Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-20 12:40

Haar eerst laten opdrogen voor je het überhaupt borstelt. nat haar is erg kwetsbaar. Eigenlijk gewoon het beste zo weinig mogelijk met je haar doen en gewoon regelmatig naar de kapper om het gezond te houden. En als je haar erg pluist of wat dan ook heb je waarschijnlijk een verkeerde shampoo te pakken of is je haar niet meer in conditie. Borstels zijn symptoombestrijding.

Daffodil: je hebt niets nodig, je loopt nu toch niet naakt ofzo. Zo'n sale nodigt je alleen maar uit om allerlei rommel te kopen die je toch eigenlijk niet nodig hebt. Volle kledingkast, slecht voor het milieu... waarom zou je.

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 14:04

Ik vind je haar op die foto linksboven absoluut niet verkeerd! Ik had echt iets totaal anders, en vooral veel “erger” verwacht adhv je beschrijving.

Sellyxx

Berichten: 1213
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 14:47

links boven is waarschijnlijk de ongeborstelde staat en ik herken dat, ik heb dan mooie slag/krullen eind v.d dag en ziet er mooi uit maar ik moet het wel kammen omdat in de ongeborstelde staat er te veel klitten zitten/ontstaan.kan er dan wel goed uit zien maar je moet het eerst weer kammen zoals linksonder (wat er in eerste instantie plat uit ziet) zodat het later weer in model trekt.

beetje offtopic, excuses zal t niet meer doen. :)

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 16:26

ImkeTarek schreef:
MarcoBorsato schreef:
Hier mag een baby pas met 3 kg naar huis, maatje 50 zou dan moeten passen.

Hangt denk ik van t ziekenhuis af dan :) . Mijn zus is n kleine 3 weken geleden bevallen van een tweeling (met bijna 37 weken) in Nijmegen en ze zijn vorige week donderdag naar huis gegaan terwijl de kleinste van de twee maar net over de 2kg was. Maatje 44 is nog wat aan de grote kant zelfs..


Misschien omdat mijn kind dan prematuur was, dat die kilo er echt aan moest zitten, zou kunnen?

Zou in ieder geval niet teveel minikleertjes kopen, tot maat 56 maken ze het niet vies.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 16:57

Okay, ik heb drie paar Converse op het oog! Maar drie paar is wellicht een beetje overkill, hoewel ik elke dag (de hele dag) op Converse loop en ze dus best snel slijten.

Nummer 1 kijk ik echt al heeeel lang naar, en hij is nu eindelijk afgeprijsd...
Klik

Nummer 2 vind ik ook leuk en past mogelijk beter bij mijn kleren qua kleur:
Klik 2

En nummer 3 vind ik ook gaaf maar misschien een beetje te "groep 8", haha. Of te kersterig.
Klik 3

Gini
Berichten: 17935
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 16:58

Heb je het nodig? Heb je geen sneakers?

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:06

Alledrie mijn ding niet sowieso, maar 3 paar schoenen tegelijk is inderdaad overdreven. Als je echt een paar nieuwe nodig hebt dan ga je voor het paar met de minste twijfels. In jouw geval klinkt het alsof dat de eerste zijn

Veronica2
Berichten: 2674
Geregistreerd: 26-08-13

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:07

1 en 3, nr 2 niet wegens te saai.

belle_boef

Berichten: 10747
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:08

Serieus dierenprintjes in dit tijdperk? En bij klik 3 ga je terug naar disco jaren of je kleutertijd.
Zo wil je toch niet dat mensen je zien.

Raineri
Berichten: 6249
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:10

Hoe duur zijn converse eigenlijk? Ik ben echt anti converse schoenen:

Ze zijn super koud in de winter
Het is een stukkie stof dus vindt het sowieso heel erg overpriced
Ze slijten altijd op van die buigpunten

Het esthetische gedeelte hou ik me buiten

Vjestagirl

Berichten: 26658
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:11

Haarbal schreef:
Okay, ik heb drie paar Converse op het oog! Maar drie paar is wellicht een beetje overkill, hoewel ik elke dag (de hele dag) op Converse loop en ze dus best snel slijten.

