Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 217 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

 
Profiel   

Ja precies ik ben ook opgegroeid met een vader die bijna niet thuis was. Zou dat echt niet willen hoor. Jippie heb je een duur huis om alleen maar in te slapen. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:16 



 
Profiel   

Exact dat dus San. Ik begrijp niet dat mensen solliciteren voor een functie met voltijds regime en vaak ook wel flinke verantwoordelijkheden, dan gelijk erna lekker afwezig gaan wezen ivm zwangerschap en na de worp dan plots gaan zaniken omdat ze minder uren willen "want kinderen". Bepaalde functies zijn nou eenmaal voltijds omwille van de workload en verantwoordelijkheden. Vind dat zo idioot om dan nadien alsnog die plek op te eisen aar dan wel volledig aangepast aan jouw wensen. Als parttime mogelijk was geweest, had dat dan eerst besproken tijdens het sollicitatieproces? En anders hadden ze dat vast wel vermeld in de vacature of werkregime bespreekbaar was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:19 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Jouw man verdient zo veel omdat hij er ook veel voor over moet hebben zijn werk te kunnen doen.

Mensen vergeten dat idd heel snel. Zo zou ik voor geen geld ter wereld met mijn schoonvader willen ruilen qua werk, ondanks dat hij 5 cijfers per maand binnenharkt. Die verantwoordelijkheid kan ik niet mee omgaan.


Of alle verplichtingen die er aan vast zitten qua extra uren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:26 



 
Profiel   

Nog zoiets: werken in de zorg. Moeilijk doen omdat je met al die diverse shiften zit en alles wat erbij komt kijken, maar tevens gaan miepen dat je alle premies misloopt omdat je uitsluitend dagdiensten wil draaien...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:35 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Jippie heb je een duur huis om alleen maar in te slapen. :+


Zo denk ik er ook over en heb daarom meerdere dingen afgewimpeld maar dat vinden bedrijven ook niet tof als je een vrouw bent want ze willen dan graag jouw geslacht ge/misbruiken om hun jaarlijkse quota doelen te halen :')

Een vriendin van mij had de eerste vrouwelijke kapitein op een meta grote boot kunnen zijn, maar daar had ze geen zin in. Dat vonden ze echt niet tof, die hadden al helemaal zin in een beetje media bekendheid met „oh wij zijn zo divers“ _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:58 



 

[ img ]

Als ik dit naar mijn zusje stuur (anti-vaxxer) krijg ik oorlog, dus deel hem hier maar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 00:06 



 
Profiel   

Please stuur en zend screenshots

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 00:14 



 
Profiel   

Relaxed schreef
[ [url=m/7hj3nq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik dit naar mijn zusje stuur (anti-vaxxer) krijg ik oorlog, dus deel hem hier maar :')

_O-!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 00:40 



 
Profiel   

Dit is schijnbaar geen konijnenhok _O- Could have fooled me!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 12:52 



 

MarlindeRooz schreef
Please stuur en zend screenshots

Voor *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 13:12 



 

idinn schreef
MarlindeRooz schreef
Please stuur en zend screenshots

Voor *\o/*

Ik ook! *\o/*

Prariy: :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 13:14 



 
Profiel   

Prairy schreef
Dit is schijnbaar geen konijnenhok _O- Could have fooled me!


[ [url=m/bqHWNy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Huh. Kinderen alleen laten is zowat een doodzonde, maar ze in hun uppie op de stoep parkeren in een konijnenhok is wel ok?

Ik volg die mensen echt niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 14:15 



 
Profiel   

Die konijnenhokken zijn buitenwiegjes. O.a. bij de kinderopvang worden ze gebruikt. Hoe debiel het er ook uitziet, het werkt wel voor de kleintjes die erin moeten slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 14:19 



 
Profiel   

Prairy schreef
Dit is schijnbaar geen konijnenhok _O- Could have fooled me!


[ [url=m/bqHWNy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik weet welk topic jij hebt gelezen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 14:24 



 
Profiel   

Prairy schreef
Dit is schijnbaar geen konijnenhok _O- Could have fooled me!


