Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Valentijnsdag! Doe jij er aan?

 
Profiel   

Verkeerd


Laatst bijgewerkt door Storm op 14-02-20 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 16:35 



 
Profiel   

Ik ben totaal niet romantisch dus nee dank je, vreselijk. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 16:38 



 
Profiel   

Nee, daar doen wij ook niet meer aan. Ik ga liever iets leuks doen op onze trouwdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 17:24 



 
Profiel   

Commerciële onzin. Dus nee, we doen er niet aan mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 17:28 



 
Profiel   

bigone schreef
Een keer een goede vriendin een kaartje aan mijn man laten sturen want mijn handschrift kent hij wel. Daarna samen met de (volwassen) kinderen hem nog wekenlang geplaagd wie dit toch zou zijn en dat hij toch eens heel goed moest nadenken. Uiteindelijk begon hij toch echt te twijfelen dat wij er niet achter zaten en toen hebben we de waarheid maar verteld. Maar wel een hele poos lol om gehad }>

Oh, dit brengt me echt op ideeën. Dit is geweldig :') _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 17:29 



 
Profiel   

Ik vind Valentijnsdag in principe ook commerciële onzin maar ik pak het wel altijd aan om iets extra's voor mijn partner te doen <3 dus ik heb een potje met van die hartjessnoepjes gekocht met een lief kaartje erbij. En vanavond lekker samen op de bank met een fles wijn en wat lekkers erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 17:30 



 
Profiel   

IngridM schreef
Doe jij eraan? > Nee, maar ik denk dat ik een van de weinige mensen ben die het zo'n onzin-dag vinden. Commercieel gedoe :D



Ben het helemaal met je eens. Ben hartstikke blij met mn man, maar wij gaan liever op onze trouwdag , of de dag dat we x jaar samen zijn eten. Of gewoon n keer. Zit je tenminste rustig in n restaurant :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 17:33 



 
Profiel   

Ik ga vanavond verschillende restaurantjes af en vraag dan aan een willekeurige man die daar met zijn geliefde zit 'Wie is zij???'
:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 18:11 



 
Profiel   

Storm schreef
Ik ga vanavond verschillende restaurantjes af en vraag dan aan een willekeurige man die daar met zijn geliefde zit 'Wie is zij???'
:D



Ik stikte in mijn peuk

Ik wil een vriendin zoals jij waar ik mee kan lachen tot ik dood neer val. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 18:15 



 
Profiel   

Ik heb vanavond een kaartje voor mijn vriend en hij heeft de koekjesbijbel gehad.
Of ik wat terug krijg weet ik niet, vanochtend via Whatsapp wel lieve appjes gekregen of ik zijn valentijn wilde zijn <3 dat is al genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 18:20 



 
Profiel   

Storm schreef
Ik ga vanavond verschillende restaurantjes af en vraag dan aan een willekeurige man die daar met zijn geliefde zit 'Wie is zij???'
:D

:') en lekker drama schoppen

Mijn vriend is morgen jarig en dat “vieren” we met een weekje zon op Lanzarote, en toen ik gisteravond vroeg of hij wel aan Valentijn had gedacht, zei hij: “om goed verwachtingsmanagement te scheppen: nee!”
Oké, staan we quite :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 18:35 



 
Profiel   

We zouden geen kaartjes of cadeautjes doen hadden we afgesproken. Maar ik was in de winkel voor een kaart voor mn moeder en voor mn collega en toen heb ik een kaart met 'jou word ik nooit spuugzat' erop met een lama :') meegenomen en erin gezet:' just so you know. Ps. Dit is geen valentijnskaart... '
Daar moest ie wel om lachen. Later kreeg ik een fotolijstje met daarin' jij bent echt een engel'en dan een klein stukje tekst waarom. En ik kreeg mijn geluksmuntje terug. Ooit gaf hij me een geluksmunt en die ben ik toen kwijt geraakt. Baalde er enorm van maar nu kreeg ik hem terug. Geen idee of het een nieuwe is of de ouwe :p
En straks lekker uiteten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 18:44 



 
Profiel   

[ img ]

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 19:22 



 
Profiel   

Storm schreef
Ik ga vanavond verschillende restaurantjes af en vraag dan aan een willekeurige man die daar met zijn geliefde zit 'Wie is zij???'
:D


_/-\o_ :D *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 19:26 



 
Profiel   

Doen Storm! Wel ff filmen aub _/-\o_

Vind het ook maar commercieel gedoe en gelukkig mijn vriend ook. Ik moet er niet aan denken om vanavond in een restaurant te zitten.

Heb wel koekjes gebakken voor de paarden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 19:29 



 
Profiel   

Gister heeft date gekookt en had een megadoos chocolaatjes gekocht. :=

(Die ik ergens in een kast heb gegooid want anders eet ik ze allemaal op := )

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 19:30 



 
Profiel   

Ik doe er helemaal niks aan. Vind Valentijn iets voor de onbekende/onbeminde geliefde, niet iets voor stelletjes die dan zo gruwelijk klef en zoetsappig kunnen doen :') En inderdaad zooooooo commercieel. Ik dénk dat hij er ook zo over denkt, en anders dan is het een les is 'omgaan met teleurstellingen'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 20:03 



 

Vriend zo opgewacht van zijn werk. Daarna gourmet (moest gezellig en romantisch zijn maar dochter van anderhalf jaar heeft een pesthumeur vandaag 8)7 ) Nu ligt ze gelukkig net in bed dus gaan waarschijnlijk nog een filmpje huren.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 21:42 



 
Profiel   

Ik doe wat vrijwilligerswerk voor een aantal buitenlandse kinderhartstichtingen. Valentijnsdag is in de meeste landen de dag voor aangeboren hartafwijkingen extra onder de aandacht te brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 21:44 



 
Profiel   

Hier doen we niks :D voor mijn vriend en mij een hele gewone dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 21:49 



 
Profiel   

Hier wel in de valentijnsstemming met alle amandelbloesem die bloeit.
Helemaal in stijl wat foto's gemaakt :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 22:00 



 
Profiel   

Pffff, niets voor ons dat commerciële gedoe.
Ik was dan ook met collega's uiteten, vriendlief alleen thuis op de bank.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 22:57 



 
Profiel   

Ik sla eigenlijk elk jaar over. Vandaag na een lange dag werken stond deze verrassing op mij te wachten <3 vind ik dan wel weer erg leuk...

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 23:07 



 
Profiel   

Ik dacht dat we er niks aan deden maar mijn partner heeft chocolade, tompouces van de bakker en een Rituals pakket meegenomen. Toch wel lief <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 23:09 



 
Profiel   

Castellon schreef
Hier wel in de valentijnsstemming met alle amandelbloesem die bloeit.
Helemaal in stijl wat foto's gemaakt :D

(foto)



Oeh, wat mooi gedaan! *\o/*


Vriendlief is gewoon aan het werk en ook al vind ik rozen krijgen nog zo leuk, dat mag ook best op een andere dag.. geen Valentijn hier dus. :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 23:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen