Buitenlandse liefde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 10:39

Melleke24 schreef:
Hoe ik hem ken gaat hij me niet laten gaan zomaar. Hij gaat waarschijnlijk helemaal gek worden. Ik twijfel nog of ik het zou vertellen met iemand erbij of gewoon een briefje leggen.


Dan heb je toch je antwoord al? Waarom zou je, nu je zover bent, zo'n groot risico gaan lopen? Lijkt me ook niet fijn voor degene die erbij is trouwens, dikke kans dat hij zich dan ook niet inhoudt.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 10:39

Voor je eigen veiligheid leg een briefje neer. Pak je spullen en ren. Blokkeer hem overal zodat hij je ook niet kan bereiken en laat hen het uitzoeken.

Duran123
Berichten: 1077
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 10:44

Sterkte!

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 10:55

Sterkte ts.
Je kan het, geloof in jezelf.

Is het huis waar je woont/woonde van jou?
Bij huur, zsm de huur opzeggen.

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 11:51

Geen risico nemen en een briefje achterlaten. Sterkte vandaag!

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 12:15

Sterkte vandaag TS. Ik zou trouwens ook een brief achterlaten, niet face2face zeggen.

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 12:50

luuntje schreef:
Sterkte ts.
Je kan het, geloof in jezelf.

Is het huis waar je woont/woonde van jou?
Bij huur, zsm de huur opzeggen.

Als het huis van ts op haar naam zou staan of zelfs van haar zou zijn, dan vind ik eigenlijk dat haar agressieve vriend weg moet en niet ts en haar paard! Kun je iemand die agressief wordt niet door de politie laten weghalen?

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 12:52

anjali schreef:
luuntje schreef:
Sterkte ts.
Je kan het, geloof in jezelf.

Is het huis waar je woont/woonde van jou?
Bij huur, zsm de huur opzeggen.

Als het huis van ts op haar naam zou staan of zelfs van haar zou zijn, dan vind ik eigenlijk dat haar agressieve vriend weg moet en niet ts en haar paard! Kun je iemand die agressief wordt niet door de politie laten weghalen?


Dat huis komt later wel. Prioriteit is ts in veiligheid en haar paard.

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 12:54

Sterkte TS.

@Anjali, ik snap je principe. Het is natuurlijk van de zotte als dat zo is dat zij weg "moet" uit haar eigen huis. Nu lijkt het me alleen in deze situatie belangrijker dat ts weg is uit de situatie voordat het escaleert.

@ts, zorg ervoor dat mensen in jouw omgeving weten van de situatie en dan ook jouw in bescherming nemen tegenover hem. Dus hem ook niet vertellen waar je bent e.d. Praat ook met je huisarts, deze kan je ook eventueel hulp geven.

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 12:59

Wat een stap, snap heel goed dat dat moeilijk is!
Ik hoop dat de politie je ook in contact brengt met het maatschappelijk werk bij jou in de buurt. Zij kunnen je ook ondersteunen. En weet dat er altijd een plek is om veilig te verblijven, er zijn meer vrouwen die bij hun agressieve partner weggaan en een poosje onderdak nodig hebben.
Sterkte!

Pindabear

Berichten: 377
Geregistreerd: 15-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:12

Dat je al gevoelens krijgt voor een ander geeft al aan dat er iets niet goed zit in je huidige relatie.. hij is ook agressief dus zou inderdaad ook snel m’n spullen pakken en bij hem weggaan. En inderdaad ook niet face to face tegen hem zeggen voor het geval hij helemaal doorslaat. Sterkte TS! :(:)

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:18

Briefje wegleggen en wegwezen!

Heel veel sterkte, je kan het! Ik hoop dat je een veilige opvang hebt. Je gaat je straks echt zoveel beter voelen.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:19

Je ouders zullen blij zijn, hij heeft toch een poos bij jullie in gewoond? Of woonde je op je 17 e al alleen?

bantu

Berichten: 570
Geregistreerd: 02-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:47

+:)+ Goed bezig meid! Hopelijk is de nieuwe plek voor je paard een goede plek!

Melleke24
Berichten: 180
Geregistreerd: 26-01-20
Woonplaats: Limburg

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 13:51

Ze kunnen mijn paard er morgen weghalen en dan gaat hij naar een nieuwe plek toe. Hij zal dan wel niet meer 24/7 op de weide kunnen staan zoals nu maar de stal is maar tijdelijk tot ik een andere plek heb gevonden voor hem. Ik heb de staleigenaars ook op de hoogte gebracht dat ze goed op hem moeten letten voor moest hij iets te weten komen van waar hij dan zou staan. Nu ga ik naar de politie toe en hoop dat ze mij kunnen helpen. Het is inderdaad mijn woning maar in België kan je niet zomaar iemand uit je huis zetten. Misschien via de politie wel dat ga ik nu vragen.

