Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 23:44

Cowboy55 schreef:
Ineke2 schreef:
Wees zeker jezelf tijdens een gesprek inderdaad ja, anders val je later ( vaak al tijdens gesprek 2) door de mand of erger dan zit je zelf niet op je plek bij een stage of werk.

<KNIP>


Heb ooit eens een assesment gedaan. Zat daar met een verse HEAO-er die voor een bank wilde werken (ABN/AMRO meen ik) en die gast heeft alleen maar zitten bedenken hoe die bank zou willen dat hij zou zijn als persoon. Hoe hij echt was leek hem niet relevant...... :n Dat werd gegarandeerd een gevalletje ‘niet te overzien drama’ ........
Jep... uiteindelijk loop je toch een keer tegen de lamp. := Hoewel ik het ook wel lastig vond hoor, niet teveel bedenken wat zíj willen, maar dat komt met name doordat ik niet zo flashy en extravert ben, en IRL vaak ook wat te bescheiden ben over mijn eigen kunnen. Als ik dan kijk naar (oud-)medestudenten die zichzelf gewoon uit de losse pols aan de man kunnen brengen met vlotte presentaties en pitches, dacht ik altijd: ik kom, ondanks m'n universitaire diploma, dus echt nooit aan een baan als ik dit de mensen zijn met wie ik moet concurreren... en dus ging ik maar in de rensport werken, want dan lag de lat niet zo hoog. :)) (Elke trainer heeft me ook voor gek verklaard, en ik ben inmiddels ook wel blij dat ik een uitweg heb.)

Ineke2 schreef:
Wees zeker jezelf tijdens een gesprek inderdaad ja, anders val je later ( vaak al tijdens gesprek 2) door de mand of erger dan zit je zelf niet op je plek bij een stage of werk.

Hoewel dat het altijd kan tegenvallen als je ergens eenmaal werkt, dat valt niet echt te voorspellen want zowel jij als de andere persoon moeten het doen met die 1 of 2 gesprekken van meestal max een uur.
Dat zeker. :j Hoe de uiteindelijke werksfeer is weet je inderdaad nooit helemaal 100% van tevoren.

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 23:53

MamaMiesje schreef:
Een nachtje in heet water met een vaatwastablet al geprobeerd?

Vaatwastablet, soda, ovenreiniger, Dasty ontvetter.... Stom ding :')

Cowboy55
Berichten: 8501
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 00:02

Mkango schreef:
<KNIP> Maar ook belangrijk: wees jezelf en geef een antwoord waar jij achter staat en niet wat je denkt dat ze willen horen. Op de vraag "waar zie jij jezelf over vijf jaar?" heb ik bijvoorbeeld geantwoord dat, door ervaringen uit het verleden, ik dingen liever stap voor stap bekijk en gaandeweg bepaal welke doelen ik wil nastreven, en daar ook nog een verdere onderbouwing bij gegeven.


Dat soort vragen zijn wat mij betreft sowieso bush league. Stel als HR geen vragen die je voor jezelf niet eens fatsoenlijk/realistisch kunt beantwoorden.

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 00:58

Al weer een maand heel erg verkouden |o

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 10:17

Te lang geslapen hoofdpijn
Maar man wat heb ik heerlijk geslapen

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 10:43

Ik begin ergens in de verte me niet zo lekker te voelen. Wat op zich niet zo erg is, maar wel als je vnv op vakantie gaat :(

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 10:45

black_kelpie schreef:
MamaMiesje schreef:
Een nachtje in heet water met een vaatwastablet al geprobeerd?

Vaatwastablet, soda, ovenreiniger, Dasty ontvetter.... Stom ding :')


HG heeft een middeltje om airfryers schoon te maken. Misschien dat die nog helpt?

Misty444
Berichten: 130
Geregistreerd: 19-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 11:18

zigranta schreef:
Winterteen?


