[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sintara

Berichten: 7426
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:15

Had ik hier trouwens al verteld van een idioot die een klein kind in de box liet van mijn paard die op boxrust staat := gelukkig zag ik het en kon ik streng ingrijpen.

Paard is goed gefrustreerd over haar blessure en kleine ruimte en is daarom nogal zuur. Gelukkig vond ze een klein mens wel intrigerend en viel ze deze keer niet uit.. Er zijn veel makkelijkere manieren om van je kind af te komen

Prairy
Berichten: 9114
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:27

Natuurlijke selectie Sinatra, natuurlijke selectie... :j

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:47

Sintara schreef:
Had ik hier trouwens al verteld van een idioot die een klein kind in de box liet van mijn paard die op boxrust staat := gelukkig zag ik het en kon ik streng ingrijpen.

Paard is goed gefrustreerd over haar blessure en kleine ruimte en is daarom nogal zuur. Gelukkig vond ze een klein mens wel intrigerend en viel ze deze keer niet uit.. Er zijn veel makkelijkere manieren om van je kind af te komen


Wat moeten ze sowieso in de box van een paard van een ander?

Sintara

Berichten: 7426
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:01

Goeie vraag.. Ik had al een bakje met snacks gemaakt voor haar, zodat de mensen die iets willen geven wat uit dat bakje kunnen geven en niet zelf kilo's fruit gaan meenemen.

Maar ik kreeg al het nieuws dat ze allerlei soorten fruit lust dat ik niet in het bakje doe dus dat gaat ook niet 100% goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:18

Niobe schreef:
Sintara schreef:
Had ik hier trouwens al verteld van een idioot die een klein kind in de box liet van mijn paard die op boxrust staat := gelukkig zag ik het en kon ik streng ingrijpen.

Paard is goed gefrustreerd over haar blessure en kleine ruimte en is daarom nogal zuur. Gelukkig vond ze een klein mens wel intrigerend en viel ze deze keer niet uit.. Er zijn veel makkelijkere manieren om van je kind af te komen


Wat moeten ze sowieso in de box van een paard van een ander?


Mijn ouders hebben schapen, is heel normaal hoor dat mensen met kinderen het land in gaan :roll: 1x gezien dat de ram hem niet zo leuk vond }:)

Sintara

Berichten: 7426
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:24

Oeh ook leuk.. Bij de ram van mijn ouders zou zo'n kind dat echt niet overleven. Die is erg beschermend :=

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:27

Ik krijg gelijk beelden in mijn hoofd van een rammende ram :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:27

Sintara schreef:
Oeh ook leuk.. Bij de ram van mijn ouders zou zo'n kind dat echt niet overleven. Die is erg beschermend :=


Dat was hij toen ook, papa tilde het kind op en probeerde de ram weg te schoppen.. Mijn vader zag het gebeuren, maar deze ram was niet super fel, dus hij had zoiets van, ze redden zich maar..

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:29

Mensen zijn zo raar :') wat is toch de logica van zomaar ergens naar binnen gaan _O- Zou je eens bij hun thuis moeten doen :=

Ik heb ook beelden bij de ram :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:37

Niobe schreef:
Mensen zijn zo raar :') wat is toch de logica van zomaar ergens naar binnen gaan _O- Zou je eens bij hun thuis moeten doen :=

Ik heb ook beelden bij de ram :') :')
Uitgebreid topless in hun achtertuin gaan zonnen. :')

Relaxed: Werd je vader niet pissig om het feit dat ze de ram probeerden te schoppen? :=

Mews

Berichten: 5502
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:41

Ooh wat erg, ik snap ook niet waarom mensen dat soort dingen doen. Zowel zomaar iemand anders' paard's box inlopen met je kind als even leuk schaapjes gaan aaien in een wei die niet van jou is. :oo Dan ben ik maar weer blij dat mijn paard niet aan de weg staat.

Wat zei diegene toen je ingreep, Sintara? Hopelijk is de boodschap blijven hangen.

Sizzle

Berichten: 35709
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:46

Bambi1995 schreef:
Ik krijg gelijk beelden in mijn hoofd van een rammende ram :')


Ik ook, ik ben een keer bijna van mijn fiets gebeukt door een ram. Hij heeft me daarna ook letterlijk een stuk achtervolgt de dam op :=

Was op een stal waar de schapen vrijwel letterlijk iedere avond uitbraken om te kijken of er nog emmertjes krachtvoer klaar stonden die ze konden plunderen >;)

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:52

Niobe schreef:
Mensen zijn zo raar :') wat is toch de logica van zomaar ergens naar binnen gaan _O- Zou je eens bij hun thuis moeten doen :=

Ik heb ook beelden bij de ram :') :')


True story, maar ik heb dat meegemaakt. Zat er ineens een chick op de bank toen ik van de wc terug kwam. Toen ik vroeg waarom ze zomaar binnen kwam zei ze dat de voordeur open stond.

Ja en????

Sintara

Berichten: 7426
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:53

Mews schreef:
Ooh wat erg, ik snap ook niet waarom mensen dat soort dingen doen. Zowel zomaar iemand anders' paard's box inlopen met je kind als even leuk schaapjes gaan aaien in een wei die niet van jou is. :oo Dan ben ik maar weer blij dat mijn paard niet aan de weg staat.

Wat zei diegene toen je ingreep, Sintara? Hopelijk is de boodschap blijven hangen.

