Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rockwitch

Berichten: 11727
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 13:33

Nope, maar mijn zoontje van 5 heeft wel een kadootje voor het meisje uit zijn klas waar hij verliefd op is en zij ook op hem volgens hem dan. Hopelijk wordt het leuk ontvangen. Vond het zo schattig toen hij dat gisteren tegen me zei, hij had bij Jamin wat Valentijnskadootjes gezien, maar die vond ik nogal prijzig, dus nu een leuk knuffeltje bij de Action gehaald.
Wij gaan volgend weekend wel uit eten als de kinderen uit logeren zijn, maar dan zijn we ook aan het klussen in de kamer van onze kleine meid, dus dan is het ook een beetje gemak om dan niet ook nog te moeten koken haha. Maar goed dan doen we dan wel gewoon een beetje Valentijn vieren.

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 13:36

rockwitch schreef:
Nope, maar mijn zoontje van 5 heeft wel een kadootje voor het meisje uit zijn klas waar hij verliefd op is en zij ook op hem volgens hem dan. Hopelijk wordt het leuk ontvangen. Vond het zo schattig toen hij dat gisteren tegen me zei, hij had bij Jamin wat Valentijnskadootjes gezien, maar die vond ik nogal prijzig, dus nu een leuk knuffeltje bij de Action gehaald.
Wij gaan volgend weekend wel uit eten als de kinderen uit logeren zijn, maar dan zijn we ook aan het klussen in de kamer van onze kleine meid, dus dan is het ook een beetje gemak om dan niet ook nog te moeten koken haha. Maar goed dan doen we dan wel gewoon een beetje Valentijn vieren.


Wat lief! Mijn Sverre had een kaartje en een klein zakje met chocolade hartjes voor een meisje uit zijn klas. Hij kreeg van haar een lolly met roze hartjes. Zo lief <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 13:39

Valentijn is de dag van de anonieme liefde, imo. Mijn liefde is zeer zeker niet anoniem, wij doen er dus ook niks mee :D.

Skessa_
Berichten: 10627
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 13:42

Onze eerste valentijn dat we samen zijn. Ik wist niet of hij er iets aan wilde doen, maar heb hele mooie oorbelletjes gekregen vanmorgen <3 <3

Ik heb hem een houten kaartje gegeven van Lief Leven. Niet heel speciaal misschien, maar ik heb m met kerst ook al een hele hoop gegeven en hij was 2 weken terug jarig. Dus nu maar een kleinigheidje!

We gaan nog wel naar de bioscoop vanavond!

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 13:45

Wij zijn officieel 6 jaar en 1 maand bij elkaar en, 6 jaar geleden zijn wij wezen eten bij een super leuk restaurant waar wij vanavond weer heen gaan :D Tussendoor daar niet meer geweest.
Verder doen wij niks. En ben ik romantischer dan hem, maar vorige week was hij ook jarig en toen heb ik al flink uitgepakt omdat ik niet thuis was :o

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:19

Mijn vriend zit in Frankrijk haha
Maar ook als we samen zijn is het gewoon een werkdag en ik hou niet van dat kleffe gedoe. Als hij iets doet dan liefst gewoon een leuk kaartje of iets als 'zullen we ritje met de paarden gaan doen' ofzo.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:24


Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:30

IngridM schreef:
Doe jij eraan? > Nee, maar ik denk dat ik een van de weinige mensen ben die het zo'n onzin-dag vinden. Commercieel gedoe :D

Nee hoor, zo sta ik er ook in, en vriendlief weet dat ook maar al te goed. :))

rien10
Berichten: 14668
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:34

IngridM schreef:
Doe jij eraan? > Nee, maar ik denk dat ik een van de weinige mensen ben die het zo'n onzin-dag vinden. Commercieel gedoe :D

*\o/* Held ben je!

TinkerTreas

Berichten: 3672
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:43

Ik heb sinds een aantal maanden weer een vriend na 2,5 jaar single geweest te zijn na een heftig huwelijk. Ik was/ben het vertrouwen aardig kwijt geraakt en riep ook altijd dat ik valentijnsdag maar onzin vond.
Maar ik vond het toch wel heel erg lief dat mijn vriend vanmorgen een kadootje voor me hadAfbeelding

Ik had een leuk kaartje voor hem.

