Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 16:46

Mensen die alleen aan zichzelf denken. Ik zal mensen nog eens helpen zonder er zelf aan onderdoor te gaan. :\

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:40

Ik ben vandaag alle drie mn exen gekomen en normaal zie ik ze nooit :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:44

Al een rotdag hebben en dan ook nog het adres van je ex (naja huis is van zijn ouders) zien staan op bol.com terwijl je weer 40 euro uitgeeft aan boeken die je moet lezen voor je studie. :r

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:46

Ik moet allemaal literatuur leren voor Duits, zou in het tekstboek moeten staan maar kan het niet vinden. En laat die vrouw nou net niet bereikbaar zijn. Gelukkig toets pas over een paar weken maar daar zit je met je goeie gedrag _O-

MoniekJ

Berichten: 3596
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:55

Voor derde keer dit jaar in het ziekenhuis lig. En mijn zus paar kamers verder lag.

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:57

Mijn auto wil niet meer starten, ik ben nog 20km van huis en ik moet plassen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:22

Nayomie schreef:
Mensen die alleen aan zichzelf denken. Ik zal mensen nog eens helpen zonder er zelf aan onderdoor te gaan. :


:(:) Niet meer over je grenzen laten lopen... ik herken dit zo. Je doet je best voor iemand en meer dan dat om vervolgens heel naar te worden behandeld. No more...

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18054
Geregistreerd: 21-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 18:44

Afbeelding

Lestrange01

Berichten: 2821
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:17

Mijn schouder is volgens mij weer deels uit de kom en ik moet tot morgen middag wachten tot ik bij de fysio terecht kan om hem erin te zetten.

Pijnstillers helpen heel goed, maar het is nog steeds poedersuiker. Ga hem gelijk vragen of hij me kan leren hoe ik hem er zelf weer in kan zetten

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18054
Geregistreerd: 21-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:27

Ai...auw... :(:)

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:36

Adelaide71 schreef:
Nayomie schreef:
Mensen die alleen aan zichzelf denken. Ik zal mensen nog eens helpen zonder er zelf aan onderdoor te gaan. :


:(:) Niet meer over je grenzen laten lopen... ik herken dit zo. Je doet je best voor iemand en meer dan dat om vervolgens heel naar te worden behandeld. No more...

Heb er nu wel van geleerd ja. Heb de halve klas precies verteld hoe ze iets moesten doen. Krijgen ze allemaal een 8 en ik een 6. Geen dank je wel, alleen maar gezeik dat ik zus en zo niet goed uitgelegd had dat ze daarom geen 10 hebben. Ik heb zelf verdikke een 6 :=

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:45

Hoe kan dat Nayomie?

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:49

Geen flauw idee, had zelfs meer dan de anderen en ben flink benadeelt. Baal daar ook best wel heel erg van.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:52

Nayomie schreef:
Geen flauw idee, had zelfs meer dan de anderen en ben flink benadeelt. Baal daar ook best wel heel erg van.

Ik zou navraag doen bij de docent

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 20:09

Ineke2 schreef:
Nayomie schreef:
Geen flauw idee, had zelfs meer dan de anderen en ben flink benadeelt. Baal daar ook best wel heel erg van.

Ik zou navraag doen bij de docent

Dat is een begin zonder eind helaas. Mijn school is daar niet zo van. Naast dat hij het gaat gooien op mijn absentie en geen opdrachten ingeleverd. Maar ja, als ik arts afspraken heb, waar ik heen moet omdat ik anders helemaal niet meer op school kan komen, én ik bij de docent meerdere keren heb aangegeven dat ik graag even wil bespreken voor eventuele vervangen de opdracht en daar geen reactie op krijg, zou dat niet mijn schuld moeten zijn.

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 20:44

Dat ik een gigantische kl*te week heb, zaterdag is mijn oma overleden en vandaag moest ik mijn hamster in laten slapen. Komt mijn schoonmoeder moeilijk doen dat zij niet op de besloten crematie mag komen. Ze kent mijn moeder niet, mijn oma al helemaal niet. En nu is ze boos op mijn vriend en mij... Rot toch lekker heen, heb het al moeilijk zat deze dagen.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 20:51

Flowery schreef:
Dat ik een gigantische kl*te week heb, zaterdag is mijn oma overleden en vandaag moest ik mijn hamster in laten slapen. Komt mijn schoonmoeder moeilijk doen dat zij niet op de besloten crematie mag komen. Ze kent mijn moeder niet, mijn oma al helemaal niet. En nu is ze boos op mijn vriend en mij... Rot toch lekker heen, heb het al moeilijk zat deze dagen.


Heel veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 21:00

Dat ik de american snacks heb gebakken volgens de aanwijzing in de oven (mocht enkel in de oven) en het dus 1 slappe zooi is.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 21:14

Plaatsvervangende stress en zenuwen voor een van mijn liefste vriendinnen die morgen gaat trouwen.
Pfffff.....!
*\%/*

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 21:58

Ik heb een mug gespot |(

Nyaleti

Berichten: 6303
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 22:15

Vriendin loopt te zeiken op haar vriend over vanavond, komt hij thuis: is er iets? "Nee" eerlijk zijn hé? "Ja, er is niks!!!!!"
Hou op :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:38

- theïne vrije thee
- optijd in bed liggen met een boek
- melatonine
- schermen weg zoMeteen

Ga ik dit keer wel voor 2 uur vannacht in slaap vallen en niet 4x wakker worden? :))

xPabloBokt

Berichten: 9479
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-20 23:55

Dat broertje gepest blijkt te worden op zijn mbo opleiding en daar niks aan gedaan wordt. Hij haalt verder wel mega goede punten maar krijgt vervolgens een negatief SA omdat hij te weinig aanwezig zou zijn. Misselijkmakend dit. Hij heeft ADD en is al zo moeilijk te motiveren. Vind het stront knap wat hij doet nu en dan klappen ze hem zo in zijn gezicht.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 07:47

xPabloBokt schreef:
Dat broertje gepest blijkt te worden op zijn mbo opleiding en daar niks aan gedaan wordt. Hij haalt verder wel mega goede punten maar krijgt vervolgens een negatief SA omdat hij te weinig aanwezig zou zijn. Misselijkmakend dit. Hij heeft ADD en is al zo moeilijk te motiveren. Vind het stront knap wat hij doet nu en dan klappen ze hem zo in zijn gezicht.

Waar zijn jullie ouders in dit verhaal?

Ik kreeg jaren geleden alweer een SA wat echt niet klopte en mijn ouders hebben een flinke rol gespeeld dat ik wel op een goede opleiding terecht kwam die ik overigens met vlag en wimpel gehaald heb.

xPabloBokt

Berichten: 9479
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 08:52

Ineke2 schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat broertje gepest blijkt te worden op zijn mbo opleiding en daar niks aan gedaan wordt. Hij haalt verder wel mega goede punten maar krijgt vervolgens een negatief SA omdat hij te weinig aanwezig zou zijn. Misselijkmakend dit. Hij heeft ADD en is al zo moeilijk te motiveren. Vind het stront knap wat hij doet nu en dan klappen ze hem zo in zijn gezicht.

Waar zijn jullie ouders in dit verhaal?

Ik kreeg jaren geleden alweer een SA wat echt niet klopte en mijn ouders hebben een flinke rol gespeeld dat ik wel op een goede opleiding terecht kwam die ik overigens met vlag en wimpel gehaald heb.


Moeders zit er bovenop, dus komt hopelijk wel goed. Heb het van haar gehoord want heb met mijn broertje (hij is overigens ook al 21) geen direct contact.