Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 23:25

Ik heb het letterlijk nog nooit in m'n leven gevierd, het is gewoon echt m'n ding niet.
Ondanks dat ik zeker een romantische ziel heb, heb ik totaal geen gevoel bij Valentijnsdag. Gelukkig mijn vriend (en exen) ook niet :)

Ik krijg van tijd tot tijd een bloemetje en we kijken elkaar nog elke dag razend verliefd in de ogen. Ons etentje vanavond was zoals meestal met een kaarsje erbij en mooie muziek, en vanavond als hij weer thuiskomt hebben we het ook gewoon nog heel gezellig samen ;)

Als we tijd en zin hebben om op date te gaan, dan doen we dat (veel te weinig, dat wel),
maar om op 14 februari in overvolle restaurants te gaan zitten omdat het vandaag zo hoort... ik begrijp gewoon het waarom niet! :o die drukte is sowieso niet ons ding.

8nnemiek

Berichten: 43393
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 00:28

Wij doen er niet echt aan. Heel af en toe krijg ik wel eens een bosje bloemen.
Zelf heb ik dit jaar iets leuks op een kaartje geschreven.. En de tafel eens mooi gedekt, wijn erbij, en de plakjes rookworst in hartvorm gesneden :')

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 09:48

Autumnn schreef:
x_Jeanine_x schreef:
Wij zijn officieel 6 jaar en 1 maand bij elkaar en, 6 jaar geleden zijn wij wezen eten bij een super leuk restaurant waar wij vanavond weer heen gaan :D Tussendoor daar niet meer geweest.
Verder doen wij niks. En ben ik romantischer dan hem, maar vorige week was hij ook jarig en toen heb ik al flink uitgepakt omdat ik niet thuis was :o


Toevallig, wij 6 jaar en 3 weken samen en gaan vanavond ook weer eten bij “ons” eerste restaurant :D


Haha super toevallig!

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten, waren net voor 6 in het restaurant, als eerste :D dus mochten plekje kiezen *\o/* Koos manlief voor een plekje bij de openhaard, met mooi zicht op de ruimte (mensen kijken }> ) En hebben heerlijk getafeld tot bijna half 10 :o Was onbeperkt eten, op een tapas manier, maar dan de luxere gerechtjes en die fantastisch kwa smaak waren :D
Ook nog bekenden gezien, tafel achter ons bekende van mij en neefje van mijn man met zn vrouw en ouders zaten in de andere ruimte dus echt heel toevallig, maar super gezellig gehad <3 <3

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:18

M’n vriend had in de supermarkt met zorg een speciaalbiertje voor me uitgezocht en die stond voor me klaar toen ik uit m’n werk kwam. Gevolgd door een “oja, ik had ook nog een bloemetje willen meenemen maar ik bedenk me nu dat ik dat ben vergeten” :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:28

Ik vind het wel een hele leuke dag. Want ik ben gek op feestdagen. Ging met mijn ex altijd uit eten. Dus ben met een vriend van mij die ook single is uiteten geweest gisteren en dat was ook super gezellig en fijn! Je bent zelf de regisseur van je eigen geluk!

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:50

Storm schreef:
Ik ga vanavond verschillende restaurantjes af en vraag dan aan een willekeurige man die daar met zijn geliefde zit 'Wie is zij???'
:D

Jij zit op 9GAG 8-)

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 11:19

MarlindeRooz schreef:
Ik vind het wel een hele leuke dag. Want ik ben gek op feestdagen. Ging met mijn ex altijd uit eten. Dus ben met een vriend van mij die ook single is uiteten geweest gisteren en dat was ook super gezellig en fijn! Je bent zelf de regisseur van je eigen geluk!

Super leuk zeg :D !

Ik heb gister ook de konijntjes wat meer verwend dan anders. Zijn toch wel m’n diertjes waar ik om geef :).

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 11:41

Ja thuis zitten en walgen van alle stelletjes is ook niet echt zaligmakend haha.

sabine1979

Berichten: 2592
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 11:59

We waren s nachts om 00 uur nog op.
Toen heb ik hem mijn geschreven kaartje gegeven, daar stond een gedicht in hoe we elkaar hebben leren kennen, dat vond hij heel leuk en lief.
Hij moest s morgens werken, sta ik op, ligt er een kaartje op de mat en op het whiteboard geschreven: Je bent lief <3
S avonds kreeg ik nog een roos, daarna zijn we op een skibroek uitgeweest voor mij, die heb ik ook nog van hem gekregen :o
daarna romantisch wezen eten bij mac donalds _O-
Tot slot wezen kennis maken met mijn ouders, en hij is goedgekeurd *\%/*
Ohja , en nog een massage gehad :P

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Valentijnsdag! Doe jij er aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 12:24

Gisterenavond toen ik thuis kwam bij mijn vriend, had hij een grote bos rode rozen en een parfum voor me <3 super lief

Hij had overal kaarsjes neergezet en lekkere hapjes, <3 savonds zijn we nog gaan bowlen met een ander bevriend koppel, hele leuke avond gehad, ondanks dat we eigenlijk niks zouden doen met valentijn