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:47

Ik heb een teddybeer en een (veel gevraagde) oplader voor de telefoon aan mijn man gegeven, hij heeft mij 2 schitterende ringen gegeven.
Mijn vrijgezelle beste vriendin is niet thuis vandaag dus daar heb ik een tasje met een kaartje, roos en chocola aan de deur gehangen.

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:01

x_Jeanine_x schreef:
Wij zijn officieel 6 jaar en 1 maand bij elkaar en, 6 jaar geleden zijn wij wezen eten bij een super leuk restaurant waar wij vanavond weer heen gaan :D Tussendoor daar niet meer geweest.
Verder doen wij niks. En ben ik romantischer dan hem, maar vorige week was hij ook jarig en toen heb ik al flink uitgepakt omdat ik niet thuis was :o


Wauw wat toevallig, wij 6 jaar en 3 weken :+

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:02

x_Jeanine_x schreef:
Wij zijn officieel 6 jaar en 1 maand bij elkaar en, 6 jaar geleden zijn wij wezen eten bij een super leuk restaurant waar wij vanavond weer heen gaan :D Tussendoor daar niet meer geweest.
Verder doen wij niks. En ben ik romantischer dan hem, maar vorige week was hij ook jarig en toen heb ik al flink uitgepakt omdat ik niet thuis was :o


Toevallig, wij 6 jaar en 3 weken samen en gaan vanavond ook weer eten bij “ons” eerste restaurant :D

xCynthiaVos

Berichten: 1051
Geregistreerd: 14-02-13
Woonplaats: 't Harde.

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:09

Ik dacht van niet want mijn vriend is zo lekker niet romantisch :+

Maar ik werd wel verrast met een lekkere badjas met lama sloffen :')

TinkerTreas, wat een mooie ketting zeg!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:14

Dat mierzoete gedoe, haha! :))

Nee, nooit aan valentijn gedaan. Kreeg altijd wel kaartjes enzo, maar ik ben het hele jaar lief :D

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:21

Ik heb sneakers voor mezelf besteld en daarna een fotootje naar mijn man geappt om hem te bedanken 'HAD JE NIET HOEVEN DOEN' met heel veel hartjes er bij :+

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:24

Ik kon het niet laten en heb vanochtend bij de bakker een hartentaart gekocht Y)(^)

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:28

Ik ga met mijn beste vriendin naar de sauna. :')

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:32

IngridM schreef:
Doe jij eraan? > Nee, maar ik denk dat ik een van de weinige mensen ben die het zo'n onzin-dag vinden. Commercieel gedoe :D


Afbeelding
Hihi, nee hoor, grapje :P :D

Mijn vriend is weg dus ik hoop dat mijn bijrijdpaard vanavond als cadeautje extra lief is met onze les :P Gisteren uit eten geweest met mijn vriend!

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:46

Wij gaan salsa dansen vanavond! :D
Van de commerciële dingen rondom valentijn zijn wij allebei niet zo, maar een goed excuus om is een leuke date in te plannen doen we wel! :D

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 16:06


rockwitch

Berichten: 11727
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 16:10

Ik wil het ook graag lezen Storm.

Westhof

Berichten: 2903
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 16:21

*Ik bij het lezen van de reacties*
Afbeelding

Ik ga wel uiteten trouwens, maar dan voor mijn verjaardag (was gisteren jarig). Technisch gezien doe ik dan wel iets op Valentijnsdag, toch? :7

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 16:26

Ik heb mijn man een groooote Toblerone met persoonlijke tekst en een klein whisky vat met ja ja whisky gegeven vanmorgen. Romantisch snel voor het doorgaan naar het werk. :+

BigOne
Berichten: 38254
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 16:28

Een keer een goede vriendin een kaartje aan mijn man laten sturen want mijn handschrift kent hij wel. Daarna samen met de (volwassen) kinderen hem nog wekenlang geplaagd wie dit toch zou zijn en dat hij toch eens heel goed moest nadenken. Uiteindelijk begon hij toch echt te twijfelen dat wij er niet achter zaten en toen hebben we de waarheid maar verteld. Maar wel een hele poos lol om gehad }>