[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smurffie

Berichten: 11132
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 09:45

idinn schreef:
Hoezo mag die brigade altijd eerst.. *gaat mopperend in een hoekje zitten*

En ik kreeg ook al geen vakantie in de zomervakantie -O- allemaal door die brigade -O-
*mag ik erbij in je hoekje? *

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 09:52

De groep bijsturen :r werkelijk wat een domme arrogantie :n

Raineri
Berichten: 6282
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 09:54

Dit is pagina 420 :Y)

Bijzonder kinderachtig van iemand die kinderen niets vind

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 09:55

Relaxed schreef:
De groep bijsturen :r werkelijk wat een domme arrogantie :n

Om dan gelijk maar een opmaatje richting foute memes te godwinnen: weet je wie er ook groepen wilde bijsturen?

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 09:56

corinep schreef:
Niks lange tenen, ik zie het als het morele kompas van de groep een beetje bijsturen.


Bedankt mam!

mellanion84
Berichten: 241
Geregistreerd: 14-07-11
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 09:57

corinep schreef:
De denigrerende opmerkingen over moeders en kinderen kan ik inderdaad bij denken "dat is niet voor mij". Al vraag ik mij soms wel af of mensen werkelijk zo denken want dan spoor je gewoon niet.


hoera ik spoor niet!! {:}
wist ik al jaren en zo fijn dat mensen het met enige regelmaat weer even moeten benoemen!
Stel je voor dat je gewoon geen behoefte hebt aan een mini me waar je je eigen tekortkomingen en mislukte dromen op kan projecteren :+

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 09:58

_kajo_ schreef:
FrNo schreef:
Ik haat geen kinderen, wel ouders die geen moeite doen om hun kinderen op te voeden.

Dit dus. Ik dacht altijd dat ik een hekel had aan standaard ieder kind, maar door mijn werk weet ik nu dat het met name de onopgevoede kinderen zijn.
Had iemand mij 5 jaar terug gezegd dat ik bij een basisschool zou gaan werken dan had ik diegene voor gek verklaard. Ik ben serieus een uur bezig geweest om een reden te verzinnen om onder het sollicitatiegesprek uit te komen toen ik van het uitzendbureau te horen kreeg bij welke organisatie ze me wilden uitzenden. Directeur van de school vindt dit zo'n hilarisch verhaal dat ik het tijdens een studiedag aan het team mocht (moest) vertellen. Hij zei laatst ook met een grote grijns tegen een directeur van een andere school dat ik nou niet bepaald van kinderen houd. Echt helemaal geen probleem. Ook collega's vinden het meer dan prima. Terwijl ouders dat echt niet snappen. Hun kinderen zijn toch zo leuk.

Ik werk dus voor een basisschool en iedereen weet hoe ik er over denk.

corinep schreef:
De denigrerende opmerkingen over moeders en kinderen kan ik inderdaad bij denken "dat is niet voor mij". Al vraag ik mij soms wel af of mensen werkelijk zo denken want dan spoor je gewoon niet.

Memes over kindermisbruik gaan gewoon echt veel te ver, en ja, dan zeg ik er wat van. Gelukkig was de mod het met mij eens.

Dat gezeur over "dit is ons topic", je zit op Bokt, iedereen mag meelezen en posten, ga dan lekker zelf een forum oprichten waar je moeders niet toelaat ofzo.

Jazeker, denk ik er zo over. En de grap is dat mijn collega's, die dus heel wat meer met kinderen hebben dan ik, dit hilarisch vinden.

corinep schreef:
DuoPenotti schreef:
Jou bericht komt wel heel mooi na die van mij en sorry, maar vind het passend. :))
Een paar procent met lange tenen bepaald voor een hele groep.


Ik denk dat er meer mensen zijn die dit soort grapjes niet normaal vinden, gelukkig maar.

Niks lange tenen, ik zie het als het morele kompas van de groep een beetje bijsturen.

Als je ergens grapjes over maakt begetaliseer je het probleem, dat gebeurt op veel teveel vlakken...

Ik bespreek dit topic regelmatig met collega's en kan niet wachten om deze te benoemen.

Maar goed, ik ga weer onder m'n (meelees)steen en hoop dat er weer veel zwarte humor voorbij komt. Lachen om die zwart humor is voor mij een heerlijke ontlading wanneer ik weer eens een dagje zeurende ouders heb moeten doormaken.

Mars

Berichten: 33288
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 09:59

#moederoverste :Y)


Mag deze dan ook niet meer? Of is dit ook buiten het morele kompas?

Afbeelding

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:03

Ik ga "bijsturing" van iemand die Willem Engel iemand vindt die zijn argumenten "goed onderbouwd" niet serieus nemen. _O-

Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:06

Aan de andere kant mag iedereen zelf weten waar hij/zij op temt, en als bokt het wel gepast had gevonden dan was het wel blijven staan toch?

In ander nieuws: ik krijg over 11 dagen nieuwe buren, een jong koppel. Ik hoop ontzettend hard dat zij ook CF zijn, maar ik ben er een beetje bang voor... In mijn vorige huis woonde er een baby naast me en als die 's nachts huilde werd ik er wakker van, zelfs met een hele kamer (en een hoop muren) ertussen.

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:11

Vjestagirl schreef:
Aan de andere kant mag iedereen zelf weten waar hij/zij op temt, en als bokt het wel gepast had gevonden dan was het wel blijven staan toch?