Dat zou t wel eens kunnen zijn! Dankje!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 11:29

Mensen die denken dat je met continu slaan een paard kunt laten ontspannen... en bijgevolg gingen de zes andere paarden die voor hem liepen, ook volledig over de zeik. :roll:

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 12:40

Dat de Gamma alle soorten verf in alle kleuren had behalve degene die ik moest hebben, die was op |(

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 12:55

Dat ik vrijwel nergens een bijrijdpaard kan vinden omdat ik ben begonnen op de manege en geen wedstrijdervaring heb. Terwijl ik daarnaast ook andere lease/bijrijdpaarden heb gereden...

Ik wil zo graag maar krijg gewoon het gevoel dat ik nooit die kans zou kunnen krijgen

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 13:01

Citaat:
Terwijl ik daarnaast ook andere lease/bijrijdpaarden heb gereden...

Het is je in het verleden eerder gelukt. Een goede advertentie plaatsen op meerdere plekken is stap 1 :)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 14:34

Dat het zo f*cking koud is :brr:

Tigress

Berichten: 8944
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 14:42

Mensen die compleet uit hun plaat gaan op facebook omdat je ze er op wijst dat het bericht tegen de groepsregels in gaat. Reclame maken mag niet, en omdat ik diegene erop wijs ben ik autistisch bezig met me aan de regels houden :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 14:49

Pony musthaves. Dacht wauw leuk kleurtje koop ik. Versturen ze dus onder een volledig ander bedrijf waardoor m'n pakketje door m'n moede ris geweigerd. Naam op het pakketje was ook F terwijl ik m'n volledige naam heb ingevoerd. Hoop dat ze snel een reactie gaan geven. Eugh zo flauw. Had eigenlijk tegen de bezotgster moeten zeggen, van joh mag ik em even openmaken. Of even voelen. Maar ja la bella moda komt niet in de buurt van pony musthaves.

Independence
Berichten: 1379
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 18:42

Dat ik veel te veel heb geïnvesteerd in een vriendschap die blijkbaar meer van mijn kant komt. Auw, als je zo je best doet voor haar, maar zij vooral niet voor mij

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 18:55

Niet ergeren, gewoon het feit dat de hond niet meer kan lopen zonder om te vallen en de dierenarts dus speciaal naar ons komt vanavond om hem rust te geven.. Voelt zo ontzettend poedersuiker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 19:03

Asvinia schreef:
Niet ergeren, gewoon het feit dat de hond niet meer kan lopen zonder om te vallen en de dierenarts dus speciaal naar ons komt vanavond om hem rust te geven.. Voelt zo ontzettend poedersuiker.
Sterkte. :(:)

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 19:24

Asvinia schreef:
Niet ergeren, gewoon het feit dat de hond niet meer kan lopen zonder om te vallen en de dierenarts dus speciaal naar ons komt vanavond om hem rust te geven.. Voelt zo ontzettend poedersuiker.


Heel veel sterkte

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 19:32

Asvinia schreef:
Niet ergeren, gewoon het feit dat de hond niet meer kan lopen zonder om te vallen en de dierenarts dus speciaal naar ons komt vanavond om hem rust te geven.. Voelt zo ontzettend poedersuiker.


Ah sterkte das niet fijn

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 21:06

En toch blijft die muziek met partyplugs knetterhard gelukkig goede muziek.

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 21:44

Ziekkkk

Myfairytale
Berichten: 5394
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 22:32

Asvinia schreef:
Niet ergeren, gewoon het feit dat de hond niet meer kan lopen zonder om te vallen en de dierenarts dus speciaal naar ons komt vanavond om hem rust te geven.. Voelt zo ontzettend poedersuiker.


Veel sterkte..

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:11

Dat mijn vriend en ik net A Quiet Place hebben gekeken en ik nu eerst Moana, Tangled, en Shrek 2 wil kijken voordat ik durf te slapen.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:52

Aan die vreselijke baby van buuf die alleen maar kan krijsen en dat ik er 4x per nacht van wakker word |o |o