mensen, of dat nu uitlokken van vechtpartijen is
Of seksueel ongewenst gedoe

Ik lees hier ook niks over een wijntje of wat dan ook omdat je dat lekker vind
Maar wel over stoerdoenerij rondom jezelf de tandjes zuipen waardoor je van voren niet meer weet wat je van achter uit vreet
En het pushen van alcohol omdat zonder ondenkbaar is
terwijl je heel duidelijk aangeeft het niet te willen/hoeven etc

En ja , ik drink wel , een wijntje , een paar biertjes , een goeie single malt etc
En heb ook vaak zat te veel gezopen

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 13:17

Drink ook soms, maar het overmatig drinken en het gedrag er omheen.

Zag gisterenavond dat er gewoon mensen volle beker bier de lucht in gooien over de rest van de mensen. :x 8)7

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 13:18

Dat ik er achter kom dat ik veertien hoofdstukken moet leren voor het tentamen van donderdag en er nog maar twee heb gelezen! Oeps.

Miesemuisje

Berichten: 3087
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 13:32

Aan mezelf, ritselde iets teveel en nu is ons zoontje weer wakker :=

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 13:46

Marcella schreef:
Drink ook soms, maar het overmatig drinken en het gedrag er omheen.

Zag gisterenavond dat er gewoon mensen volle beker bier de lucht in gooien over de rest van de mensen. :x 8)7

Ja ook vaker zien gebeuren op concerten, ik snap dat niet :+ Doei 5 euro! hebben die mensen soms geld op de rug groeien? Ik vind 5 euro al te duur voor een biertje, en voor dat geld zou ik hem op willen drinken en niet weg willen gooien :')
Is geen ergernis ofzo hoor want ze moeten het zelf weten, maar ik kan mij er geen voorstelling bij maken wat voor logica daarachter zou kunnen schuilen :')
Ik blijf daarom altijd op veilige afstand, meestal ergens langs de rand, ver van dronken mensen en hun splash zone _O-

Kairos
Berichten: 2712
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 14:00

Mijn bijbaan. Ze doen zo dom en tegenstrijdig. Ze hebben echt niet door dat ik op deze manier er echt over denk om op zoek te gaan naar wat anders.

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 14:18

Fietsers die eerst netjes op het knopje bij het stoplicht drukken en dan vervolgens alsnog door rood fietsen. Kan ik stoppen voor niks. :roll:

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 14:28

Dat mensen hun richtingaanwijzer niet kunnen vinden in de auto :o?
Sta je netjes te wachten bij een rotonde voor de kat zijn viool :roll:

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 15:23

DeMolenhoek schreef:
Gho dom... Volgens de gynaecoloog ging ik ook nooit, never, niet, onmogelijk zwanger worden het eerste jaar. Mijn baarmoeder was niet gunstig, mijn cyclus was niet gunstig en bla bla bla. Dus we mochten ook al beginnen als wij na een jaar/anderhalf jaar hoopten zwanger te zijn. Nog voor dat jaar om was was onze dochter al 2 maand :+


Dat kan, maar als je niet met een zwangerschap wilt trouwen, dan loop je dat risico toch niet?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 15:30

Mijn oven maakt rare geluiden maar kan niet vinden wat er verkeerd zit ofzo. Hopelijk ontploft er niks. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 15:34

iirrssjjee schreef:
DeMolenhoek schreef:
Gho dom... Volgens de gynaecoloog ging ik ook nooit, never, niet, onmogelijk zwanger worden het eerste jaar. Mijn baarmoeder was niet gunstig, mijn cyclus was niet gunstig en bla bla bla. Dus we mochten ook al beginnen als wij na een jaar/anderhalf jaar hoopten zwanger te zijn. Nog voor dat jaar om was was onze dochter al 2 maand :+


Dat kan, maar als je niet met een zwangerschap wilt trouwen, dan loop je dat risico toch niet?


Ik kon uit jou post niet opmaken dat zij niet zwanger wou trouwen.

nicole_floor

Berichten: 3249
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 15:50

Dat mijn schoonfamilie totaal niet van de tijd zijn en mijn autisme dat echt niet aan kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 16:01

Afbeelding|
Actual footage of me atm...

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 16:17

Kinderen, iedereen moet dat nagebroed maar leuk vinden. Nee, ik wil de tekeningen niet bekijken, blijf uit m’n buurt met je nakomelingen :evaw:

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 16:57

Mandarijn schreef:
Fietsers die eerst netjes op het knopje bij het stoplicht drukken en dan vervolgens alsnog door rood fietsen. Kan ik stoppen voor niks. :roll:

Precies dit, ook voetgangers die dat doen -:(-

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 19:03

Dat ik geen huisdieren heb

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 19:10

Telpeva schreef:
Dat ik geen huisdieren heb

Weet je dit zeker. :+

(stofmijt, vliegjes, spinnen, enz. vaak ongezien huisdieren, maar ook ongewenst en toch vaak aanwezig) :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 19:15

Telpeva schreef:
Dat ik geen huisdieren heb


Same. Woon op kamers en zelfs een hamster is qua ruimte niet te doen eigenlijk. Baal er zo van. Wil graag voor iets zorgen en wat gezelschap. :')