Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

ideeën voor een (kinder)feestje?

 
Profiel   

Onze dochter is vorige maand 12 jaar geworden.

Volgend jaar zit ze op het voortgezet onderwijs, dus dit wordt haar laatste kinderfeestje.
We komen maar niet tot een leuk idee, wat niet zo doorsnee is.
Bowlen, zwemmen wordt al zo vaak gedaan, hebben jullie nog leuke ideeën?

Jumping square is op zich wel leuk, maar kost al 12,50 voor een uurtje. Na een uurtje hebben ze het wel gezien en een feestje van net 2 uur is ook een beetje bekrompen. Mag best 4 uurtjes duren.

Ze is 12 jaar, en nodigt 2 meiden uit in de zelfde leeftijd. (ze heeft niet een grote vriendenkring) Geen van alle zijn tutjes. Het mag dus best een uitdagend of sportief randje hebben, maar is geen noodzaak.

Ze houden ook wel van creatief gefreubel en houden wel van iets geks of grappigs. We wonen in de omgeving van Tiel in de Betuwe. Ik wil er maximaal 45 minuten enkele reis voor rijden. Het mag ongeveer 25 euro per kind kosten. (excl. reiskosten) Ik wil dus graag ergens heen met de dames, eten kan eventueel wel thuis en hoeft bij thuis eten niet in het budget te passen.

Wie o wie heeft er een super leuk idee? Ik loop bij een idee, vaak tegen het feit aan dat het groepje te klein is en ze vaak minimaal 7 kinderen willen voor een kinderfeestje/workshop.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:11 



 
Profiel   

Toen ik in groep 8 zat, al eventjes geleden, ben ik met een paar vrienden naar de bioscoop geweest voor mijn feestje. Van tevoren ergens gaan eten. Mijn moeder was wel bij het eten maar niet bij de bioscoop. Iedereen vond dat erg leuk en gezellig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:14 



 
Profiel   

Wij zijn een keer bij een pottenbakkerij een eigen kleiwerkje gaan maken (bloemenvaas, asbak, pennenbakje, whatever) dat was echt super leuk. Dat was bij de kersentuin in Meteren. Is wel al tig jaar geleden, dus ik weet niet of zij dat nog steeds doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:18 



 
Profiel   

Qua sportief gedacht en dat het geen tutjes zijn ; is er een mudrace ofzo in de buurt? Hardlopen, survival, klimmen etc. Soms wel minimum leeftijd, maar denk dat ze wel mee lukken doen met 12 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:20 



 
Profiel   

Boulderen is tegenwoordig ook hip. Erg leuk voor sportievere kids.
Een workshop taart decoreren is ook heel erg leuk en scheelt het kopen van een verjaardagstaart.
Een workshop sieraden maken ook leuk ( wel ff afspraken maken over tot welk bedrag ze spullen mogen kiezen, want dat moet je zelf nog betalen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:23 



 
Profiel   

ikkedus schreef
Boulderen is tegenwoordig ook hip. Erg leuk voor sportievere kids.
Een workshop taart decoreren is ook heel erg leuk en scheelt het kopen van een verjaardagstaart.
Een workshop sieraden maken ook leuk ( wel ff afspraken maken over tot welk bedrag ze spullen mogen kiezen, want dat moet je zelf nog betalen).



boulderen...nog nooit van gehoord. ik ga even googlen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:29 



 
Profiel   

Klimpark? Ben je toch wel 2 uurtjes zoet mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:31 



 
Profiel   

Escape room?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:34 



 
Profiel   

Slaapfeestje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:35 



 
Profiel   

Ik vond vroeger een klimpark ook helemaal fantastisch, en is ook leuk om te doen met een kleiner clubje sportieve dames. Met mooi weer zijn van die outdoor klimparken echt heel gaaf, maar ook een klimwandencentrum is erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:39 



 
Profiel   

Ik mocht toen thuis gourmetten en film kijken met m'n vriendinnen zonder dat m'n moeder en broertje thuis waren. Dat was echt fantastisch. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:40 



 
Profiel   

Disco feest voor heel de klas ? Bij ons in de buurt is een gebouw en daar doen ze dat vaak. Zit 2x drinken en zakje chips en een dj bij de prijs inbegrepen.

Uit eten gaan bij een pizzeria

Of bioscoop en dan van te voren thuis patatjes eten?

Paardrijden op de manege?

Karten? Of ski les?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:41 



 
Profiel   

Bedankt...er komen echt leuke ideeen voorbij.

Een klassenfeest wordt het niet, ze heeft niet met iedereen een goede klik. Feest moet wel gezellig zijn :D , ze wil echt iets met zijn 3-tjes.

Ski-les ga ik eens even naar zoeken, dat klinkt wel heel leuk.

Karten is erg duur, voor maar 20 minuten is het budget op....leuk idee, maar dus dat gaat hem niet worden.