Hij was ook over het randje en daarmee uitermate ongeschikt voor een vrij groot percentage mensen. Al zitten hier overwegend mensen die wel zulke duistere humor hebben.
Dus dat het verwijderd wordt door bokt kan ik best begrijpen. Maar dat iemand het nodig vind om ons zwartgallige clubje bij te sturen is te belachelijk voor woorden. We zijn volwassen mensen, geen schapen of kleine kinderen.

Succes met je nieuwe buren, ik hoop dat het stille mensen zijn :D

Raineri
Berichten: 6282
Geregistreerd: 21-02-11

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:25

Wat is CF? :o?

Ik woon in een ouderencomplex. Zij maken me soms ook wakker omdat ze niet zich realiseren hoe lawaaierig ze zijn maar baby gehuil is zo poedersuiker gewoon

DuoPenotti

Berichten: 29992
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:27

Vjestagirl schreef:
Aan de andere kant mag iedereen zelf weten waar hij/zij op temt, en als bokt het wel gepast had gevonden dan was het wel blijven staan toch?

In ander nieuws: ik krijg over 11 dagen nieuwe buren, een jong koppel. Ik hoop ontzettend hard dat zij ook CF zijn, maar ik ben er een beetje bang voor... In mijn vorige huis woonde er een baby naast me en als die 's nachts huilde werd ik er wakker van, zelfs met een hele kamer (en een hoop muren) ertussen.

cf?

Nee ik denk dat de meme pro kindermisbruik is uitgelegd, wat uiteraard niet is.
En daarom verwijderd is

Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:27

Danique_G schreef:
Wat is CF? :o?


ChildFree :D

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:39

Ah kom op, ga allemaal niet zo verongelijkt zitten doen :')
Het is hier toch geen peuterspeelzaal?

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:45

DuoPenotti schreef:
Want door deze weg te halen hou je de hand boven het hoofd van deze kindermisbruikers....tja, kan ook.


Huh. :')

Mars

Berichten: 33288
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:46

Beter een hand boven het hoofd dan een vinger... ehm nee laat maar :=

Dieuwke_
Berichten: 4554
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:47

Mars schreef:
Beter een hand boven het hoofd dan een vinger... ehm nee laat maar :=


_O- _O-

DuoPenotti

Berichten: 29992
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:49

:D :))

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:12

fleurtjeuh schreef:
Ah kom op, ga allemaal niet zo verongelijkt zitten doen :')
Het is hier toch geen peuterspeelzaal?



Waarom heeft moeder overste dan met het plakje gezwaaid?
Niemand zegt dat een mod het zou weggehaald hebben als er geen tem was geweest.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41776
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:38

Vjestagirl schreef:
Aan de andere kant mag iedereen zelf weten waar hij/zij op temt, en als bokt het wel gepast had gevonden dan was het wel blijven staan toch?

In ander nieuws: ik krijg over 11 dagen nieuwe buren, een jong koppel. Ik hoop ontzettend hard dat zij ook CF zijn, maar ik ben er een beetje bang voor... In mijn vorige huis woonde er een baby naast me en als die 's nachts huilde werd ik er wakker van, zelfs met een hele kamer (en een hoop muren) ertussen.

Wij hebben een buurkrijsje. Hoor je ook overal doorheen. Van zoeen krijg je moordneigingen :\.

Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:44

Ik heb ook buurkrijsjes, maar twee huizen verderop. Ze zijn een van de redenen dat mijn huidige buren gaan verhuizen... Een van de twee heeft mentale problemen (hij kan zijn emoties niet goed uiten, waardoor alles er geschreeuwd en gekrijst uit komt), en ze worden ook opgevoed met het idee dat schreeuwen naar elkaar een acceptabele manier is om de aandacht te trekken....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41776
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:45

Vjestagirl schreef:
Ik heb ook buurkrijsjes, maar twee huizen verderop. Ze zijn een van de redenen dat mijn huidige buren gaan verhuizen... Een van de twee heeft mentale problemen (hij kan zijn emoties niet goed uiten, waardoor alles er geschreeuwd en gekrijst uit komt), en ze worden ook opgevoed met het idee dat schreeuwen naar elkaar een acceptabele manier is om de aandacht te trekken....

Oh dat laatste zal zeker helpen 8)7.

Ik hoop voor je dat t een rustig gezin is. Luidruchtige mensen en kinderen zijn zo killing voor je gemoedsrust.

Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:54

Die kinderen staat 's zomers op de trampoline (als de rest van het gezin en opa & oma in de tuin zitten) "IEDEREEN MOET NAAR MIJ KIJKEN!!! IEDEREEN MOET NAAR MIJ KIJKEN!!! OPA, U MOET OOK NAAR MIJ KIJKEN!!! IEDEREEN MOET NAAR MIJ KIJKEN!!! OMA, NIET WEGKIJKEN, IEDEREEN MOET NAAR MIJ KIJKEN!!!" enz enz enz.

Toen ze vorig jaar niet naar school gingen kon k helemaal m'n lol op.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41776
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:55

Vjestagirl schreef:
Die kinderen staat 's zomers op de trampoline (als de rest van het gezin en opa & oma in de tuin zitten) "IEDEREEN MOET NAAR MIJ KIJKEN!!! IEDEREEN MOET NAAR MIJ KIJKEN!!! OPA, U MOET OOK NAAR MIJ KIJKEN!!! IEDEREEN MOET NAAR MIJ KIJKEN!!! OMA, NIET WEGKIJKEN, IEDEREEN MOET NAAR MIJ KIJKEN!!!" enz enz enz.

Toen ze vorig jaar niet naar school gingen kon k helemaal m'n lol op.

Je had m'n kruisboog mogen lenen.

Ik zou GEK worden ;(.