Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 72 van de 91 [ 2271 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 91  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

 
Profiel   

Bruidschoenen zijn heel erg suf. Koop schoenen die je later nog wil dragen. Of draag schoenen die je al hebt en die ingelopen zijn.
Blijf weg bij die parelmoer nepglans dingen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 21:50 



 
Profiel   

Voor 1 keer per week soep hoef je heen apparaat te kopen. Kan je beter investeren in een gezonde maaltijd die bezorgd wordt. Of geef jezelf een kick in the ass en ga actiever koken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 21:52 



 
Profiel   

Ik heb bruidsschoenen en heel de dag heeft niemand gezegd “goh wat een mooie schoenen”. Want mijn jurk hing er overheen -O-
De enige die ze me echt goed vond staan was de verkoopster :')
En nu staan ze, na 1 dag gedragen, alweer 6 jaar mooi te zijn in de kast. Te wachten op... sja waar op?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 22:16 



 
Profiel   

M_D_H schreef
Maar een staafmixer is inzetbaar voor meer dan alleen soep maken en een soupmaker niet :')

Bruidsschoenen... jay or nay? :+



Wel! Compote en smoothies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 22:23 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Sheran schreef
Soep is voor mensen die te lui zijn om te kauwen.

Het is ook zeker al uit luiheid (of uit moeheid ) dat wij inderdaad eens per week soep eten :j

Maar heb je op zulke dagen dan ook zin om soep te maken, want ook met zo'n apparaat is het meer werk als gewoon kant en klaar uit een pak opwarmen natuurlijk. Als je al moe bent (of gewoon lui) hoe groot is dan de kans dat je daar echt zin in hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 22:41 



 
Profiel   

Nee ik zou dan in het weekend soep maken en het uit de vriezer halen :)
Dat doe ik nu al met verschillende maaltijden. De verpakkingen en vooral veel zout in de pakjes staan mij tegen.
Maar bedankt voor nu bestel ik nog niks en kan ik nog wel even zonder staafmixer of soupmaker haha. Heb ook nog erwtensoep in de vriezer :j


Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 22-11-20 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 22:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de bruiloft in het vooruitzicht! *\o/*
En tsja, schoenen... Beter goedkopere lekker zittende mooie schoenen die je later nog eens draagt, dan kneiterdure schoenen die je niet eens in kunt lopen van tevoren omdat dat opvalt.
Bij die leuke lekker zittende goedkopere schoenen denk je altijd weer terug aan die mooie dag als je ze draagt naar een sollicitatiegesprek, feestje, etentje... <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 22:48 



 
Profiel   

Haha, bij een sollicitatie: 'De vorige wilde me ook toen ik deze schoenen aan had!'

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 22:55 



 
Profiel   

Sheran schreef
Haha, bij een sollicitatie: 'De vorige wilde me ook toen ik deze schoenen aan had!'

Ik zit af en toe echt hardop te lachen als ik dit topic lees _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 22:58 



 
Profiel   

@lenaatje; heb je wel een blender? Daar kun je ook prima soep mee maken. Scheelt weer een apparaat in de kast. Heb je ook die niet zou ik wel een staafmixer halen, is het kleinste van de 3 dus neemt de minste ruimte in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 09:16 



 
Profiel   

Blijf trouw aan goede schoenen die je graag vaak om je heen hebt.

Niet alweer vreemd gaan met een ander paar direct na je bruiloft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 09:26 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Sheran schreef
Soep is voor mensen die te lui zijn om te kauwen.

Het is ook zeker al uit luiheid (of uit moeheid ) dat wij inderdaad eens per week soep eten :j


Zelfgemaakte soep is heel erg veel lekkerder dan uit een pakje. Hoeveel kost de kenwood?
Want soep maken kan ook met een staafmixer van een tientje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 09:54 



 
Profiel   

Sheran schreef
_O- :')

Ik heb nog wel wat in mijn hoofd, maar dat ga ik gewoon kopen, haha Wilde laatst ook nog een duur matras bij Beter Bed kopen maar daar had ik mezelf al vanaf gepraat.