Nou ze was nogal van mij geschrokken, want ik overdreef en dat paard is super lief en heeft juist met een blessure behoefte aan liefde en aandacht... Maar nog voor ze helemaal uitgesproken was gaf Mel een hengst naar het buurpaard. Ik vroeg of ze het fijn had gevonden als dat kind op dat moment nog steeds tussen die muur en het paard had gestaan en toen was ze wel stil.

Ik denk niet dat Mel het dan ook had gedaan hoor maar echt zeker weet ik het ook niet.. Ze vindt het nog steeds wel moeilijk om te volgen waar mensen blijven in d'r stal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:56

MarcoBorsato schreef:
Niobe schreef:
Mensen zijn zo raar :') wat is toch de logica van zomaar ergens naar binnen gaan _O- Zou je eens bij hun thuis moeten doen :=

Ik heb ook beelden bij de ram :') :')


True story, maar ik heb dat meegemaakt. Zat er ineens een chick op de bank toen ik van de wc terug kwam. Toen ik vroeg waarom ze zomaar binnen kwam zei ze dat de voordeur open stond.

Ja en????
Wait, whut? 8)7 Mensen zijn soms echt bizar. :')

Sintara schreef:
Mews schreef:
Ooh wat erg, ik snap ook niet waarom mensen dat soort dingen doen. Zowel zomaar iemand anders' paard's box inlopen met je kind als even leuk schaapjes gaan aaien in een wei die niet van jou is. :oo Dan ben ik maar weer blij dat mijn paard niet aan de weg staat.

Wat zei diegene toen je ingreep, Sintara? Hopelijk is de boodschap blijven hangen.

Nou ze was nogal van mij geschrokken, want ik overdreef en dat paard is super lief en heeft juist met een blessure behoefte aan liefde en aandacht... Maar nog voor ze helemaal uitgesproken was gaf Mel een hengst naar het buurpaard. Ik vroeg of ze het fijn had gevonden als dat kind op dat moment nog steeds tussen die muur en het paard had gestaan en toen was ze wel stil.

Ik denk niet dat Mel het dan ook had gedaan hoor maar echt zeker weet ik het ook niet.. Ze vindt het nog steeds wel moeilijk om te volgen waar mensen blijven in d'r stal
Ook de brutaliteit dat mensen jou gaan vertellen wat jouw paard nodig heeft. := En als er wel wat gebeurd was, dan stonden ze waarschijnlijk ook vooraan om te zien wie ze aansprakelijk konden stellen voor de schade.

Sintara

Berichten: 7426
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:00

MarcoBorsato schreef:
True story, maar ik heb dat meegemaakt. Zat er ineens een chick op de bank toen ik van de wc terug kwam. Toen ik vroeg waarom ze zomaar binnen kwam zei ze dat de voordeur open stond.

Ja en????

Okee dat vind ik toch nóg iets gekker :x

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:00

MarcoBorsato schreef:
Niobe schreef:
Mensen zijn zo raar :') wat is toch de logica van zomaar ergens naar binnen gaan _O- Zou je eens bij hun thuis moeten doen :=

Ik heb ook beelden bij de ram :') :')


True story, maar ik heb dat meegemaakt. Zat er ineens een chick op de bank toen ik van de wc terug kwam. Toen ik vroeg waarom ze zomaar binnen kwam zei ze dat de voordeur open stond.

Ja en????

Wat :') :') was het een kind? Of gewoon mentaal uitgedaagd? :=

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:09

Één of andere doos die ons huis heel interessant vond:=

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:12

Ook leuk
Je paard in een groepsstal met uitloop hebben en opeens staat er een paard tussen wat voor moeder en haar kinderen is
Waarbij de kinderen de pownies gezellig snoepjes gaan geven met een aai over de bol ... dat hebben ze heel snel afgeleerd :=
Ondanks haar schattige maatje en kleurtje is het gewoon een draakkie

(Sowieso niet handig om met je zakken vol snoepjes tussen de paarden te duiken, zeker niet als er 2 a 3 van de 7 onwijs obsessief met eten zijn)

Sintara

Berichten: 7426
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:16

Wut, opeens een vreemd paard ertussen met kinderen en een moeder? Ook gewoon gevaarlijk voor de paarden..

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:17

Nee, was gewoon de nieuwe toevoeging aan de groep, alleen de eigenaars waren nogal groen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 15:01

Mkango schreef:
Niobe schreef:
Mensen zijn zo raar :') wat is toch de logica van zomaar ergens naar binnen gaan _O- Zou je eens bij hun thuis moeten doen :=

Ik heb ook beelden bij de ram :') :')
Uitgebreid topless in hun achtertuin gaan zonnen. :')

Relaxed: Werd je vader niet pissig om het feit dat ze de ram probeerden te schoppen? :=


Nee want dat doet mijn vader zelf ook als ie wordt aangevallen :') Of hij neemt een stok mee :+

djodjodjo

Berichten: 2331
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: World

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:10

MarcoBorsato schreef:
Één of andere doos die ons huis heel interessant vond:=


Hoe heb je dáár op gereageerd dan? :')

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:20

Haar eruit gezet. Ik woonde toen in een kraakpand met vrienden en we gaven af en toe feestjes, daar kende ik haar van maar we mochten elkaar niet. Zij zat niet in onze vriendengroep maar wilde dat wel denk ik? Maar het was die nacht bloedheet dus de deur stond open om te luchten.

Ze schaamde zich dood, dat wel. Ik denk dat ze hoopte dat er een feestje was :')

Sintara

Berichten: 7426
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 17:57

Hahaah wat een figuur _O- gelukkig geen volslagen vreemde dan.. Dat scheelt wel iets