Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 19:24

__Sannne schreef:
Telpeva schreef:
Dat ik geen huisdieren heb


Same. Woon op kamers en zelfs een hamster is qua ruimte niet te doen eigenlijk. Baal er zo van. Wil graag voor iets zorgen en wat gezelschap. :')

Dit herken ik zo erg. :)) Met een beetje geluk verhuis ik over een paar maanden naar een appartement voor langere tijd en ik zit me nu al te verheugen op het hebben van twee parkietjes.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 19:37

Ik hoop ook binnenkort te verhuizen, en dan komt er sowieso een hamster haha.

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:27

Dat ivan, mijn hamster, vandaag overleden is... ik ben blij dat het snel gegaan is. Maar ik ga mijn baby zo missen |(

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:33

Wit paard wat haar verliest en zwart setje.... uhu {:)-:(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:34

Dat ik zin heb om twee nachtjes weg te gaan naar een huisje/hotelkamer met een jacuzzi / bubbelbad. Maar dat is in je eentje nauwelijks betaalbaar. :+

Mag ook gewoon in NL / om de hoek zijn haha.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:36

Aan mezelf :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:39

MarlindeRooz schreef:
Dat ik zin heb om twee nachtjes weg te gaan naar een huisje/hotelkamer met een jacuzzi / bubbelbad. Maar dat is in je eentje nauwelijks betaalbaar. :+

Mag ook gewoon in NL / om de hoek zijn haha.


Lets go!

Change03

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-12-19

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:41

Dat we zojuist een burenruzie gehad hebben waarbij we ook nog eens geen oplossing hebben weten te vinden aangezien zij alles ontkennen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:44

Dat het al de derde keer in twee weken is dat ik vlees ontdek ik mn eten. -O- Eerst in de soep, daarna in de foe yong hai en net in mn loempia's. De hond heeft wel geluk in ieder geval.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:45

Lau schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat ik zin heb om twee nachtjes weg te gaan naar een huisje/hotelkamer met een jacuzzi / bubbelbad. Maar dat is in je eentje nauwelijks betaalbaar. :+

Mag ook gewoon in NL / om de hoek zijn haha.


Lets go!

Ik kan niet slapen met andere mensen in een kamer. Pas na een paar nachten wen ik daaraan. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:45

Lestrange01 schreef:
Dat ivan, mijn hamster, vandaag overleden is... ik ben blij dat het snel gegaan is. Maar ik ga mijn baby zo missen |(


Wat sneu! Sterkte...

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:46

MarlindeRooz schreef:
Ik kan niet slapen met andere mensen in een kamer. Pas na een paar nachten wen ik daaraan. |o


Nergens om je voor te schamen hoor. Vreselijk al die nieuwe geluiden :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:47

MarlindeRooz schreef:
Lau schreef:

Lets go!

Ik kan niet slapen met andere mensen in een kamer. Pas na een paar nachten wen ik daaraan. |o


Huisje met 2 kamers :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:57

Hahahaha ja dat moet dan wel. _O-

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:19

Lestrange01 schreef:
Dat ivan, mijn hamster, vandaag overleden is... ik ben blij dat het snel gegaan is. Maar ik ga mijn baby zo missen |(


Ivan.. :(:) Sterkte. Zag hem vaker voorbij komen bij Disapproving animals.

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:41

Lestrange01 schreef:
Dat ivan, mijn hamster, vandaag overleden is... ik ben blij dat het snel gegaan is. Maar ik ga mijn baby zo missen |(

Sterkte :(:) !

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:43

Nee Ivan :( sterkte.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 22:18

Studielink die zegt dat ik de wijziging van mijn digitale machtiging moet afmaken via mijn To Do list die vervolgens nergens te vinden is. Ja, knap mens die het dan voor elkaar krijgt. Ugh, wilde alleen maar mijn rekeningnummer wijzigen maar had mijn Digipas niet bij de hand dus ben uit het scherm gegaan. Meteen een hoop gezeik en kan ik weer mijn school gaan mailen/bellen waar ik helemaal geen zin in heb.

Change03

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:31

xPabloBokt schreef:
Studielink die zegt dat ik de wijziging van mijn digitale machtiging moet afmaken via mijn To Do list die vervolgens nergens te vinden is. Ja, knap mens die het dan voor elkaar krijgt. Ugh, wilde alleen maar mijn rekeningnummer wijzigen maar had mijn Digipas niet bij de hand dus ben uit het scherm gegaan. Meteen een hoop gezeik en kan ik weer mijn school gaan mailen/bellen waar ik helemaal geen zin in heb.


Heb je je net ingeschreven voor een opleiding?

Bij mij is dat namelijk best wel lang blijven staan tot dat de inschrijving daadwerkelijk rond was. Pas daarna heb ik alles qua betaling kunnen verwerken in StudieLink

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 22:34

Change03 schreef:
xPabloBokt schreef:
Studielink die zegt dat ik de wijziging van mijn digitale machtiging moet afmaken via mijn To Do list die vervolgens nergens te vinden is. Ja, knap mens die het dan voor elkaar krijgt. Ugh, wilde alleen maar mijn rekeningnummer wijzigen maar had mijn Digipas niet bij de hand dus ben uit het scherm gegaan. Meteen een hoop gezeik en kan ik weer mijn school gaan mailen/bellen waar ik helemaal geen zin in heb.


Heb je je net ingeschreven voor een opleiding?

Bij mij is dat namelijk best wel lang blijven staan tot dat de inschrijving daadwerkelijk rond was. Pas daarna heb ik alles qua betaling kunnen verwerken in StudieLink


Ben overgeschreven binnen dezelfde hogeschool, status staat op "ingeschreven" en ben de wijziging van de machtiging dus ook gestart eerder deze avond. Alleen nu komt die optie dus nergens meer te staan omdat ik de wijziging niet heb afgerond omdat ik mijn digipas niet in de buurt had. Ben overgestapt van Rabo en dus niet meer gewend zo vaak een fysieke digipas/rabo scanner nodig te hebben voor een incassomachtiging.

Heb mijn school nu maar een mail gestuurd..

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:52

Marcella schreef:
Telpeva schreef:
Dat ik geen huisdieren heb

Weet je dit zeker. :+

(stofmijt, vliegjes, spinnen, enz. vaak ongezien huisdieren, maar ook ongewenst en toch vaak aanwezig) :')


Wil jij even gauw je mond houden, heb nu overal jeuk :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:54

Mijn lapjesdame mogen jullie wel hebben :') , zit wel een kop op . Gebruiksaanwijzing heb je weinig aan

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:55

Merexa schreef:
Lestrange01 schreef:
Dat ivan, mijn hamster, vandaag overleden is... ik ben blij dat het snel gegaan is. Maar ik ga mijn baby zo missen |(


Ivan.. :(:) Sterkte. Zag hem vaker voorbij komen bij Disapproving animals.


Ja!! Hij had zo'n boos gezichtje!

Ik erger me ook aan dat ik ruim 100 euro minder aanvullende beurs krijg opeens.. Gelukkig heb ik weer een baan, maar toch, erg vervelend

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 23:36

Dat seizoen 6 van Vikings een beetje teleurstellend is vergeleken met de vorige seizoenen

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 23:38

Dat ik telkens mijn aangestipte topics op bokt bij lees in volgorde en altijd éérst het “waarom ben jij blij vandaag” topic open en blij ben, en dan dit topic en ik gewoon mee-geërgerd geraak. En ik blijf het gewoon doen. Elke dag weer. :')