Regenjas is er overigens niet gekomen :D

Jammer van die matras. Ik ben heel goed geholpen bij Beter Bed en ben erg blij met mijn nieuwe matras :j .
(En ik kreeg hem voor de halve prijs...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 10:16 



 
Profiel   

Ik wil iemand appen maar weet dat ik het niet moet doen omdat deze persoon het waarschijnlijk toch negeert en niets terug stuurt maar toch heb ik de onwijze drang om te appen...


Dus praat me er aub vanaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 15:07 



 
Profiel   

De spijt die je voelt als je toch geappt hebt is heel irritant. Geef je zelf een tijdsbestek, “ik wacht in elk geval tot morgen vroeg 08.00”

Vaak denk je er dan anders over. :) Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 15:19 



 
Profiel   

Heb ik een bird buddy nodig? Het is een vogelhuisje met een camera er in die meldingen doorgeeft via je telefoon (je hebt een bezoeker en welke vogel het is) en je kan vogels "sparen", dus het is de kunst zoveel mogelijk vogels naar je huisje te lokken :P Alleen volgens mij hebben we hier alleen maar kraaien -O-
https://www.kickstarter.com/projects/my ... ref=6b0sgl

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 20:24 



 
Profiel   

Ja, die heb je heel hard nodig. Als je wilt dat Jan en alleman mee kan kijken hoe jij in je bikini in je tuin zit. Omdat zo'n camera een crappy beveiliging heeft. Want jah, hoe goed moet je beelden van vogeltjes beveiligen?

En dan nog: weet je hoe vaak vogeltjes naar zo'n kastje vliegen en weer weggaan? Zit jij gezellig op een terrasje ergens, blijft die telefoon van je maar piepen dat je vogeltjes aan het sparen bent. Maakt je alleen maar nog veel verslaafder aan je telefoon. Ga in de tuin zitten naar een houten voederkastje staren in plaats een digitale overdosis aan driedubbele vogelfoto's naar je hoofd laten slingeren op momenten dat je gewoon in real life met iets heel anders bezig zou moeten zijn.

Niet doen dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 20:35 



 
Profiel   

Ik heb al meer als een jaar een vogelhuis hier hangen, perfect formaat voor wat hier zoals rond vliegt (er wonen pakweg 40+- mussen in mijn tuin, ik wou ze extra woonruimte geven lol). Maar echt... Zero fox given, niemand wil ook maar naar dat huis kijken, die vogeltjes steken nog net niet alle 40 hun middelveertje naar mij op.

Als je wilt kijken wat er zoals bij je in de buurt zit zou ik beginnen met voeren trouwens, dan komen ze vanzelf naar je tuin. Leuker om naar te kijken ook vind ik persoonlijk, dan zie je ook hun complete gedrag, en niet alleen af en toe een glimp van ze door zo'n huisje waar ze misschien niet eens interesse in hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 21:54 



 
Profiel   

Dit:

[ img ]

en dit:

[ img ]



Dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 22:32 



 
Profiel   

Ja dat is een heel leuk ding, als je een gepensioneerde boomer bent die graag andere mensen op 'feestboek/vleesboek' (ha...ha...) wilt vervelen met het vliegend spul in je tuin.

Ik vind het ook typisch zo'n ding waarvan je heel even aan het begin denkt "hey, wat geinig" maar de nieuwigheid is er heel snel af en na een paar weken als mus nummer 893 op je telefoonscherm voorbij komt ga je jezelf toch afvragen waarom je niet verstandigere keuzes maakt met je geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 22:36 



 
Profiel   

xSCWx schreef
Heb ik een bird buddy nodig? Het is een vogelhuisje met een camera er in die meldingen doorgeeft via je telefoon (je hebt een bezoeker en welke vogel het is) en je kan vogels "sparen", dus het is de kunst zoveel mogelijk vogels naar je huisje te lokken :P Alleen volgens mij hebben we hier alleen maar kraaien -O-
https://www.kickstarter.com/projects/my ... ref=6b0sgl


Gut wat een gedrocht.
Maar je krijgt wel berichten van je buddy Robin. Kom je in ieder geval niet zielig en eenzaam over. Je collega zal je vragen of Robin je nieuwe vriendje is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 22:46 



 
Profiel   

Waarom wil je een vogelhuisje als je toch geen tijd hebt om ernaar te kijken? Als je dan toch knappe beelden uit een vogelhuisje wil, kijk dan naar Springwatch of Autumwatch (of de bijbehorende FB-pagina's): dat is gratis, maar wel goede kwaliteit beelden en beschikbaar wanneer je maar wilt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 08:35 



 
Profiel   

Granoek schreef
M_D_H schreef
Maar een staafmixer is inzetbaar voor meer dan alleen soep maken en een soupmaker niet :')

Bruidsschoenen... jay or nay? :+

Ga je trouwen?

Ja :j
Ik heb zaterdag mijn jurk uitgekozen en ik heb prachtige schoenen gezien...
Maar ik twijfel. Want in principe zijn gewone schoenen zonder het woordje "bruids" er voor, wellicht ook wel gewoon passend en waarschijnlijk goedkoper omdat er niet het woordje "bruids" voor staat.
Maar tegelijkertijd. De schoenen zijn perfect, volgens mij kan ik ze aan zonder groter te zijn dan het vriendje, ze zijn de perfecte kleur, hebben de perfecte hoeveelheid glitter en staan eigenlijk al sinds 25-5-2019 (de dag dat mijn vriend mij vroeg) op mijn lijstje :o
En ik was niet van plan om ze niet in te lopen of om ze niet na de bruiloft nog aan te doen :+
Ze komen gewoon bij mijn andere parels in de kast en worden braaf gedragen :') _O-

Maar ik twijfel omdat jullie precies de dingen zeggen die ik ook denk, maar tegelijkertijd zijn ze perfect passend bij de jurk :j
ik ga er nog wel even over nadenken :j

Over dat birdbuddycontrolding, niet doen.
Lijkt leuk maar na een week denk je, waarom heb ik hier mijn geld aan uitgegeven?
We worden al zo gecontroleerd in ons leven door de computer, social media en de telefoon, laat dit ding maar zitten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 09:10 



 
Profiel   

M_D_H schreef
Granoek schreef

Ga je trouwen?

Ja :j
Ik heb zaterdag mijn jurk uitgekozen en ik heb prachtige schoenen gezien...
Maar ik twijfel. Want in principe zijn gewone schoenen zonder het woordje "bruids" er voor, wellicht ook wel gewoon passend en waarschijnlijk goedkoper omdat er niet het woordje "bruids" voor staat.
Maar tegelijkertijd. De schoenen zijn perfect, volgens mij kan ik ze aan zonder groter te zijn dan het vriendje, ze zijn de perfecte kleur, hebben de perfecte hoeveelheid glitter en staan eigenlijk al sinds 25-5-2019 (de dag dat mijn vriend mij vroeg) op mijn lijstje :o



Gefeliciteerd.

Who cares dat je schoenen geen bruidsschoenen zijn, waarschijnlijk vallen ze toch onder je jurk en als je er al zo lang mee in je hoofd zit: doen :j

Als ze dan toch voor geen meter zitten (kan niet vinden of je al gepast hebt) kan je ze uit je hoofd zetten en verder kijken, en anders, hoe mooi is het dat je je perfecte schoen hebt gevonden voor een normale prijs :D

Bij je eerste vraag verwachte ik juist dat je exorbitant dure bruidsschoenen had gezien en daar van af gepraat wou worden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 09:19 



 
Profiel   

Haha, nee, het zijn ook bruidsschoenen :')
Zijn ze duur? Duurder dan een normale schoen... Maar goedkoper dan mijn halsketting die ik die dag ga dragen dus ja... :') _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 09:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 72 van de 91 [ 2271 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 91  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen