[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 18:14

Ik zou 'm gewoon aan zn oor naar moeders slepen. Durf dan nog maar eens te beweren dat die koter het niet was.

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 18:18

Dat is het plan voor de volgende keer. Maar ze zijn zo snel. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41767
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 18:36

Boobytrap zetten.

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 18:38

Haha ik ga stuk _/-\o_ _O-

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 18:45

Filmen :j

Femke_Tweety

Berichten: 12014
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 18:48

En als het te idioot wordt de wijkagent vragen om eens een vriendelijk praatje te gaan maken.

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 18:56

Nou dan zou ik eerst de verhuurder eens op de hoogte brengen. Maar ik denk niet dat het zo ver komt. :)

Prairy
Berichten: 9168
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 19:00

_San87_ schreef:
Boobytrap zetten.


Stroomdraad spannen. 230v erop, doen ze het nooit meer :wave: }:)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:48

Wij hebben sinds kort nieuwe buren. Zou een vader zijn met om de week 3 kinderen.
Vader blijkt DJ te zijn. Vriend had voor zijn verjaardag zijn ouders even langs, maar schoonpa heeft nogal luide stem. Ging de buurman (toevallig?) luide muziek draaien de tijd dat ze hier waren...
Meneer woont trouwens gewoon samen met zijn vriendin ipv alleen en als de kinderen er zijn, dan slaap je dus niet langer dan 6u30 doordeweeks. Best klote omdat wij dus normaal een uurtje langer kunnen liggen te snorren :+ maar dat lukt niet als de trap plots naar beneden lijkt te denderen.

En ook overdag verbazen we er soms over hoeveel kabaal er is als ze rondrennen. Dat was bij de.vorige buren met kinderen idem, dus wij vragen ons nu wel af of zij ook zoveel zouden horen van ons... Of dat het gewoon normaal is dat kinderen zo rondstuiteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 21:14

@Varekaj is heel normaal, kinderen moeten gewoon kind kunnen zijn. :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41767
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 21:18

Dat kan ook zonder tyfusherrie.

Siers83

Berichten: 7379
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 22:55

[***] schreef:
@Varekaj is heel normaal, kinderen moeten gewoon kind kunnen zijn. :j

Bij deze opmerking krijg ik spontaan moordneigingen. Gelukkig hebben wij geen kleine kinderen op de buurt

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 22:57

Buur vandaag gezien ivm pakje dat bij ons was geleverd. Gaf direct aan dat als er teveel herrie is, we dat mogen laten weten. Ze wonen om de week bij hem en om de week bij mama, die nog vrijstaand ergens op de boerenbuiten woont. Daar hebben ze altijd kabaal mogen maken ivm geen buren en hij kon dus ook zijn muziek keihard zetten. Nu is dat voor hen aanpassen en nog wat zoeken...

Hebben aangegeven dat we best wat horen maar zolang ze niet de indruk geven bij ons in huis binnen te stormen dat het wel goed zit.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 23:49

Varekaj schreef:
En ook overdag verbazen we er soms over hoeveel kabaal er is als ze rondrennen. Dat was bij de.vorige buren met kinderen idem, dus wij vragen ons nu wel af of zij ook zoveel zouden horen van ons... Of dat het gewoon normaal is dat kinderen zo rondstuiteren.

Maar als jij hem normaal gesproken niet (echt) hoort dan zal het toch wel meevallen met jullie?
Al heb je horen en horen natuurlijk, ik hoor de bovenbuurman ook wel eens door zijn huis lopen, maar dat is niet storend ofzo

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 00:04

Normaal horen we inderdaad best weinig. Een keer de wasmachine die toeren maakt als die tegen de gemeenschappelijke muur staat. De stofzuiger, maar dan mag er geen tv of radio aan staan bij ons.
We horen het wel als ze naar toilet gaan :') omdat het grote genie van een architect de afvoerbuis dus ook in de gemeenschappelijke muur van onze woonkamers heeft laten lopen. Wij horen hun water klateren na doortrekken. Het onze hoort niemand, dat zit in de andere grensmuur met de woning die leegstaat.

Dus moet je bedenken wat ze uitvreten als wij ervaren dat ze door de muur gaan knallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 01:25

https://www.dumpert.nl/?selectedId=8026 ... Xx7CegJuuY

BREAKING NEWS: kinderen voor het leven getraumatiseerd doordat ze voor het eerst in hun leven hun handen hebben moet ontsmetten. Hoop dat ze hier overheen kunnen komen, maar dat zal waarschijnlijk wel een kwestie van jaren zijn.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 12:41

Wat een stom wijf zeg 8)7 Juist kinderhandjes zijn goor en zitten vol bacteriƫn.

Luxorvalkje
Berichten: 1945
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 23:05

En daarom pakte ik op verjaardagen niks van de salontafel waar ook kinderen bij konden.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 01:04

Weet je, hoe Mark Rutte en Hugo de Jonge elke keer op de covid persconferentie staan doet me nog het meest denken aan een moeder die langdurig tegen haar schenen wordt geschopt door een kleuter en die dan doodkalm zegt "Ja Vlinder, het is heel vervelend dat je geen snoep mag, maar wil je alsjeblieft niet schoppen? Je doet mama een beetje auw hiermee. Dat is niet lief."

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 05:42

Wat een onnozele vergelijking zeg :n

Femke_Tweety

Berichten: 12014
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 09:32

Ook niet echt iets voor dit topic?
Tot nu toe waren we hier redelijk coronavrij, en dat vond ik wel lekker, een topic even niet geconfronteerd met die ellende. :')

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 10:40

Nou, sorry hoor :o

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 11:19

Sinds corona krijgen wij geen (kleine) kinderen meer op bezoek op mijn werk (ouderenzorg). Onder de 12 was sowieso al sterk afgeraden, nadien verboden en intussen door lockdown 2 mag er maar 1 vaste bezoeker/bewoner meer komen. Dus dat maakt dat ik al een aantal weken kindvrij kan werken.

De rust sinds die krijsers en gillers niet meer door de gangen sprinten, personeel omver lopen, de drankautomaat martelen... Heerlijk.
Dat puntje van Corona vind ik absoluut niet erg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 11:41

Die regel gewoon handhaven straks.. koters enkel buiten _O- Als ouders niet kunnen opvoeden, moet je maar meedenken toch? Wij mochten bij oma echt niet door de gang rennen of gillen. Dat deden we maar buiten en niet pal voor de deur, maar in het speeltuintje verderop in de wijk.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 12:39

Varekaj schreef:
Sinds corona krijgen wij geen (kleine) kinderen meer op bezoek op mijn werk (ouderenzorg). Onder de 12 was sowieso al sterk afgeraden, nadien verboden en intussen door lockdown 2 mag er maar 1 vaste bezoeker/bewoner meer komen. Dus dat maakt dat ik al een aantal weken kindvrij kan werken.

De rust sinds die krijsers en gillers niet meer door de gangen sprinten, personeel omver lopen, de drankautomaat martelen... Heerlijk.
Dat puntje van Corona vind ik absoluut niet erg.

Haha, gewoon zeggen "uit een proef is gebleken dat een kindvrije omgeving de leefomgeving van de bewoners ten goede komt alsook de werksfeer van de collega's dus wij hebben besloten dit te handhaven" :')