Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 17:27

Maar deze "frustratie" ga je dan na die twee maanden toch terug hebben?
Ik snap het stukje 'ik wil kunnen rijden' heel goed, maar ik zou dan eerder aan een oplossing op langere termijn denken. Want welk probleem ben je dan nu aan het oplossen?

Foaly

Berichten: 4851
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:16

Afbeelding

Iemand moet mij even vertellen dat ik niet deze haaknaalden nodig heb. Ze zijn zooooo mooi maar zoooooo duur (aka 100 euro voor de set) -O-

En ik heb een prima set haaknaalden, dus het is ook niet dat ik ze nodig heb. Behalve dan voor de aesthetic _O-

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:22

Je hebt een prima set haaknaalden. Punt.

Telpeva

Berichten: 14717
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:42

Die opdruk halverwege, en de steentjes en streepjes helemaal onderaan die zitten allemaal niet eens netjes op 1 lijn, daar zou ik al helemaal op afknappen.

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:01

Zolang die naalden zichzelf niet terug verdienen zijn ze het niet waard

gerlindie

Berichten: 4640
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:03

Daarnaast haken zulke naalden niet eens lekker, prikt de hele tijd door je draad heen :n

meintje

Berichten: 1834
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:06

Die liggen inderdaad niet lekker in de hand.

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-21 12:16

Ze zien er ook echt uit alsof iemand de kast van mijn oma uit elkaar heeft gehaald en er een steentje op heeft geplakt.

Foaly

Berichten: 4851
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:23

Kijk, dat ze niet lekker in de hand liggen is al een heel goede reden om ze te laten liggen :D

Dat steentje was ik inderdaad ook geen fan van, maar daar kon ik nog overheen kijken. Maar ik ga geen 100 euro uitgeven als ze niet haken als een trein, dus dankjulliewel, missie geslaagd :')

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 11:45

Oké, jullie moeten me helpen. Ik wil het stoov kussen, maar twijfel door de prijs of het handig en warm is voor in bed :') . Heb het niet echt nodig, maar een warm bed in de winter }>

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-21 11:50

Zou eerder voor een simpele elektrische deken gaan. Stukken goedkoper en je wordt tenminste volledig warm in plaats van alleen de plek waar dat kussen tegenaan ligt.

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 15:57

*Ervaringsdeskundige meld zich*
Op de bank zeker gaan voor Stoov, in bed voor zo’n warmte dekentje. Het kussen is niet handig in bed maar het soort warmte vind ik wel prettiger.

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 18:14

Justme_Lisaa schreef:
Oké, jullie moeten me helpen. Ik wil het stoov kussen, maar twijfel door de prijs of het handig en warm is voor in bed :') . Heb het niet echt nodig, maar een warm bed in de winter }>


Als het niet nodig is hang je nu dus gewoon een verwende prinses uit die extra luxe wil. Doneer het bedrag aan mensen die het echt nodig hebben en heel graag een fris bed willen ipv. Helemaal geen bed.

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-21 19:46

Bovendien kun je daarna nooit meer ergens anders slapen omdat je zo gewend bent om te bakken in bed. Dan heb je het daarna overal koud. Dan vragen mensen waarom, en dan moet je zeggen dat je je dekentje mist. Kan als je 1 bent, later echt niet meer.
En het kost ook nog eens elektriciteit. Zonde van het milieu.

Jolien87

Berichten: 17420
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 19:56

Justme_Lisaa schreef:
Oké, jullie moeten me helpen. Ik wil het stoov kussen, maar twijfel door de prijs of het handig en warm is voor in bed :') . Heb het niet echt nodig, maar een warm bed in de winter }>


Ik heb het kussen ook sinds vorige week maar zou die inderdaad ook niet voor in bed gebruiken. Niets slaapt zo lekker als een fris kussen, vind ik.

Daarentegen zou je wel een elektrische deken van de Hema kunnen proberen. Met €25 is die een stuk goedkoper dan de Stoov deken.

