ideeën voor een (kinder)feestje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: ideeën voor een (kinder)feestje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:09

Slaapfeestjes doen het altijd goed volgens mij. Ik weet niet of ze van creatieve dingen houden, dan kun je kijken naar workshops, sieraad maken, tas maken, handlettering.

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Re: ideeën voor een (kinder)feestje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:23

Klimpark lijkt mij ook geschikt of gewoon indoor klimmen. Als je het feestje langer wil maken, kun je ook overwegen om ze thuis zelf hun eten te laten maken. Bijv wraps (gehakt of kip braden, groentes snijden ect) of pizza's maken (deeg al voorbereiden of samen met je dochter voorbereiden, zelf tomatensaus erop smeren en allez wat je lekker vindt erbij). Was met mijn feestjes altijd een succes! Sidenote is wel dat wij al vroeg onder begeleiding kookten. Als het drie kinderen zijn, kun je ze nog goed in de gaten houden en helpen waar nodig.

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: ideeën voor een (kinder)feestje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:55

Glow in de dark minigolf is ook leuk om te doen, of dierentuin of pretpark die doen het ook altijd goed.

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: ideeën voor een (kinder)feestje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:23

Het jammere is inderdaad het minimaal aantal personen, anders had ik gezegd: kom lekker bij ons kinderpaintballen (dit is vanaf 8 jaar) maar ook dit is vanaf 8 kids.

Maar survivallen/mudrun is dan wel leuk. Ze hebben er genoeg voor kinderen tegenwoordig. Lasergamen word op sommige locaties ook met minder gedaan.

Of een workshop taart/cupcakes maken :o
Leren duiken, of een uitstapje naar een kleiner pretpark.

Escaperoom is heel vaak ook vanaf meer personen, of ze vragen gewoon een hogere prijs als je met minder bent.

Hevonen

Berichten: 5615
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: ideeën voor een (kinder)feestje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:31

Pizzafeest (alle ingrediënten klaarzetten, met pitabroodjes als bodem, zelf laten beleggen en afbakken in de oven) in combinatie met 'modeshow', verkleedkistspul, of zelf spul meebrengen. Achtergrond regelen met fotoshoot.

ikkedus
Berichten: 3275
Geregistreerd: 24-09-05

Re: ideeën voor een (kinder)feestje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:47

Een kennis van mij organiseert princess party’s met trouwjurken en andere mooie jurken en make up. Zit in Nuland en zij doet ook veel van die meiden dingen. Zou je ook eens kunnen bekijken.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:50

Het feestje wat mij altijd is bij gebleven is een slaapfeestje en voor het eerst een echte horror film kijken (Freddy krueger). Dan buiten nog even spoken.

Renee1991

Berichten: 5979
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: ideeën voor een (kinder)feestje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:22

Schaatsen kan trouwens ook heel leuk in het Sportiom in Den Bosch! Die hebben naast een standaard, ovale baan een hele toffe grotachtige baan.

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Re: ideeën voor een (kinder)feestje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:25

Iemand langs laten komen met een zwikkie leuke insecten en reuzenslakken? Stoer, interessant, geen rotzooi of lawaai en echt eens wat anders (excuses als het al een keer vermeld is geweest, te lui om alles door te lezen)
Mijn collega doet dat oa. Te vinden via facebook -> Wilsnail-family

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:36

Hier was de clip 'n climb een groot succes, maar ik weet niet of ze zoiets ook bij jullie in de buurt hebben. Wij hebben de formule kinderfeest niet genomen -ook te weinig deelnemers- maar de kinderen gewoon voor een uurtje klimmen aangemeld. Nadien een drankje in de cafetaria, weer naar huis en daar nog een knutselactie gedaan.

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Re: ideeën voor een (kinder)feestje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 18:39

Bedankt voor alle leuke reacties en ideeën. Waarschijnlijk gaat dit het wirden:
een soort van workshop met bloemen. Ik ga er zelf materialen voor verzamelen en doen we gewoon thuis. Dat doen we savond's. Dan mogen de meiden blijven slapen en gaan we de volgende ochtend naar een klimpark.

artosje
Berichten: 118
Geregistreerd: 25-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 18:50

de shetlanderij in Loosdrecht is beslist een aanrader .
en het glas museum in Leerdam kan je zelf je eigen glasbal maken .