Melleke24
Berichten: 180
Geregistreerd: 26-01-20
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 13:51

bigone schreef:
Je ouders zullen blij zijn, hij heeft toch een poos bij jullie in gewoond? Of woonde je op je 17 e al alleen?


Klopt hij is bij mij en mijn ouders komen wonen. Ik ben gaan alleen wonen met hem toen in 21 Was.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:52

Melleke24 schreef:
Ze kunnen mijn paard er morgen weghalen en dan gaat hij naar een nieuwe plek toe. Hij zal dan wel niet meer 24/7 op de weide kunnen staan zoals nu maar de stal is maar tijdelijk tot ik een andere plek heb gevonden voor hem. Ik heb de staleigenaars ook op de hoogte gebracht dat ze goed op hem moeten letten voor moest hij iets te weten komen van waar hij dan zou staan. Nu ga ik naar de politie toe en hoop dat ze mij kunnen helpen. Het is inderdaad mijn woning maar in België kan je niet zomaar iemand uit je huis zetten. Misschien via de politie wel dat ga ik nu vragen.


Top! Fijn dat je paard morgen al verhuisd kan worden +:)+

bantu

Berichten: 570
Geregistreerd: 02-01-06

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:53

Iig goed nieuws over je paard! Dat is heel fijn

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 14:07

Je paard hebt je geregeld, goed bezig.

Hopelijk weet de politie of je hem uit jouw huis kan gooien.
Belangrijkste is dat jij veilig ben.

Anoniem

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 14:13

Ts, ik hoop dat jij beseft wat voor krachtige en sterke vrouw jij bent. Het vraagt heel wat om dergelijke stappen te durven en kunnen zetten. Als je in de put zit, het wat minder gaat, vergeet dat dan niet.

Winged

Berichten: 33035
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 14:25

Zo wat een verhaal. Fijn dat je paard op de andere stal terecht kan. Succes bij de politie!

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 14:33

Zo ts dat is niet niks. Al ben je op de goede weg....je ziet het in! Doordat je liefde en aandacht mist word je zwak en vatbaar voor andere die wel lief tegen je zijn. Pas daarmee op. Zie deze jongen als een eye opener waardoor je goed naar je eigen situatie bent gaan kijken. Neem geen overhaaste beslissing om over te stappen in een andere relatie.
Jij bent nu belangrijk en nooit naar dan ook nooit mag iemand jou beschadigingen op wat voor manier dan ook. Wat je nu doet is goed.... opkomen voor jezelf! Neem je ouders in vertrouwen....je zal ze nodig hebben! En politie is zeker een goede stap! Sterkte!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 14:37

Wat fijn dat je een plekje voor je paard hebt kunnen vinden! Ik zou dan nu ongezien al vast wat onzichtbare belangrijke dingen inpakken en in de auto leggen. Zodat je morgen de rest kan pakken en een briefje neer legt waarop je zegt dat je weg bent en geen contact meer wenst.
Ook zou ik kijken of je via de politie een contact en straatverbod kan krijgen gewoon om zeker te zijn dat die banketstaaf nooit meer in je leven komt.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 14:50

Heel veel succes en sterkte bij de politie. Ik vind het ontzettend knap dat je zo snel al deze stappen onderneemt.

JML
Berichten: 263
Geregistreerd: 23-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 14:50

Op zich al bijzonder dat het topic 'buitenlandse liefde' heet, want terwijl ik het lees is dat volgens mij niet echt de prio.
Zo te lezen ben je stappen aan het zetten om los te komen van je huidige situatie en dat lijkt me een goed begin. Heel veel sterkte, want dat zal vast niet gemakkelijk zijn. Je hebt nu de eerste stappen gezet en nu doorzetten meid!

Die Engelse jongen? Ach als je zoveel mist in je huidige relatie dan is alle aandacht al heel fijn natuurlijk. Vind je hem leuk? of vind je de positieve aandacht en de klik fijn?

Ik ben 12 jaar getrouwd met een Engelsman die ik online heb leren kennen, maar denk niet dat het allemaal zo gemakkelijk is. De tijd dat we aan het daten waren was zo gaaf! Tuurlijk, want ik had 'vakantie' als ik daarheen ging en andersom ook als hij hier was en je hebt elkaar gemist en je doet alleen leuke dingen. Eenmaal samenwonen ontdek je ook dat het cultuurverschil best groot is en dat hij ook gewoon mens is en soms stom en irritant en vergeet een compliment te maken, en....., maar gelukkig ben ik dat ook. Dus mijn vrije dagen gaan op aan familiebezoek in engeland.... wat dat betreft kan beter een spanjaard zoeken of een italiaan... daar is het weer beter en zit je niet in de regen :)