Het klimpark vind ik ook een leuke suggestie. (wel weersafhankelijk)

De slaapfeest vind ik ook iets om even op het lijstje te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:50 



 
Profiel   

Ik heb vroeger een workshop zeep maken gedaan, verder vond ik chocolade maken ook erg leuk! In Waalre zit een chocoladefabriek die kinderfeestjes organiseert, misschien is er bij jullie ook wel zoiets?

Anders misschien een high tea?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 12:53 



 
Profiel   

bridgetF schreef
Bedankt...er komen echt leuke ideeen voorbij.

Een klassenfeest wordt het niet, ze heeft niet met iedereen een goede klik. Feest moet wel gezellig zijn :D , ze wil echt iets met zijn 3-tjes.

Ski-les ga ik eens even naar zoeken, dat klinkt wel heel leuk.

Karten is erg duur, voor maar 20 minuten is het budget op....leuk idee, maar dus dat gaat hem niet worden.

Het klimpark vind ik ook een leuke suggestie. (wel weersafhankelijk)

De slaapfeest vind ik ook iets om even op het lijstje te zetten.



Klimmen kan ook binnen! Kijk maar eens op de site van Neoliet bv (geen idee in welke regio je zoekt, neoliet heeft meerdere filialen in het zuiden van NL maar er zijn wel meerdere van zulk soort parken)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 13:03 



 
Profiel   

Hey! Ik genoot altijd enorm van mijn “kinder”feestjes. Een jaar die mij en veel vriendinnen is bijgebleven is mijn trollenfeestje.
Hier hebben we trollen gekleid om boomstammen en daar tekeningen van gemaakt etc. het was toen erg leuk maar ik was iets jonger.
Een ander leuk feestje was met het Wie is de Mol thema maar daar zijn waarschijnlijk meer mensen bij nodig.

We hebben ook ooit riemen geknutseld met vlinders enzo, dit was voor het eerst een feestje dat niet thuis gevierd werd maar ik weet niet of ze dat ook bij jou in de buurt doen...

Hoop dat je er een beetje inspiratie uit op kan doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 13:15 



 
Profiel   

Ik organiseer zelf kinderfeestjes op de boerderij, maar zit niet in jouw regio hahaha.

Dingen die ik met mijn dochters gedaan heb zijn; een skiles op een lopende band, naar een kaasmakerij waar de kinderen zelf kaas mochten maken en mee naar huis kregen, zelf tapas maken incl boodschappen doen kokkerellen en op eten onder genot van een film.

Geochacing is ook leuk om te doen, maar moet net als de andere dingen wel bij je kind passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 14:10 



 
Profiel   

Klimbos wilde ik ook roepen..

Verder:
- schaatsen (Nijmegen)
- high tea
- workshop bijv bonbons maken, servies schilderen
- kaas maken (zit in bergharen dacht ik. Weet niet of ze het nog doen)
- slaapfeestje

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 14:34 



 
Profiel   

Misschien een indoor dierentuin/tropisch dierenpark? Kun je ze gerust 'los' in laten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 14:50 



 
Profiel   

Heb je je dochter zelf al gevraagd wat ze graag wil doen met die meiden?

Overigens, mijn leerlingen op het VO vieren gewoon nog feestjes hoor. Dat houdt niet automatisch op bij de overgang naar het VO.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 15:04 



 
Profiel   

Geocaching zit bij je in de buurt: Geofort.
Verder zou ze evt nog een paar anderen kunnen uitnodigen. Huur dan een lasergameset, op naar een leuk bosgebied (wij hebben het eens in de Drunense duinen gespeeld) en lol gegarandeerd. Maar voor 3-en is het niet echt geschikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 15:28 



 
Profiel   

Hier een 11 jarige

Wij gaan met een groepje een chocolade workshop doen, ze mogen dan onder begeleiding zelf een huis bouwen van chocolade ( bij een bestaande winkel en onder begeleiding) en dat gaat dan netjes in een doos mee naar huis.

Volgend jaar heb ik al afgesproken dat ze iets thuis mag doen (bijvoorbeeld samen eten/eten maken, film avondje etc zonder ouders :+ )

Vind trouwens dat er leuke ideeen voorbij komen in dit topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 15:37 



 
Profiel   

Bij Eiland van Maurik of bij Beldert beach kan je allebei leuke activiteiten doen! Is allebei in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 15:43 



 
Profiel   

Heb je al eens gedacht aan een high tea met een foto shoot tijdens een holy kleurpoeder gevecht.
Wij hebben dat gedaan als teambuilding (echt het was gaaf) en je hebt dan een blijvend bijzondere herinnering aan de foto's.
De jarige en vriendinnen blindoeken in de auto, en zo lopend in polonaise naar de hightea, dan naar bos of strand voor de shoot waar je voor ieder een simpele shirt koopt en evtw laat versieren door de dames zelf en een oude jeans laat meenemen voor het poeder moment!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:16 



 
Profiel   

Veenendaal is voor jullie ook te doen, lijkt me.

Ik vond er The Maxx

https://www.themaxx.nl

Daar is van alles te doen voor sportieve, stoere meiden. Ze kunnen er kiezen/combineren uit allerlei indoor activiteiten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen