Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-20 22:51

:)ddd :)ddd :)ddd


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:46

belle_boef schreef:

laarzenverkoper schreef:
Het Nederlandse merk ontwerpt comfortabele schoenen van hoogwaardige materialen met Italiaanse allure.

Italiaanse allure, yeah right :roll: . Ben je van plan om morgen naar de Western Experience te gaan? Daar zijn ze perfect voor. Daarbuiten: :n

Femke_Tweety

Berichten: 11979
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:56

2 voeten met ieder een namaak krokodil eraan.

A 161 (in de aanbieding)

Da's dus 80 euro per namaakkrokodil.

Op rubberen blokken.

Alsof je een auto op blokken zet zo grof, die hakken.



Dat liedje dat Sheeran plaatste is het enige dat geschikt is voor de nagemaakte dooie reptielen.
Cremeren die zooi.

Buren burn burn....

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:02


Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:14


nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:28

Haha oh nee nu heb ik nog iets wat ik wil

Munnie

Berichten: 2316
Geregistreerd: 14-09-07
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:30

Hahaha heerlijk deze :') Maar wil je dat je huis eruit ziet als een mislukte kinderboerderij?
nienke555 schreef:
Haha oh nee nu heb ik nog iets wat ik wil

Raineri
Berichten: 6230
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 02:23


Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 08:34

Die laarzen vind ik ook echt niet zo mooi, en als je per se zo'n model wil zijn ze ook sowieso Wel goedkoper te krijgen :D

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 08:36

Dit toelichting heeft geholpen. Thanks :\

Vanavond geen uitje naar het countrylinedances maar op zoek naar betere laarzen

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 10:55

*\o/* Goede keus!

En haha, die stoffer-alpaca :') Ik zou die serieus eerder kopen dan die andere alpaca's. Ik weet wel dat ze best schattig zijn, ik heb ze ook vaak zien staan. Nooit gekocht omdat ik dan toch bang was dat mijn kamer op een eng poppenhuis ging lijken en dat ik een crazy doll lady zou worden. Nooit spijt van gehad.

Ik heb ook weer iets. Had een paar dagen geleden dit topic geopend:
[RT-V] Paard duwt tong tegen bit / naar buiten. Tips?
en ben toch gaan nadenken om een bitloos hoofdstel te proberen...

Munnie

Berichten: 2316
Geregistreerd: 14-09-07
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:08

Oké ik wil al een jaar een grote tv omdat ik ineens de dubbele afstand er vandaan zit sinds ik ben verhuisd. Nu is bij de mediamarkt de 21% korting tot vandaag..... en ik wil dus zo graag een 75 inch tv voor veel te veel geld (€950,-) mijn tv werkt dus prima die ik nu heb staan.
Afbeelding

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:11


Femke_Tweety

Berichten: 11979
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:20

Munnie schreef:
Oké ik wil al een jaar een grote tv omdat ik ineens de dubbele afstand er vandaan zit sinds ik ben verhuisd. Nu is bij de mediamarkt de 21% korting tot vandaag..... en ik wil dus zo graag een 75 inch tv voor veel te veel geld (€950,-) mijn tv werkt dus prima die ik nu heb staan.
[ [url=m/jKLk6h.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jesses, nóg groter dan dat?
Wil je in die tv gaan leven ofzo?


En je weet neem ik aan prima wat je allemaal verder voor ongeveer 1000 euro kunt?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:23

Vanaf deze afstand is het toch prima te zien? Anders raad ik een bril aan, kost ook wat minder. En dat bedrag ook... := Zonde zonde!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:39

Wat een heerlijk topic, mag ik mee praten?

Mbt die tv, je bent je bewust dat het niet stopt bij 950,-? Want een nog grotere tv op dat dressoir gaat er echt niet uit zien! Katsjing nog eens 400,- erbij...
en vanaf de foto lijkt het alsof je echt al (heel!) goed zicht hebt. De ervaring van een bioscoop ga je toch nooit krijgen in je woonkamer, dus gewoon af en toe een avondje gezellig uit naar de bios.

knollentuin
Berichten: 10392
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:39

Munnie schreef:
Oké ik wil al een jaar een grote tv omdat ik ineens de dubbele afstand er vandaan zit sinds ik ben verhuisd. Nu is bij de mediamarkt de 21% korting tot vandaag..... en ik wil dus zo graag een 75 inch tv voor veel te veel geld (€950,-) mijn tv werkt dus prima die ik nu heb staan.
[ [url=m/jKLk6h.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je bank iets meer naar voren schuiven , of de zithoek anders indelen helpt ws ook :)

ista
Berichten: 1134
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:42

nienke555 schreef:
Jongens, ik heb iets raar :') Ik wil deze alpaca hebben, heb al vijf andere kleuren en vind deze ook erg leuk... :')

https://www.inkari-alpaca.com/nl/alpaca ... anter.html


Het lijkt niet eens op een alpaca.... inderdaad gewoon een veredelde ragebol met oogjes. Zonde van je €35!!