Nummer 1 kijk ik echt al heeeel lang naar, en hij is nu eindelijk afgeprijsd...
Klik

Nummer 2 vind ik ook leuk en past mogelijk beter bij mijn kleren qua kleur:
Klik 2

En nummer 3 vind ik ook gaaf maar misschien een beetje te "groep 8", haha. Of te kersterig.
Klik 3


Waar precies heb je die nummer 3 gevonden? O:)

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:16

Sja, ik koop Converse alleen in januari, want alleen dan zijn ze in de aanbieding en betaalbaar (die met printjes iig). En ik koop meestal 2 of 3 paar per jaar, daar kan ik dan het hele jaar mee vooruit. Ik heb wandelschoenen voor het bos in met de hond, en zomers loop ik thuis standaard op blote voeten. Verder draag ik Converse. Vroeger had ik er Dr Martens bij voor de winter maar dat kan ik tegenwoordig niet meer betalen en die dingen zijn De Hel met inlopen. Converse is net als blote voeten, heerlijk.

Ik heb dus vorig jaar in januari 3 paar gekocht, waarvan 1 paar een ander model, van suede, en dat is een miskoop. Dus ik heb nu nog twee paar die redelijk zijn, en 2 paar van 2 jaar geleden die echt afgeragd zijn. Vorig jaar hadden ze geen leuke printjes, dus vorig jaar heb ik alleen effen gekocht, dus ik ben wel weer toe aan een printje ;)

En koude voeten in de winter valt mee, ik heb er s'winters handgebreide wollen sokken in en dan gaat het prima. Alleen met regen is het lastig want na een tijdje zijn ze dus lek door het slijten op de buigpunten.

Maar 3 paar is wel overkill denk ik ja...

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:18

Ik heb ook veel converse hoor, vind ze super fijn maar hoe kun je leven met jezelf als je zoveel geld uit geeft in 1 keer aan 3x dezelfde schoenen, bijna toch. Dan kan ik niet slapen hoor :P

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-20 17:18

*checkt leeftijd van haarbal*
*vindt geen leeftijd*
*ziet dat ze docent is*

Je moet jezelf niet verwarren met je leerlingen he. Als iets voor hun leeftijd geschikt is, wil niet zeggen dat jij er ook in moet gaan lopen. Allstars zijn bovendien best slechte schoenen, zowel qua voetbed als qua kou als qua productieproces. Als je toch eentje doet zou ik inderdaad de eerste doen, omdat je daar het meest overtuid van lijkt.
In nummer 3 lijk je net een door de glitter gerolde slang.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:19

Jamaar Granoek, ze zijn in de sale! 110 euro voor alledrie samen! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:20

Vjestagirl schreef:
Haarbal schreef:
Okay, ik heb drie paar Converse op het oog! Maar drie paar is wellicht een beetje overkill, hoewel ik elke dag (de hele dag) op Converse loop en ze dus best snel slijten.

Nummer 1 kijk ik echt al heeeel lang naar, en hij is nu eindelijk afgeprijsd...
Klik

Nummer 2 vind ik ook leuk en past mogelijk beter bij mijn kleren qua kleur:
Klik 2

En nummer 3 vind ik ook gaaf maar misschien een beetje te "groep 8", haha. Of te kersterig.
Klik 3


Waar precies heb je die nummer 3 gevonden? O:)

https://www.converse.com/nl/nl/regular/ ... 6600C.html

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-20 17:20

110 euro waar je zoveel leukere dingen mee kan doen.
Voor 3 vrijwel dezelfde ijskoude platte floppers.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:22

Haarbal schreef:
Sja, ik koop Converse alleen in januari, want alleen dan zijn ze in de aanbieding en betaalbaar (die met printjes iig). En ik koop meestal 2 of 3 paar per jaar, daar kan ik dan het hele jaar mee vooruit. Ik heb wandelschoenen voor het bos in met de hond, en zomers loop ik thuis standaard op blote voeten. Verder draag ik Converse. Vroeger had ik er Dr Martens bij voor de winter maar dat kan ik tegenwoordig niet meer betalen en die dingen zijn De Hel met inlopen. Converse is net als blote voeten, heerlijk.

Ik heb dus vorig jaar in januari 3 paar gekocht, waarvan 1 paar een ander model, van suede, en dat is een miskoop. Dus ik heb nu nog twee paar die redelijk zijn, en 2 paar van 2 jaar geleden die echt afgeragd zijn. Vorig jaar hadden ze geen leuke printjes, dus vorig jaar heb ik alleen effen gekocht, dus ik ben wel weer toe aan een printje ;)

En koude voeten in de winter valt mee, ik heb er s'winters handgebreide wollen sokken in en dan gaat het prima. Alleen met regen is het lastig want na een tijdje zijn ze dus lek door het slijten op de buigpunten.

Maar 3 paar is wel overkill denk ik ja...

Misschien niet het beste advies in dit topic, maar het klinkt wel alsof je echt nieuwe schoenen nodig hebt.

Zelf zou ik dan niet voor All Stars gaan, die dingen zijn in no time kapot en daarom dus overpriced, maar als dat t enige is waar je fijn op kan lopen...? Dan zou ik het gewoon doen.

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:23

Haarbal schreef:
Jamaar Granoek, ze zijn in de sale! 110 euro voor alledrie samen! :D

He WAUW! Dan heb je nog 70€ over voor leukere dingen als je er maar 1tje neemt WHIEEEE

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:25

1. All Stars zijn uit de mode
2. All Stars zijn hun prijs echt niet waard
3. Die printjes gaan niet meer eens je volwassen bent...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:26

Schemerdier schreef:
1. All Stars zijn uit de mode
2. All Stars zijn hun prijs echt niet waard
3. Die printjes gaan niet meer eens je volwassen bent...

Dit is echt de enige goede reden om het niet te doen... Schoenen van 80 euro moet je echt wel langer dan een jaar mee kunnen doen, helemaal als je ze afwisselend draagt.

Mijn Puma's waren ook die prijs, zijn een jaar oud en zien eruit als nieuw. En zijn niet lek na het lopen in de regen :7.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 18:01

Je koopt 3 paar en daar doe je een jaar mee? :wow:
Ik heb denk ik nu 4 jaar geleden een paar schoenen gekocht waar ik nog syeeds dagelijks de honden op uitlaat (achterkanten platgetrapt als soort slippers), heb nu een paar dat na 2 jaar bijna dagelijks dragen minder begint te worden, maar ik had toen 3 paar gekocht dus heb nog 2 paar zgan staan. En nog een paar helemaal nieuw trouwens. Ik heb iig over 4 jaar schoenen kopen (6 paar gekocht oid), 2 paar schoenen echt “af” gedragen. Dus als jouw voeten na 1 jaar 3 paar verslijten is er of iets mis met je schoenen, of met je voeten, of met je manier van lopen :') :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 18:17

Je bent nooit te oud voor all stars :Y)

Maar 3 paar van die opvallend gekleurde vind ik wat teveel van het goede, dan verliest het toch een soort van waarde, niet?

black_kelpie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 18:33

Stom _-:( topic _-:( mijn Converse zijn ook aardig afgetrapt en nu is er blijkbaar een sale waar ik niet van op de hoogte was. Nu wel :=

Aranel
Berichten: 20201
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 18:39

Yes dit topic heb ik nodig!

Ik heb mijn oog laten vallen op Dr Martens maar ik koop nooit zulke dure dingen voor mezelf :+

https://www.zalando.nl/dr-martens-veter ... hsEALw_wcB

Deze zijn het.
Ik heb als dagelijkse schoenen Adidas sneakers en nepleren nette laarsjes. Niet iets wat hierop lijkt.
Vind ze echt heel leuk, maar die prijs :=