[ [url=m/bqHWNy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een kippenhok?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 14:38 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Prairy schreef
Dit is schijnbaar geen konijnenhok _O- Could have fooled me!


[ [url=m/bqHWNy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een kippenhok?


Nee. Een baby hok.

Kijk, in de zomer snap ik het echt helemaal, dan slaap ik ook graag buiten. En frisse lucht snap ik ook. Maar ik vind het nu wel frisjes worden buiten haha. Ik ben wel voor overigens, als die koters het niet koud hebben, lijkt het me op zich best gezond. Vond het er alleen zo raar uit zien :')

Vond ik overigens ook van de babyhokken in een kdv die ik zag waar Geubels en de Hollanders waren voor de show. Een dierenasiel ziet er ongeveer hetzelfde uit :P had ik nooit over nagedacht hoe ze dat deden, ik dacht gewoon allemaal wiegjes ofzo. Die Geubels is briljant overigens :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 14:43 



 
Profiel   

Mooi hokkie, lijkt me alleen niet erg geluiddicht?

Zo ben je nog niet uit de herrie :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 15:08 



 

Hok staat buiten dus gewoon deur dicht houden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 15:32 



 

Relaxed schreef
Hok staat buiten dus gewoon deur dicht houden :+

Zo deden ze dat van de zomer vlakbij de paarden. Kom daar voor m'n rust, niet om naar andermans luchtalarm te luisteren :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 19:03 



 
Profiel   

Ik ben wel blij dat dit nog niet hip was in mijn kindertijd. Je mag me gek vinden maar ik heb het graag warm als ik slaap. In mijn appartement is het gewoon 20 graden in mijn slaapkamer en ik slaap ook onder een dekbed.

Als het koud is waar ik slaap en afhankelijk ben van heel dikke dekens enzo slaap ik te diep, wordt wakker met een vreemde soort kater en blijf de hele dag moe :brr:. Dat had ik als kind, toen had ik geen verwarming op mijn kamer thuis.

Maar ik heb dan ook nooit problemen in de zomer

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 21:16 



 
Profiel   

En kwamen je ouders dan nooit buiten met je toen je klein was? Je hebt nooit in de kinderwagen gezeten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 21:37 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
En kwamen je ouders dan nooit buiten met je toen je klein was? Je hebt nooit in de kinderwagen gezeten?

Ik denk het eerlijk gezegd niet nee.. Wat dan? Ik zat vanaf baby al fulltime bij de crèche en in het weekend bij een oppas, soms opa en oma ofzo dat wisselde een beetje. Dat weekend en een woensdagmiddag thuis kwam er een beetje erin toen ik naar de basisschool ging.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik mijn broertje ooit in een kinderwagen zag

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 21:44 



 
Profiel   

Dus een baby in de opvang/crèche dumpen is wel normaal. Maar een kind buiten laten slapen wat veel kinderen fijn vinden en goed voor hun gezondheid is dat is niet oke? Ik vind het juist enorm zielig om een baby dagenlang bij een ander te laten. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 21:48 



 

MarlindeRooz schreef
Dus een baby in de opvang/crèche dumpen is wel normaal. Maar een kind buiten laten slapen wat veel kinderen fijn vinden en goed voor hun gezondheid is dat is niet oke? Ik vind het juist enorm zielig om een baby dagenlang bij een ander te laten. :n

Of in een benauwd kamertje. := Mensen doen echt alsof die kinderen in hun blootje in de regen gedumpt worden en daar even een middagje mogen tukken zonder dat ernaar omgekeken wordt. Of je kind nou boven ligt en je gaat af en toe even kijken of buiten, ik zie echt het probleem niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 21:53 



 
Profiel   

Huh wie zegt dat dan. Ik zou het zelf nooit zo doen als mijn ouders hoor, vond de kinderdagverblijven en alles verschrikkelijk.. En buiten slapen met dit huidige koude weer, daar moet ik ook niet aan denken :brr:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 21:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 217 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen