Buitenlandse liefde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melleke24
Berichten: 180
Geregistreerd: 26-01-20
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 20:07

bigone schreef:
Waar woon je nu in Belgie en waar wonen je ouders??



Mijn ouders wonen 10 minuten van ons vandaan. Ik woon in Limburg.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:10

Idd weg van die gast en ook van die Engelse gozer van instagram want dat is meestal gewoon een catfish :=

Elsa7
Berichten: 105
Geregistreerd: 16-07-17
Woonplaats: Onder mijn favoriete meeleessteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:12

Ik wil ook even zeggen dat ik het echt vet stoer van je vindt dat je daadwerkelijk stappen onderneemt om jezelf uit deze situatie te halen! Voor jezelf kiezen is niet altijd makkelijk, maar uiteindelijk kun je er alleen maar gelukkiger van worden. Beeld je in hoe heerlijk het zal zijn wanneer jij en je paard veilig en ver bij hem vandaan zullen zijn en je niet meer bang hoeft te zijn. Houd daaraan vast en werk ernaar toe. :(:)

Melleke24
Berichten: 180
Geregistreerd: 26-01-20
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 20:17

Elsa7 schreef:
Ik wil ook even zeggen dat ik het echt vet stoer van je vindt dat je daadwerkelijk stappen onderneemt om jezelf uit deze situatie te halen! Voor jezelf kiezen is niet altijd makkelijk, maar uiteindelijk kun je er alleen maar gelukkiger van worden. Beeld je in hoe heerlijk het zal zijn wanneer jij en je paard veilig en ver bij hem vandaan zullen zijn en je niet meer bang hoeft te zijn. Houd daaraan vast en werk ernaar toe. :(:)


Ik zal me pas veilig voelen als ik zeker weet dat hij ons niet lastig valt.

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:20

Ga ipv bokken zaken regelen, lijkt me beter.

Melleke24
Berichten: 180
Geregistreerd: 26-01-20
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 20:22

bigone schreef:
Ga ipv bokken zaken regelen, lijkt me beter.


Ik heb morgen een afspraak met een stal waar ik mijn paard tijdelijk heen mag brengen. Ik doe moeite. Weet je wel hoe moeilijk dit is voor mij?

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:40

@Ts, Veel succes makkelijk zal dit niet zijn. :(:)

Ik ga even in op die reacties zoals "vergeet die Engelse vriend", ik zou hem gewoon duidelijk melden dat je het voor nu op vriendschap wil houden. Zelf even tot rust komen en wie weet dat er daarna alsnog iets kan groeien. Als hij een beetje een leuke man is zal hij dat normaal accepteren en anders weet je ook genoeg.

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:48

Lori schreef:
Ik ga even in op die reacties zoals "vergeet die Engelse vriend", ik zou hem gewoon duidelijk melden dat je het voor nu op vriendschap wil houden. Zelf even tot rust komen en wie weet dat er daarna alsnog iets kan groeien. Als hij een beetje een leuke man is zal hij dat normaal accepteren en anders weet je ook genoeg.


Precies, als het 'meant to be is', komt het over een tijdje alsnog goed. ;) Maar ga alsjeblieft niet focussen op hem, focus op jezelf. De keuze is niet 'm'n vriend of hij', maar de keuze is om jezelf in veiligheid te brengen en vanuit daar wat rustiger vaarwater opzoeken en nadenken over wat jij wil en wat jou gelukkig maakt.

Melleke24
Berichten: 180
Geregistreerd: 26-01-20
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 21:18

Lori schreef:
@Ts, Veel succes makkelijk zal dit niet zijn. :(:)

Ik ga even in op die reacties zoals "vergeet die Engelse vriend", ik zou hem gewoon duidelijk melden dat je het voor nu op vriendschap wil houden. Zelf even tot rust komen en wie weet dat er daarna alsnog iets kan groeien. Als hij een beetje een leuke man is zal hij dat normaal accepteren en anders weet je ook genoeg.


Ik heb hem verteld voorlopig vrienden te zijn en later misschien meer en dat vind hij niet erg.

Baileysdream

Berichten: 1360
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:31

wauuw ts harde situatie.

het feit dat je stiekem whatsappt met een andere jongen zegt al eigenlijk je antwoord richting je huidige vriend.
sowieso bij een agressieve jongen blijven waar je geen goed gevoel bij hebt is niet slim, hoelang je ook met hem hebt.
praat met je naasten en politie over zijn gedrag en jou angst als je het verbreekt met hem.

als je dat allemaal achter de rug hebt dan pas gaan bedenken betreft die engelse jongen. spreek je hem dan nog en staat hij dan ook nog voor je klaar, geeft hij je nog hetzelfde gevoel.
en afspreken? laat hem dan lekker naar nederland komen, ergens openbaar of bij je familie. wel zo vertrouwd dan direct alleen met iemand vreemd af te spreken waar je niks kent. als vrouw zijnde al helemaal.

zo zou ik het in ieder geval doen in je situatie.

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:34

Ik ben ook van Limburg... als ik je ergens mee kan helpen...

Ik ben zelf al gevlucht van zo een relatie. Ook aangifte gedaan maar deze is gesponeerd geweest.
Ik zou ook oppassen met die van instagram, niet dat het een kameraad is van je vriend.

