Slechte ervaringen hotels - shoot!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 21:42

Ik heb heb slechte ervaring met een hotel op tenerife in de plaats Costa adeje. Ik had bijbetaald voor en kamer met zeezicht. We hadden een kamer aan het zwembad met jawel zo'n twee centimeter zee op verre afstand. Maar dat zou ik niet zo erg vinden, maar het was echt vies. Haren op de wastafel, een plafond ventilator durfde ik niet aan te zetten zoveel stof zat er op, de wcpot zat raar vast geschroefd en wiebelde als je er op zat,en last but not least we hoorde druppels snachts, kwam gewoon door het plafond, je zag ook een grote verkleurde vlek waar denk ik overheen was geschilderd. Na klachten wel een tegoedbon gekregen, we konden ook naar een andere kamer maar daar keek je tegen een muur aan.

Ps. Het had wel goede reviews dus misschien hadden wij veel pech?
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 23-01-20 21:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Leo

Berichten: 50128
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 21:45

Wij hadden een hotel in oost-Europa dat fantastisch gelegen was, er prachtig uit zag en goede reviews op Booking. De kamer die wij kregen was ook nog eens het beste uitzicht van het hotel, waanzinnig.
Jammer genoeg werd de gemeenschappelijke ruimte / restaurant half gevuld met familie / locals die vragen van ons met een snauw en kortaf beantwoordden (we waren er buiten het seizoen). Op de kamer bleek het toilet kapot. De doortrekknop was er af. Mijn vriend ging naar de eigenaar, die kwam al mopperend mee, rammelt een paar keer op de knop, zegt "sorry" en vertrekt. Say What?
Met wat moeite konden we hem wel doortrekken dus vooruit... Met douchen bleek de douchekop meer dan eens met stang en al omlaag te komen. Sta je dan.
Op Google ontdekten we vervolgens reviews uit mei dat jaar (wij waren er in november) met hetzelfde kamer nummer en dezelfde defecten. :=

Wij zijn verder niet veeleisend: het moet schoon schijn, lekker kunnen douchen en privacy. Luxe hoeven we niet.
Goddank nog nooit ongedierte gehad...

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 21:46

Een paar:

Een Travelodge-motel in Longbeach-Downtown. Eerste overnachting in de USA, ver voordat internet bestond. We hadden niets gereserveerd, waren het zat na de lange reis vanuit Nl en wilden slapen. Shabby kamer. De airco deed het niet, dus dan maar de koelkast open voor wat frisheid. De deur kon ook niet op slot, maar de koffers moesten de deur barricaderen.
En om de feestvreugde compleet te maken, werd ik midden in de nacht wakker van geweerschoten. Dus ik zeg tegen mijn partner: zet de tv eens uit.
En hij: die staat helemaal niet aan :oo Geen oog meer dicht gedaan en zo snel mogelijk vertrokken.

Diezelfde reis - we waren echt groentjes - was er rond Memorial Day geen kamer meer te vinden. We zakten steeds zuidelijker maar tegelijkertijd kwamen we juist mensen tegen uit Vegas die noordelijker gingen zoeken. Omdat we niet in de auto wilden slapen toch maar een C-hotelletje gekozen met van die neon reclames en die ook per uur verhuurd worden. De keuze voor de auto was waarschijnlijk toch beter geweest %) Wat een vieze bende was het ...

In Parijs zat ik met school ook in een C-hotel. Daar kwam de wasbak én de spiegel van de muur zetten bij normaal gebruik :=

En met een collega heb ik ook eens in een apart hotelletje in Eindhoven overnacht. Je moest aanbellen en daar kwam een rokende dame in de krulspelden de deur opendoen.
De ontbijtspullen van die ochtend stonden nog op tafel en het was 4 uur ‘s middags. Diezelfde spullen stonden er de volgende ochtend nog en de kamer was ook niet veel soeps. Maar we hebben wel veel lol gehad :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Slechte ervaringen hotels - shoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 21:58

In Deventer heb ik eens in een hotel gelogeerd waar ik de beestjes over het beddengoed zag lopen... :r

Ergens anders in NL, weet niet meer waar, was een hotel dat niet aan wake up calls deed... -O-

Maar het toppunt was wel in Engeland, een hotel vlakbij het Chelsea stadion.. we werden vriendelijk verzocht niet in de lobby/loungeruimte te gaan zitten praten, want de hoteleigenaar had er last van.. toen we vroegen waar hij last van had, en vroegen waar de lobby voor was bedoeld dan, werden we bijba het hotel uitgezet :oo

mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 22:05

Afgelopen september een last minut hotel geboekt in Brussel voor €50 voor 1 nacht.

Was niet veel soeps, douche bak kapot, wc rol houder kapot, wc zelf deed het amper en de trap naar boven was gewoonweg gevaarlijk te noemen, zeker voor mn hond Skip.

Maar goed, ik was iig van de straat af!

Deze last minut was dan wel écht last minut. 'S avonds om een uur of 20:00 geboekt voor diezelfde nacht :+

Deze muts was op Brussels in de verkeerde trein gestapt en stond ineens in Luik ipv Antwerpen :oo (en kwam juist net uit die hoek vandaan, uit Namen)

Een aardige Nederlander had me weer op de trein terug naar Brussel gezet, maar thuis komen zou ik niet meer die avond dus dan maar een overnachting in Brussel _O-

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 22:12

Hier ook slechte ervaringen met een fletcher hotel. Hadden een bon gekregen voor een overnachting en dit was zo'n beetje het enige hotel wat nog beschikbaar was. Was meer een soort motel. Muffe ruimte, t was niet schoon, en het rook er naar er sigaretten. Hebben de sleutel weer ingeleverd en het Bilderberg hotel gebeld :+

Ik snap dat je voor zo'n bon niet Bilderberg hoeft te verwachten, maar dat je in een uitgeleefd hok terecht komt verwacht je ook niet. Ik ging bij fletcher iig nog wel uit van schone onderhouden kamers.

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 22:47

Ergens in Utrecht..
Vlekken overal, een douche die amper water over je heen goot.. Overal smerig!!

En amper kunnen slapen want overal was er gerammel van leidingen.

renate5
Berichten: 1417
Geregistreerd: 21-10-06
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 22:48

Met stip op 1 Fletcher Roermond en Noordwijk. Ik zou bij beide hotels nog niet gratis willen overnachten Wij boeken alleen nog maar vd Valk.

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Slechte ervaringen hotels - shoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:03

Alle fletcher hotels zijn drama en eten moet je er helemaal niet willen!!!!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:10

daffodil schreef:
Alle fletcher hotels zijn drama en eten moet je er helemaal niet willen!!!!


Mag ik hieruit opmaken dat je bij alle Fletcher hotels hebt verbleven en gegeten?

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:10

ik denk toch het hotel in Oostende.
Het was oud op nieuw, en was eigenlijk wist ik al dat we niet veel moesten verwachten.
Maar hé dat maakte niet uit. We hadden gewoon een bed nodig... DACHTEN we.

Verwarming was een elektrisch vuurtje...
We hebben 2 uur zonder stroom gezeten. Tot dat de heren ook eens naar onder de meterkast gingen zoeken.
Hotel eigenaar was zelf niet meer daar. En hebben andere kamergasten het aan kunnen zetten. Aangezien onze heren het niet durfde :=
Rond 3 u gingen we terug naar het hotel. Voordeur gewoon dicht... Het nummer wat op de deur hing nam onze gesprekken eerst niet op. Na 20 keer te bellen wel, ohja langs de zijkant heb je een kluisje en daar zit een sleutel.
Oké had je dat niet kunnen zeggen toen we incheckte ? :+

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:11

Hahaha dat niet maar wel een aantal voordat ik dat opgegeven heb want man wat een drama. Maar goed dat is mijn ervaring.

Charlotte446

Berichten: 641
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:11

Een kamer in een Fletcher hotel. Rookvrij maar de gasten voor ons hadden behoorlijk gerookt. Kamer stonk verschrikkelijk, overal as en het sloeg echt op de je longen. Uiteindelijk een andere kamer gekregen maar in eerste instantie hadden ze eigenlijk geen andere kamer beschikbaar.

In Bali aan het einde van de dag aangekomen bij het nieuwe hotel. Ff op de bank neergeploft en er komen ineens honderden langpootmuggen van buiten de kamer in gevlogen. De schuifdeur sloot onder wel aan maar had boven een kier van 5 cm, was niks aan te doen. Die beesten zaten overal, ze hadden ook een verzonken plafond waar die beesten zich lekker tussen verstopten. Het personeel zou gelijk komen kijken, dit werd uiteindelijk pas ruim een uur later. Hadden ze de hele kamer volgespoten met een of ander giftig goedje. Stinken niet normaal, er lagen veel dode muggen op de grond maar vlogen er ook nog genoeg rond. Ze zaten ook in/op bed, echt heel vies. Gevraagd voor een andere kamer en in eerste instantie hadden ze geen kamers over. Gezegd dat we zo met al die beesten en dat spul niet in die kamer konden blijven en uiteindelijk hadden ze nog een kamer over. Deze zat volledig onder de schimmel maar dat had de eerste kamer ook en deze had gelukkig geen muggen :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:13

daffodil schreef:
Hahaha dat niet maar wel een aantal voordat ik dat opgegeven heb want man wat een drama. Maar goed dat is mijn ervaring.


Heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar kon zijn dat je ze toevallig allemaal geprobeerd had aangezien je zei dat ze allemaal drama zijn haha.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:15

Charlotte446 schreef:
Een kamer in een Fletcher hotel. Rookvrij maar de gasten voor ons hadden behoorlijk gerookt. Kamer stonk verschrikkelijk, overal as en het sloeg echt op de je longen. Uiteindelijk een andere kamer gekregen maar in eerste instantie hadden ze eigenlijk geen andere kamer beschikbaar.

In Bali aan het einde van de dag aangekomen bij het nieuwe hotel. Ff op de bank neergeploft en er komen ineens honderden langpootmuggen van buiten de kamer in gevlogen. De schuifdeur sloot onder wel aan maar had boven een kier van 5 cm, was niks aan te doen. Die beesten zaten overal, ze hadden ook een verzonken plafond waar die beesten zich lekker tussen verstopten. Het personeel zou gelijk komen kijken, dit werd uiteindelijk pas ruim een uur later. Hadden ze de hele kamer volgespoten met een of ander giftig goedje. Stinken niet normaal, er lagen veel dode muggen op de grond maar vlogen er ook nog genoeg rond. Ze zaten ook in/op bed, echt heel vies. Gevraagd voor een andere kamer en in eerste instantie hadden ze geen kamers over. Gezegd dat we zo met al die beesten en dat spul niet in die kamer konden blijven en uiteindelijk hadden ze nog een kamer over. Deze zat volledig onder de schimmel maar dat had de eerste kamer ook en deze had gelukkig geen muggen :+


Ohhh iewl die laatste is echt heeel vies. ;(

Wel veel negatieve verhalen hier trouwens. Heb zelf aardig wat hotels gehad en het enige negatieve wat ik kan bedenken was een hotel wat een bad beloofde, en waar we toen een bad van een meter lang kregen. :')

Charlotte446

Berichten: 641
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Re: Slechte ervaringen hotels - shoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:18

Ik heb er nog een van Schotland. We kwamen de kamer binnen en een vreselijke lucht. Bleek de airco helemaal beschimmeld te zijn. Heb snel de foto gemaakt maar wat erin groeide was echt te smerig. Receptioniste meegelopen om te kijken maar het was maar stof _-:( Mijn recensie op Booking (met foto) is een stuk of 10x verwijderd. Op Google is het een populaire foto :+
Afbeelding

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:19

Ik moet wel zeggen dat ik in het buitenland altijd wel mazzel heb hoor en ik betaal nooit de hoofdprijs. Laatste keer in Valkenburg ook gelachen, kostte weer niks, was een heel gemoedelijk pension, superlief waren ze maar het was zo oubollig dat het grappig was!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:21

Charlotte446 schreef:
Ik heb er nog een van Schotland. We kwamen de kamer binnen en een vreselijke lucht. Bleek de airco helemaal beschimmeld te zijn. Heb snel de foto gemaakt maar wat erin groeide was echt te smerig. Receptioniste meegelopen om te kijken maar het was maar stof _-:( Mijn recensie op Booking (met foto) is een stuk of 10x verwijderd. Op Google is het een populaire foto :+
[ [url=m/D6L2mE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh vies! Maar, hotels kunnen zelf geen recensies van booking.com verwijderen hoor!

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:26

Ik heb 13 jaar in een Nederlands hotel gewerkt. Kan er een boek over schrijven...... mensen kunnen ook echt over alles 'zeuren en zeiken', de verwachting was gewoon anders dan dat 't is.

Maar zelf ook heel veel meegemaakt. Als backpacker ben ik niet heel kieskeurig, als het maar iets van schoon is. Maar zelfs dat is een grote uitdaging in verschillende landen/hostels.

Maaruh, leuk topic, ik ga volgen :D

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:32

daffodil schreef:
Alle fletcher hotels zijn drama en eten moet je er helemaal niet willen!!!!