Veronica2
Berichten: 2661
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:02

Sheran schreef:
*\o/* Goede keus!

En haha, die stoffer-alpaca :') Ik zou die serieus eerder kopen dan die andere alpaca's. Ik weet wel dat ze best schattig zijn, ik heb ze ook vaak zien staan. Nooit gekocht omdat ik dan toch bang was dat mijn kamer op een eng poppenhuis ging lijken en dat ik een crazy doll lady zou worden. Nooit spijt van gehad.

Ik heb ook weer iets. Had een paar dagen geleden dit topic geopend:
[RT-V] Paard duwt tong tegen bit / naar buiten. Tips?
en ben toch gaan nadenken om een bitloos hoofdstel te proberen...

De beterweetheks in mij zegt dat je beter moet gaan paardrijden en de oorzaak moet zien te achterhalen zodat je weet wat je moet verbeteren in je rijden. Beter rijden is altijd favoriet over meer spullen ;).

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:06

Neverland schreef:
nienke555 schreef:
Jongens, ik heb iets raar :') Ik wil deze alpaca hebben, heb al vijf andere kleuren en vind deze ook erg leuk... :')

https://www.inkari-alpaca.com/nl/alpaca ... anter.html


Wat moet je er mee...? Ze zijn echt NERGENS nuttig voor.


Meer tv dan huis. Get a life. Binchwatcher

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 12:09

Pipodipo schreef:
De beterweetheks in mij zegt dat je beter moet gaan paardrijden en de oorzaak moet zien te achterhalen zodat je weet wat je moet verbeteren in je rijden. Beter rijden is altijd favoriet over meer spullen ;).


Dit heeft ook mijn voorkeur, probleem is dat we niet weten wat het rijtechnische probleem zou kunnen zijn...

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:21

Is er geen hoofdstel dat je kunt lenen? Ik heb precies hetzelfde probleem. Die van mij heeft het altijd gedaan - ook zijn moeder. Maar met bitloos doet hij het nog steeds. Dus ik zou eerst eens een bitloos hoofdstel proberen voordat je er een koopt.

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 12:27

Neverland schreef:
Is er geen hoofdstel dat je kunt lenen? Ik heb precies hetzelfde probleem. Die van mij heeft het altijd gedaan - ook zijn moeder. Maar met bitloos doet hij het nog steeds. Dus ik zou eerst eens een bitloos hoofdstel proberen voordat je er een koopt.


Ja dat zou tof zijn. Ik ken alleen niemand die bitloos rijdt (erg hè) en het is voor mijn bijrijdpaard dus echt zo'n hele kar met koord stellen laten komen is een beetje té :P
Grappig dat jij het ook hebt. En dat hij het bitloos dus ook doet. Start je ook wedstrijden? Ik dacht dat ik dan bitloos misschien niet meer op de tong afgerekend zou worden.

Veronica2
Berichten: 2661
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:32

Sheran schreef:
Pipodipo schreef:
De beterweetheks in mij zegt dat je beter moet gaan paardrijden en de oorzaak moet zien te achterhalen zodat je weet wat je moet verbeteren in je rijden. Beter rijden is altijd favoriet over meer spullen ;).


Dit heeft ook mijn voorkeur, probleem is dat we niet weten wat het rijtechnische probleem zou kunnen zijn...

Mijn eerste gedacht is dat hij niet echt aan je been is en je nageeflijkheid niet uit je been komt. Maar ik ken jou niet en heb je paard nog nooit gezien. Bij de juiste wijze van nageven hoeft je paard niet meer met de tong naar buiten te drukken. Misschien zit je met longeren dichter bij dat punt dan met rijden?
Als je over stapt naar bitloos dan omzeil je dit allemaal en ga je er dus mee akkoord dat je paard je hand niet accepteert. Dat kan en dat mag, maar de oorzaak is niet opgelost en misschien loopt ie dan nog steeds met de tong naar de buitenkant.
Paardrijden is altijd een leuke puzzel.

PS. je kan eens kijken wat er gebeurt als je je teugels aan de neusriem doet. Een africhtingsneusriem leent zich hier het beste voor. Zo deden wij het vroeger om uit te proberen.

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 12:34

Dank je wel! Dat kan ik eerst proberen voor we onnodige dingen gaan aanschaffen. Voor de geïnteresseerden stuur ik met alle liefde een filmpje op, hoe meer tips hoe beter :'). Wel van een afstandje maar misschien is toch wat zichtbaar.