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 20:24

Warm slapen geeft ook een slechtere slaap. Google geeft voorbeelden genoeg wat de voordelen zijn van een fris bed en een frisse kamer

Rintah

Berichten: 2921
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 09:08

belle_boef schreef:
Warm slapen geeft ook een slechtere slaap. Google geeft voorbeelden genoeg wat de voordelen zijn van een fris bed en een frisse kamer


Over het algemeen misschien, maar ik slaap toch echt beter in een goed warm bed. Iets te koel en ik slaap op zich prima, maar rust niet uit/wordt enorm moe wakker...

Dat gezegd hebbende, zou ik inderdaad voor een electrische deken onder je lichaam gaan, ipv een veel te duur hoofdkussen.
Je hoofd is snachts je grootste warmteregulator/punt waar je af kan koelen dus dat proces wil je niet storen. Als je kussen steeds je hoofd verwarmd stoor je die warmteregulatie en dus je natuurlijke processen en daarmee waarschijnlijk ook je slaapkwaliteit.

Telpeva

Berichten: 14717
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 02:17


Lau07
Moderator

Berichten: 1567
Geregistreerd: 10-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 09:19

Telpeva schreef:
We moeten weer mondkapjes dragen, ik werk bij een vogelopvang.....




Help me :')

https://www.spreadshirt.nl/shop/design/ ... e=1&view=1

https://www.spreadshirt.nl/shop/design/ ... 3-1456-216

Sorry ik heb pogingen gedaan om meteen plaatjes erbij te zetten maar dat lukte niet


Ik vind ze echt geweldig _O- , en nu we weer overal mondkapjes moeten dragen zou ik ze lekker kopen.
Ik denk alleen wel dat niet iedereen ze even goed kan waarderen. Je hebt er altijd een paar zuurpruimen tussen zitten die zoiets opgepast vinden. :')

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 09:37

Telpeva schreef:
We moeten weer mondkapjes dragen, ik werk bij een vogelopvang.....




Help me :')

https://www.spreadshirt.nl/shop/design/ ... e=1&view=1

https://www.spreadshirt.nl/shop/design/ ... 3-1456-216

Sorry ik heb pogingen gedaan om meteen plaatjes erbij te zetten maar dat lukte niet


Je wilt die vogels een slecht spiegelbeeld voorhouden?
Je wilt dat niet naar je staren maar wil die boodschap duidelijk maken met je mondkapje. Meid! Je bent geen vogel dus ga ook niet met ze communiceren. Bovendien kunnen vogels niet lezen.

Als er nou een tussen zat met houd je snavel was het nog grappig geweest

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 10:33

Die tweede is supergrappig, maar mijn tits zitten iets lager dan mijn kin/mond/neus (ook met push-up BH). Los daarvan is het bedrag wat je ervoor moet neertellen fiks: koop een paar simpele van een euro en doneer de rest van het geld aan de vogelopvang waar je vrijwilligerswerk doet. Hebben ze meer aan dan een gevat mondkapje op jouw gezicht.

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 10:46

Ik zeg beide

ista
Berichten: 1134
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 15:03

Zoals hier alweer blijkt, bijna niemand kent de juiste vertaling van tits... dus als je wil rondlopen met een mondkapje waarvan 98% de grap mist, be my guest.

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 15:41

ista schreef:
Zoals hier alweer blijkt, bijna niemand kent de juiste vertaling van tits... dus als je wil rondlopen met een mondkapje waarvan 98% de grap mist, be my guest.


Een tit kan dan we vertaald een mees zijn maar hè. Er staat tits en zelfs Google translate maakt er dan tieten van en geen meezen

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-21 18:17

En, had je ze nog gekocht?

Ik wil graag afgepraat worden van een racefiets... Ik heb een degelijke gewone fiets en een elektrische vouwfiets. Ik woon bij een heleboel dingen 18-20 km vanaf en nu pak ik snel de auto, maar dat wil ik niet meer, zowel vanwege de kosten als vanwege het milieu. En nu heb ik het bizarre idee dat ik die afstand met een racefiets wél zou doen :')