Hier ben ik het absoluut niet mee eens! Misschien ben ik in betete hotels geweest, of ben ik minder veeleisend?

Schuur_

Berichten: 4883
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:40

Voor het werk een nachtje in Antwerpen geboekt. Dacht een unieke locatie aan de kathedraal te hebben gevonden. Helemaal in kasteelstijl, inclusief de geur. De verwarming (poging om het vocht uit de kamer te krijgen) was een gaskachel die ik amper durfde aan te raken en de lakens waren superklam. Receptioniste was Oost Europees en kon geen nederlands en amper Engels. Hoe ik dus snacbrs terug naar mijn kamer ging raken was een raadsel want de deur ging toe.

Oh en nog eentje, de Hilton in Birmingham. Echt 1 van de meest aftandse versleten hotels waar ik ooit ben geweest. Enorm groot, helemaal vol en maar 1 lift beschikbaar. De rest was out of order. Zit je dan op de 5de verdieping. Ontbijt werd steeds verplaatst net zoals de Lounge waar ik toegang tot had. Het hele hotel zat zowaar aan elkaar met ducktape.

Oh en een Doubletree bij Bristol. Als je in het oude gedeelte bleef was het heerlijk en gerenoveerd. In het nieuwe gedeelte had je de lucht van kipnuggets, geen warm water, ellenlange gangen... Alleen jammer dat de locatie ook heel populair waren voor huwelijken. En die Britten, die kunnen feesten. Maar in het 'oude' gedeelte echt heerlijke nachten gehad.

Vd Valk is wel altijd goed bevallen, Ibis is overal hetzelfde maar dat heeft ook zijn voordelen

Cowboy55
Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:43

Een Motel 6 van $18/nacht (met coupon) in de buurt van Batavia, NY. De afstandsbediening van de TV was vastgeschroefd aan het nachtkastje en toen ik de airco aanzette spuugde die stof uit van het vorige millennium.......

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 00:09

daffodil schreef:
Alle fletcher hotels zijn drama en eten moet je er helemaal niet willen!!!!

Jij hebt bij lange na niet alle Fletchers van binnen bekeken. Ik heb goede ervaringen met deze club zolang je in je achterhoofd houdt dat het geen 5* hotels zijn. De versies die ik gezien heb waren/zijn fatsoenlijk met goed eten en vriendelijke bediening.

Ik heb ooit weleens in noord Wales enkele dagen in een hotel geslapen dat was niet zo best (bouwkundig) al was het eten prima en de paarden idem.
Iets soortgelijks ook eens in Cornwall gehad (dat ene jaar dat we in GB weggeregend zijn) maar ook ooit in een gigantisch kasteel geslapen, voor weinig (100 pond per kamer per nacht, inkl ontbijt) Hotel zou wat TLC kunnen gebruiken maar het was verder uitstekend geregeld; ga er zeker nog eens terug.

Noppes

Berichten: 2716
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 00:43

Absoluut onze slechtste ervaring ooit was in Peru. We kwamen daar erg laat in de avond aan. De kamer stelde weinig voor en was ook niet schoon. Gelukkig hadden we een slaapzak bij ons zodat we het beddengoed niet hoefden te gebruiken. Er was een deur in de kamer die uitkwam op een andere kamer vol puin en rotzooi. De voordeur van de kamers kwam uit op een binnenplaats. Het was erg gehorig zodat we konden horen dat onze buren bezig waren. De eigenaar van het hotel stond op het dak mee te genieten van de activiteit van de buren (kon door het glas boven de deur meekijken) terwijl hij met zichzelf bezig was. BAH.

sporten

Berichten: 1153
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 05:21

10 jaar terug 4 dagen reis naar Londen toe in een hotel met vol pension aangekomen belanden wij in een kelder het was er zo warm en geen raam kon er open, bedden waren net houten planken en al het vuil van dit hotel kwam via een soort luik naar beneden bij ons raam het stonk er vreselijk in deze kamer. Wij meteen een klacht bij de receptie en gezegd dat wij een andere kamer wilde nou dat kon wel twee trappen hoger deze kamer was veel kleiner met 2 een persoon bedden in de lengte, de wc kon je niet normaal op zitten zo klein je knieën moest je om hoog houden en het ontbijt vreselijk. 1 nacht vol gehouden en meteen de volgende dag een andere hotel geboekt in Londen later hoorde wij meer mensen klagen Londen was verder prachtig en 2e hotel was bijzonder goed alleen veel duurder.