Melleke24
Berichten: 180
Geregistreerd: 26-01-20
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 22:13

Kmbrly schreef:
Ik ben ook van Limburg... als ik je ergens mee kan helpen...

Ik ben zelf al gevlucht van zo een relatie. Ook aangifte gedaan maar deze is gesponeerd geweest.
Ik zou ook oppassen met die van instagram, niet dat het een kameraad is van je vriend.


Denk niet dat het kameraad is want heb hem al gezien op Skype en praat echt Brits en woont daar ook echt.
Dankjewel dat je me wil helpen.

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:52

Melleke24 schreef:
Elsa7 schreef:
Ik wil ook even zeggen dat ik het echt vet stoer van je vindt dat je daadwerkelijk stappen onderneemt om jezelf uit deze situatie te halen! Voor jezelf kiezen is niet altijd makkelijk, maar uiteindelijk kun je er alleen maar gelukkiger van worden. Beeld je in hoe heerlijk het zal zijn wanneer jij en je paard veilig en ver bij hem vandaan zullen zijn en je niet meer bang hoeft te zijn. Houd daaraan vast en werk ernaar toe. :(:)


Ik zal me pas veilig voelen als ik zeker weet dat hij ons niet lastig valt.


Heel realistisch, die zekerheid heb je helaas niet.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 00:18

bigone schreef:
Ga ipv bokken zaken regelen, lijkt me beter.


Lekkere support.

Snel weg bij die vent TS! Hoop dat je rap wat kunt vinden voor je paardje. Succes!

SvS88

Berichten: 320
Geregistreerd: 28-03-19

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 00:24

Succes morgen ts!

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 00:27

Heel veel sterkte TS! Dit lijkt me een hele lastige situatie, maar volgens mij ben je al super goed op weg :(:)

senna21

Berichten: 11850
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 00:37

Sterkte TS. Moedig dat je deze stap nu wilt zetten. Ik hoop dat je wel vrienden/ familie hebt ingelicht voor steun/support als het nodig is.

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 04:31

TS, wat een ellende zeg...

Je schrijft dat je vriend bij jou in is komen wonen. Wonen jullie nog steeds in dat huis? Want dan zou hij moeten vertrekken natuurlijk en kun jij daar blijven.

djodjodjo

Berichten: 2331
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: World

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 06:07

Ik heb alleen jouw reacties gelezen ts, maar ik wil even zeggen hoe dapper ik je vind. Onwijs knap dat je nu zo rationeel stappen onderneemt. Ik hoop dat je veilig uit deze relatie kunt komen en dat hij het gaat laten rusten. Heel veel sterkte voor de komende tijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 10:21

Storm schreef:
TS, wat een ellende zeg...

Je schrijft dat je vriend bij jou in is komen wonen. Wonen jullie nog steeds in dat huis? Want dan zou hij moeten vertrekken natuurlijk en kun jij daar blijven.


Nee, in Belgiƫ niet. Zolang de persoon op dat adres is gedomicilieerd heeft hij recht op toegang tot de woning. Uitschrijven kun je ook niet zomaar zonder zonder toestemming.

Melleke24
Berichten: 180
Geregistreerd: 26-01-20
Woonplaats: Limburg

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 10:27

Ik ga zo meteen naar de stal toe voor al iets te regelen voor mijn paard. Daarna ga ik naar de politie toe. Ik Moed nog even moet verzamelen maar als mijn paard veilig is , ga ik hem ook verlaten. Ik weet alleen nog niet of ik het moet zeggen of een briefje moet achterlaten. Vandaag is hij gelukkig werken dus kan ik alvast mijn belangrijkste spullen inpakken.

Dax

Berichten: 796
Geregistreerd: 18-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 10:30

TS, ik vind het echt dapper van je dat je zo snel actie onderneemt! +:)+ Ik hoop voor je dat alles goed verloopt!

Edit: als je het graag wil vertellen kan je trouwens ook overwegen om iemand mee te nemen (een van je ouders bijvoorbeeld). Dan sta je er niet alleen voor en ben je wat veiliger :)
Laatst bijgewerkt door Dax op 27-01-20 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 10:33

Maar denk je dat hij je laat gaan als je het gaat vertellen? Met alle gevolgen van dien?

Melleke24
Berichten: 180
Geregistreerd: 26-01-20
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 10:37

Kinke schreef:
Maar denk je dat hij je laat gaan als je het gaat vertellen? Met alle gevolgen van dien?


Hoe ik hem ken gaat hij me niet laten gaan zomaar. Hij gaat waarschijnlijk helemaal gek worden. Ik twijfel nog of ik het zou vertellen met iemand erbij of gewoon een briefje leggen.

Melleke24
Berichten: 180
Geregistreerd: 26-01-20
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 10:37

Wat ik er nog even vergeten bij te zetten ben, die Engelse jongen heb ik eerlijk verteld dat ik eerst mijn eigen leven terug op orde wil. Ik heb verteld dat ik voorlopig even gewoon vrienden wil zijn en als mijn leven terug hersteld is en tot ik klaar ben voor een nieuwe stap we zullen zien wat het verder word. Hij was erg lief en begripvol en zei me dat ik zoveel tijd moest nemen als ik wou en dat hij dan naar Belgiƫ toe zou komen om mij te zien. (Ik zou nooit alleen met hem afspreken). Ik ga nu naar de stal toe en zal jullie straks vertellen hoe het is geweest.